Philips Viva Café HD7825/10 - Reviews

koffiepadsysteem
Melkreservoir
Ingebouwd display

Altijdbereid 10-09-2014 Product kwartaal in bezit

gewoon goed beter als de vorige versie . pads gaan en makkelijker en ontkalking lichtje, ben er erg blij mee klaase hoor

bartthepassenger 17-11-2012 Product half jaar in bezit

Dit is mijn tweede senseo omdat mijn eerste begon te lekken naar verloop van tijd. Heb toen de opvolger gekocht, de eerste 4 maanden geen problemen maar toen begon hij weer te lekken zoals mijn eerste senseo. Alle onderdelen goed gereinigd maar geen resultaat. Vind het niet kunnen dat een bekend probleem van vorige senseo-apparaten zich nog voordoen op de nieuwere modellen. Spijtig dat er geen ander apparaat van een ander merk bestaat die ook met die pads werkt en aan 1,5 bar (of weet er iemand een apparaat van een ander merk?). Heb maar een gewone koffiezetapparaat gekocht en gebruik de senseo enkel alleen nog voor mijn koffie voor ik naar mijn werk vertrek.

greenpassenger 01-09-2012 Product kwartaal in bezit

heb deze gekocht ter vervanging van mijn oude senseo
in heb begin ging alles goed maar na een paar keer ging het lampje voor te ontkalken, ik heb dit tot nu toe genegeerd, en heb daar ook geen problemen van gekregen
wel was ik de de onderdelen waar de koffie doorstroomt geregeld uit (ook de tuit en zo) anders liep de koffie op het aanrecht maar één keer je dat weet is het een goed apparaat

Weckhuyzen Stefaan 28-07-2012 Product paar dagen in bezit

4,8
Reeds na 6 maanden defect, de tassen worden maar voor 1/4 gevuld, maakt veel lawaai.
Na reparatie na 1 dag terug hetzelfde probleem.
Dit is na mijn derde Senseo toestel ook mijn laatste, gaan veel te snel stuk.