Philips HD6592 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6592 zwart, wit op Kieskeurig.be.

Loesje 01-03-2019

Jammer

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Mooi om te zien, makkelijk in gebruik.
Maakt alleen een gigantisch lawaai.
Als de machine aanstaat moet de tv/radio harder.
Daarom doen wij hem weer weg.

Pluspunten

• Makkelijk om te schakelen van 1 kopje naar kan

Minpunten

• Vreselijk veel lawaai

Ch. 18-08-2018

Fijne gemak voor jezelf of voor verjaardag.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Het fijne hiervan met 2 in 1 voor jezelf 1 of 2 kops kunt zetten of wanneer je thermoskan erbij voor 8 man kunt zetten. Fijn product.

Hygen 12-09-2021

Zet heerlijke koffie

Ekkers koffie

Lekkere koffie ,maar dat lawaai vinden we echt iet leuk , ik hoop dat daar iets aan gedaan kan worden

LouisPol Boon 08-09-2021

koffiezet

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

de 7 kopje zijn wel minikopjes, echter het bedieningsgemak overklast in zekere zin dit euvel en het automatisch stopsysteem is een pluspunt, ook vermeldenswaardig is de keuze van sterke koffie of slappe koffie zetten.

Springbareel 02-09-2021

Het product is gemakkelijk en goed

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Als alleenstaande is het gemakkelijk een kopje koffie te maken en bij bezoek kan je ook 7 tassen maken.

Hendrik51 27-08-2021

Goede opvolger van onze vorige Senseo!

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Net als onze vorige heeft deze de mogelijkheid om twee sterktes te kiezen. En dit keer ook de mogelijkheid om een kan koffie te zetten!

Pika22 23-08-2021

Satisfaite

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

J adore le fait de pouvoir passer d un tasse à 7 avec la même machine ! Et le délais pour faire passer le café est correct ! De plus elle ne prend pas trop de place ! Vraiment pratique.

schalulleke 21-08-2021

kiezen tussen 1-2 koppen of pot koffie voor mij ha

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

tot heden heb ik niets negatiefs te melden over het apparaat ben er super tevreden over!!! grt anita

Josmfj 21-08-2021

Driedubbel goed.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Handig apparaat: zet snel gewenste hoeveelheid koffie, of het nu een enkele kop is of een duo, past bovendien de sterkte aan en is daarbij ook nog in staat een volledige pot koffie te zetten, die dan ook nog eens terecht komt in een geïsoleerde schenkkan´.

Bas 2 12-06-2021

Een goede Senseo

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Een goede Senseo, zet snel koffie, je hebt ook nog de mogelijkheid om een kan koffie te zetten. Het is duidelijk een padmachine met de mogelijkheid om filterkoffie te zetten. Wij zetten altijd een mok koffie. Grote kop eronder op de dubbele hoeveelheid drukken en je krijgt een goed gevulde mok.Wordt iedere dag wel een keer of 5/6 gebruikt. We hebben vandaag een nieuwe gekocht. De oude was van hetzelfde type destijds gekocht met koffiepunten van DE. Heeft het dik 4 1/2 jaar volgehouden eigenlijk vind ik dat wat weinig. Is zo'n wegwerp apparaat kapot koop je nieuw loont niet om het te laten repareren. Dat valt tegen.

Paulua 07-06-2021

Eenvoudig, makkelijk en goed apparaat

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Apparaat is compact makkelijk ,eenvoudig en handig in gebruik
zet heerlijke koffie.
Zuinig in gebruik, warmt niet onnodig meer op, maar per gezette koffie

H.Wes 06-06-2021

Veelzijdige Senseo

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Je kan met dit apparaat eigenlijk alles zetten wat je maar wil. Veel bezoek dan zet je maar de koffie in de pot.

CarlosRadtke 20-05-2021

Not a good experience.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

The machine make much more noise than others. Also, the brew option takes too much time. My old Philips brewer now looks an instant maker.

After 3 months doesn't work anymore. Now I'm dealing with repair and I hope to get it on warranty.

Cyriel1 04-05-2021

ideaal product voor mij

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Ben ik alleen gebruik ik pads, zijn we met meerderen, gebruik ik de filterkoffiemachine, dus 2 mogelijkheden in 1 machine, regelen van de koffiesterkte gaat makkelijk, handige bediening

Da52 29-04-2021

Zeer handig!

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Wil je slechts één of twee tassen koffie, dan neem je de pads.. wil je meerdere tassen, dan is de thermos zeer handig. Het is trouwens een zeer gemakkelijke thermos in gebruik!

Gaver 12-04-2021

Gemakkelijk koffie zetten of pads gebruiken

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Het toestel is enorm verbeterd tegenover mijn 1e toestel.
Wanneer men twee pads zet zijn beide kopjes goed en gelijkmatig gevuld.
De koffie is vlug klaar wanneer men de koffiefilter gebruikt.

J van de Werfhorst 24-03-2021

Fijn apparaat en erg handig.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Je kan er gewoon koffie mee zetten maar hem ook gebruiken voor coffeepads. De gezette koffie blijft een paar uur goed op temperatuur in de thermoskan. Erg handig apparaat en hij neemt niet veel meer ruimte in beslag dan een gewone Senseo.

koffieaman 19-02-2021

goed combi toestel

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

2 in één . Zowel senseo of filterkoffie. De filterkoffie is oké. De senseo minder. Niet heel warme koffie en de tasjes zijn niet altijd gelijk gevuld. Jammer.

Shirley 09-02-2021

Nooit meer wat anders

Super apparaat!
Gewoon een lekker bakkie als dat je dat gewend van senseo met een romige cremalaag. Zelf mogelijkheid om een extra sterke espresso te zetten met slechts 2 drukken op de knop!
En gewoon een ouderwetse pot koffie, lekker nostalgisch en handig als je meer visite hebt of gewoon net als ik een koffie liefhebber bent.

reneedegeyter 29-01-2021

Deux appareils en un !! super

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Deuxième achat, normalement ma note serait de 4,5 sur 5.Le 0,5 manquant concerne le bruit qui c'est amélioré depuis mon 1er achat, j'apprécie surtout "un seul appareil au lieu de deux, très fonctionnel et son apparence"