Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF670DS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

y**3@h**e.nl 30-06-2022
Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Sinds week 9 is onze kookplaat stuk. Na veel telefonisch en mailverkeer een leenkookplaat gekregen. Er werd gezegd week 17, daarna week 23 en nu alweer week 26 en nog steeds niets. En inderdaad we hebben een leentoestel maar die haalt het niet bij wat we hadden. Jammer dat er zo weinig (niet) gecommuniceerd wordt. Zal blij zijn als we de kookplaat hebben waar we voor gekozen hebben en ons prima bevalt.

Pluspunten

• Fijne kookplaat.
  • Makkelijk in gebruik.

Minpunten

• Als er iets stuk gaat. Niet leverbaar, wachten

Officiele reactie van Atag 01-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze review te schrijven.
Wat vervelend dat jouw kookplaat defect is!
Natuurlijk doen wij ons best om alle apparatuur zo snel mogelijk te repareren.
Helaas is gezien de huidige situatie wereldwijd het soms lastig om alle onderdelen snel binnen te krijgen.
Fijn om te lezen dat je een leentoestel ontvangen hebt, maar dat is natuurlijk niet de ideale oplossing.
Graag zou ik de status voor jou nakijken, zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens willen sturen naar webcare@atagbenelux.com

Hopelijk kan jij snel weer koken op jouw eigen kookplaat!

v**i@g**l.com 29-06-2022

Heel goed product, en makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Werkelijk waar een fantastische product, het duurde even voordat we de kookplaat in huis hadden maar het was zeker het wachten waard. De flexibele kookzones werken goed en met de boost functie kookt je water zo!

Hadden we dit maar eerder gedaan.

Pluspunten

• Booster
  • Kookzones
  • Flexibele kookzone
  • Pauze functie
  • Kinderslot

Officiele reactie van Atag 30-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Bedankt voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer! Wat goed om te lezen dat ondanks het wachten de functies en het gebruiksgemak zo goed bevallen.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier.

Fam. Hessels 29-06-2022

Mooi om te zien en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Kookplaat is simpel in gebruik, duidelijke gebruikershandleiding. De tiptoetsen werken goed. Kookplaat geeft aan of een zone nog warm is. De flexzone is ideaal voor een rechthoekige of ovale pan. De oude gaskookplaat die eruit kwam zat met klemmen vast aan het aanrechtblad, deze ligt er gewoon op en wordt verder niet vastgezet! Hij verschuift niet vanwege de rubberen strip. Naast dat het een makkelijke, functionele kookplaat is, is hij ook nog mooi om te zien.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • inbouwen
  • flexzone

Officiele reactie van Atag 30-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het gebruiksgemak, de installatie en het design van de kookplaat!
We wensen je nog jaren veel kook- en bakplezier!

JDG 16-06-2022

Kwalitatief top apparaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Super apparaat, mooie vormgeving, groot kookoppervlak, nauwkeurige bediening tov gas, handige extra functies, en met zonnepanelen zeker energiezuinig

Pluspunten

• Snel kokend
  • Warmhoudfunctie

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 17-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking en kookoppervlakte van de inductiekookplaat.
We wensen je vele jaren kookplezier toe.

Marijke

J&P 13-06-2022

Een goede inductieplaat, die doet wat je verwacht

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Na een vrij lange levertermijn was het vrij snel geregeld de kookplaat te installeren. Daarvoor moest eerst wel de voedingskabel aangesloten worden, maar daarvoor was een keurige beschrijving bijgevoegd.
Het instructieboekje gaf ook duidelijke aanwijzingen voor het gebruik. De afwerking van de plaat is heel goed en hij werkt zoals verwacht. De plaat geeft duidelijk aan als er een ongeschikte pan wordt gebruikt. En de inhoud van pannen wordt heel snel warm, zoals beloofd. We hebben de afgelopen weken nog geen tekortkomingen ontdekt. Of het zou moeten zijn dat er nog wat kringen van de pannen zichtbaar zijn als je de plaat nat maakt. Maar na schoonmaken met een beetje afwasmiddel en na opdrogen is de plaat weer als nieuw.
Bij registratie van de aankoop werd de garantie gratis verlengd van 2 naar 3 jaar. Ook dat was een plezierige verassing.

Pluspunten

• het uiterlijk; mooi zwart en vlak
  • gemakkelijk te installeren
  • snelle werking

Officiele reactie van Atag 14-06-2022

Beste J & P,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
Fijn dat de installatieinstructie en handleiding van de kookplaat zo duidelijk zijn.
Wij zijn blij om te horen dat ook het schoonmaken van de kookplaat ook zo eenvoudig is.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Dhb2 09-06-2022

Echte aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

We zijn van gas naar een inductiekookplaat gegaan echt een aanrader. Het koken gaat een stuk sneller en is een stuk schoner even een doekje erover en het is weer schoon. Het koken gaat heel erg makkelijk, makkelijke bediening en er zitten veel handige functies op, ik vind het heerlijk om op deze inductiekookplaat te koken.
Ik raad hem iedereen aan Voor mij geen gaskookplaat meer 😁

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel ruimte voor je pannen
  • Mooie matte kleur

Officiele reactie van Atag 10-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt, bij jouw overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
Wij wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

Andre 07-06-2022

Etna kif670ds

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Ik heb dit product gekozen voor de maat en de matte kleur.
Eerste indruk ziet er goed uit en netjes verpakt.
Duidelijke handleiding en goede garantie .
Levensduur onbekend.
Enige minpunt geen kabel meegeleverd.

Pluspunten

• Netjes verpakt
  • Garantie 2jaar +3jaar via etna

Minpunten

• Geen kabel meegeleverd

Officiele reactie van Atag 09-06-2022

Beste Andre,

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat het design en het gebruiksgemak je zo goed bevallen. Wij zullen je feedback omtrent de kabel zeker doorgeven.
Wij wensen je nog veel kookplezier!

s**y@z**o.nl 05-06-2022

een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

wat een fantastisch mooie kookplaat, mooi mat zwart. Heel handig de kookzone en zeer gemakkelijke bediening.
supersnel heet en makkelijk schoon te maken.
Een echte aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • supersnel heet
  • gemakkelijk te installeren
  • bediening is super

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Een fantastisch mooie kookplaat, kijk dat lezen wij uiteraard graag. Fijn dat niet alleen het design maar ook het gebruiksgemak zo bijdragen aan je enthousiasme. Bedankt voor de mooi review.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Diniehil 04-05-2022

Top product

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Ik heb altijd op gas gekookt en nu zijn we opzoek gegaan naar een inductiekookplaat. We kwamen al snel bij deze terecht vooral omdat deze 70 cm breed was en in een opening van 56 cm past echt perfect want onze gaskookplaat met wokbrander was 68 cm. De plaat heeft een mooie matte uitstraling en zeer makkelijk te monteren als je een beetje handig bent. Het koken is echt een verademing wat een verschil met gas binnen een paar tellen kookt het water ik vind het echt top ik raad het iedereen aan je kan ook nog 2 platen koppelen voor als je een braadslee of zo gebruikt ik heb het instructie boekje doorgenomen en gewoon dingen uitgeprobeerd maar je went heel erg snel ik zou nu echt niks anders meer willen het is wel ff wat geld voor de aanschaf maar zeker elke cent waard Ik raad dit product echt aan ik sta s’avonds met heel veel plezier te koken 👍🏼👍🏼

Pluspunten

• Zeer Makkelijk in gebruik
  • Mooie matte kleur
  • Lekker breed 70 cm past in een opening van 56 cm

Officiele reactie van Atag 05-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite heeft genomen om deze uitgebreide review te schrijven, bedankt hiervoor!
Wij zijn blij dat jij bij het overstappen van gas naar inductie gekozen hebt voor ETNA.
Fijn dat dit ook direct zo goed bevalt en dat je zoveel plezier in het koken hebt.
Een mooie ruime plaat is natuurlijk erg fijn in het gebruik.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier toe!

Ron 04-05-2022

Super product van etna !

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Erg mooie plaat, supersnel opwarmen en duidelijke handleiding kortom topproduct en waar voo voor je geld !

Pluspunten

• Snelle opwarming
  • Duidelijke instructies

Minpunten

• Nog geen gevonden

Officiele reactie van Atag 05-05-2022

Beste Ron,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design, het snelle warmen en de duidelijke handleiding van de kookplaat.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier!

R. Vloet 27-04-2022

Prachtig gematteerde look, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

De inductiekookplaat ziet er door de matte look schitterend uit, de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Erg handig dat er een pauze- en boostfunctie op zit. De kookzones zijn apart in te stellen voor het gaarkoken m.b.v. de ingebouwde kookwekker. Zelfs chocolade smelten werkt perfect. Grillplaat hebben we nog niet uitgeprobeerd, maar daarvan verwachten we ook veel plezier te hebben. Duidelijke beschrijving in de gebruiksaanwijzing van de functies en apparaatinstellingen waarbij ook wordt aangegeven hoe je het beste met de kookinstellingen om kunt gaan voor de diverse producten. Doordat de beschrijving op de mat zwarte kookplaat met zwarte letters bedrukt is, staat deze inductiekookplaat zeer elegant in elke keuken. De afmeting van 70 cm maakt het kookoppervlak net iets groter terwijl de nismaat van 56 cm bij de meeste keukenbladen geen aanpassing behoeft.

Pluspunten

• Pauzefunctie
  • Stil en snel (boostfunctie)
  • 70 cm breed maar nismaat 56 cm
  • Kookplaten koppelen voor grillplaat
  • Strak gematteerd design

Officiele reactie van Atag 29-04-2022

Beste heer / mevrouw Vloet,

Een 10! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over de inductiekookplaat, dat u tevreden bent is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Ed 27-04-2022

Mooi product werkt prima

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

De Etna KIF670DS is een mooi product snel geïnstalleerd en werkt zeer snel. Prima schoon te houden en bakken en koken is fantastisch om te doen het gaat echt snel alles in een handeling en overzicht ook met de ingebouwde klok is het makkelijk werken.

Pluspunten

• Werkt snel
  • Zo schoon

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste Ed,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wij zijn blij dat het gebruiksgemak van dit toestel zo goed bevalt.
Fijn dat dit jouw kookplezier vergroot.

Wij wensen jou nog heel veel kook- en bakplezier toe!

j**e@h**t.nl 21-04-2022

fantasties

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Toen wij opzoek gingen voor een inductie kookplaat zijn wij door de verkoper van Kuys keukens in nieuwkuijk geadviseerd over kookplaten , gezien de vormgeving - de uitstraling en het bedieningsgemak hebben we toe voor deze Etna kookplaat gekozen.
Na 40 jaar op gas te hebben gekookt , zijn we erg tevreden over deze kookplaat en komt na wat er is beloofd 'hierbij in achtgenomen met de redlijke prijs , niets dan lof.

Pluspunten

• vormgeving
  • bedieningsgemak
  • uitstraling
  • prijs
  • lekkersnel koken

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 22-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow een 10! Dank u wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft bij uw overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

e**k@u**l.nl 18-04-2022

goed product

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Prima product werkt snel en goed schoon te houden veel mogelijkheden doe precies wat het moet doen en hou overzichtelijk de controle over alles wat er gaande is op de plaat. De prijs is gunstig en zeker waard. Aanrader om aan te schaffen.

Pluspunten

• werkt snel
  • mooi product
  • gunstige prijs

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn dat het gebruiksgemak zo goed bevalt.

Wij wensen jou heel veel kookplezier toe.

f**e@z**t.nl 15-04-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

De werking van deze inductie kookplaat is bijzonder goed, snelheid van verwarmen en koken gaat reuze snel, en tevens de gecombineerde pitten om een Gietijzeren grillplaat van Etna te gebruiken is ook heel fijn om vlees te bakken.
In vergelijking met onze vorige Bosh inductieplaat welke aangesloten was op 1 fase, is deze van Etna krachtiger, omdat deze op 2 fasen is aangesloten, werkt veel fijner.

Pluspunten

• Krachtig verwarmen
  • Iets erop plaatsen zonder dat deze gaat piepen.

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige 10.
Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de kookplaat.
Wat extra vermogen is natuurlijk altijd fijn, zeker om lekker te grillen op de grillplaat is dit extra vermogen erg gewenst.
Wij wensen u heel veel kookplezier.

j**n@g**l.com 07-04-2022

JR en SR

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

EEN MOOIE PLAAT. DUIDELIJKE KOOKGEDEELTEN EN EEN HEEL STUK GOEDKOPER IN ENERGIEVERBRUIK. Bediening na lezing van de handleidingen zeer eenvoudig. Mijn vrouw en ik zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• Duidelijk aangegeven kookpunten

Officiele reactie van Atag 08-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Geweldig dank u wel voor deze mooie beoordeling.
Erg fijn om te lezen dat u en uw partner zo tevreden zijn met de kookplaat.
Wij wensen u en natuurlijk ook uw partner veel kookplezier!

Telkamp 06-04-2022
Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Prachtige kookplaat, veel mogelijkheden.
Voor dit geld, een zeer goed product.

Officiele reactie van Atag 07-04-2022

Beste Telkamp,

Bedankt voor deze review. Goed te lezen dat u tevreden bent over deze kookplaat. Wij wensen u nog veel kookplezier!

Kim Webcareteam ETNA

y**3@h**e.nl 12-03-2022

Een fijne kookplaat tot……deze stuk gaat. Onderdeel wordt oktober 2023 geleverd. Uit coulance kreeg ik van Etna een nieuwe aangeboden. Blij tot ik hoorde in week 17. In week 9 stuk gegaan. Ben het daar niet mee eens. Omdat deze kookplaat pas week 17 leverbaar is gezegd: mag ik dan een andere uitzoeken met bijbetaling. Dan moet u contact opnemen met Coolblue omdat wij deze daar besteld hebben. Zij willen wel een andere kookplaat leveren met bijbetaling maar moeten goedkeuring krijgen van Etna. Al verschillende keren gebeld met Etna maar wordt van t kastje naar de muur gestuurd. Hoe goed de kookplaat ook was: voor mij geen Etna/Atag meer!

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Wat jammer dat na uw enthousiasme over de inductiekookplaat, deze defect is geraakt en de nieuwe kookplaat even op zich laat wachten. Uw teleurstelling begrijpen wij hierin. Graag ontvangen wij uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review, dan kijken wij met u mee.
Chantal Webcareteam ETNA

zeer tevreden kopers 05-02-2022

waaw wat een toestel

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Super toestel , het gaat echt allemaal razend snel waaw spijt dat we niet eerder van het gas zijn afgestapt en dit in huis gehaald hebben

Pluspunten

• zeer tevreden
  • wat een snelheid van opwarming

Minpunten

• tot nu toe geen gevonden

Officiele reactie van Atag 07-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat het overstappen van gas naar inductie goed bevalt en u zo tevreden bent over deze inductiekookplaat. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Jeroen 27-01-2022

Ruimte om te koken

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

In de zoektocht naar een vervangende inductiekookplaat is de keuze groot. Uiteindelijk voldoet deze kookplaat aan de criteria, meer ruimte voor je pannen en bovendien past hij in de bestaande ruimte in het aanrecht. In tegenstelling tot een standaard formaat passen hier twee grotere koekenpannen naast elkaar. De warmhouden functie wordt ook dagelijks gebruikt. Al met al voldoet deze kookplaat aan alle wensen en wordt intensief gebruikt in een groot gezin.

Pluspunten

• Ruimte
  • Eenvoudige bediening
  • Past in standaard nismaat

Minpunten

• Aansluitsnoer moet zelf aangebracht worden

Officiele reactie van Atag 28-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van je mening. Het is fijn om te lezen dat je het gebruikersgemak van de kookplaat waardeert.

We wensen je en jouw gezin veel kookplezier toe!

Niki Webcareteam ETNA