Bosch PIE651F17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

olaf 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

strak design en eenvoudig in gebruik in de eerste week in onze nieuwe keuken,die alleen uit bosch apparatuur bestaat

jordy 10-11-2015 Product paar weken in bezit

Prime kookplaat. heeft voldoende functies zoals timer, kookwekker etc. De booster functie is ook erg handig voor het snel koken van water.

Jelle 09-10-2015 Product paar dagen in bezit

Krachtige kookplaat (7,2 KW) die hierdoor snel verwarmt. Bediening werkt lekker en snel. Handige extra'tjes zoals times, kinderslot, etc. Nog maar paar dgn in bezit dus kan niets zeggen over duurzaamheid.

Freek 29-09-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben onze nieuwe keuken met de nieuwe inductiekookplaat nog maar een paar dagen maar zijn heel tevreden. Erg makkelijk in bedieningsgemak en met de booster kookt het water binnen een minuut. We hebben geen handleiding nodig gehad, erg duidelijk, super.

PIE651F17E 24-09-2015 Product paar dagen in bezit

Het model is supermooi en zo simpel te bedienen en voor ons voldoet het aan al hetgeen wij willen doen. De duurzaamheid daarover kunnen wij nog niets zeggen i.v.m. huidige aanschaf.

Jaap Conijn 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

Voor het eerst koken met inductie! Gaat supersnel en is handig in gebruik en bediening. Zowel het braden van vlees als het bereiden van aardappels en groeten levert de juiste smaak bij een goed gebruik van de inductieplaat.

cookingmargreet 28-04-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie strakke vormgeving, makkelijke bediening.Nog maar net in bezit, dus nog weinig ervaring, maar eerste indruk is heel goed.

the only one 20-04-2015 Product paar dagen in bezit

Betreffende het gebruiksgemak is het even wennen dat je eerst de kookplaat moet selecteren alvorens deze hoger of lager te kunnen zetten. Mogelijkheden zijn daarin tegen uitgebreider dan mijn vorige inductieplaat met als groot pluspunt een timer klok.

IAHFB 12-04-2015 Product paar dagen in bezit

wat een genot om op deze kookplaat te koken!
Geen vieze gasbranders meer. Zelfs sneller dan op gas zijn de gerechten klaar. De kookplaat reageert direct op de standen.
EEN AANRADER

A Franken 30-03-2015 Product paar weken in bezit

De kookplaat ziet er goed uit,is makkelijk in gebruik ( bediening is heel makkelijk voor iedereen,gebruiks aanwijzing is uitgebreid,overzichtelijk en goed te begrijpen) het aan de kook brengen van water/ verhitten van vet gaat heel snel met zelfs nog de mogelijkheid van het gebruiken van een boosterknop(nog sneller)
Ingebouwde kookwekker is ideaal.Kinderslot ook fijn voor gezinnen met kinderen.
Door de vormgeving makkelijk schoon te houden.

Gijsje49 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn tweede inductiekookplaat van Bosch, de eerste had het na jarenlang gebruik begeven maar heeft ook altijd prima gewerkt dus ik heb er vertrouwen in dat deze ook weer prima zal bevallen

San4263 09-01-2015 Product paar dagen in bezit

De inductiekookplaat van Bosch is strak vormgegeven en heeft een aantal zeer praktische functies die onze vorige inductiekookplaat nog niet had. Eerste indruk is zeer positief.