Philips Grind & Brew HD7768

Aantal kopjes per keer
Type
filterzetter
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7768 op Kieskeurig.be.

LotteFM 17-11-2018

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768

Beneden komen met de geur van verse koffie, dankzij de timer staat elke ochtend de koffie klaar wanneer jij het wil. Je hoeft je niet te haasten want de warmhoudplaat houdt de koffie voor jou warm, al drink ik hem ook heel graag koud. Je kan kiezen tussen gemalen koffie of verse bonen. Juist het malen maakt veel lawaai, maar duurt niet lang. Ook kan je de koffiesterkte kiezen en dat vinden wij een pluspunt, al heb je bij de laagste stand zeker niet het gevoel van water te drinken. Het enige nadeel is dat je bij de gemalen koffie het aantal tassen niet kan kiezen. Doe je hem vol, dan laat hij al het water lopen. Kortom het perfecte toestel voor wie graag veel en lekkere koffie drinkt. Lekkere koffiebonen zijn wel prijzig, maar zijn geld waard.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Liane 16-03-2019

Mooie vormgeving, slechte koffiesmaak

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768

Dit is al de 2e koffiezetapparaat. De 1e was veel te heet, waardoor de koffiesmaak, het aroma verbrand smaakte. Het eeuwen duurde voordat de koffie drinkbaar was.
De 2e maalt veel te veel koffie, waardoor de koffie te sterk is. Heb alles al uitgeprobeerd, sterkte aangepast, maalgraad aangepast niets helpt.
Ik baal, heb veel geld uitgegeven en geen kwaliteit van koffie. Een dikke tegenvaller.
Kan gaat idd moeilijk weer onder de filter.
Ik raad het product niet aan.

Pluspunten

• keuze koffieboon
  • mooi design

Minpunten

• veel te sterk
  • kan moeilijk terug te plaatsen
  • maalt teveel koffie
  • slechte smaak
  • water alleen aan de rechterkant in te schenken.

Powyse 15-10-2019

Soms niet heet genoeg, best doe je er al warm water in.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768

Soms niet heet genoeg, best doe je er al warm water in, voor de rest prima afhankelijk van de koffie uiteraard. Ik vond de koffie lekkerder met witte filters dan met bruinen. Het kunnen regelen van de grofheid van malen is ook een goed idee. Verder kan men ook experimenteren met het aantal porties koffie per tassen koffie, bvb. 4 op 3.

Pluspunten

• Experimenteren tot gewenste smaak
  • Aangenaam geluid van koffie malen
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet altijd even heet

Paula 08-04-2019

Puik apparaat, met gewone en heerlijke gemalen bonen koffie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768

Een prima apparaat, mooi van uiterlijk. Makkelijk instelbaar , zelfs instelbaar wanneer hij uit gaat, van 10 minuten tot 2 uur. Timer voor de vroege vogels, filter of bonen koffie.....net zo sterk als je maar wilt. Heeeeeeeeerlijk. Ben gelijk verslaafd aan de bonen koffie

Pluspunten

• Makkelijk instelbaar
  • Automatisch uit instelbaar
  • Filter of bonen instelbaar
  • Rustig geluid, belletje als klaar is
  • Goed te zien hoeveel water erin

Minpunten

• Water rustig rechts ingieten

KristofColumbus 15-11-2018

Heel lekkere aromatische koffie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7768

Het toestel is iets groter, en zeker hoger dan een gewone koffiezet. Maar het maakt een degelijke indruk met de metalen zijvlakken. De bediening van dit toestel vergt uiteraard ietsje meer aandacht dan het doorsnee koffiezet apparaat. Het is noodzakelijk om de handleiding erbij te nemen. Aan deze handleiding zijn aan de kaft vooraan én achteraan uitklappende bladzijden met tekeningen die helpen bij het in gebruik nemen van het toestel. Eenmaal men de functies onder de knie heeft, is het testen, en dosering aanpassen. Het is opletten dat u de juiste hoeveelheid water in de machine giet in verhouding tot het aantal kopjes dat u selecteert. Linksboven onder de klep is een indicator van de hoeveelheid water in het apparaat. Bedenk dat u met deze machine kwaliteits-koffiebonen kan gebruiken, en niet duurder in gebruik zal uitkomen dan vele 'snelle' systemen. De gebruikte koffiefilter is makkelijk uit te nemen dankzij het losse filtermandje en de scharnierende filtermandhouder. De druppelstop lijkt moeizaam te gaan, maar zo behoud u alle delicate smaak en geur van uw koffie.
Oorspronkelijk gepost op philips.be