Philips Viva Café HD6569 zwart, koper

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6569 zwart, koper op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Kim5 07-06-2018

Lekkere koffie met net dat tikkeltje meer!

Het eerste wat opvalt is het mooie design. Ander pluspunt is de smaak van de koffie en het witte schuimlaagje dat vergelijkbaar is met een espressomachine. De intensiteit van sterkte kan aangepast worden waardoor ieder zijn koffie krijgt hoe ze het graag willen. Het kunnen gebruiken van grotere koppen wordt hier ook zeker als meerwaarde gezien. In vergelijking met onze oude senseo maakt dit exemplaar veel minder lawaai en is het reinigen een heel stuk makkelijker. Voor ons is dit een aanrader!

Pluspunten

• Lekkere koffie met schuimlaagje
  • Mooi design
  • Makkelijk te reinigen
  • Intensiteit is aanpasbaar

KatrienPD 25-05-2018

Kwaliteit voor deze lage prijs!

Het toestel heeft echt een hippere look gekregen als ik het vergelijk met de voorgaande senseotoestellen!
Het is modern en toch stijlvol.
Het water is snel warm, enkel persoonlijk, is het reservoir toch naar de kleine kant, 2 dubbele tassen is net niet haalbaar. Daarintegen is de koffie echt lekker, ik hoef in dit toestel geen uitgesproken smaak, de gewone "regual" koffiepads zijn zeer lekker, heet en smaakvol!
Een aanrader voor een lekkere kop s'morgens vlug en oven lekker door genieten van een smaakvolle koffie!

Pluspunten

• Mooi design
  • Koffie is heet

Minpunten

• Maakt toch nog wat lawaai bij doorlopen

elver 25-05-2018

lekkere koffie met een heerlijk schuimlaagje!

wij hebben reeds enkele jaren een senseo in huis maar deze versie is de beste die we ooit hadden!de design is niet heel veel veranderd, maar toch wel mooier geworden. past perfect op ons granieten werkblad.Meest tevreden zijn we van de Intensity select functie. Denkzij deze functie hebben wij ons ander espressotoestel kunnen wegzetten, waardoor we nu meer plaats hebben. Mijn man heeft de koffie liever sterker, met dit toestel kan dat perfect door gewoon 2x op knopje te drukken. Er is een heerlijk schuimlaagje, het is gewoon echt lekkere koffie! Ideetip is om ook de melkopschuimer erbij te kopen, wij hebben deze gekocht en hiermee kan je echt een mooie koffie serveren als er bezoek is(of gewoon voor jezelf); is trouwens ook erg makkelijk in gebruik. ontkalkfunctie nog niet nodig gehad

Pluspunten

• design
  • Intensity select functie
  • schuimlaagje

TAGI 25-05-2018

Mooi design, groot gebruiksgemak

Leuk toestel dat door de ruime keuze in kleuren in elk interieur past. Het toestel is niet lawaaierig, en warmt snel op waardoor je 's ochtends snel van je kopje koffie kan genieten.
Ook heel erg handig is dat je de sterkte zelf kan kiezen en dat je een ruime keuze hebt in de soorten koffie. Topper!!

Pluspunten

• Mooi design
  • gebruiksgemak
  • sterkte zelf kiezen

Smulderken 24-05-2018

Mijn allereerste Senseo

Nog nooit vond ik een Senseo die zo mooi is als deze en daarom werd het mijn allereerste.
Zeer mooi toestel met een chique design dat in elke keuken perfect kan passen. Maak heerlijke, schuimige kopjes koffie die het hele huis lekker laten ruiken. Het liefste maak ik 2 tasjes want koffie smaakt altijd beter met twee ;-) maar ook een enkel tasje is vlug gemaakt.
De mooi afgeronde inox tuit is in hoogte verstelbaar zodat elke soort tas er perfect onder past en dat helpt om geen koffie in het rond te laten spatten.

Pluspunten

• koffie zo lekker als in de bistro
  • water wordt zeer vlug opgewarmd
  • enorm mooi design

Minpunten

• nog geen ontdekt ;-)

fatje 24-05-2018

zeer tevreden klant!

een zeer lekker koffiesmaak , lekker warm, en zeer handig te gebruiken en te reinigen.
het heeft een zeer mooie design. ik beveel dit apparaat zeker aan.

Lorkia 23-05-2018

Mooi design! lekkere koffie

Ik kreeg dit product in handen en sindsdien heeft onze alternatieve pad koffieapparaat zijn plekje moeten afstaan (woeps).
vooral mooi apparaat. handig in gebruik : instelbare hoogte (niet zeker hoe lang dit het zal blijven volhouden), instelbare sterkte en lekkere koffie! aanrader!!

Saartje799 21-05-2018

Lekkere romige koffie

We zijn gewend van senseo toestellen dat dit drinkklare koffie is. Bij dit toestel is de koffie warmer! Een makkelijk verschuifbare tuit, keuze uit een gewoon (groot) kopje en een kleinere sterke kop.
Een ingebouwd "geheugen", je hoeft dus niet te wachten tot het toestel is opgewarmd om je koffie keuze te maken.
Klein nadeel, nogal een klein waterreservoir.

Pluspunten

• Snel lekkere koffie
  • Intensity select
  • Je hoeft niet te wachten om te kiezen

Minpunten

• Klein reservoir

Tinkerbelletjeu 20-05-2018

Lekkere koffie !

Het is een leuk toestel dat met zijn tijd is meegegaan, compact, makkelijk schoon te maken en geeft je lekkere kopjes koffie.
Het enige nadeel is dat je dus een klein kopje moet vasthouden, omdat het niet zo stabiel staat.

Ik kan de Senseo Viva Café aan iedereen aanbevelen alleszins!!! Zeker als je een koffieleutje bent :-)

Dieter S. 19-05-2018

Pracht toestel met mooi design

Toestel doet wat van verwacht wordt.
Het toestel heeft een heel mooi design waardoor de koffiemachine past in onze keuken.
Aanrader als je een Senseo zoekt.

Pluspunten

• snel warm
  • mooi design
  • sterkte regeling

Minpunten

• nog niet gevonden

Iris 19-05-2018

Senseo dream

Senseo is een icoon in de individuele koffiezetapparaten. Maar het was tijd voor een vernieuwing en deze is zeker geslaagd. Kwa gebruiksgemak is senseo echt een toppertje. Het uiterlijk is ook echt geslaagd. Past in elke keuken.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Knap disign

Pitje81 18-05-2018

Goede koffiemachine

Dit toestel heeft een erg mooi design vind ik. Is ook licht om te verplaatsen.
De 'Quick' handleiding op de doos is handig om te waarschuwen dat er eerst koud water doorkomt om te spoelen en nadien pas warm.
Alle soorten tassen kunnen gebruikt worden doordat de tuit verstelbaar is.
Deze Senseo hoeft niet meer eerst voorverwarmd te worden. En door 1 of 2 keer te duwen op de knop kan de intensiteit van het kopje koffie aangepast worden, wat ook handig is.
Hij geeft zelf aan wanneer je moet ontkalken.
Mooi smakelijk schuimlaagje op de koffie.

Pluspunten

• Mooi design
  • Antikalk waarschuwing
  • Intensiteit bepalen
  • Alle soorten tassen passen eronder
  • Snel

Minpunten

• Reservoir mocht nog groter

Xavier Braekeveld 18-05-2018

makkelijk en snel

Allereerst een zeer mooi toestel om in de keuken te plaatsen en makkelijk in gebruik en snel.
De pad is er makkelijk in te plaatsen en heerlijke koffie. Warmt vlug op en de intensiteit van uw koffie is een beetje te regelen door 2 maal op de knop te drukken. zou wel een nog groter waterreservoir mogen zijn voor mij maar is toch wel al een 900ml.
Ook makkelijk te onderhouden. de hoogte is te regelen zodat je er ook grotere tassen kunt onder plaatsen

Pluspunten

• mooi
  • warmt snel op
  • heerlijke koffie

Minpunten

• geen max op het waterresservoir

Avasbroe 17-05-2018

Prima apparaat

Via The Insiders mogen wij dit apparaat testen. De vormgeving is er in vergelijking met de oudere modellen enorm op vooruit gegaan. Voor ons is vooral de verstelbare tuit handig en ook de Intenity Select functie wordt hier 's ochtends zeer gewaardeerd voor een kop extra sterke koffie.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Verstelbare tuit
  • Intensity select