Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.be.

Ferrie 11-10-2019

Lekker vers bakkie in de ochtend

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Strak design, makkelijk in gebruik en vooral de timerfunctie vind ik erg prettig. Want wie wil er niet wakker worden met een vers bakkie in de ochtend? Daarnaast is is het fijn dat ook het filter makkelijk afwasbaar is.

Pluspunten

• timerfunctie
  • design

Minpunten

• nog niet ontdekt

Jantine van Vliet 25-04-2020

Hete koffie uit onhandig apparaat

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

De hoogte van het apparaat met geopend deksel diende onder bovenkastje te passen. En dat doet het. Gebruik het apparaat nu een week, 2x per dag. Het schenken met de kan is erg onhandig. Steeds die ene druppel op het plaatje bij wegnemen van de kan. Het natte deksel bij het uithalen van het filter. Condens is de kan na uitspoelen en terugzetten. Dit apparaat is geen aanrader als je gaat voor gebruiksgemak. Koffie is heet en op sterkte. Het apparaat staat goed in de keuken,
Was al tijdje op zoek naar nieuw koffiezetapparaat en deze was in de bonus. Erg gunstige prijs. Dus heb alle andere opties laten varen, want deze ging goed passen. Bij de andere keuzes was't gebruiksgemak ook niet allemaal ideaal. Had de tests bestudeerd.
Als ik dit apparaat voor de adviesprijs had gekocht had ik het na deze week teruggebracht.

Pluspunten

• Hete koffie op gewenste sterkte
  • Staat goed, leuk apparaat

Minpunten

• Kan te groot om water in apparaat te schenken
  • Kan moet op de kop voor laatste restje koffie
  • druppelstop werkt niet goed
  • veel condens binnenkant apparaat en in kan
  • markering begint pas bij 4

A.Overdiep-Hoogkamp 07-12-2019

Aatrekke;ijk model moderne uitstraling

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Ja ik zou dit produkt aanbevelen voor uiterlijk , lekkere koffie , prijs is goed . Leuke aktie samen met Poeisz.

puk 31-08-2019

grote klep waterreservoir

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

moest makkelijk zijn ,voor ouderen eenmaal in gesteld heel handig.En schakelt automatisch uit veilig idee.

Pluspunten

• mooi design

S. Hoeppe 29-03-2021

Design is mooi

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Het design is mooi en kwaliteit is goed. Koffie is snel klaar en goed warm. De minpunten zijn dat de koffiekan niet geschikt is om het waterreservoir mee te vullen, dat geeft veel gemors. Ook mis ik dat het waterreservoir niet verlicht is en je dus moeilijk tot niet kan aflezen hoeveel water erin zit, dit moet je dus vooraf aflezen op de koffiekan. Ook zou het prettig zijn als het apparaat een seintje geeft als de koffie geheel is doorgelopen.

Pluspunten

• Mooindesign
  • Kwaliteit
  • Warme koffie
  • Snel klaar
  • Timer

Minpunten

• Moeilijk het reservoir te vullen met de kan
  • Reservoir moeilijk af te lezen
  • Geeft geen seintje als de koffie is doorgelopen

Gonny Seijner 23-02-2021

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Prima product. Wij zijn heel tevreden, maar er is 1 minpuntje. Ik zou graag het water vullen aan de voorkant willen Hebben.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • voordelig

Jos 24-01-2021

Veel voor weing geld

Voldoet voor 200 % aan onze verwachting
Makkelijk in gebruik
Apparaat neemt weinig ruimte in door zijn vierkante vormgeving

• Zet gewoon lekkere koffie

Minpunten

• Even opletten met water vullen

Joyce 24-01-2021

mooi designe

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Het is een fijn koffieapparaat met een mooi design. erg fijn dat de sterkte van de koffie instelbaar en en dat je op een vastentijd koffie kunt laten make zodat de koffie klaar is wanneer je beneden komt. hij is erg handig in gebruik.

Pluspunten

• fijn in gebruik
  • fijn dat er een tijd kan worden ingesteld

Minpunten

• beschrijving

Ehsan 23-01-2021

Werkt heel goed,goede scherm

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Ik vindt het een hele goede apparaat.Ik heb het gekocht omdat ik een koffie apparaat nodig had.En ik vind de prijs heel erg waard voor dit product

Pluspunten

• Doet het super goed
  • Maakt super lekkere koffie

Minpunten

• Niks
  • Niks

Don 28-11-2020

Prima koffiezetapparaat ondanks wat aandachtspunten!

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Het apparaat doet zijn werk goed maar er zijn een paar aandachtspunten:
1. Hij wiebelt en staat niet 100% op zijn 4 pootjes. Op de voorste pootjes een rond viltje plakken en hij staat goed.
2. De knop voor de drie in te stellen sterktes werkt alleen als het apparaat uit staat. Eenmaal áán valt er niks meer te veranderen. Kleine moeite om dat in de handleiding te vermelden!
3. De vaste koffiefilter veroorzaakt troebele koffie. Doe mij maar de oude vertrouwde papieren filter. Laat zich ook makkelijker verwijderen dan drap verwijderen uit een vaste filter.
4. De klepsluiting zit (zat) TE strak. Zonder het gewicht van water moet het apparaat van onder tegendruk krijgen anders trek je bij openen van de klep de hele koffiezetter omhoog. Ik heb de klepsluiting wijder gemaakt en nu is het OK.
5. Met de pot water inschenken lukt tot een laatste restje maar niet helemaal. Als je het eenmaal weet, doe je dus iets meer water in de pot.
6. Voor de rest leuk design en lekker hete koffie. De drie instelbare sterktes is een pré alhoewel ik vrees dat het bij ons altijd op 3 zal blijven staan.

Pluspunten

• Instelbare sterkte
  • Lekkere hete koffie
  • Timer

Minpunten

• Bovenklep zit (zat) te strak

A.H. 29-09-2020

Handig en mooi apparaat

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

De koffie wordt goed heet en de extra functies, (timer, koffiesterkte en warmhouden) zijn superhandig.

Pluspunten

• timer
  • 30-minuten warmhouden

Lynen 26-09-2020

Mooi design, hete koffie

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

We kwamen de Inventum toevallig bij Aldi tegen, toen op vakantie onze goede oude Braun zijn laatste adem uitblies. Eerst nog getwijfeld, maar dan toch gekocht. We zijn bijna helemaal tevreden met het koffiezetapparaat: 1. De koffie is heerlijk heet. 2. Het design is mooi. 3. Timer is wel handig, maar voor ons niet nodig. 4. Deksel kan heel wijd open gezet worden, wat handig is om de kan af te wassen. 5. Handig dat er 2 mogelijkheden zijn voor de koffiefilter. Maar wij houden het bij de goede oude papieren koffiefilter. Deze kan na gebruik in de gft en men hoeft hiet zo veel water om de permanente koffiefilter schoon te maken.
Minpuntjes: 1. Jammer, dat hij al na ca. 40 minuten uitgaat. Wij zitten altijd lekker lang aan de ontbijttafel met vakantie. Dus dan moeten we hem weer aanzetten. 2. Het uitschenken van het laatste restje water uit de kan in het waterreservoir is bijna niet te doen. Ook bij het laatste kopje koffie inschenken moet de kan bijna op zijn kop gedraaid. 3. Drupstop werkt niet goed. Meestal zit er een druppel op de hete plaat. Maar als je het meteen verwijderd bijven geen vlekken. 4. Heel veel kondensvorming in de dubbele deksel. We hebben hem voorzichtig uit elkaar gehaald, zodat na het gebruik alles goed kan worden opgedroog. Hebben we ook zo gelaten. 5. Dat met de sterkte van de koffie is niet goed beschreven in de gebruiksaanwijzing (Het staat heel omslachtig bij punt 5, de klok instellen.) We hebben ontdekt, dat je gewoon als eerste de sterkte kunt kiezen en dan pas gewoon op aan/uit.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Henk 03-09-2020

Goed apparaat met plus- en minpunten

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Fijn koffieapparaat met goeie druppelstop, Ook de timer is een pluspunt even als de instelbare sterkte. Minpunten: de slecht afleesbare maatstreepjes op de zijkant van het apparaat
Het is onmogelijk de kan volledig leeg te gieten in het apparraat. Oplossing is de gewenste hoeveelheid water overgieten in een waterkan of op de waterkan streepjes zetten voor hoeveelheid kopjes koffie

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • fijne display
  • timer
  • instelbare sterte

Minpunten

• maatstreepjes op apparaat slecht zichtbaar
  • ingieten water met de koffiekan

Theo 01-07-2020

Lekker bakkie koffie

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Omdat mijn vorige koffiezetapparaat ook van Inventum was. En de reviewers goed zijn,en natuurlijk de prijs.

Pluspunten

• Lekker wakker worden,en gelijk een bakkie doen.
  • Uitstraling
  • Makkelijk onderhoud.

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Punt gl 30-06-2020

Koffiemachine inventie kz712d

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Prijs,compact,design,bedieningsgemak en mogelijkheden,al met al mooie,en goed werkende machine ben er erg tevreden mee,en zou hem iedereen aanraden

Pluspunten

• Compact

Gerda Rahantoknam 29-06-2020

Goede koffiezetter

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Mooi praktisch formaat, strak design, lekkere koffie, handig in gebruik voor een nette prijs,

Pluspunten

• design
  • praktisch

Minpunten

• kleine opening galzen kan

Frans van Thiel 28-06-2020

Gebruiksvriendelijk en veilig apparaat.

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Apparaat voldoet ruim aan onze verwachtingen. Prijs kwaliteit verhouding en de geboden opties zijn goed.

Pluspunten

• Veiligheid
  • Vormgeving
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Temperatuur mag hoger.

Cees Boucherie 27-06-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Mooi apparaat met luxe uitstraling. Heerlijke hete koffie waarbij de aromasterkte instelbaar is. Duidelijk afleesbaar waterniveau, warmhoudplaat die automatisch uitschakelt: veilig en energiebesparend. Handig display met timerfunctie. Kortom veel mogelijkheden voor een prima prijs

Johnny 27-06-2020

Prima koffieapparaat

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Prima koffieapparaat, koffie blijft goed warm, timer werkt prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding en de gebruikshandleiding is heel duidelijk.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • mooi aparaat om te zien

Els 18-04-2020

Koffiezetapparaat

Geschreven voor: Inventum KZ712D zwart, roestvrijstaal

Fijn apparaat handig in gebruik ik raad dit echt aan iedereen aan! Zo fijn heb ik het nooit gezien!!