Siemens EH645FT17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

silvolde 02-01-2016 Product half jaar in bezit

geen verandering van mening vergeleken bij mijn vorige beoordeling; apparaat blijft onverminderd goed bevallen.
Over de duurzaamheid heb ik nog geen definitieve mening, gezien het feit dat ik het apparaat pas een half jaar gebruik.

Turbo88M 01-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn vorige is na de aankoop door de vorige bewoners verkeert aangesloten waarschijnlijk dat daardoor de vorige stuk is.

Hans 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

apparaat maakt een zeer goede indruk. Zijn er blij mee. Gaan hem snel installeren en dan met groot gemak koken.
Service van de dealer was ook heel goed.

verder geen lovende woorden beschikbaar.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

silvolde 12-09-2015 Product kwartaal in bezit

Heb product nu een paar maanden in gebruik en tot nu toe niets dan positieve beoordelingen, wat betreft gebruiksgemak en kookresultaten; dit zijn de opmerkingen van mijn vrouw, die er prat op gaat dat zelfs ik, haar man, een volslagen kookanalfabeet, goed met het product uit de voeten kan.

met vr. groet,
a.coerman.

Heleen Wisse 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi dun goed uitziend apparaat. Gemakkelijke bediening. Nog maar een paar dagen in gebruik maar nu al gewend. Alle mogelijkheden nog niet uitgeprobeerd maar bevalt tot nu toe uitstekend.

silvolde 19-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik kan nog geen uitgebreide beoordeling geven omdat ik de kookplaat pas een paar dagen gebruik. Dit is mijn tweede inductie kookplaat, maar ik kan nu al wel zeggen dat het verschil met mijn eerste heel duidelijk positief voor deze Siemens uitvalt. Het koken gaat aanzienlijk sneller en ook het gebruiksgemak is een verademing. Vooral het linker (schuif)gedeelte en de boost-functie zijn geweldig handig.
Er moet wel heel wat gebeuren als ik over een paar maanden niet net zo positief over de kookplaat denk als nu! Hulde!

W.J.R.Stratman 13-01-2015 Product paar weken in bezit

Heb altijd op gas gekookt. Overgang naar inductie is wennen. Er ontstaan dan altijd meer vragen dan fabrieks informatie oplost. Daarbij mis ik een compact receptenboekje met vooral de temperatuurstanden voor de van dag tot dag gerechten.

-Marco-12345 30-11-2014 Product paar dagen in bezit

Totaalplaatje qua vormgeving, aansluiting met vormgeving van andere siemens apparaten en mogelijkheden is dit een prima apparaat voor in onze nieuwe keuken