Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper op Kieskeurig.be.

5,3

Liane 16-03-2019

Mooie vormgeving, slechte koffiesmaak

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Dit is al de 2e koffiezetapparaat. De 1e was veel te heet, waardoor de koffiesmaak, het aroma verbrand smaakte. Het eeuwen duurde voordat de koffie drinkbaar was.
De 2e maalt veel te veel koffie, waardoor de koffie te sterk is. Heb alles al uitgeprobeerd, sterkte aangepast, maalgraad aangepast niets helpt.
Ik baal, heb veel geld uitgegeven en geen kwaliteit van koffie. Een dikke tegenvaller.
Kan gaat idd moeilijk weer onder de filter.
Ik raad het product niet aan.

Pluspunten

• keuze koffieboon
  • mooi design

Minpunten

• veel te sterk
  • kan moeilijk terug te plaatsen
  • maalt teveel koffie
  • slechte smaak
  • water alleen aan de rechterkant in te schenken.

Scholma 11-06-2020

Het geeft heerlijke warme koffie.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Het apparaat voldoet prima, een minpuntje is dat de koffiekan moeilijk onder de filter weg wil en ook er weer onder.

Powyse 15-10-2019

Soms niet heet genoeg, best doe je er al warm water in.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Soms niet heet genoeg, best doe je er al warm water in, voor de rest prima afhankelijk van de koffie uiteraard. Ik vond de koffie lekkerder met witte filters dan met bruinen. Het kunnen regelen van de grofheid van malen is ook een goed idee. Verder kan men ook experimenteren met het aantal porties koffie per tassen koffie, bvb. 4 op 3.

Pluspunten

• Experimenteren tot gewenste smaak
  • Aangenaam geluid van koffie malen
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet altijd even heet

Koekje bij? 27-01-2021

Een Lekker bakkie koffie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Mooi apparaat, gekocht omdat ik bonen koffie wil kunnen zetten maar ook het gemak wil hebben om ouderwets een pot koffie ineens te zetten. Maakt met het malen van de bonen wel wat geluid maar ik heb daar geen probleem mee. Er zijn voldoende mogelijkheden om de koffie af te stemmen op je eigen smaak. Ook fijn dat het apparaat na een vooraf ingestelde tijd uit gaat. Nu ruim 4 weken intensief in gebruik (vanwege het thuis werken). Geen spijt van de investering.

EH 19-12-2020

Mooi design maar niet praktisch

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, bruin

Het apparaat is mooi van vormgeving, redelijk compact. Maar....de gebruiksaanwijzingen in het NL zijn erg slecht! In het DE wordt het beter omschreven.
Groot nadeel is de aanduiding van water in het reservoir. Zit onder het klep aan de bovenzijde. Je moet goed licht hebben om te zien hoeveel water (kopjes) er in zit. Erg onhandig
Als er meer water in zit dan het aantal kopjes dat je wil zetten, neemt het apparaat toch al het water op.

Pluspunten

• compact uitvoering
  • mooi design
  • programmeerbaar

Minpunten

• aanduiding hoeveelheid water/kopjes
  • neemt meer water dan gewenste hoeveelheid kopjes
  • gebruiksaanwijzing

Zuidbroek 19-10-2020

Lekkere koffie gemakkelijk gezet

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Had zelf al een aantal maanden een Philips Grind&Brew HD 7768/80 koffiezetapparaat en was en ben daarmee erg tevreden en ook de gasten waren enthousiast over zowel het apparaat als de koffie. Daarom nu een eender type voor de kinderen gekocht.

Jon60 25-04-2020

Makkelijk een lekker bakkie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Dit apparaat is zeer makkelijk in te stellen waardoor de zoektocht naar wat is de lekkerste koffie voor mij, welke instelling past daarbij, zeer makkelijk is. Alles is in te stellen; grofheid maling van de bonen, sterkte, hoeveelheid water. Het malen zelf maakt logischerwijs geluid maar vergeleken bij mijn vorige apparaat, een Cuisinart, valt het reuze mee en is niet storlend. De koffie is goed warm en blijft dat ook langere tijd op de warmhoudstand zonder dat het vieze koffie wordt.
Het reinigen van het gemalen koffie kanaal gebeurt min of meer automatisch en dat is luxe voor mij, ben dat niet gewend geweest.
Het apparaat ziet er zeer mooi uit in de koperuitvoering. Geweldige machine!

Peter_ 07-03-2020

Ziet er goed uit, werkt ook prima.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Wat ik wil zeggen het werkt perfect, zet de juiste koffie en ook de instellingen zijn gemakkelijk in te stellen.
Minpunten is dat je voorzichtig moet zijn met het waterreservoir te vullen.
En met malen maakt hij heel veel herrie ik ga even ander vertrek in, is echt irritant.

Yd1310 31-12-2019

Voldoet geheel aan onze verwachtingen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Gezocht en gevonden! De voordelen van de mogelijkheid om bonen te gebruiken en toch voor meerdere mensen in 1 tijd koffie kunnen zetten. De max!

Bruno62 20-12-2018

Excellent rapport qualité/prix

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

Au déballage, une impression immédiate de robustesse se dégage. La robe noire bien connue et la partie cuivre sont super jolies. Les coins arrondis donnent un air de machine professionnelle. En suivant le mode d'emploi, on se familiarise très vite avec son utilisation. J'en suis très content. Je la recommande en cette période de fête!

ChielVM98 20-12-2018

Mooi design maar duur

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips grind & brew is super van design, functionaliteit en super lekkere koffie. Wel vrij duur voor niet veel extra functionaliteiten tegenover een normaal koffiezetapparaat. De timerfunctie is heel handig, en heel de machine is gemakkelijk in gebruik. Na enkele dagen volledig vertrouwd met het gebruik. De koffiekan past soms nogal moeilijk op de warmhoudplaat, maar dit is gezn groot probleem. Indien design belangrijk is, en je het niet erg vind om hier iets meer voor te betalen raad ik dit apparaat zeker aan!

kikine 14-12-2018

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zet uitstekende koffie. Gaat piepen zodra de koffie klaar is, vinden wij erg fijn. Makkelijk te bedienen. Ingieten van water moet met een beetje beleid, anders giet je het er snel overheen. Dmv een blokjes systeem zie je precies hoeveel water je erin hebt gedaan. Schakelt na een half uur automatisch uit. Koffiekan terug plaatsen gaat niet helemaal vanzelf, koffiekan moet je schuin houden en dan voorzichtig erin schuiven. Verder zijn wij zeer tevreden.

Rits1 09-12-2018

Een goed koffieapparaat

Chiel98 30-11-2018

Zeer mooi maar duur

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips grind & brew is zeer mooi van design, en handig in gebruik. Na enkele dagen zeker vertrouwd met het gebruik van de grinder, timer en de rest van het koffiezetapparaat. De koffie is lekker, maar wel duurder dan voorgemalen koffie. Ik raad de machine aan voor mensen die een mooi design en lekkere koffie willen, en het niet erg vinden om wat meer te betalen. Want zo veel meer kan het niet dan een goedkopere koffiezet die gewoon werkt met voorgemalen koffie.

Hartekke 29-11-2018

Handig voor zowel filter als bonen koffie.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het koffiezetapparaat ziet er erg mooi uit, maar is wel aan de grote kant. Heel handig dat hij voor zowel bonen als filter koffie te gebruiken is. Je kan zelf instellen hoe fijn je de bonen gemalen wilt hebben en vervolgens heb je 3 sterktes waar je uit kan kiezen. Wij vonden de sterksten optie het lekkerste de andere 2 waren echt te slap. Koffie zetten duurde best wat langer als dat we met onze oude gewent waren.

DJTheBoss 29-11-2018

Handig voor zowel filter als bonen koffie.

Wuitz 27-11-2018

interresant concept

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het groot uitgevallen toestel maalt zelf zijn koffiebonen om zo een lekkere tas koffie te maken. We vonden de koffie echter niet warm genoeg. Om de timer te gebruiken dien je de handleiding te hanteren, dat zou toch iets intiütiever kunnen

ew2590 25-11-2018

prachttoestel!!!

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het Philips Grind &Brewtoestel is fantastisch : lekkere,echt versgemalen koffie of gewoon zoals in een traditioneel toestel. Heel gemakkelijk in gebruik en wat een mooi design !!! Timerfunctie en warmhoudfunctie eenvoudig instelbaar. Een aanwinst in mijn keuken !!!

lioneke 22-11-2018

Het product werkt zeer goed

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het product prima. De bediening vond ik in het begin nogal ingewikkeld - ik vond nl. niet zo goed hoe ik kon wisselen tussen bonen en gemalen koffie.
Voor mezelf had ik er misschien liever een thermoskan onder gehad.

Essie18 21-11-2018

Een fijn koffieapparaat met een fraai design

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768 zwart, koper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een gebruiksvriendelijk apparaat met erg goede koffie. Het is fijn om de keuze te hebben om gemalen koffie of koffiebonen te gebruiken. De laagste stand is voor mij persoonlijk niet sterk genoeg, maar dit kun je zelf aanpassen waardoor het erg goede koffie is.
Het design is erg fraai, waardoor het goed in elke keuken past.
Het malen van de bonen maakt veel geluid, het zetten van de koffie verloopt erg rustig.