Siemens EH845FM17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

n hoogendoorn 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

het is fijn koken op inductie

kookt goed even aanpassen na 20 jaar op gas gekookt te hebben
mooi groot kook veld met 5 plaatsen om pannen te zetten

Ommema 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke kookplaat

Fijne inductieplaat! Heerlijk die 5 zone's
Bediening en tijdklok ook perfect.
Als ik een puntje van kritiek zou geven, de opstaande aluminium rand maakt het schoonmaken een tikkeltje lastiger dan zonder rand (onze vorige inductieplaat)

Peter Sillekens 17-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Vele mogelijkheden

zeer functionele kookplaat, door de optie van 5 zones veel mogelijkheden om uitgebreid en met veel pannen tegelijk te koken
Prettig dat er voor iedere zone een eigen tijdsaanduiding voor de kooktijd mogelijk is.

Pluspunten

• veel zones
  • instellen kookwekker

Claudia 01-09-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn, makkelijk maar wennen

Nooit op inductie gekookt alleen op gas, maar ondanks dat het wennen is het wel heel gemakkelijk. Je moet even uitzoeken hoe hard het kookt op welke stand, maar dat is gauw gedaan. Het enige wat ik wel vind, is dat de plaat toch wel wat watervlekken houdt en dat de plaat wel degelijk warm blijft. (een tijdje) maar ondanks dat, raad ik dit product zeker aan en zou ik het zo weer kopen.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Strak design
  • Snel afneembaar
  • Maten pitten

Minpunten

• Watervlekken
  • Blijft tijdje warm

Xander 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Snel, prettige bediening

Mooi apparaat, prettige bediening en snel. Goed qua indeling en mooie ruimtes tussen de pannen.
Deugdelijke, stevige stalen rand rond de glasplaat, deze is echter niet te in het oog springend.

Pluspunten

• snel
  • logische bediening

Zijlstra 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte grote maat met effectieve ruimte verdeling!

Geen gedoe dat de pannen alleen op 1 bepaalde wijze op de kookplaat passen. De display is modern en handig vormgegeven en is eenvoudig te bedienen. Vlot reactievermogen. Een apparaat van deze tijd.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • goede verdeling
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• opstaand randje rondom

Lubbers 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig ontwerp

De kookplaat ziet er zeer fraai uit en is eenvoudig in de bediening. De Nederlandstalige gebruiksaanwijzing is duidelijk en overzichtelijk. De plaat is eenvoudig schoon te maken en warmt (zeker met de 'boost' stand) snel op. Kortom, wij zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Bedieningsgemak
  • Opwarmtijd

Minpunten

• Zone uit meer kliks

Siem1006 08-08-2016 Product maand in bezit

Erg fijne kookplaat

De kookplaat is erg gemakkelijk in gebruik. De duurzaamheid is nog niet te beoordelen aangezien het product nog maar korte tijd in gebruik is. De functies, zoals kookwekker en boostfunctie, zijn ook erg fijn en zorgen voor een hoger gebruiksgemak! Super tevreden over de kookplaat!

Ruud 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Strakke inductiekookplaat

Met de inductiebakplaat werkt zeer eenvoudig. Met de tiptoetsen geef je aan hoe warm het moet worden, per "pit" kan je alarm instellen zodat deze automatisch uitgaat. Doordat het een gladde plaat is, is het eenvoudig schoon te maken (zonder strepen).

Firoz 05-07-2016 Product maand in bezit

Top product

Heerlijke kookplaat om mee te werken, zeer duurzaam.
Gebruiksvriendelijke bediening en doet wat hij moet doen.
Ook is de boost functie TOP! zeker een aanrader!

EH845FM17E 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn product. Goed in gebruik. Soms doet alleen de pan het niet goed als deze kleiner is dan het oppervlak van de inductiecirkel.

Josee 06-11-2015 Product paar weken in bezit

Met deze inductie kookplaat is het makkelijk en snel koken. Goed schoon te maken. Mooie strakke vormgeving. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen . Pas 3 weken in gebruik.

gebruiker 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi design, makkelijk schoon te maken en snel op temperatuur. kortom een fijn apparaat, dit geldt ook voor andere apparatuur van Siemens

Henk van Meel 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb het apparaat pas een paar dagen in mijn bezit, en had totaal geen moeite met de bediening. Ik ben er zeer tevreden mee.

Leandra 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er super strak uit. Makkelijk schoon te houden en makkelijk te bedienen. Jammer dat deze kookplaat niet zonder rvs randje te bestellen is.

Michiel 14-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prima kookplaat, makkelijke bediening met name de tiptoetsen en slide mogelijkheid. Vijf "pitten" is ook ideaal om snel meerdere gerechten te bereiden.

Monique 02-10-2015 Product paar dagen in bezit

Nooit geweten dat koken op inductie zo makkelijk en supersnel kan gaan. Het schoonmaken van de kookplaat is een peulenschilletje vergeleken bij een gasfornuis.

gpa 26-09-2015 Product paar dagen in bezit

Super snel warm dus minder lange kooktijd, dus sneller klaar met koken, bakken en braden. Zeker als je werkt is het een uitkomst. Ook zijn de platen snel afgekoeld zodat je ook sneller kan schoonmaken en je dus meer aan je avond hebt ik ben er super blij mee

Siemens EH845FM17E 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

Het product past perfect in onze keuken gelet zijn totale uitstraling, vormgeving en bediening gemak.Optimaal te reinigen en veilig voor de kleinkinderen, geen brandingsgevaar

dhr Bastings 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat, gemakkelijk in bediening Gemakkelijk schoon te maken en ziet er mooi uit. kortom een aanrader