Philips Grind & Brew HD7769 zwart

gemalen koffie, koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
filterzetter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7769 zwart op Kieskeurig.be.

• Slecht
  • Slecht

Bakkie 28-05-2019

Bonenmaler valt tegen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

De bonenmaler maalt niet fijn genoeg.
De koffie is dus alleen lekker als je erg veel bonen gebruikt. Hij maakt ook veel herrie, veel meer dan bijvoorbeeld een espressomachine. Dus kun je beter een losse koffiemolen en koffieapparaat kopen.

Hans G 08-08-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Het mengen van twee soorten koffie is erg handig, evenals het bepalen van de sterkte van de koffie. Het voorzien van water is eenvoudig. En ook het verwijderen van de koffiedrap. Enig minpuntje is het plaatsen van de kan onder het filter, dsat vraagt wat handigheid.

evaeveeva 04-08-2020

Slecht apparaat, zo stuk.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Design is mooi. Het apparaat maakt flink veel herrie bij het malen van de bonen. Als de stekker uit het contact is geweest verliest het alle instellingen en moet je het weer opnieuw instellen.
Verder na 2 jaar al kapot, dus zeker geen aanrader!
De service van Philips laat ook te wensen over, net als het door hen ingeschakelde bureau e-care services. Voor mij dus zeker geen Philips apparaten meer!

Pluspunten

• design

Minpunten

• lawaai
  • waterreservoir zit vast
  • snel kapot
  • verliest instellingen bij uithalen stekker

roxyplus 01-06-2020

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

ik zou iedereen aanbevelen om dit product te kopen heerlijke koffie en bere gezellig dit is onze tweede dus hebben ervaring

Kris07 18-05-2020

Koffiezet

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Onlangs kochten wij de koffiezetapparaat HD7769 aan.

De druppelstop werkt niet. Voordat de koffie volledig gezet is, komt er bij het wegnemen van de koffiekan een kleine straal koffie uit het apparaat. Dit gebeurt ook dikwijls nadat de koffie volledig gezet is en het apparaat het signaal geeft dat de koffie klaar is. Dit is in tegenstrijd met jullie productkenmerken

Ook is het moeilijk om de koffiekan erin en eruit te plaatsen. Bij een volle kan veroorzaakt dit; het morsen van koffie.

Verder zet het wel lekkere koffie en zijn er geen nadelige punten op te merken.

Gert51 11-01-2020

Prima koffiemachine

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Maakt heerlijke koffie zowel met snelfilter koffie als met bonen.
Ik zet de timer de avond ervoor aan en s"morgens ruik je de geur van verse koffie als je wakker word.
Wat ik ook belangrijk vind is dat de koffie goed heet is en dat doet deze machine.
Ik ben zeer tevreden een aanrader en de bediening is heel simpel.

vavavoem24 29-09-2019

Helemaal blij mee

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Voor die prijs heb je echt een prima apparaat dat niet groot es en toch verse bonen maalt ....je kan zelfs 2 soorten mengen ( wat ik soms ook doe ) ....als je de goeie bonen koopt heb je hiet echt een perfect apparaat .... ik heb hem al even en ben er erg tevreden over ....durf het aan te raden .

Ronny68 12-08-2019

De bonen op fijne stand nog steeds te grof gemalen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Koffiebonen op fijne stand steeds te grof dus nu weer uit pak gemalen in de filter en als de koffie klaar is wordt het veelste heet waardoor het lijkt te verbranden dus zo snel mogelijk de thermoskan in . Echte een dure miskoop helaas.

Tinuske 20-12-2018

product is een echte aanrader

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Koffie is beduidend warmer dan onze vorige koffie zetter, maar bovenal de koffie van de vers gemalen bonen, heerlijk ouwerwets eerst het geluid van de koffiemolen en daarna het vers gezette bakje [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ermo 03-12-2018

Het toestel neemt weinig plaats in op het werkblad. Een aanrader voor zowel een klein als voor een groot gezin.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Het toestel neemt weinig plaats in.
De koffie is zeer warm en de sterkte van de koffie kan je kiezen door het instellen van de hoeveelheid bonen.
De keuze van 2 soorten koffiebonen in het reservoir is een pluspunt.
Het toestel kan geprogrammeerd worden op starttijd .
De keuze om zowel een kop of een volledige kan te maken iszeker een pluspunt .
Ook de keuze tussen gemalen kofie of koffiebonen is een groot pluspunt.
Het apparaat is heel gemakkelijk te onderhouden.
Ook belangrijk is de aanduiding op het toestel van het aantal koppen water die gevuld gevuld zijn.
Een puntje van kritiek is dat de kan niet zo gemakkelijk uit het toestel te nemen is , het spant nogal.
Ik ben over het algemeen zeer positief van het apparaat en kan het zeker aanraden ! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

raven 03-12-2018

perfect combinatieprodukt

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Het is een zeer goede koffiezet, super interessant dat je de keuze hebt om met bonen of gemalen koffie te werken. Ook vind ik het formaat zeer goed, neemt echt niet veel plaats in, wat ook belangrijk is. Een echt topprodukt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RVeé 02-12-2018

nuttig apparaat met diverse mogelijkheden, gemalen koffie en reservoir voor 2 verschillende koffiebonen om zo je gepast koffiesmaak te bekomen.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Lekkere koffie met de verse gemalen bonen, de timer zet op de gewenste tijd verse koffie.Zeker het kopen waard een ideal geschenk, [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ruudje 30-11-2018

Mooi en gebruiksvriendelijk toestel

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Leuk dat je twee te reservoirs hebt waar je zowel koffiebonen als gemalen koffie kan gebruiken en daarbij verschillende sterktes Jan selecteren.
's ochtends opstaan met lekkere koffie is zalig, timerfunctie doet perfect zijn werk.
Mooi design
Reservoir voor bonen is snel leeg zodat je snel moet bijvoegen.
Maakt bij malen veel lawaai wat minder prettig is bij open keuken.
Koffiepot moeilijk te plaatsen onder filter [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Liesje63 28-11-2018

Heerlijke verse koffie uit een mooi apparaat.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Eén van de eerste dingen die mij opviel aan de Grind & Brew HD7769/HD7766 van Philips, is dat hij een dubbel bonenreservoir heeft. Het voordeel hiervan is dat je vrij simpel tussen de twee soorten koffie kan wisselen. Ikzelf ben iemand die ’s ochtends ietwat lastig uit bed komt, waardoor ik wel een sterker kopje kan gebruiken. Ondanks dat ik een enorm koffieliefhebber ben, is het met mijn drukke werkweek niet verstandig om ’s avonds al te veel cafeïne binnen te krijgen. Dit model van Phillips, is met haar mogelijkheid tot het zetten van cafeïnevrije koffie, daarbij een geweldige uitkomst. Ook kan er gekozen worden om koffie te zetten met gemalen koffie. De smaak en de warmte van de koffie bevalt mij goed. Je kunt tot tien koppen koffie tegelijk zetten.

Qua design is het apparaat denk ik in vrijwel elke keuken te plaatsen. De combinatie zwart-zilver past overal bij en doordat de hoeken mooi rond zijn afgewerkt, oogt het geheel niet te hard. Een ander voordeel is dat er niet te veel knoppen aan het apparaat zitten. Met de grote ronde draaiknop op de voorkant gebeurt in principe alles; de sterkte, de timer, tot aan de hoeveelheid. Bovenop zit de maalgraad-knop, waarmee de grofheid van de koffiebonen kan worden bepaald en een knop om tussen de twee koffiebonenreservoirs te kiezen.

De prijs-kwaliteitsverhouding van het apparaat is naar mijn mening prima. Kortom, een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Djavo 28-11-2018

lekkere , verse bonenkoffie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

ondanks het lawaai bij het koffiemalen is er een lekkere ,verse bonenkoffie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

DannyVervloesem 27-11-2018

Mooie en goede koffiemachine

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Desondanks de slechte reviews heb ik deze grind and brew getest.

Tegen alle verwachtingen in, is het een zeer aangenaam toestel.

Gemakkelijk in gebruik, de timer is een absolute topper en alles is makkelijk in te stellen.

Het toestel is ook erg mooi qua design.

Enig minpunt: luidruchtig als hij de koffie maalt, maar dat duurt uiteraard niet lang, dus valt dit al bij al nog mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Curly76 27-11-2018

Super koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

De Philips grind &brew is een heel leuk koffiezetapparaat. Dankzij de timer heb je s’morgens heerlijk verse koffie. Je stelt zelf in hoe lang hij warm blijft.
Je kan kiezen welke koffie je wenst,want er zijn 2 bonenvakjes en de mogelijkheid voor gemalen koffie.
Qua design is het apparaat prachtig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

eer123 25-11-2018

Doet exact wat het moet doen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Nooit meer verkeerde afmetingen! Ik hou van een bakkie koffie, zeker vers gezet en ik hoef hierbij nooit meer te kijken naar de maten. Je vult de kan tot het gewenste niveau, stelt het apparaat in op dat niveau en hij doet de rest vanzelf. Heel handig voor een huishouden met meerdere koffiedrinkers!

geef hem alleen niet cadeau aan een bejaarde die toch nog graag filterkoffie wil. Het instellen kan nog wel eens verwarrend werken. Dit omdat er maar weinig knoppen op zitten, heb je op 1 knop, meerdere functies.

Maar ik ben geen bejaarde en erg fan van deze makkelijke machine. let wel op dat je de machine instelt op de ingebrachte hoeveelheid water. De machine maalt namelijk vooraf de bonen op basis van jouw gekozen instelling. Als je dan meer of minder water in het apparaat doet, krijg je dus sterkere of slappe koffie. Gewoon doen wat de handleiding beschrijft en je geniet van een heerlijke pot koffie.

Omdat er 2 vakjes inzitten voor koffiebonen kan je er verschillende bonen in doen (geen espressobonen) Met een draaiknopje kies je het gewenste vakje. 1, 2 of beiden tegelijk als je maar 1 soort bonen gebruikt.

De machine is ook geschikt voor reeds gemalen koffie.
De kan zit stevig onder de druppel stop waardoor je het filterbakje nog wel eens open trekt als je de kan pakt.

Verder een hele fijne machine die ik niet kwijt wil! Zeer degelijke kwaliteit en van mooi geborsteld aluminium. alles voelt goed stevig aan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Auke050 24-11-2018

Mooi apparaat en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

Schitterend design en erg handig in gebruik koffiezetapparaat. Je zet makkelijk een kan vol, maar één kopje je natuurlijk ook mogelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jes13 23-11-2018

Goed koffiezetapparaat met bonen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart

De koffiezet is leuk omdat je zowel kan kiezen tussen bonenkoffie als filterkoffie.
Met dit toestel kun je ook de sterke van de koffie kiezen als je de optie gemalen bonen neemt. Je kan kiezen tussen 3 sterktes.
Bij het malen van de bonen is er wel wat lawaai.
Dus eigenlijk voor iedereen wat wils.
Het ruikt heerlijk als je koffie zet.
In het begin is het wel wat zoeken hoe als juist werkt maar de handleiding helpt je hierbij.
Heeft een zeer mooi design dat wel in elke keuken past.
De koffiepot uit het machine halen gaat soms wat stroef. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]