Siemens ER326AB70N - Reviews

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas-op-glas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

Peter Lisse 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eindeloos wokplezier

De Siemens ER326AB70N wokplaat is onze 2e plaat. De eerste is 12 jr meegegaan, maar door eigen onhandigheid is de glasplaat kapot gegaan. (zware boodschappentas erop gezet) Omdat deze niet meer leverbaar was, hoefden wij niet lang na te denken en hebben meteen een nieuwe gekocht. Wij koken al meer dan 20 jaar op een inductieplaat, wat ons heel goed bevalt, maar wokken moet je echt op een gasbrander doen. De nieuwe Siemens wokbrander ziet er strak uit en is nog groter dan de vorige waardoor de warmte nog beter over de pan verdeeld wordt. Een absolute aanrader.
De installatie heb ik zelf gedaan en was een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteitverhouding
  • Optimaal wokresultaat
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• Glasplaat blijft kwetsbaar

Marieke 18-09-2015 Product maand in bezit

Mooi design, fijn pannenonderstel met meerder mogelijkheden, maar het grootste pluspunt is de vlam: deze kan van een klein waakvlammetje tot een grote wokvlam.

sie 16-12-2014 Product maand in bezit

6,8
Voor de prijs die je ervoor betaald vind ik het apparaat niet zo degelijk. Ik heb em net een maand in bezit en er is al een monteur geweest om het automatische vonk systeem te vervangen. Schoonmaken van app is ook niet makkelijk als je iets vloeibaars morst.
eromheen afnemen en schoonmaken is verder probleem loos.

app. maakt vreemde geluiden als of het gas harder of zachter wordt gedraaid soms komt er veel gas vrij terwijl alleen het kleinste pit aanstaat je moet dus echt doordraaien zodat de grote aangaat of juist gas minimaliseren dat ook alleen het kleinste pit aanblijft.

verder vindt ik het wel handig om naast een inductieplaat een gasplaat te hebben.