Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.be.

5,5

Lewichino 23-08-2021

Effe wennen maar daarna super

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Mooi apparaat, en simpel in de bediening. In het begin was het, zeker bij het zetten van versgemalen bonenkoffie, even wennen aan het instellen van de gewenste sterkte. Nu dat ik mijn voorkeur heb gevonden is het elke dag genieten van lekkere koffie.

Eef1977 14-02-2021

Veelzijdig produkt

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

We zijn zeer tevreden over onze Philips koffiezetten. Hij is erg veelzijdig. Mijn partner houdt van sterke koffie en ik juist niet, ideaal dus met deze machine, want iedereen komt aan zijn trekken. Het malen maakt even wat herrie, maar is van korte duur. Wat wij perfect aan dit apparaat vinden, is: de indicator mbt het water dat je er in schudt en de piep dat de koffie klaar is! Echt een aanrader, ook omdat er in deze versie 2 verschillende bonenreservoirs zijn, waardoor ieder zijn eigen bonen na kiezen, maar is er ook een combinatie nodig.
Nadeeltje: denk dat er voor oudere mensen iets teveel knopjes en keuze mogelijkheden opzetten, maar dat kan ieder voor zich beoordelen.

Martinou85 18-01-2021

Très bien

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Juste un petit défaut j’aurai voulu quand je sélectionne une tasse me fasse une tasse et que le reste de l’eau reste dans le réservoir sinon parfais et bon goût de café!

Ibolya Nieuwenhuizen 10-12-2020

Lekkere vers geurende koffiezetter van philips.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Een goede koffiezetter zet heerlijke koffie en is makkelijk bedienbaar.deze koffie machine al 3x gekocht in 15 jaar want het blijft heerlijke koffie wat deze machine zet.

Pluspunten

• Zet tot 10 kopjes heerlijke koffie
  • En ook 2 kopjes
  • Makkelijk instelbaar
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Geen minpunten

Anoniem 05-11-2020

Veel eerder

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Prima apparaat, mooi design, met heerlijke en goed warme koffie. Twee vakken voor twee soorten bonen is erg prettig. Ook erg prettig dat er een stand voor reeds gemalen koffie op zit. De hoeveelheid water in het reservoir is erg slecht af te lezen, daarom geen 5 sterren. Had het desondanks veel eerder moeten kopen ...

Hans G 08-08-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Het mengen van twee soorten koffie is erg handig, evenals het bepalen van de sterkte van de koffie. Het voorzien van water is eenvoudig. En ook het verwijderen van de koffiedrap. Enig minpuntje is het plaatsen van de kan onder het filter, dsat vraagt wat handigheid.

evaeveeva 04-08-2020

Slecht apparaat, zo stuk.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Design is mooi. Het apparaat maakt flink veel herrie bij het malen van de bonen. Als de stekker uit het contact is geweest verliest het alle instellingen en moet je het weer opnieuw instellen.
Verder na 2 jaar al kapot, dus zeker geen aanrader!
De service van Philips laat ook te wensen over, net als het door hen ingeschakelde bureau e-care services. Voor mij dus zeker geen Philips apparaten meer!

Pluspunten

• design

Minpunten

• lawaai
  • waterreservoir zit vast
  • snel kapot
  • verliest instellingen bij uithalen stekker

roxyplus 01-06-2020

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

ik zou iedereen aanbevelen om dit product te kopen heerlijke koffie en bere gezellig dit is onze tweede dus hebben ervaring

Kris07 18-05-2020

Koffiezet

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Onlangs kochten wij de koffiezetapparaat HD7769 aan.

De druppelstop werkt niet. Voordat de koffie volledig gezet is, komt er bij het wegnemen van de koffiekan een kleine straal koffie uit het apparaat. Dit gebeurt ook dikwijls nadat de koffie volledig gezet is en het apparaat het signaal geeft dat de koffie klaar is. Dit is in tegenstrijd met jullie productkenmerken

Ook is het moeilijk om de koffiekan erin en eruit te plaatsen. Bij een volle kan veroorzaakt dit; het morsen van koffie.

Verder zet het wel lekkere koffie en zijn er geen nadelige punten op te merken.

Gert51 11-01-2020

Prima koffiemachine

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Maakt heerlijke koffie zowel met snelfilter koffie als met bonen.
Ik zet de timer de avond ervoor aan en s"morgens ruik je de geur van verse koffie als je wakker word.
Wat ik ook belangrijk vind is dat de koffie goed heet is en dat doet deze machine.
Ik ben zeer tevreden een aanrader en de bediening is heel simpel.

vavavoem24 29-09-2019

Helemaal blij mee

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Voor die prijs heb je echt een prima apparaat dat niet groot es en toch verse bonen maalt ....je kan zelfs 2 soorten mengen ( wat ik soms ook doe ) ....als je de goeie bonen koopt heb je hiet echt een perfect apparaat .... ik heb hem al even en ben er erg tevreden over ....durf het aan te raden .

Ronny68 12-08-2019

De bonen op fijne stand nog steeds te grof gemalen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Koffiebonen op fijne stand steeds te grof dus nu weer uit pak gemalen in de filter en als de koffie klaar is wordt het veelste heet waardoor het lijkt te verbranden dus zo snel mogelijk de thermoskan in . Echte een dure miskoop helaas.

Bakkie 28-05-2019

Bonenmaler valt tegen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

De bonenmaler maalt niet fijn genoeg.
De koffie is dus alleen lekker als je erg veel bonen gebruikt. Hij maakt ook veel herrie, veel meer dan bijvoorbeeld een espressomachine. Dus kun je beter een losse koffiemolen en koffieapparaat kopen.

Rob57 15-12-2018

werkt heel slecht op den duur

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

Slangeklemmen roest waardoor de heetwatertoevoer gaat lekken , en de machine binnen vochtig wordt en de gemalen koffie gaat klonteren , en er niet meer gemalen kan worden , en de machine eerst droog gemaakt moet worden .

Ermo 03-12-2018

Het toestel neemt weinig plaats in op het werkblad. Een aanrader voor zowel een klein als voor een groot gezin.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het toestel neemt weinig plaats in.
De koffie is zeer warm en de sterkte van de koffie kan je kiezen door het instellen van de hoeveelheid bonen.
De keuze van 2 soorten koffiebonen in het reservoir is een pluspunt.
Het toestel kan geprogrammeerd worden op starttijd .
De keuze om zowel een kop of een volledige kan te maken iszeker een pluspunt .
Ook de keuze tussen gemalen kofie of koffiebonen is een groot pluspunt.
Het apparaat is heel gemakkelijk te onderhouden.
Ook belangrijk is de aanduiding op het toestel van het aantal koppen water die gevuld gevuld zijn.
Een puntje van kritiek is dat de kan niet zo gemakkelijk uit het toestel te nemen is , het spant nogal.
Ik ben over het algemeen zeer positief van het apparaat en kan het zeker aanraden !

raven 03-12-2018

perfect combinatieprodukt

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een zeer goede koffiezet, super interessant dat je de keuze hebt om met bonen of gemalen koffie te werken. Ook vind ik het formaat zeer goed, neemt echt niet veel plaats in, wat ook belangrijk is. Een echt topprodukt!

RVeé 02-12-2018

nuttig apparaat met diverse mogelijkheden, gemalen koffie en reservoir voor 2 verschillende koffiebonen om zo je gepast koffiesmaak te bekomen.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekkere koffie met de verse gemalen bonen, de timer zet op de gewenste tijd verse koffie.Zeker het kopen waard een ideal geschenk,

Ruudje 30-11-2018

Mooi en gebruiksvriendelijk toestel

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Leuk dat je twee te reservoirs hebt waar je zowel koffiebonen als gemalen koffie kan gebruiken en daarbij verschillende sterktes Jan selecteren.
's ochtends opstaan met lekkere koffie is zalig, timerfunctie doet perfect zijn werk.
Mooi design
Reservoir voor bonen is snel leeg zodat je snel moet bijvoegen.
Maakt bij malen veel lawaai wat minder prettig is bij open keuken.
Koffiepot moeilijk te plaatsen onder filter

Mdg1 28-11-2018

Heerlijke verse koffie uit een mooi apparaat.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eén van de eerste dingen die mij opviel aan de Grind & Brew HD7769/HD7766 van Philips, is dat hij een dubbel bonenreservoir heeft. Het voordeel hiervan is dat je vrij simpel tussen de twee soorten koffie kan wisselen. Ikzelf ben iemand die ’s ochtends ietwat lastig uit bed komt, waardoor ik wel een sterker kopje kan gebruiken. Ondanks dat ik een enorm koffieliefhebber ben, is het met mijn drukke werkweek niet verstandig om ’s avonds al te veel cafeïne binnen te krijgen. Dit model van Phillips, is met haar mogelijkheid tot het zetten van cafeïnevrije koffie, daarbij een geweldige uitkomst. Ook kan er gekozen worden om koffie te zetten met gemalen koffie. De smaak en de warmte van de koffie bevalt mij goed. Je kunt tot tien koppen koffie tegelijk zetten.

Qua design is het apparaat denk ik in vrijwel elke keuken te plaatsen. De combinatie zwart-zilver past overal bij en doordat de hoeken mooi rond zijn afgewerkt, oogt het geheel niet te hard. Een ander voordeel is dat er niet te veel knoppen aan het apparaat zitten. Met de grote ronde draaiknop op de voorkant gebeurt in principe alles; de sterkte, de timer, tot aan de hoeveelheid. Bovenop zit de maalgraad-knop, waarmee de grofheid van de koffiebonen kan worden bepaald en een knop om tussen de twee koffiebonenreservoirs te kiezen.

De prijs-kwaliteitsverhouding van het apparaat is naar mijn mening prima. Kortom, een aanrader!

Liesje63 28-11-2018

Heerlijke verse koffie uit een mooi apparaat.