Philips Viva Café HD6563 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6563 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

insideranke 13-06-2018

lekkere koffie waarmee je in sterkte kan variëren

Toestel mogen testen, kende Senseo al maar hadden hier nog een ander merk van koffiezet staan waar we ook espresso's (kleine koffie) mee konden maken... Met deze Senseo kan je dat ook én met de juiste koffiepatch komt het al heel aardig in de buurt van de andere kleine koffie's. Daarbij komt dat een Senseopatch minder afval is dan capsules. Wij zijn tevreden!

Pluspunten

• variatie in sterkte

Minpunten

• vrij klein waterreservoir

rouches 02-06-2018

Klassieker in eigentijds jasje

Bijzonder mooie update van het intussen wel bekende senseo-apparaat. Maar uiteraard is er meer veranderd dan zuiver het estetische en zijn aantal bijzonder leuke veranderingen aangebracht. Zo is er nu de mogelijkheid te kiezen voor de intensiteit van de koffie, kan je makkelijk met een grotere tas weg door handig verstelbare koffietuit en werd ook aan veiligheid gedacht met automatisch uitschakelen na 30 minuten. Ook is het toestel voorzien van duidelijk zichtbaar verklikkerslampje dat signaal geeft wanneer het toestel ontkalkingsbeurt dient te krijgen. Kortom, behoorlijk veel verbeteringen voor een handig-in-gebruik toestel dat best aanrader is voor een snelle, kwaliteitsvolle koffie. Aandachtspuntje voor de producent blijft aanwezigheid van water op padje na gebruik.

Pluspunten

• Keuze intensiteit van de koffie
  • Verstelbare koffietuit
  • Handig ontkalkingslampje
  • Schakelt automatisch uit na 30 minuten

mamavankobe 28-05-2018

goede prijs/kwaliteit

Wij zijn maar met 2 in ons gezin die geregeld koffie drinken en dan nog ieder een andere smaak/soort. Dit toestel is daarvoor ideaal zonder altijd een hele thermos te moeten zetten. De koffie is warm en met een mooie lekkere schuimlaag. Handig vind ik ook de verstelbare teut in de hoogte zodat ook grotere koppen eronder passen. Komt daar nog een leuk design bij, zodat ie op elk aanrecht wel tot zijn recht komt. Enige minpuntje vind ik dat ie nogal wat lawaai maakt, in vergelijking met mijn vorig toestel

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • verstelbare teut
  • warme koffie/schuimlaag

Minpunten

• lawaaierig

veerler 28-05-2018

mooi design

Mooi en handig toestel, lekker crèmelaagje bij de cappuccino! Enige nadeel: wanneer je koffie klaar is, en je wil de pad wegnemen, blijft er nog water opliggen, waardoor je wel wat morst als je hier niet aan denkt.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• water op pad

Sylvia1987 27-05-2018

Lekkere, snelle koffie

De nieuwe viva van Philips is handig en duidelijk in gebruik en zeer lekkere koffie. Het design is ook nog modern. Een aanrader!

Ghost90 25-05-2018

super machine

Ik vind dit een super koffie machine. Warm heel snel op de koffie is overheerlijk! En gemakkelijk in onderhoud. Enkel vindt ik wel jammer dat er niet meer verschillende smaken beschikbaar zijn.

Pluspunten

• onderhoud
  • smaak
  • warmt snel op

Minpunten

• weinig verschillende smaken van koffie

LeeeenD 24-05-2018

Prima toestel voor dagelijkse koffie!

Sinds jaar en dag gebruiken wij de Senseotoestellen voor onze dagelijkse koffie. In vergelijking met het vorige model valt het nieuwe design op. Het ziet er niet alleen moderner, maar ook mooier afgewerkt uit. Niet enkel het uitzicht van het design, maar ook de functionaliteit ervan spreekt aan. Door enkele kleine aanpassingen is het nieuwe toestel naar mijn gevoel gebruiksvriendelijker. De aanpassing van de padhouder (hij is nu iets dieper) voorkomt lekjes, wat we wel eens aan de hand hadden bij de oudere modellen. Ook de mogelijkheid om de tuit aan te passen in hoogte is een fijne bijkomstigheid, want hierdoor is er vanaf nu de mogelijkheid om een mok koffie te maken zonder te knoeien. Persoonlijk vind ik het ontkalkingslampje ook een meerwaarde, omdat we dit eerlijk gezegd te weinig deden bij onze vorige toestellen. Qua smaak hebben we niet veel verandering gemerkt. Het is nog steeds dezelfde, vertrouwde Senseosmaak. Als we dan toch één puntje van kritiek mogen geven is dat het waterreservoir niet de beloofde 6 kopjes koffie maakt, maar 'slechts' 5. Samengevat: een prima toestel voor onze vertrouwde kopjes koffie met een upgrade qua design en gebruiksgemak!

Pluspunten

• Vernieuwd, gemoderniseerd design
  • Verstelbare tuit -> verschillende groottes koffie
  • Diepere padhouder voorkomt lekjes
  • Ontkalklampje

Minpunten

• Waterreservoir voorziet niet de beloofde 6 kopjes

PinkLover 23-05-2018

Top kopje koffie

De nieuwe Senseo Viva is zoals bekend een toestel om te hebben want is heel gemakkelijk te bedienen en met de optie select intensity kan gewoon iedereen genieten van zijn ideale kopje koffie

Pluspunten

• Koffie is goed warm
  • Toestel licht gewicht
  • Aanpassing hoogte voor uw tas
  • Wateréservoir heeft anti-slip topjes

Minpunten

• Onderzetter metale plaatje
  • Waterreservoir moeilijk te goed te plaatsen

giraf 21-05-2018

mooi & lekker

Dit is een super toestel. Het werkt heel snel en is stil! Het is heel praktisch dat je de teut in hoogte kan verstellen. Ook heel handig dat je reeds, tijdens het opwarmen, op de 'tasjes' kan drukken omdat deze opdracht wordt bewaard en automatisch start als het water warm is, ondertussen kan je gewoon verder doen met andere dingen. De koffie op zich is heerlijk, lekker warm met kraagje bovenop

Pluspunten

• praktisch
  • lekker
  • stil
  • handig
  • mooi

Minpunten

• duur

Fienne 16-05-2018

Mooi design, gemakkelijk in gebruik.

Super product, eenvoudig in gebruik. Had al jaren geen koffiezet meer in huis, en is super gemakkelijk voor de zoon die nu zelf ,wanneer het nodig is een kopje koffie kan zetten.

Pluspunten

• Mooi design
  • Meerdere kopjes in 1 keer
  • creme laagje
  • Gemakkelijk in gebruik