Bosch TKA8653 - Reviews

filterzetter
Soorten koffie
koffie
Ingebouwd display

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

6,6

Gman2oo6 31-07-2012

Zeer mooi en goed wel 1 probleem

Product doet wat hij moet doen Design is gewoon perfect Koffie wordt goed warm en werkt snel Echter ook een punt van kritiek De koffiefilter houder heeft een plastic lipje die vooraan erin gedrukt wordt Deze wordt dikker naarmate van gebruik Dit doordat deze te warm wordt Resultaat : De koffiefilter houder kan niet meer dicht Was dit nou ook van RVS dan was hij gewoon perfect geweest
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

A.Dagevos 29-07-2012
  • Product half jaar in bezit

Prima apparaat om goede koffie mee te zetten.Koffie is warm en apparaat ziet er aantrekkelijk uit. Echter een nadeel bij het uitschenken altijd goed opletten anders mors je gegarandeerd koffie.Kan helemaal leeg schenken onmogelijk.Jammer van dit mooie apparaat.

Seradd 14-04-2012
  • Product jaar of meer in bezit

5,4
Lauwe koffie. Vormgeving is mooi.
De thermoskan na enkele maanden kapot: deksel opende zich spontaan helemaal zodat bij het inschenken alle koffie eruit spoelde. Nieuwe kan besteld. Dit duurde 6 weken voordat we een nieuwe kregen. Nu na enkele maanden wederom kapotte thermostaat kan deksel, maar nu kregen we hem niet meer open.

Meneer Eef 16-12-2011
  • Product kwartaal in bezit

5,8
Het is een mooi apparaat om te zien het afneembare water reservoir is erg handig en werkt perfect. De koffie is lekker en snel klaar door het grote vermogen.
Maar morgen breng ik hem terug naar de winkel en hoop dat ik er nog van af kan.
Condens of lekwater, hoe dan ook lekt aan de buiten kant van het filter dus binnenkant filterhouder naar beneden. Het is altijd een natte janboel, er is zelfs al een kalkspoor zichtbaar op de buitenkant van het filter. Het ontkalken is er ook erg snel bij, ik moet ongeveer om de 5 weken ontkalkende. Maar het ergste is nog dat de vergrendeling van het deksel-mechaniek niet goed werkt. Het is nu 3x gebeurd dat tijdens het koffie inschenken de deksel open klapt en met een grote gulp alle koffie over de tafel. Dat is echt heel erg vervelend. Ik houd nu altijd met mijn vinger de deksel tegen, daarom scoort gebruiks gemak bij mij een 1. Ik heb het idee dat Bosch dit apparaat wat langer op de testbank had moeten houden.

anad34 18-11-2011

Het is een mooi en makkelijk te bedienen koffiezetapparaat.
Pure luxe is dat je een tijdklok erbij hebt zitten en deze heel gemakkelijk op de desgewenst tijd in kan schakelen.
Het koffiezetapparaat hoor je wel pruttelen wat ik persoonlijk niet als vervelend ervaar.

Koffietante 06-11-2011

Een goed koffiezetapparaat. Nadat we de eerste versie hadden ontvangen bleek dat de tijdklok niet in te stellen was. Een mail naar Bobshop en gelijk na een paar dagen omgeruild. (een goede service!)
De koffie blijft goed heet en de kan schenkt goed uit. De smaak is in grote mate afhankelijk van welke koffie die je gebruikt. Wij gebruiken naast het apparaat een losse koffiemolen omdat zelf gemalen koffie toch altijd de beste smaak geeft. Ook zetten we na gebruik dmv. de schakelaar de stroom ervan af!

opa71 02-11-2011
  • Product kwartaal in bezit

Eerlijkheid gebied te zeggen dat je met dit apparaat een heerlijk kopje koffie kunt zetten. Bij aanschaf helemaal content. koffie blijft ook goed warm en goed op smaak. Echter eenmaal de kan er niet helemaal goed onder gezet; nadeel is dat de koffie door de vormgeving van het apparaat rechtstreeks naar de knoppen en bediening aan de voorzijde lekt. Natuurlijk is hier sprake van eigen fout dus dit is simpel te voorkomen. Na echter 2,5 maand komt er uit de filterhouder een aardige sloot water als de koffie gezet is en je de thermoskan eronder vandaan haalt. Dit ligt niet aan de druppelstop maar komt uit de zij/onderkant van de filterhouder. Hierover een mail gestuurd naar bosch klantenservice met de vraag hoe het beste te handelen. Resultaat, geen enkele reactie dus de service is waardeloos. nu staat er standaard een rol keukenpapier naast het apparaat; binnenkort wordt het apparaat verstuurd naar de winkel. Ook het ontkalken is een drama; het apparaat geeft om de 1,5 week aan dat er ontkalkt dient te worden. of we hebben heeeeeeeel hard water in noord holland of er is een deal met het ontkalkbedrijf. Conclusie: lekker bakkie, slechte kwaliteit en zeer slechte service van Bosch.

Inge friesland 28-11-2011

Het ligt absoluut niet aan uw koffiezet- apperaat! De eerste kocht ik begin mei en had het zelfde probleem. Na twee maanden naar de winkel teruggegaan en ik kreeg een nieuwe. Ik heb weer hetzelfde probleem. Om de twee weken mag ik hem gaan ontkalken. Ik heb zelfs een apperaatje in de meterkast, zodat ik niet veel kalk heb in mijn water. Conclussie: Lekker bakje, slechte kwaliteit..

Friesland

jb70 06-08-2012

een soortgelijk probleem gehad. Heb blijkt dat de filterhouder niet goed wil sluiten. het sluit meganisme is van plastic met daarin een soort magneetje. Het plastic in onder invloed van de hete stoom uitgezet. Daarna ontstaat steeds een lekkende filterhouder.
Mijn apparaat is opgestuurd door de winkel naar Bosch. kreeg een nieuw apparaat. (mijn apparaat was ong. 1 jr. oud.)
Goede service van bosch.

bert bol 20-09-2011

9,4
Koffie is goed heet ook bij 2 kopjes. Koffie smaakt goed na een week in gebruik te zijn. [ de nieuwigheid moet er een beetje van af zijn]. Vormgeving is netjes, timer is handig. Kan schenkt goed uit. Eindelijk een goed kop koffie die heet blijft in de kan en goed van smaak is. Is duits, dus zal lang blijven werken.

Urquhart 14-02-2011
  • Product maand in bezit

Dit is het perfecte apparaat als je een 'gewoon' koffiezetapparaat zoekt dat net iets meer kan. Lekkere en goed hete koffie, het lijkt daarbij of de koffie lekkerder wordt we hem een minuut of 10 in de thermoskan laten rusten, voordat we deze opdrinken. De thermoskan is superpraktisch en schenkt heel nauwkeurig en zonder morsen. Het waterreservoir is makkelijk afneembaar en onder de kraan af te vullen. De maataanduiding zit aan twee kanten, dus dat gaat altijd goed. Ook de filterhouder is makkelijk te vullen en de filter is achteraf heel makkelijk weg te gooien. Omdat er geen warmhoudelement in het apparaat zit, is hij ook nog eens zuinig. De timerfunctie gebruiken we niet heel vaak, maar het is wel super als je op zondagmorgen je bed uitstapt en je direct een vers kopje koffie kan nemen. De constructie is simpel en degelijk, dus we verwachten dat we er lang plezier van kunnen hebben. Kortom: wat ons betreft een goede keus.

bbqueen 31-01-2011

prima apparaat tot nu toe, mooie vormgeving en zuinig met koffie, goede smaak en een prima schenkkan , nu eindelijk eens een apparaat waarmee je koffie kunt schenken zonder een voetbad te creeren....
Nu hopen dat hij langere levensduur heeft dan onze vorige die maar een jaar oud is geworden.