Siemens EH975FE17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
keramisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

Pfl Poppelaars 05-10-2015 Product maand in bezit

Ben erg blij mer mijn nieuwe kookplaat (keuken) strak modern even wennen 4 pits naast elkaar. Makkelijk in gebruik en onderhoud.

Martijn 24-09-2015 Product maand in bezit

Heb plaat gekocht in combinatie met de siemens downdraft afzuigkap. Ik vind een bedieningsknop per pit handiger, maar is misschien wennen. De touch slider werkt wel erg goed en is niet "overgevoelig".
De plaat heeft per pit 9 standen en een boost. Mijn vorige plaat had 12 standen en turbo en daarmee net beter te regelen.
Leuke duurzaamheids feature is dat de plaat het energie gebruik in kWh laat zien bij het uitschakelen.

Heidi 13-09-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijk om op te koken. Prachtige vormgeving. Fantastische bedieningspaneel. Eenvoudig schoon te houden.

fenna van de pas 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

super mooie kookplaat en heel makkelijk te bedienen na 21 jaar een halogeen van Siemens te hebben gehad moest het natuurlijk Siemens blijven top merk

Kidex 21-05-2015 Product half jaar in bezit

Reageert super snel en is makkelijk schoon te houden. icm de grill-plaat van Siemens ook heel fijn in gebruik voor het bakken van hamburgers en zelfs met meerdere kookzones!!!

RobertvanO 10-03-2015 Product paar weken in bezit

hele mooie inductie kookplaat die prachtig in onze keuken past. 4 kookzones op een langwerpige plaat, ziet er prachtig uit

Ad7 14-02-2015 Product maand in bezit

deze kookplaat is gekozen om de vormgeving (4 pitten langs elkaar), ondanks dat we geen ervaring hebben met inductie hadden we al snel het gebruik door.
makkelijke bediening, mooi uiterlijk, snelle verwarming en makkelijk schoon te houden.

Marcel Cornelissen 17-01-2015 Product maand in bezit

Ben erg blij met m'n keuze voor inductie, goede temperatuur controle, super strak design makkelijk schoon te houden.
Wel belangrijk om een goede pannenset te gebruiken.
Bij registratie een gratis set van Siemens 👍

Jasper325 28-12-2014 Product maand in bezit

Het is een prachtig uitziend apparaat. Strak design. De bediening is erg eenvoudig. Met de boosterfunctie heb je de zaak binnen no time aan de kook. Groot pluspunt is dat de plaat ook supersnel weer schoon is.

Fredb63 11-11-2014 Product paar dagen in bezit

Geweldige vormgeving, anders als alle ander vierkante platen. Deze is rechthoekig en daardoor een prettiger pannensetting. Ik kan het iedereen aanraden