GROHE Red Duo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 114 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Red Duo op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

filgates 02-10-2014
Geschreven voor: GROHE Red Duo

Ben super content van de kraan .
Zeker voor deze prijs vind je hem nergens.
Het enige min puntje is misschien het spatten van het kokend water , maar dit is zeer miniem.

bart_dewulf 25-09-2014
Geschreven voor: GROHE Red Duo

Zeer handige kraan met het comfort van direct kokend water, spaart tijd uit en de 4L is ruim voldoende voor het dagelijks gebruik. Bij ons geen waterkoker meer, een tasje thee wordt rechtstreeks uit de kraan gehaald nu.
Installatie was duidelijk gemakkelijk

Brrein 24-09-2014
Geschreven voor: GROHE Red Duo

Was eenvoudig te installeren, goede handleiding en alle nodige materialen waren inbegrepen.
Het gebruiksgemak is fantastisch, je kan een pasta maaltijd klaarmaken op 10 minuten om dat je water al kookt als het in de pan gaat. Het veilgheidssysteem is goed, maar je moet er natuurlijk je hoofd bijhouden.
Hebben de kraan nu een week, en van installatie tot gebruik, is de hele familie voorlopig zeer tevreden.