Siemens EH845FM17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Beoordeling op basis van 138 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rob 12-03-2017 Product paar maanden in bezit

Kookplezier

De bediening is eenvoudig te regelen met de stook onder in het midden van de kookplaat. Ook de 5 pitten zijn goed verdeeld over de kookplaat zodat je meerdere grote pannen tegelijk kunt gebruiken

B.Kooijman 10-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

werkt prima

goede vlakverdeling,bediening vereist gewenning daarna is deze wel logischer toe te passen.Makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• schoonmaken
  • ruimte tussen de zones

Minpunten

• nodig

Mehrdad 23-12-2016 Product paar maanden in bezit

Makkelijk schoon maken

Pannen worden heel snel warm, water te laten koken is binnen 2 min dankzij de boost functie. schoonmaken van een kookplaat is nog nooit zo makkelijk geweest.

Pluspunten

• Snel koken
  • Schoonmaken

wim rovers 20-12-2016

Gered

Een beoordeling kan ik nog niet geven aangezien de kookplaat nog geplaatst moet worden ! En dan moeten er nog nieuwe pannen komen want mijn oude pannen durf ik er niet op te gebruiken. Maar ik ben ervan overtuigd dat voor de Kerst alles goed gekomt.

n hoogendoorn 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

het is fijn koken op inductie

kookt goed even aanpassen na 20 jaar op gas gekookt te hebben
mooi groot kook veld met 5 plaatsen om pannen te zetten

Ommema 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke kookplaat

Fijne inductieplaat! Heerlijk die 5 zone's
Bediening en tijdklok ook perfect.
Als ik een puntje van kritiek zou geven, de opstaande aluminium rand maakt het schoonmaken een tikkeltje lastiger dan zonder rand (onze vorige inductieplaat)

ReindeJong 07-10-2016

Enorme verbetering

We hadden tot voor kort een elektrische kook plaat. Omdat wij een nieuwe keuken kregen werd het inductie. Na heel even wennen was het genieten! Alles kookt veel sneller, indraaien gaat direct. 5 platen is ook veel handiger dan 4.

Peter Sillekens 17-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Vele mogelijkheden

zeer functionele kookplaat, door de optie van 5 zones veel mogelijkheden om uitgebreid en met veel pannen tegelijk te koken
Prettig dat er voor iedere zone een eigen tijdsaanduiding voor de kooktijd mogelijk is.

Pluspunten

• veel zones
  • instellen kookwekker

Claudia 01-09-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn, makkelijk maar wennen

Nooit op inductie gekookt alleen op gas, maar ondanks dat het wennen is het wel heel gemakkelijk. Je moet even uitzoeken hoe hard het kookt op welke stand, maar dat is gauw gedaan. Het enige wat ik wel vind, is dat de plaat toch wel wat watervlekken houdt en dat de plaat wel degelijk warm blijft. (een tijdje) maar ondanks dat, raad ik dit product zeker aan en zou ik het zo weer kopen.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Strak design
  • Snel afneembaar
  • Maten pitten

Minpunten

• Watervlekken
  • Blijft tijdje warm

Xander 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Snel, prettige bediening

Mooi apparaat, prettige bediening en snel. Goed qua indeling en mooie ruimtes tussen de pannen.
Deugdelijke, stevige stalen rand rond de glasplaat, deze is echter niet te in het oog springend.

Pluspunten

• snel
  • logische bediening

Zijlstra 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte grote maat met effectieve ruimte verdeling!

Geen gedoe dat de pannen alleen op 1 bepaalde wijze op de kookplaat passen. De display is modern en handig vormgegeven en is eenvoudig te bedienen. Vlot reactievermogen. Een apparaat van deze tijd.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • goede verdeling
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• opstaand randje rondom

Lubbers 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig ontwerp

De kookplaat ziet er zeer fraai uit en is eenvoudig in de bediening. De Nederlandstalige gebruiksaanwijzing is duidelijk en overzichtelijk. De plaat is eenvoudig schoon te maken en warmt (zeker met de 'boost' stand) snel op. Kortom, wij zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Bedieningsgemak
  • Opwarmtijd

Minpunten

• Zone uit meer kliks

Siem1006 08-08-2016 Product maand in bezit

Erg fijne kookplaat

De kookplaat is erg gemakkelijk in gebruik. De duurzaamheid is nog niet te beoordelen aangezien het product nog maar korte tijd in gebruik is. De functies, zoals kookwekker en boostfunctie, zijn ook erg fijn en zorgen voor een hoger gebruiksgemak! Super tevreden over de kookplaat!

Hilda 11-07-2016

mooi en praktisch

Sinds vorige maand koken wij op deze mooie plaat. In het begin moest ik even wennen, maar ik ben er nu erg blij mee. Je kunt de temperatuur goed regelen en daarbij is schoonmaken ineens een fluitje van een cent.

Ruud 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Strakke inductiekookplaat

Met de inductiebakplaat werkt zeer eenvoudig. Met de tiptoetsen geef je aan hoe warm het moet worden, per "pit" kan je alarm instellen zodat deze automatisch uitgaat. Doordat het een gladde plaat is, is het eenvoudig schoon te maken (zonder strepen).

Firoz 05-07-2016 Product maand in bezit

Top product

Heerlijke kookplaat om mee te werken, zeer duurzaam.
Gebruiksvriendelijke bediening en doet wat hij moet doen.
Ook is de boost functie TOP! zeker een aanrader!

Twan 22-03-2016

Snel en eenvoudig

Kookplaat sinds een paar weken in gebruik.
Werkt perfect. Eenvoudige bediening en super snel door middel van de boost functie.

John K 19-02-2016

Zeer ruim en goed doordacht apparaat

Nadat onze oude Siemens inductieplaat na 16 jaar de geest gaf, weer voor een Siemens gekozen. Wat een fijne plaat is dit, volop ruimte, ook voor grote pannen, moest wel even een stuk extra uit m'n aanrecht zagen.
Ook de centrale bediening, in het midden, ver van de kookzones verwijderd is ideaal. Het is even wennen, maar snel onder de knie. Boost voor meer vermogen, ingebouwde kookwekker, waarna de pan uitgaat. Heb ook het verbruik ingeschakeld, je hebt er niets aan maar is leuk om te zien hoeveel stroom je verbruikt hebt na een kookbeurt. Zeer aan te bevelen kookplaat.

Hella 26-12-2015

Fluitje van een cent!!

Had nog nooit op inductie gekookt maar met deze kookplaat is het een makkie. Heerlijk makkelijk schoonmaken ook!

EH845FM17E 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn product. Goed in gebruik. Soms doet alleen de pan het niet goed als deze kleiner is dan het oppervlak van de inductiecirkel.