Hotto Arco Kokend Waterkraan - C-uitloop - Inclusief boiler - Chroom

Best Reviewed 3 keer apr 2019

Howat 3 in 1 kokend water kraan incl. boiler

Howat 3 in 1 kokend water kraan incl. boiler
Bekijk alle Kokend water kranen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Hotto Arco Kokend Waterkraan - C-uitloop - Inclusief boiler - Chroom op Kieskeurig.be.

1,3

• Slecht

Johanneke 11-02-2019

Onveilig en niet betrouwbaar

Geschreven voor: Hotto Arco Kokend Waterkraan - C-uitloop - Inclusief boiler - Chroom

Binnen een half jaar zijn we toe aan de derde boiler..! Niet aan beginnen. Eerste stopte ermee, tweede brak de heet water slang waardoor het kokend water de keuken in spoot en de derde lekte , die heeft de monteur bij aansluiten direct weer retour genomen.

Rik 22-01-2019

Meteen kokend water, maar niet voor lang

Afgelopen jaar (september 2018) een nieuwe keuken gekocht en meteen maar een kokend water kraan laten plaatsen. Bij Superkeukens viel de keus al snel op Hotto (huismerk) en voor minder dan 1000 euro heb je een kokend water kraan, goeie deal dachten wij.
Direct na het plaatsen hadden we al last van lekkage (foutje van de monteur). Dit is na 2 pogingen uiteindelijk opgelost, maar de toon was inmiddels gezet.
Vervolgens kwam er geen warm water meer uit, dus maar weer gebeld en een monteur vertelde dat een mengventiel stuk was, boiler werd netjes vervangen. Een paar weken later hield de boiler er helemaal mee op. Lampjes gingen uit, geen warm en geen kokend water meer. Boiler wederom vervangen. Vervolgens hebben we bijna 2 maand kunnen genieten van kokend water, maar afgelopen week sprong de aardlekschakelaar er ineens door. Bleek het opnieuw de Hotto te zijn. Ik heb Superkeukens vriendelijk gevraagd om de Hotto uit mijn keuken te verwijderen en een passende oplossing aan te bieden. Voor mij nooit weer een Hotto!

Pluspunten

• Direct warm en kokend water
  • Thee uit de kraan
  • Sneller koken
  • Goede service

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Veel storingen
  • Boiler wordt behoorlijk warm
  • Spettert met kokend water

Hans Paternotte 25-01-2018
  • Product gekregen

goedkoop duurkoop

Hotto overgenomen omdat men ging verhuizen. Zij was er niet tevreden over en nu weet ik waarom. Door de kleine aansluitingen op de kraan nauwelijks waterdruk. De kookkraan doet een minuut over een theeglas kokend water. Hotto gebeld echter zonder bon geen garantie. Te beroerd om op basis van serienummer na te gaan hoe oud die is. Advies om te ontkalken. Ook dat had geen succes. Overigens geen garantie bij kalkaanslag.

Pluspunten

• design

Minpunten

• te weinig waterdruk