ETNA KIV160RVS

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
vrijstaand

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV160RVS op Kieskeurig.be.

Arno Vromans 17-09-2019

Vrijstaand kookplaat inductie, zeer mooie

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Mijn inductie kookplaat werkt prima,van ETNA had ik niet anders verwacht. Maar de uitstraling mag er ook wezen. Het is een juweeltje, ben er zeer blij me. Gr. Arno. Tilburg.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Werkt zeer goed

Officiele reactie van Atag 18-09-2019

Beste heer Vromans, bedankt voor uw mooie review en wij wensen u veel kookplezier van de ETNA KIV160RVS .Groet Claudia Webcareteam ETNA.

Jan 02-01-2020

De beste inductie kookplaat tot nu toe

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Na jaren gekookt te hebben op inductie met twee zones wilde ik graag een extra zone maar dan wel op 1 fase (16 Amp) Daar kwam ETNA KIV 160RVS mee op de markt. Uiteindelijk heb ik voor deze drie zone plaat gekozen vanwege de goede verdeling van de zones en het vermogen per veld. Opvallend goed is de energie verdeling maar ook de dosering is goed in te stellen. Nu brandt er dus niets meer aan in tegenstelling met andere merken.
Omdat de kookplaat volledig glas aan de bovenkant is wordt schoonhouden een makkie. De robuuste RVS rand beschermt en is ook mooi en sterk. Het enige wat er nog aan ontbrak was een veilige afdekplaat maar deze zijn volop te koop dus meteen aangeschaft. Het is een sieraad in mijn keuken. Dik tevreden met dit model.

Pluspunten

• energie vriendelijk
  • kan op 1 groep 16 ampere (normaal stopcontact)
  • perfecte energie verdeling
  • robuust en veilig
  • stil

Minpunten

• geen beschermende afdekking bijgeleverd.

Officiele reactie van Atag 03-01-2020

Beste Jan,
Wat een mooie review en waardering! Bedankt, hier zijn wij erg blij mee. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel het uiterlijk als gebruik van de inductiekookplaat. Heel veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Femke
Webcare Team ETNA

Rinaldo 02-11-2019

Grote zone is fantastisch! en een gewone stekker

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Ik was erg teleurgesteld met een eerder aangeschafte kookplaat van inventum die overal goed aangeprezen staat op internet. Een grote gietijzeren koekenpan wordt niet echt volledig warm. Alleen in het midden met de grootste zone van 18cm. Dan blijf je dus omroeren. Nou ik was heel blij dat ik hem heb ingeruild voor deze Etna met een zone van 29cm! Deze verwarmt wel de hele pan. Ben weer helemaal gelukkig en hoef toch niet terug naar koken op gas.

Pluspunten

• Grote zone van ø29cm is perfect voor een grote pan
  • Fijn dat deze een gewone stekker heeft
  • Panherkenning
  • Kwaliteit

Minpunten

• Nog geen grote minpunten na een week gebruik

Officiele reactie van Atag 04-11-2019

Beste Rinaldo,
Fijn dat onze vrijstaande inductiekookplaat helemaal naar wens is. Goed te lezen dat je de grote kookzone nu ook volop kunt gebruiken. Veel kookplezier!
Vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA