GROHE Red Duo - Reviews

8,9

Ria 20-04-2016 Product paar weken in bezit

Grove Red bevalt goed

Deze kokend water kraan doet wat de naam aangeeft. De beveiliging werkt prima, omdat je de knop moet blijven vasthouden. Je kunt dus niet per ongeluk heet water over je heen krijgen. Alleen warm water moet nog uit de gewone leiding komen, wat bij mij van zolder is. Dit is te ondervangen door tegelijk koud water en kokend water te tappen.
Ik ben er blij mee!

demok 16-10-2015 Product paar weken in bezit

Snelle montage . Handleiding duidelijk op 1 klein min puntje na. Er staat niest vermeld over een resetknop die op de boiler zit. Moest hiervoor met Grohe bellen, maar dit werd heel snel gefixed door de volgende dag een monteur te sturen.

Gebruiksgemak is uitstekend. Zeer tevreden met dit product.

stip01 21-09-2015 Product paar weken in bezit

Mooie en betaalbare kraan, heel handig in gebruik.
Miste alleen twee pakkingen om alles waterdicht te krijgen in het pakket. Verder zeer tevreden!

Hooge 15-09-2015 Product paar dagen in bezit

Goede Kraan, erg handig voor thee en het koken. Op eerste gezicht vrij groot maar functioneert prima.

gebruiker33344 13-09-2015 Product maand in bezit

Wij hebben de Grohe Red Duo nu iets meer dan een maand en zijn er heel tevreden over. We hebben de kraan online gekocht, en deze werd netjes verpakt bezorgd. We hebben de kraan en de boiler zelf gemonteerd. De gebruiksaanwijzing is uitgebreid en goed te volgen.

De kraan is degelijk, en hij tapt zowel warm water als kokend water goed. Ook het gebruiksgemak van de kraan is prima. De bediening van de heet water functie vergt twee handelingen, de kraan heeft een soort kinderslot. Wel druppelt de kraan wat kokend water na, vooral als je meerdere koppen thee tapt. Warm water is voldoende voor een afwas. Als de boiler leeg is dan duurt het ongeveer een half uur voordat je weer een volle boiler kokend water hebt.

De betrouwbaarheid hebben we niet kunnen testen, aangezien we de kraan nog maar een maand hebben.

Al met al zijn we heel tevreden met de kraan.

visionmaster 07-09-2015 Product paar weken in bezit

5,5
Wij gebruiken nu een paar weken de boiler en zijn er niet tevreden over, het eerste kopje water wat we met de 100 graden knop tappen is maar 60 graden, de tweede kop is dan 80 graden en de derde kop is 93 graden. Als ik een thermoskan van 0,5 liter vult is deze maar 82 graden. Dit lijkt ons niet goed omdat er overal wordt vermeld dat je direct kokend water hebt voor een kopje thee bijvoorbeeld. Op deze manier zoals het bij ons gaat, verspillen wij dus onnodig water en daar hebben wij hem niet voor aangeschaft, maar voor het gemak dat je direct kokend water kan tappen. Op deze manier hadden we het ook met een waterkoker kunnen doen. Dus is onze conclusie dat of er iets niet goed werkt of het product niet doet wat er van gezegd wordt.
Tevens gaat de draaiknop van de boiler ook bijzonder zwaar met verstellen van de temperatuur.

Anoniem 26-08-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een degelijke grote kraan. Ik heb hiervoor een Quooker gehad en daar doet Grohe niet voor onder. Bij de Grohe spat het kokende water minder alleen de bediening van Quooker is wat eenvoudiger te bedienen dan de Grohe. Al met al zeer tevreden.

kflee8888 21-08-2015 Product paar weken in bezit

super blij met deze aankoop, kraan voldoet aan alle verwachtingen.
ik heb de kraan door een loodgieter laten aanbrengen. was ongeveer 1 uurtje werk.
super makkelijk babyflesje aanmaken of koken. ook afwassen met 100graden celsius water is zo goed.
beste koop in tijden.

evasmitt 14-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige kraan, soepele bediening, zowel de koud/warm hendel als de kokendwaterhendel zijn eenvoudig te bedienen. Hoe degelijk de kraan is kan ik natuurlijk pas over een tijd echt goed beoordelen maar de kraan doet zeer degelijk en duurzaam aan. Ik ben er bijzonder blij mee.

visionmaster 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prima kraan zeer tevreden,doet wat hij doen moet en nog kind veilig ook. Na heet water tappen gewoon koud uit de kraan bij oude boiler ging dat wel eens mis.

annelies33 07-08-2015 Product paar weken in bezit

Goede en duidelijke beschrijving, dus makkelijk zelf te installeren. Mooie vormgeving, en werkt prima.

t_peters 02-08-2015 Product kwartaal in bezit

Kraan functioneert zeer goed! Handig in gebruik en montage was redelijk eenvoudig. Volgens tekening is een gat van 34mm noodzakelijk, maar met 30mm is het ook gelukt.

Do26 02-08-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben deze kraan via 100meningen aangeschaft. Na een week of twee werd het geleverd. De kraan ziet er mooi en degelijk uit. Pas een week in gebruik, dus kunnen niet al teveel zeggen over de degelijkheid . De boiler is ook keurig weg te werken onder de spoelbak. Het aansluiten ging prima, een minpuntje is dat het t-stuk dat erbij zat, bleef lekken bij de aansluiting met de stopkraan. Meereden soorten " rubberen" ringen geprobeerd maar niks hielp. Uiteindelijk maar een nieuwe t-stuk bij een bouwmarkt (was niet overal verkrijgbaar) gekocht en dat werkte. Al met al erg tevreden met deze kraan.

yoekster 29-07-2015 Product half jaar in bezit

Onze keuken uitgebreid met deze kokend water kraan. Perfect, vooral als je geen warm water aansluiting hebt.

Meteen kokend water en nog veilig voor kinderhandjes ook!

Gebruiksaanwijzing was niet echt duidelijk maar na een uurtje zat de kraan en boiler er in.

Rotzooi007 24-07-2015 Product paar weken in bezit

Fijne kraan, doet wat het moet doen en de boiler is wat hoger en smaller waardoor deze makkelijker in een hoekje weg te werken is. Het kokende water moet je even twee seconden laten lopen, maar dan heb je ook echt kokend water.

Degelijkheid een 8 gegeven, op zich is het een degelijke kraan, alleen wanneer je warm water tapt gaat de hals een beetje omhoog. Geen groot minpunt, maar daardoor ook geen 10 waard.

D.Kil 19-07-2015 Product half jaar in bezit

Deze kraan doet precies wat beloofd wordt: Hij biedt zowel het standaard koud/ warm water als kokend water. Tijdens het tappen van kokend water wordt de buitenkant absoluut niet heet. In het dagelijks gebruik valt er dus weinig op te merken. Al vind ik het in algemene zin jammer dat je bij dergelijke kranen beperkt bent in de keuzemogelijkheden voor wat betreft ontwerp. Ook was het wel handig geweest wanneer de positie van de beide "knoppen" gewisseld had kunnen worden.

Josuus 17-07-2015 Product paar weken in bezit

Een goed werkend product , veilig en snel kokend water. Het aansluiten van de kraan was ook niet zo ingewikkeld.

johanzwolle 16-07-2015 Product maand in bezit

Degelijke kraan. Fijn omn direct kokend water te hebben. In gebruik zeer tevreden. Installatie vond ik wat minder. De veiligheidsoverloop is nogal zwaar, en dat hangt aan kunststof vast aan de afvoer. Niet heel degelijk... Middels tairipjes vastgemaakt.

Verder tevreden!

Lub Kramer 15-07-2015 Product paar dagen in bezit

De kraan die erbij zit is wat aan de grote kant maar doordat er natuurlijk een 100 graden leiding bij in zit kan het ook niet anders.
Verder is het een prima boiler waar je veel plezier van hebt.

13Grohe13 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Ideaal deze kokendwaterkraan, wij hebben de RVS U-uitloop genomen en ziet er prachtig uit. In 2 seconden echt kokend water, ideal voor een kop thee te bereiden en zeker om je groenten, aardappelen enz. Snel aan de kook te krijgen. Voorheen kwam het warm water van de cv-ketel van de zolder vandaan. De kraak word inderdaad niet heet, en je kunt gelijk er na koud water gebruiken.
Prima aankoop via 100meningen.nl , veruit de goedkoopste! en prima service.