Philips Grind & Brew HD7767 zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7767 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Toontje 04-06-2022
  • Product gekregen

De koffie is prima ! Het apparaat een drama! Binnen 3 maanden begon hij al te lekken uit het waterreservoir. Na het schoonmaken van de koffiemaler met het bijgeleverde borsteltje sloot het klepje niet meer ! De koffiekan moet je vaak met te veel kracht doordrukken onder de druppelaar. Maar ach we gebruiken hem nog zolang hij het doet! We hebben geleerd om er meer water in te doen omdat hij er toch een deel uitgooit! Een stukje ducktape om het klepje dicht te houden. En af en toe wat “poeren” om de kan er onder te krijgen ! Omdat ik geen bon heb en geen originele verpakking is service alleen tegen hoge kosten te verkrijgen en ik heb geen zin in dat “gedoe” Voor de goede orde de machine is nu 8 maanden oud ! Wij hopen dat hij het tot aug volhoudt dan vraag ik voor mijn verjaardag een andere 😉

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Slecht apparaat

dude51 13-01-2022

Prima apparaat

Tevreden over alles, behalve de temperatuur, nu opgelost door de kopjes voor te verwarmen met heet water
Hoort niet, maar met deze oplossing, is het prima koffie

dude51 09-12-2021

Lekker kopje koffie

Het was even uitknobbelen hoe dit apparaat werkte, maar eigenlijk na twee missers viel het mee!
Koffie is lekker, het enige nadeel is dat de temperatuur ( niet te regelen is ) tegenvalt, en dat blijft jammer

Erasmussen 25-11-2021

Bevalt uitstekend

Na enig geëxperimenteer een uitstekende koffie verkregen. Erg tevreden met de aankoop. Wel hebben we afscheid genomen van de papieren filters.

Jan kl 24-09-2021

Echt wel een mooie koffiemachine

De koffie blijft lang goed warm en je kan zelf de tijd inschakelen hoe lang jij je koffiemachine wilt aan laten staan

Van Leek 17-08-2021

Regelmatig de schijf schoonmaken van poeder.Lijkt wel corrosie van de alluminium schijf.
Schijf blijft dan vast zitten,zodat de machine alleen water geeft.Apparaat wordt volgens voorschrift ontkalkt.Ik ben van plan om een espressomachine te kopen.

cobranl 27-06-2021

het zet erglekkere koffie

het zet heerlijke koffie en het ziet er gaaf uit het apparaat ik beveel dit apparaat aan zet echt heerlijke koffie je kund de maal standen veranderen voor fijne of juist grove koffiesmaak daar naast kun je de sterkte instellen van neutraal naar expresso met de bonen insteller je kiest uit een boon of twee of drie bonen kwa sterkte zo dra je je water niveau aanpast wordt automatisch ook de hoeveel heit koffie aangepast die gemalen wordt je kundt kiezen uit van 4 tot 10 aantal koppenkoffie op het aan gegeven draai knop stand past automatisch de maal tijd aan zo ben je verzekerd van ut perfecte bakkje koffie

MG24 14-05-2021

Omdat een aantal familieleden dit koffiezetapparaat of een vergelijkbaar model hebben van Philips was de keuze erg makkelijk gemaakt.
Het is een erg fijn koffiezetapparaat en eenvoudig in gebruik. Zet zowel heerlijke versgemalen koffie maar ook perfect met vooraf gemalen koffie. Je krijgt goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs.

cobranl1986 27-04-2021

prima ding werkt zo als verwacht en geeft lekkere

ik ben er te vrede mee hij zet lekkere verse koffie verser met bonen dan filtermaling je kunt op verschillende maal standen mallen heeft handige water indicator ik zet meerdere kannen per dag met verse bonen kunt de duur dat kan warm blijft instellen tot 2 uur -minpunten zo dra de 2 uur om zijn stakelt apparaat uit als je hem dan weer inschakelt doet de warmhoud plaat het niet meer. en de filterstop tegen lekken is niet handig gemaakt kan klemt met in en uit zetten waar door je koffie knoeit gebeurt iedere keer met een volle kan gebeurt dat

Jeanet@ 22-04-2021

Philips Koffiezetapparaat blijkt een Super Cadeau

Wij zijn 65+ en de Philips Grind & Brew Koffiezetapparaat HD7767/00 blijkt een Super Cadeau voor mijn man te zijn. Omdat ik de laatste jaren geen koffie meer drink, zijn we overgestapt van Filterkoffie naar Senseo, mijn man kon er niet aan wennen, als verrassing heb ik deze voor hem gekocht en hij geniet er nu dagelijks ervan.

Benniesmeisje 08-03-2021

Apparaat is een absolute topper.

Het is een heel mooi apparaat, zéér functioneel en makkelijk in gebruik. Schoonmaken is een eitje. Je kunt koffie op verschillende sterktes zetten door de grofheid vanher malen aan te passen. En gemalen filterkoffie kun je ook al maken. Opties dus! Ideaal voor wie van verse koffie houdt!

Damen-Jansen 27-01-2021

Ik volg alles netjes via de gebruiksaanwijzing maar toch gaat het minimaal 1x in de week verkeerd dat de maling er niet meer door gaat heb hem netjes schoongemaakt en dat doe ik iedere keer als ik koffiebonen erin moet doen dus waardeloos

PFMW 05-01-2021

Prijs-kwaliteit is dit een koopje, het toestel maakt niet alleen heerlijke koffie, maar de koffie blijft ook goed warm.

Anne 03-12-2020
  • Product gekregen

heel matig apparaat, mooie looks

Ik heb dit koffiezetapparaat inmiddels ruim een jaar. Alhoewel de koffie, als die eruit komt, heerlijk is, zitten er een flink aantal nadelen aan deze koffiemachine.
* Na een aantal maanden bleek het aflezen van het waterreservoir amper meer mogelijk
* het schenkgedeelte waar het water in moet is heel erg klein. Dus veel knoeien.
* Er zit een los borsteltje bij en om de twee weken moet het apparaat van binnen worden geborsteld. Bij mij iedere dag, want de gemalen koffie stroomt absoluut niet door. De boel stagneert en na 1 dag zit alles vast. Bovendien moet je het borsteltje "ergens" bewaren of neerleggen. Ik vind dat vervelend.
*bij het schoonborstelen komt er gemalen koffie mee naar het schenkgedeelte. En dat is bijna niet schoon te krijgen
*bij het gedeelte waar je water inschenkt zit/zat een papieren sticker met schoonmaakinstructies. Die is inmiddels deels verdwenen. Het papier liet los en kostte iedere keer veel moeite om de rolletjes papier te verwijderen.
* het malen maakt ongelofelijk veel lawaai. Meestal druk ik op de knop, ren de keuken uit, deur dicht en pas als het malen klaar is, ga ik de keuken weer in.
* de houder waar de filterhouder ingaat, kan er niet uit en is dus niet goed schoon te maken.
*ook de fijngemalen koffie is erg grof. En dat is jammer, en zonde. Het komt de smaak niet ten goede.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • bonen gaan er makkelijk in
  • kunt ook filterkoffie gebruiken

Minpunten

• water resservoir niet meer af te lezen
  • schenkgedeelte voor het water is erg klein
  • los borsteltje om schoon te maken is niet handig
  • het schoonborstelen geeft veel rommel
  • maakt enorm veel lawaai

Marko79 23-09-2020

Het is het nog net niet.

Goede koffiezetapparaat. Koffie is goed heet en je kan kiezen uit bonen of gemalen koffie voor de afwisseling. Het malen van de koffie geeft toch meer lawaai dan ik verwacht had en de lekstop druppelt als je de kan weg haalt. In vergelijking met de vorige Philips koffiezetapparaat heb ik nog niet dat lekkere bakkie koffie gehad.

Vincs21 31-07-2020

Très bonne machine à café, le café fait avec du café franchement moulu le matin c est le top! La machine (broyeur/moulin) ne fait pas plus de bruit que les autres moulin à café électrique...
Je recommande ce percolateur !

F & J 22-02-2020

Goede koffie, maar bedieningsgemak kan better

Koffie malen en zetten doet-ie als de beste, maar het apparaat heeft wel wat nadelen:
- Er reservoir is niet uitneembaar. Vullen moet met de kan, in een smal gootje. Niet echt handig
- Het is erg lastig om af te lezen met hoeveel koppen het reservoir is gevuld
- De handleiding is een merk als Philips onwaardig. Plaatjes staan in de verkeerde volgorde, terminologie is inconsistent, kortom vreselijk.
- Om de twee weken moet je de koffiemolen met een meegeleverd kwastje schoonmaken. Dit kwastje moet je dus ergens in de keuken bewaren. Wat is er simpeler dan een uitsparing in het apparaat te maken waar je het kwastje in kunt opbergen?

EJE58 07-01-2020

Fijn koffiezetapparaat

Geweldig de geur van vers gemalen koffie, verder een makkelijk te bedienen apparaat, ben er superblij mee

Dingeman 11-10-2019

Goed apparaat. Beste kop koffie. Zeker met de gemalen bonen. Gemalen koffie blijft een goed alternatief.

M1962 16-04-2019

Te duur voor wat hij doet

Koffiebonen gaan niet goed in de maler waardoor de koffie te slap is en het apparaat veel lawaai maakt
Je moet er bij blijven om zelf de bonen naar de maler te duwen