Philips Viva Café HD6569

Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6569 op Kieskeurig.be.

fatje 24-05-2018

zeer tevreden klant!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

een zeer lekker koffiesmaak , lekker warm, en zeer handig te gebruiken en te reinigen.
het heeft een zeer mooie design. ik beveel dit apparaat zeker aan.

rickk86 31-05-2018

Mooi design, goede functionaliteit

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Senseo, een merk wat niet meer weg te denken is tegenwoordig!
Na een tijd een andere machine te hebben gehad, ben ik terug gestapt naar de Senseo.
Het design is gelijk wat opvalt, niet meer zo groot, mooie strakke lijnen en een mooie kleur! Het lijkt wel een auto om te kopen!

Een groot voordeel van de senseo blijft toch dat je 2 koppen tegelijk kan zetten, zonder veel gedoe! Pad houder wisselen, 2 koppen er onder en klaar.

Mocht je nu verschillende maten koppen hebben, de uitgifte kan je verhogen en verlagen, dus geen mok te groot en geen beker te klein meer!
Ook de espresso functie is een grote aanrader! 2 x kort op de knop drukken en je krijgt een halve kop, lekkere en sterke koffie.

Kortom, veel waar voor je geld!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • espresso functie
  • uitgifte hoger en lager te zetten
  • goed edsign

Minpunten

• kop grootte qua water niet in te stellen

Jantje21 27-05-2018

Aanwinst: Heerlijke koffie uit een mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Wat een aanwinst is dit apparaat! Vooral vergeleken met de eerdere modellen is dit echt een verbetering. De koffie smaakt een stuk beter, wij vinden hem zelfs heerlijk. Ook ons bezoek dat normaliter koffie met de fors duurdere apparaten zet, verbaasde zich erover. Absolute pluspunten zijn de intensiteitsselectie en de Crema Plus techniek. We kunnen nu kiezen of we sterke of mildere koffie willen, dat is een hele innovatie voor Senseo. De cremalaag maakt het af, deze is rijkelijk aanwezig en lekker zacht. Aan gebruiksvriendelijkheid is niet ingeleverd, er zitten nog steeds slechts drie knoppen op die voor zich spreken. Hij is niet lawaaiig, wat ik toch prettig vind. Het ontkalkingslampje is ook een verrijking, nu hoeven we het ontkalken niet meer op gevoel/smaak te doen. Tot slot staat het apparaat erg mooi op ons aanrecht, hij heeft een modern en stijlvol uiterlijk. De vorige modellen vond ik toch wat goedkoop en plastic ogen, maar deze niet! Minpunten hebben we niet kunnen ontdekken, voor een redelijk lage prijs krijg je veel terug. Daarom kan ik hem iedereen aanbevelen, wij zijn erg tevreden Senseo Viva Café gebruikers!

Pluspunten

• Heerlijke, goed warme koffie
  • Intensiteitsselectie is top
  • Rijkelijke en zachte cremalaag
  • Erg gebruiksvriendelijk (maar drie knoppen)
  • Modern en stijlvol design

Selanah 19-05-2018
  • Product gekregen

Mooi apparaat.. Snel en eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Via the insiders mag ik dit apparaat uit proberen en ik moet zeggen.. Boven verwachtingen.. Hij is stil bij het warm worden en zet heerlijke koffie. Een hele fijne bijkomstigheid is dat hij nog prachtig staat in mijn keuken.. De kleur past perfect in mijn interieur

Pluspunten

• Stil en snel
  • Goede hete koffie
  • Makkelijk te bedienen

Kim5 07-06-2018

Lekkere koffie met net dat tikkeltje meer!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Het eerste wat opvalt is het mooie design. Ander pluspunt is de smaak van de koffie en het witte schuimlaagje dat vergelijkbaar is met een espressomachine. De intensiteit van sterkte kan aangepast worden waardoor ieder zijn koffie krijgt hoe ze het graag willen. Het kunnen gebruiken van grotere koppen wordt hier ook zeker als meerwaarde gezien. In vergelijking met onze oude senseo maakt dit exemplaar veel minder lawaai en is het reinigen een heel stuk makkelijker. Voor ons is dit een aanrader!

Pluspunten

• Lekkere koffie met schuimlaagje
  • Makkelijk te reinigen
  • Intensiteit is aanpasbaar

daflowaman 03-06-2018

Snel een lekkere kop koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Je kunt merken dat de Senseo apparaten zich steeds verder ontwikkelen. Van de looks, sluiting (nu een verende sluiting, welke met 1 beweging los gaat), temperatuur en smaak.

Deze Senseo is dan ook de beste Senseo, welke ik tot nu toe heb gebruikt en wordt zo ook door mijn vrienden en familie beoordeeld; "Lekkere koffie, heet met een smaakvol créme laagje."

Pluspunten

• Hete koffie
  • Smaakvol créme laagje
  • Groot waterreservoir
  • Snel

Minpunten

• Geluid tijdens het zetten

Natascha Dessens 01-06-2018

Fijn koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Ik vind het een fijn apparaat. Ziet er leuk uit staat erg mooi in de keuken door de leuke kleuren.
Is makkelijk te bedienen .
De koffie is erg lekker en romig

Pluspunten

• Leuk design
  • Makkelijk te bedienen

Patrick 27-05-2018

Mooie upgrade vanaf oude Senseo!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Ik heb deze senseo nu 2 weken in bezit en hij bevalt uitstekend!
Het uiterlijk vind ik erg chique en modern. Een hele vooruitgang ten opzichte van de oude senseo.

Het opwarmen hoor je niet. Bij de oude hoorde je een en al gerochel en herrie. Het zetten van de koffie zelf maakt wel nog de nodige herrie, vergelijkbaar met de oude versie.

De koffie smaakt naar mijn idee beter dan bij de oude versie. Hij is ook heter dan de vorige, wat misschien de oorzaak van de betere smaak is... Hij heeft ook een iets beter crema laagje. Maar waar ik vooral blij mee ben is de intensiteit selectie. Aangezien ik ook graag wat sterkere koffie drink, miste ik dit erg bij de oude senseo. Ik stond op het punt om een volautomaat espresso machine te kopen, toen ik de mogelijkheid kreeg om dit apparaat te testen. Met de standaard bijgeleverde pads is de koffie nog steeds niet erg sterk, maar met een eigen filter (in de dubbele houder) en echte espresso koffie smaakt het geweldig.

Ik raad dit apparaat zeker aan!

Pluspunten

• Mooi Design
  • Opwarmen is erg stil
  • Intensity Select
  • Goede smaak

Minpunten

• Bij zetten van de koffie zelf toch wat herrie

natashadc 26-05-2018

De lekkerste uit de mooiste!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Een lekker kopje koffie met een mooi schuimlaagje! Voor wie een sterkere koffie wil is het eenvoudig 2x op het knopje duwen! Een zeer mooi design, hij mag er zijn!
Een streling voor de tong en voor het oog!

Pluspunten

• Zeer mooi design
  • eenvoudig te bedienen
  • lekker schuimlaagje
  • iets stiller dan zijn voorgangers
  • krachtig doorlopen van de koffie

Mounia 25-05-2018

Mooi design, makkelijk in gebruik, heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Als koffieliefhebster heb ik momenteel 3 verschillende koffie-apparaten in gebruik (voor verschillende koffie-momenten 😊). Voor een snel makkelijk kopje koffie gebruik ik de Senseo. Dit apparaat overtreft mijn verwachtingen! Niet allern is het "gewoon lekkere koffie" maar met de sterkte-instelling kun je je gewone kopje koffie nèt iets sterker maken, heerlijk voor de "snelle ochtendkoffie" voor ik ga werken.
Ik beveel dit apparaat iedereen aan!

Pluspunten

• Sterkte-regelaar
  • Makkelijk te reinigen

KatrienPD 25-05-2018

Kwaliteit voor deze lage prijs!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Het toestel heeft echt een hippere look gekregen als ik het vergelijk met de voorgaande senseotoestellen!
Het is modern en toch stijlvol.
Het water is snel warm, enkel persoonlijk, is het reservoir toch naar de kleine kant, 2 dubbele tassen is net niet haalbaar. Daarintegen is de koffie echt lekker, ik hoef in dit toestel geen uitgesproken smaak, de gewone "regual" koffiepads zijn zeer lekker, heet en smaakvol!
Een aanrader voor een lekkere kop s'morgens vlug en oven lekker door genieten van een smaakvolle koffie!

• Koffie is heet

Minpunten

• Maakt toch nog wat lawaai bij doorlopen

elver 25-05-2018

lekkere koffie met een heerlijk schuimlaagje!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

wij hebben reeds enkele jaren een senseo in huis maar deze versie is de beste die we ooit hadden!de design is niet heel veel veranderd, maar toch wel mooier geworden. past perfect op ons granieten werkblad.Meest tevreden zijn we van de Intensity select functie. Denkzij deze functie hebben wij ons ander espressotoestel kunnen wegzetten, waardoor we nu meer plaats hebben. Mijn man heeft de koffie liever sterker, met dit toestel kan dat perfect door gewoon 2x op knopje te drukken. Er is een heerlijk schuimlaagje, het is gewoon echt lekkere koffie! Ideetip is om ook de melkopschuimer erbij te kopen, wij hebben deze gekocht en hiermee kan je echt een mooie koffie serveren als er bezoek is(of gewoon voor jezelf); is trouwens ook erg makkelijk in gebruik. ontkalkfunctie nog niet nodig gehad

Pluspunten

• design
  • Intensity select functie
  • schuimlaagje

TAGI 25-05-2018

Mooi design, groot gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Leuk toestel dat door de ruime keuze in kleuren in elk interieur past. Het toestel is niet lawaaierig, en warmt snel op waardoor je 's ochtends snel van je kopje koffie kan genieten.
Ook heel erg handig is dat je de sterkte zelf kan kiezen en dat je een ruime keuze hebt in de soorten koffie. Topper!!

• gebruiksgemak
  • sterkte zelf kiezen

LauraVL 25-05-2018

Eenvoudig bedienbaar en heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Prachtig design, met mooie kleuren een lust voor het oog.
Groot voordeel is de verstelbare tuit waardoor ook een grote beker voor bijvoorbeel latte macchiato gebruikt kan worden.
Water is goed heet en het app slaat na een half uur automatisch uit.

Met ontkalkingsindicator, zodat je weet wanneer je de Senseo moet ontkalken.

Koffiesterkte is instelbaar ( dan komt er minder water vrij) fijn voor de wakker wordt en blijf koffie.

Erg fijn is ook de pre-brewing, dit gebeurd allemaal automatisch en resulteert in een rijkere en vollere smaak.

Pluspunten

• ontkalkingsindicator
  • pre-brew functie
  • verstelbare tuit

Smulderken 24-05-2018

Mijn allereerste Senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Nog nooit vond ik een Senseo die zo mooi is als deze en daarom werd het mijn allereerste.
Zeer mooi toestel met een chique design dat in elke keuken perfect kan passen. Maak heerlijke, schuimige kopjes koffie die het hele huis lekker laten ruiken. Het liefste maak ik 2 tasjes want koffie smaakt altijd beter met twee ;-) maar ook een enkel tasje is vlug gemaakt.
De mooi afgeronde inox tuit is in hoogte verstelbaar zodat elke soort tas er perfect onder past en dat helpt om geen koffie in het rond te laten spatten.

Pluspunten

• koffie zo lekker als in de bistro
  • water wordt zeer vlug opgewarmd
  • enorm mooi design

Minpunten

• nog geen ontdekt ;-)

RamonaH 24-05-2018
  • Product gekregen

Prachtig design...snel warm...heerlijke geur en smaak

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Blij met dit apparaat....is mooi in je keuken....smaakt en ruikt heerlijk na gebruik en snel warm.....goed product.

Pluspunten

• Mooi
  • Snel warm

Minpunten

• Niet gevonden

Menne3 24-05-2018

Lekkere HETE koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

We mogen dit apparaat uitproberen via the insiders. Maar wat een super apparaat. De koffie is lekker, heet en het apparaat maakt niet veel lawaai. Fijn dat hij na een half uur uitschakelt! Het apparaat ziet er mooi en luxe uit. En de intensiteit instellen is ook heerlijk, in de ochtend een sterk bakkie, in de avond een gewone ;-) Echt een aanrader!

Pluspunten

• hete koffie
  • lekkere koffie
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• niet ontdekt

Lorkia 23-05-2018

Mooi design! lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Ik kreeg dit product in handen en sindsdien heeft onze alternatieve pad koffieapparaat zijn plekje moeten afstaan (woeps).
vooral mooi apparaat. handig in gebruik : instelbare hoogte (niet zeker hoe lang dit het zal blijven volhouden), instelbare sterkte en lekkere koffie! aanrader!!

Cora 23-05-2018

Mooi desgine en heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Wat een mooi design heeft deze Senseo. Waar je in het begin van de Senseo alleen nog maar kon kiezen uit een rond model en uit de kleuren rood, blauw en zwart is er nu een model en kleur voor iedereen te vinden passend bij je interieur.
De Senseo is makkelijk in gebruik, wil je normale koffie dan druk je 1x op het knopje en voor een sterkere bak koffie druk je 2x het knopje in, ideaal bij ons thuis omdat mijn partner van een sterkere bak koffie houdt. De tuit is verstelbaar zodat je er verschillende maten mokken onder kunt zetten. De koffie komt er echt heet uit en heeft uiteraard een mooi en lekker schuimlaagje. Al met al makkelijk in gebruik en een heerlijke bak koffie!

ADonmez 23-05-2018

Senseo Viva mooie plaatje

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6569

Ik was een van de gelukkige die deze Senseo Viva mocht testen. Ten eerste is de design prachtig en past perfect in onze nieuwe keuken. Het is heel makkelijk te bedienen en je hebt zo een kop koffie klaar.
Ook is de tuitje instelbaar in hoogte. Dus een makkelijk en mooi apparaat. Qua koffie is Senseo behoorlijk beter geworden. Smaak van de koffie is heel lekker en de koffie is warm. Rondom een mooi en simpel apparaat voor iedere keuken.

• Warma koffie
  • Lekker koffie