Philips Viva Café HD7825 - Reviews

melkreservoir

7,9

bernt 22-04-2016 Product maand in bezit

zeer goed maar luidruchtig

prima toestel maar maakt zeer veel lawaai, de fabrikant spreekt dan van ontkalken maar een nieuwtoestel doet het ook.

MvdB 21-11-2015 Product maand in bezit

Mooi aparaat, goed schoon te houden. Makkelijk in gebruik en erg lekkere koffie. Erg blij met de aankoop!

Maartje-1 05-11-2015 Product paar weken in bezit

Mijn vorige Senseo van geborsteld staal wordt helaas niet meer gemaakt. Een rvs kleur in plastic is lelijk. De witte Viva bevalt mij goed, de koffie is veel heter dan in de vorige. Wel maakt de mok op het alluminium plaatje erg veel lawaai, je mok danst over het plaatje. Jammer, want een wat zwaarder plaatje zou al voldoende zijn.

HenkVeer 22-12-2015

Dag Maartje, ik heb het plaatje op de kop gelegd en nu rammelt het niet meer.

bernt 21-04-2016

toch is het de pomp die lawaai maakt en dit is zo bij al deze modellen helaas

Frans 01-11-2015 Product maand in bezit

9,4
een fijn apparaat makkelijk in gebruik nemt weinig plaats in de keuken in.
kortom een echte aanrader het is een pronkstuk in je huishouden

Arjen2203 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na ruim tien jaar een nieuw senseo apparaat aangeschaft en na tevredenheid.
Mooi van vormgeving en de koffie is prima en makkelijk in het gebruik.

Orchiedee 27-08-2015 Product paar weken in bezit

Mooie stille apparaat.het apparaat is slank en mooi.het uitschenktuitje kan versteld worden op grootte van kopje tot beker.een pluspunt is ook het ontkalklampje die aangeeft wanneer je moet ontkalker

bernt 21-04-2016

kan niet geloven dat jou apparaat stil is of is het geen viva cafe?

hvdbrand 15-02-2015 Product paar weken in bezit

Het waterreservoir ligt niet lekker in de hand; dat kan beter!
Verder alles prima hoor. Het apparaat functioneert uitstekend.
Jammer dat de knopjes niet verlicht zijn maar het is niet onoverkomelijk

Veranda 100 29-09-2014 Product kwartaal in bezit

9,4
De senseo viva cafe (wit/lave) is niet alleen een verschrikkelijk goed apparaat, dat heerlijke koffie zet!! Hij is ook hardstikke mooi om te zien.Als mijn man en ik koffie gaan drinken dan drinken wij niet een "kop" koffie, maar een senseo viva cafe, en dat is andere koffie. Dat is een "sensatie".

abertelink 12-09-2014 Product maand in bezit

Het is gewoon een perfect apparaat waarmee je voor jezelf en voor gasten direkt spontaan een heerlijk warm en smakelijk kopje koffie kunt maken.Het apparaat is erg gemakkelijk te bedienen en juist voor dat ene kopje soms zo praktisch.

elly49 10-09-2014 Product half jaar in bezit

het ontkalk systeem wat er inzit moeilijk te krijgen kan hem nog niet vervangen daardoor wordt de kwaliteit minder

Altijdbereid 10-09-2014 Product kwartaal in bezit

gewoon goed beter als de vorige versie . pads gaan en makkelijker en ontkalking lichtje, ben er erg blij mee klaase hoor

Joopooms 10-09-2014 Product kwartaal in bezit

Heerlijke koffie uit een prachtig apparaat. Voor een goede prijs. Ik raad het iedereen aan. Ik gebruik de Senseo al 11 jaar.

bartthepassenger 17-11-2012 Product half jaar in bezit

Dit is mijn tweede senseo omdat mijn eerste begon te lekken naar verloop van tijd. Heb toen de opvolger gekocht, de eerste 4 maanden geen problemen maar toen begon hij weer te lekken zoals mijn eerste senseo. Alle onderdelen goed gereinigd maar geen resultaat. Vind het niet kunnen dat een bekend probleem van vorige senseo-apparaten zich nog voordoen op de nieuwere modellen. Spijtig dat er geen ander apparaat van een ander merk bestaat die ook met die pads werkt en aan 1,5 bar (of weet er iemand een apparaat van een ander merk?). Heb maar een gewone koffiezetapparaat gekocht en gebruik de senseo enkel alleen nog voor mijn koffie voor ik naar mijn werk vertrek.

Officiele reactie van Philips Nederland 08-01-2013

Beste Bartthepassenger,

Uit uw review begrijp ik dat uw Senseo Viva Café water lekt. Ik betreur het om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat de Senseo een dergelijk euvel vertoond. Ik wil u erop attenderen dat u 2 jaar fabrieksgarantie (vanaf aankoopdatum) heeft op het apparaat. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen. Als het apparaat binnen de garantie valt, kunnen we het kosteloos aanbieden ter reparatie. Mijn collega zal met u de mogelijkheden doorspreken.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Philips Webcare

greenpassenger 01-09-2012 Product kwartaal in bezit

heb deze gekocht ter vervanging van mijn oude senseo
in heb begin ging alles goed maar na een paar keer ging het lampje voor te ontkalken, ik heb dit tot nu toe genegeerd, en heb daar ook geen problemen van gekregen
wel was ik de de onderdelen waar de koffie doorstroomt geregeld uit (ook de tuit en zo) anders liep de koffie op het aanrecht maar één keer je dat weet is het een goed apparaat

Gompy47 02-09-2012

Beste Greenpassenger,

Je verhaal is hetzelfde als van mij en vele anderen v.w.b deze Philips Senseo Viva Café HD7825, véél ellende dus.
Maar goed, misschien helpt het volgende.

Om het lekken op het aanrecht tegen te gaan, de tuit zover als mogelijk naar boven schuiven, totdat het niet verder kan.
Als het ontkalk-lampje ineens begint te branden en niet meer uit wil gaan, net zolang doorgaan met ontkalken totdat het apparaat vanzelf helemaal uit gaat.
Dus reservoir helemaal vullen, 1 en 2 kopjes-knop tegelijk indrukken en net zolang door gaan met hervullen van het reservoir tijdens het ontkalken totdat het apparaat vanzelf uitslaat, zo ging het bij ons.
Voor de rest, sterkte met dit rampen-apparaat.

Weckhuyzen Stefaan 28-07-2012 Product paar dagen in bezit

4,8
Reeds na 6 maanden defect, de tassen worden maar voor 1/4 gevuld, maakt veel lawaai.
Na reparatie na 1 dag terug hetzelfde probleem.
Dit is na mijn derde Senseo toestel ook mijn laatste, gaan veel te snel stuk.

claudje29 25-11-2011 Product kwartaal in bezit

6,2
mooi ding, maar trilt sinds begin vd aankoop als een gek. sinds een week slaat hij iedere keer af, zeer vervelend! hij is online gekocht bij mediamarkt, maar die zit op een uur rijden van mijn woonplaats vandaan, opsturen is eeeecht niet mogelijk zeggen ze. slechte service van mediamarkt! jammer van philips, ik dacht dat de senseo's bijna onverwoestbaar waren.
om hem te laten repareren moeten we 4 uur rijden en dus behoorlijke kosten maken. nooit meer medeiarkt!
en jammer dat deze klachten vaker voorkomen bij dit type, ben dus niet de enige.

claudje29 25-11-2011

ik heb contact gezocht met de klantenservice van philips en de situatie uitgelegd. ik krijg een nieuw apparaat opgestuurd deze week na het mailen van de aankoopbon. oude apparaat kan ik naar het recyclepunt brengen. snel, netjes en vriendelijk afgehandeld door philips!

henk E. 15-11-2011 Product half jaar in bezit

4,8
Onze senseo trilt zowat van het aanrecht en geeft vaak slappe bakjes.
Is een regelrechte miskoop!
deze review ook geplaatst bij philips...en die is geaccepteerd.....dus.....
Dan maar een dolce gusto gekocht...lekker.

kulk 08-09-2011 Product jaar of meer in bezit

Ik heb 2 stuks van deze en niets anders dan lof.
Totaal geen problemen met kopjes die eraf zouden trillen. Ontkalken moet ongeveer 1 x per 2 maanden. In sommige delen van het land is het kraantjeswater wat harder en zal wat vaker het lampje gaan branden. Van de senseo s vind ik dit overigens 1 van de stilste apparaten. Prima product, een dikke 10!

everdina 07-09-2011 Product paar dagen in bezit

4,2
---------- update review 07-09-2011 ----------
dit is mijn tweede de eerste was al binnen twee weken kapot.
echt heel slecht veel herrie kopjes moet je vasthouden .
het lampje van ontkalken gaat al na een week branden ook als je hem niet gebruikt gaat het toch weer branden. vreselijk en dan voor die prijs.

---------- oude review 08-11-2010 ----------
Ik ben niet zo tevreden over deze senseo maakt veel herrie en de kopjes trillen er gewoon bijna af.
In bezit vanaf 14-10-10 lampje van de ontkalker ging 6-11-10 al branden met ontkalker gedaan van senseo maar lampje blijft maar branden!!!!!! Gebeld nu op sturen en dan maar weer wachten.
Zo zit je zonder senseo een aantal weken!!!!!