ETNA KIS577ZT

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIS577ZT op Kieskeurig.be.

Megan 30-07-2020

Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Super kookplaat. Er hoeft geennextra groep voor aangelegd te worden en hii werkt uitstekend op het normale stopcontact

Pluspunten

• Snel warm
  • Goed schoon te maken

Officiele reactie van Atag 31-07-2020

Beste Megan,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Plug & Cook is voor aansluiting op een normaal geaard stopcontact, zodat er inderdaad geen extra groep in de meterkast nodig is. Veel kookplezier!

Groet Heidi,

R 28-07-2020

perfecte inductie kookplaat

Ideale kookplaat.
Makkelijk in gebruik en heel handig de grote kookzone welke ook gesplitst kan gebruikt worden

Pluspunten

• bediening
  • grote kookzone

Officiele reactie van Atag 29-07-2020

Beste R,

Bedankt voor de genomen moeite om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat dit de ideale kookplaat voor je is. Ik wens je nog veel kookplezier met de KIS577ZT.

Groet Heidi

Aart Bijleveld 12-07-2020

Inductie kookplaat KIS577ZT

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Ik heb deze kookplaat gekocht om dat wij van het gas af willen en zijn gaan zoeken op internet en kwamen bij deze Etna inductie kookplaat met heel veel goede reviews en ook nog voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • makkelijk te instaleren
  • duidelijk scherm

Officiele reactie van Atag 14-07-2020

Beste Aart,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat de omschakeling van gas naar inductie zo goed bevalt.
Veel kookplezier toegewenst.

Antoine 11-03-2020

Mooie Inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Onze vorige kookplaat ging kapot en we waren op zoek naar een niet te dure betrouwbare vervanging.
Na gezien te hebben dat deze kookplaat in 3 maanden als beste koop was bestempeld hebben wij voor het merk Etna gekozen. Een week in gebruik en geen spijt van de aankoop. Kan hem van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening en overzichtelijk
  • Uiterst gunstig geprijst
  • Ziet er goed uit
  • Gemakkelijk zelf te plaatsen

Officiele reactie van Atag 12-03-2020

Beste Antoine,
Wat fijn om te lezen dat deze kookplaat de perfecte vervanger is van je oude kookplaat. En wat mooi dat je ons aanbeveelt , bedankt daarvoor en uiteraard ook voor je review! Ik wens je heel veel kookplezier.
Groet Heidi van webcareteam ETNA

Jacques 14-01-2020

Mooi afgewerkt

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Wij hebben deze inductieplaat gekozen op grond van de specificaties en omdat we uit wilden gaan van een standaard 220/240V aansluiting.
Installeren was geen probleem en na een paar dagen gebruik zijn wij al volledig gewent en ons gasplaat al bijna vergeten. Koken gaat prima en lijkt ook wel sneller dan op gas.
Alles is compleet, gebruiksklaar en goed verpakt afgeleverd. Tenslotte zijn de handleiding en ook de garantievoorwaarden duidelijk en volledig.

Pluspunten

• Op 220/240V
  • Snel en correct geleverd

Minpunten

• Nog geen

Officiele reactie van Atag 21-01-2020

Beste Jacques,
Bedankt voor deze mooie review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gemak van het installeren en dat het koken op inductie zo goed bevalt. Heel veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Femke

2Peter 09-01-2020

Modern design

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Deze kookplaat pas gekocht, omdat we over wilden van gas naar elektrisch koken. Voor dit apparaat was het niet nodig de groepenkast aan te passen dan wel uit te breiden. Dit scheelt toch weer in de kosten. Mocht het koken dan iets langer duren, dan accepteren we dat gewoon. Het strakke design is een update voor de keuken. De eenvoudige bediening, de simpele montage en de handige functies zoals o.m. pauze-stand en timers, maken het helemaal af. Kortom helemaal super.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Eenvoudige bediening
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 10-01-2020

Beste 2Peter, allereerst bedankt voor het schrijven van deze review. Het is altijd even wennen om op een andere kookplaat te koken, maar goed om te lezen dat deze kookplaat goed bevalt. Veel kookplezier.

Groet Heidi van webcareteam ETNA

F 30-12-2019

Super apparaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Overgestapt van gas naar de Etna. Een top keuze. Apparaat is makkelijk te installeren en zeer gebruiksvriendelijk. De tijdschakelaar is ook heel erg handig. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Groot oppervlak

Officiele reactie van Atag 08-01-2020

Beste F.

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent na deze overstap.
Veel kookplezier.
Webcare Team ETNA

MCF. Janssen 27-12-2019

Inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Aan kijken voor een inductiekookplaat van 60 cm tot wij deze inductiekookplaat tegen kwamen met een groter oppervlakte van 77 cm, de pannen staan er ruimer op. Bij thuiskomst het oude gaskookplaat eruit gehaald en deze nieuwe meteen erin geplaatst zonder verdere aanpassingen. Ook een pluspunt met schuifregelaar en tijdschakelaar verder nog meer functies, erg tevreden met deze inductiekookplaat, ik raad iedereen aan als je voor een inductiekookplaat gaat kijken beslist deze niet overslaan.

Pluspunten

• Groot oppervlak om te koken, schuifbediening
  • Geen aanpassingen voor stroomaansluiting

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste MCF. Janssen,
Wat leuk om te lezen dat na onderzoek de keuze is gevallen op de KIS577ZT plug & play. Fijn dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Heel veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Femke

Izzie 08-12-2019

Handig in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

In eerste instantie even wennen van gas naar inductie.
Maar het bevalt ons erg goed.
Ook de installatie was overzichtelijk

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk installatie

Officiele reactie van Atag 09-12-2019

Beste Izzie,
Fijn te lezen dat de inductiekookplaat KIS577ZT van ETNA goed bevalt. Dank voor deze review en wij wensen je veel kookplezier toe. Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Richard K 26-11-2019

Lekker brede kookplaat met veel ruimte voor de pannen

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Ideale vervanging van oude kookplaat omdat hij op een gewoon stopcontact wordt aangesloten.
Lekker breed dus veel ruimte voor de pannen in tegenstelling tot mijn oude gas-kookstel.

Pluspunten

• veel ruimte
  • aansluiting op normaal stopcontact
  • geen extra stroomgroep nodig
  • veel instelmogelijkheden
  • aparte timer per zone

Minpunten

• slechts 4 "pitten"

Officiele reactie van Atag 27-11-2019

Beste Richard,
Bedankt voor deze leuke review. Wensen je veel kookplezier en veel schoonmaak gemak toe.
Webcare Team ETNA