Bosch PIZ975N17E

inductie
Bosch Serie | 8 PIM875N24V

8,9

Dirk 14-10-2015 Product half jaar in bezit

Mooie kookplaat. Waren gewend aan gas en wat bedenkingen bij overstap naar inductie maar geheel overbodig. Bedieningsgemak met de zones en de boost functie (supersnel water aan de kook) en gemak van schoonmaken, helemaal super. Daarbij ziet deze kookplaat er super strak uit. Helemaal TOP>

Gebruiksgemak 26-09-2015 Product paar dagen in bezit

Het is erg handig om flexibele kookzones te hebben en om met meer dan 4 pannen te kunnen koken. Als je eenmaal weet hoe het werkt is de bediening eenvoudig.

fried 12-08-2015 Product paar dagen in bezit

strakke plaat. grote pluspunt zijn wat mij betreft de grootte (er kunnen makkelijk 2 of 3 grote koekenpannen op geplaatst worden) en de 2 flex zones. op deze zones kan je een pan willekeurig plaatsen en wordt alleen die pan warm.
het is vervolgens wel een beetje omslachtig als je de 2 flex zones als 4 afzonderlijke pitten wilt gebruiken. dan moet je 2 knoppen extra indrukken.

makkelijk te reinigen, ik gebruik hier HG spul voor (dagelijks en periodiek). met vol vermogen kook je een liter water sneller dan op gas!

na een half jaar kan ik nog niets zeggen over de duurzaamheid. zelf eenvoudig te plaatsen.

Tommy van Tilburg 03-07-2015 Product maand in bezit

Fijn apparaat, het is een apparaat wat je makkelijk schoon kunt maken en houden. Zeer kindvriendelijk omdat het apparaat alleen heet wordt op het gedeelte waar de pan bevestigd is en dat het meteen enorm afkoelt op het moment dat de pan van het gedeelte afgehaald wordt. Ook is een pluspunt dat je op verschillende plaatsen je pannen kunt neerzetten. Daarnaast heeft de inductiekookplaat een zeer mooie uitstraling!

_Jan-Willem_ 03-07-2015 Product kwartaal in bezit

Om te beginnen ziet de Bosch inductiekookplaat er mooi strak uit. De 90 cm brede kookplaat leek in eerste instantie wat groot voor onze keuken, maar eenmaal geïnstalleerd valt dat erg mee en is de ruimte voor alle pannen tijdens het koken heel fijn.

De bediening met sensortoetsen werkt prettig en ook de extras die je op een normaal gasfornuis niet hebt zoals het automatisch uitschakelen van een kookzone en de kookwekker zijn handig in gebruik.

De kookplaat is eigenlijk een grote glasplaat en is dus makkelijk schoon te maken met een doekje. Het glas is ook gelijk het enige nadeel. Bij gewoon gebruik komen er al snel kleine krasjes op.

Wat verder opvalt t.o.v. gas of elektrisch koken is dat het veel minder warm is rond de kookplaat en dus prettiger voor de kok.

TIP: Let er bij de aanschaf van deze inductiekookplaat wel op dat je elektra installatie hiervoor geschikt is.

Ronald Bl 20-06-2015 Product maand in bezit

Koken op Inductie is fantastisch. Met deze Bosch kookplaat heb je erg veel mogelijkheden om veel pannen te gebruiken vanwege de flexibele zones. Absoluut een aanrader.

R&W 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Toen we het product uit de verpakking haalde werd pas echt zichtbaar wat een prachtige vormgeving de inductiekookplaat heeft. De voorkant is voorzien van een mooie geslepen facetrand en de zijkanten van een metalen profiellijst. I.c.m. de andere 5 apparaten die we hebben aangeschaft uit dezelfde lijn staat dit erg mooi.

Gebruiksgemak is zeer divers. De flexibele kookzones zijn erg handig als je twee pannen op dezelfde lijn neer wilt zetten. Een combinatie van 3 grote en 2 kleinere (koeken)pannen is geen enkel probleem. De plaat is voorzien van een braadsensor, deze optie hebben we nog niet optimaal kunnen testen. Wel is de informatie die verschaft wordt erg handig.

Duurzaamheid kunnen we nu nog niets over zeggen, maar gezien dit innovatieve type en de ervaringen die we al hebben met Boschapparatuur zal dat goed zitten.

Michel 1979 18-06-2015 Product kwartaal in bezit

Niks anders dan genieten zowel koken als schoonmaken,
Daarnaast verdient het uiterlijk ook een schoonheidsprijs!!!!

Roger Langeveld 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

Ruimte genoeg. Waar bij onze 80 cm kookplaat de pannen nog wel eens tegen elkaar aan stonden heeft deze kookplaat ruimte genoeg. de grote midden zone werkt erg handig voor koekenpannen. wat ook handig is dat je niet meer met + en - steeds moet opschakelen, maar je kan in 1 keer de goede stand instellen. Wat ik minder handig vind is dat je de timer knop 2 keer moet indrukken voor automatisch afslaan. Doe je dat 1 keer gaat de zone niet uit wanneer de timer afgelopen is. Daardoor al een paar keer eten verbrand. Maar nu zijn we er aan gewend.

anneke notenboom 28-05-2015 Product paar weken in bezit

Schitterende uitstraling in onze nieuwe keuken.
ontzettend makkelijk schoon te maken dus erg hygienisch
geen exacte kookzones is erg praktisch
sneller koken dan gas. erg goed regelbaar.

Ger1965 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

De kookplaat ziet erg mooi uit. We moeten nog wennen aan het gebruik. Maar het werkt erg plezierig. We hebben het pas een paar dagen in ons bezit. Nog niet alle functies ontdekt, laat staan gebruikt.

alice Braam 21-04-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak: wat een vrijheid met zo'n flexibele plaatsingsmogelijkheid.
Geen tiptoetsen half onder de pan.
Waarschuwing h als het nog heet is: ook nuttig.
kinderslot: kan dat ook worden bediend als het toestel uit is??

Vormgeving: heel mooi en vlak

Mogelijkheden: talloos lijkt het maar nog te nieuw om alles te hebben geprobeerd

Duurzaamheid: nou hij houdt het in elk geval een dag uit (dus nvt)

A.j van Gent 18-04-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik en goed schoon te maken en het is een mooie plaat en een opwaardering voor de keuken

Roy80 11-03-2015 Product kwartaal in bezit

Erg blij met de nieuwe kookplaat. Werkt erg handig door de flex zones en zeer gemakkelijk schoon te maken. De power boost is ook super handig voor het koken van de eieren.

fabflap 02-03-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig!! erg makkelijk en prettig in gebruik!
Voorheen altijd op gas gekookt. ik zou nooit meer terug willen naar gas!

1962 hans 03-01-2015 Product maand in bezit

Boost vermogen valt tegen !!! vorige apparaat was van Siemens met 5 zones; deze had een aanzienlijke beter boost vermogen. Achteraf toch liever deze( cq Bosch) wederom aangeschaft gezien de boost snelheid

RobB1945 09-12-2014 Product kwartaal in bezit

Mooi ontwerp.
Gemakkelijke bediening.
Functioneert prima..

Trude Loos 22-10-2014 Product paar weken in bezit

In de oude keuken had ik een keramische kookplaat waar ik totaal geen plezier van had. Dus de keuze voor de nieuwe keuken werd gas of inductie. Ik heb lang lopen dubben omdat inductie bij mij associaties met keramisch opriep en daar was ik helemaal klaar mee. Bij een vriendin inductie uitgeprobeerd en toen was ik meteen overstag. Geweldig zoals deze kookplaat reageert, vooral met de Boost funtie. Bosch, ik ben 200% tevreden!! De foodprocessor kan ik goed gebruiken en zou trouwens prachtig naast m'n strakke kookplaat staan! Wie weet?