ETNA KIS560ZT

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIS560ZT op Kieskeurig.be.

polman hj 19-05-2020

inductie

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

super kookplaat makkelijk te bedienen en ziet er goed uit .stekker in stopkontakt en koken maar kind kan de was doen gezegte

Officiele reactie van Atag 20-05-2020

Beste H.J. Polman,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze inductiekookplaat KIS560ZT.
Dank voor deze review en wij wensen je veel kookplezier toe!
Met vriendelijke groet, Alice webcare team.

Van der Pol 10-05-2020

Zeer goede Prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Mooie inductiekookplaat die gemakkelijk te bedienen is. Incl. veilige overkookbeveiliging. Stekker in de wandcontactdoos en koken, simpeler kan niet.

Pluspunten

• voorzien van belangrijkste opties
  • 5 jaar garantie

Officiele reactie van Atag 11-05-2020

Beste heer/mevrouw Van der Pol, bedankt voor uw mooie review en wij wens u nog veel kookplezier met deze inductiekookplaat. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Katja 09-04-2020

Goed werkende kookplaat voor zeer aantrekkelijk prijs

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Aangenaam verrast door de goede kwaliteit van deze kookplaat, zeker voor de prijs. Het design is simpel, maar doet zijn werk!

• Werking

Minpunten

• Simpel design

Officiele reactie van Atag 10-04-2020

Beste Katja,

Wat leuk om te lezen dat de kwaliteit van de KIS560ZT je zo positief heeft verrast. Bedankt voor deze mooie review en reviewscore.
Heel veel kookplezier!

Marieke 31-03-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Fijne en mooie kookplaat. Ziet er strak uit, werkt simpel, snel aan te sluiten en was niet duur. Goede keuze geweest.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Simpel in aansluiting
  • Ziet er mooi uit

Officiele reactie van Atag 02-04-2020

Beste Marieke, wat fijn dat je voor ETNA hebt gekozen en bedanken je voor deze mooie review. We wensen je nog vele uren kookplezier toe met deze kookplaat. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Hugo 26-03-2020

Handig met gewone stekker aansluiting

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

We wilden al langer een inductie kookplaat maar gedoe met aansluiting in de meterkast hield ons tegen. Toen kwamen we deze inductieplaat van Etna tegen en hij bevalt super. Makkelijke aansluiting, ziet er mooi uit en het bedienen gaat ook verrassend goed.

Pluspunten

• Makkelijke aansluiting met gewone stekker
  • Fijne bediening
  • Ziet er mooi uit

Officiele reactie van Atag 26-03-2020

Beste Hugo,
Wij vinden het fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze inductiekookplaat KIS560ZT van ETNA. Dank dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen. wij wensen je veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

Dennis de Ridder 25-03-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Ik had een nieuwe kookplaat nodig en wilde graag overstappen van gas naar elektra. Inductie techniek is daarvoor het meest geschikt vanwege de snelheid en duurzaamheid (beter voor het milieu). Daarnaast is dit toestel van ETNA erg vriendelijk geprijst en dat voor een A-merk! De bediening en handige features die erop zitten werken perfect. Ik snap niet dat ik niet veel eerder ben overgestapt.

Pluspunten

• Bediening
  • Geen aanpassingen in meterkast nodig

Officiele reactie van Atag 26-03-2020

Beste Dennis,
Bedankt voor je mooie en uitgebreide beoordeling. Het wordt door door ons gewaardeerd dat je een positieve reactie achterlaat over de inductiekookplaat KIS560ZT van ETNA.
Wij wensen je nog veel kookplezier toe.
Vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

Henk 19-02-2020

Bijzonder mooi uiterlijk en simpele tiptoets-bediening.

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Vorige maand voor een vriendin aangeschaft en gisteren voor mijzelf een identieke inductiekookplaat aangeschaft omdat ik alleen maar positieve informatie van haar kreeg.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Simpele tiptoets-bediening
  • Zelfs een kookwekker ingebouwd
  • 1 Fase, dus stekker in stopcontact en klaar.

Minpunten

• Kan ik niet bedenken

Officiele reactie van Atag 20-02-2020

Beste Henk, bedankt voor je mooie review en wat goed om te horen dat de kookplaat zo goed bevalt. Heel veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Henk 08-06-2020

Enkele maanden in gebruik, is een heerlijke kookplaat en super eenvoudig schoon te houden.
Het enige is dat de elementen niet tegelijkertijd op hoog vermogen gebruikt kunnen worden. Echter dat komt doordat het een 1fase kookplaat is. Geen probleem voor een klein huishouden anders toch een 2- of 3-fase apparaat aanschaffen.

Officiele reactie van Atag 09-06-2020

Beste Henk, Dank voor je terugkoppeling. Het is fijn te lezen dat de inductiekookplaat zo goed bevalt, en het klopt dat op 1 fase niet de beschikking hebt over alle kookzones. Wij wensen je nog veel kookplezier toe!! Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

Eva 11-01-2020

Strak, duidelijk, functioneel,

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Prijs kwaliteitverhouding uitstekend, voor mij genoeg mogelijkheden.
Ik heb het nog niet lang in mijn bezit maar nu al tevreden.
Vormgeving mooi en bijgeleverde kabel ook fijn.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Prijs/kwaliteit
  • Functioneel ok

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste Eva,

Fijn dat deze kookplaat zo naar wens is. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Ursula

Jaap 30-12-2019

Fantastisch product met een mooie prijs.

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Na het installeren van deze plaat heb je het boekje niet meer nodig, alles is duidelijk en goed bedienbaar. Het grote voordeel is dat de bediening niet door een pan wordt bedekt en daardoor niet heet wordt. De plaat heeft een mooi simpel design. Waar voor je geld met een betrouwbaar merk.

Pluspunten

• Makkelijke bediening.
  • Snel te installeren

Minpunten

• Korte kabel meegeleverd.

Officiele reactie van Atag 31-12-2019

Beste Jaap,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wensen je veel kookplezier. En een hele fijne jaarwisseling. Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare team ETNA

Peter Nienhuys 29-12-2019

Inductie koken ideaal

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Na goede ervaring bij mijn ouders met losse Etna inductieplaat nu ook zelf één gekocht en is werkelijk super! Alles kookt supersnel en dat je niet alle 4 pitten tegelijk op vol vermogen kunt zetten vind ik geen punt omdat iets zo snel kookt dat je die pitten weer lager kunt zetten zodat een andere weer op vol vermogen kan. En de schuifbediening per plaat apart is ook nóg handiger dan centrale + en - knoppen...

Pluspunten

• Kookt zeer snel
  • Makkelijk te reinigen
  • Per pit timer in te stellen
  • Iedere pit apart te bedienen

Officiele reactie van Atag 07-01-2020

Beste Peter,
Wat leuk om te lezen dat je na de goede ervaringen van je ouders ook hebt gekozen voor een inductiekookplaat van ETNA. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kookplezier!

Ariw 22-12-2019

Vertrouwde goede naam ,goede producten

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Vertrouwd merk heb meerdere apparatuur van etna lange levensduur een aanrader
Gebruiksgemak en makkelijk te onderhouden

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Paul,
Wat fijn om te lezen dat ETNA een vertrouwd merk voor je is en je zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Bedankt voor deze mooie review hier zijn wij erg blij mee. Heel veel kookplezier!
Groet, Femke

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Ariw,
Groet, Femke

Jerry Komdeur 17-12-2019

Top product

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Omdat we energie wilden besparen zijn we van gas overgestapt naar inductie. We hadden altijd al en gasstel van Etna en daarom was de keuze snel gemaakt voor een inductie kookplaat van Etna. Omdat hier een gewone stekker aan zit is het heel erg simpel om uw huidige gasstel te vervangen. We zijn nu een week aan het koken en willen nooit meer terug! Dit product is zeer gebruiksvriendelijk en het koken gaat ook nog eens super snel. Het product ziet er ook nog erg stijlvol uit, en de kwaliteit is top!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goede prijs kwaliteit
  • Makkelijk te installeren

Officiele reactie van Atag 19-12-2019

Beste Jerry,
Wat leuk om te lezen dat je keuze wederom op een kookplaat van ETNA is gevallen en het koken op inductie zo bevalt. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kook plezier!

Bennie Kloosterman 16-12-2019

Etna inductie

Hele makkelijke bediening
Plug en play stopcontact
Mooi uiterlijk is makkelijk schoon te maken met warmte indicatie en boost stand heb je niet nodig gaat snel zat

Pluspunten

• Plug en play
  • Makkelijke bediening
Officiele reactie van Atag 17-12-2019

Beste Bennie,
Wat een mooie review en waardering! Bedankt, hier zijn wij erg blij mee. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel het uiterlijk als het gebruiksgemak van de inductiekookplaat. Heel veel kook plezier!

Martin Smit 15-12-2019

Prachtige Kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Mooi apparaat en op een gewoon stopcontact aan te sluiten, werkt supersnel en eenvoudig te bedienen.
Ik heb dit apparaat aangeschaft omdat wij elektrisch wilden gaan koken.

Pluspunten

• Plug en Play
  • mooie vormgeving en eenvoudig te bedienen

Minpunten

• N.V.T.
  • N.V.T.

Officiele reactie van Atag 16-12-2019

Beste Martin,
Een 10!! Bedankt voor je mooie beoordeling. Het wordt door ons gewaardeerd dat je een positieve reactie hebt achter gelaten. Wij wensen je veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Francisca 14-12-2019

Blij met de aankoop

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Erg blij met dit inductie kooktoestel. Het was letterlijk plug and play, dus zo geinstalleerd zonder dure electrische aanpassingen.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Veel extra's
  • Sneller koken dan met gas

Minpunten

• Met meer dan 2 pannen hoogste stand niet mogelijk

jw 23-11-2019

inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

ik ben bij cool bleu geweest in de winkel en ben daar netjes geholpen ben naar huis gegaan en heb de kookplaat via de klantenservice besteld en ben netjes behandelt

Officiele reactie van Atag 25-11-2019

Beste JW,

Goed te lezen dat het advies en de verkoop zo naar wens is gegaan, ook dat horen wij graag.
Alvast veel kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula