Philips Viva Café HD6563

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6563 op Kieskeurig.be.

rouches 02-06-2018
  • Product gekregen

Klassieker in eigentijds jasje

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Bijzonder mooie update van het intussen wel bekende senseo-apparaat. Maar uiteraard is er meer veranderd dan zuiver het estetische en zijn aantal bijzonder leuke veranderingen aangebracht. Zo is er nu de mogelijkheid te kiezen voor de intensiteit van de koffie, kan je makkelijk met een grotere tas weg door handig verstelbare koffietuit en werd ook aan veiligheid gedacht met automatisch uitschakelen na 30 minuten. Ook is het toestel voorzien van duidelijk zichtbaar verklikkerslampje dat signaal geeft wanneer het toestel ontkalkingsbeurt dient te krijgen. Kortom, behoorlijk veel verbeteringen voor een handig-in-gebruik toestel dat best aanrader is voor een snelle, kwaliteitsvolle koffie. Aandachtspuntje voor de producent blijft aanwezigheid van water op padje na gebruik.

Pluspunten

• Keuze intensiteit van de koffie
  • Verstelbare koffietuit
  • Handig ontkalkingslampje
  • Schakelt automatisch uit na 30 minuten

Dencabrio 1 12-01-2020

Tevreden van Senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Is een vervanging van een andere Senseo.
Weet perfect wat ik in huis haal en waarvoor.
Heb nu een andere kleur gekozen.

Douanier72 08-01-2020

Très facile à utiliser.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Mon épouse aime le capuccino et le café latte. Il y a assez de place pour mettre 2 tasses facilement.

Polke 05-01-2020

degelijk toestel

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Gemakkelijk te bedienen en is door dagelijks gebruik een degelijk en betrouwbaar product.
Vorige senseo was ongeveer 8 jaar oud en heel veel gebruikt.
Dit is al mijn derde senseo

CPM V 17-12-2019

prima apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

wij vinden deze senseo een heel fijn apparaat omdat je er de sterkte mee kunt bepalen goede schuimkraag dus een heerlijk bakkie voor ieder wat wils. had in prijs wel iets minder gemogen maar is zijn centen wel waard. had hiervoor ook een senseo maar deze is nog fijner

Anoniem 17-12-2019

Een luxe senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Deze senseo is gebruiksvriendelijker danbdecstandaard enzeker goede koffie alsook tijdig verwittigd bij te veel kalk.

Els. 20-11-2019

weinig smaak

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

we drinken bijna la 10 jaar met behulp van de senseo en nooit klachten. Het is makkelijk in gebruik en je heb snel koffie. Maar nu hebben we deze hebben vinden we beide dat de koffie weinig smaak heeft. We gebruiken altijd de zelfde koffie pads van senseo de regulair. Noodgedwongen gebruiken we nu de extra strong. Maar ook deze is niet echt sterk.
het lijkt erop dat de 1 pad te diep is en dat de koffiepad onvoldoende de koffie er uit perst.
maar dat is onze visie . Want we vinden het wel erg jammer dat het niet aan onze smaak voldoet.

sauerbreij 30-10-2019

het kan een goede machine zijn.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

omdat de vorige zijn werk zonder problemen deed.deze was ogenschijnlijk ook goed totdat na 3 maanden eerst de reservoir bak lekte en een week later de machine zonder aan te zetten begon koffie te zetten.Dus deze viel tegen .Wordt gerepareerd en dan maar hopen dat het goed gaat maar zonder deze gebreken was het een fijne machine.

Anoniem 20-10-2019

Beter dan ik dacht

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

2 weken geleden deze Senseo aangeschaft. Makkelijk voor af en toe een bakkie tussendoor. Kan me nog herinneren dat Senseo vroeger niet te drinken was, tegenwoordig komt er een goed bakkie koffie uit.

Van der wal 13-10-2019

Geweldig

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Gekocht ter vervanging vorige senseo,prima apparaat goede warme koffie en de keuze voor extra sterk is geweldig.

Aart 04-10-2019

Een geweldig koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

ik ben tot aankoop overgegaan, om dat mijn oude Senseo, het naar bijna 5 jaar had begeven, we zijn heel blij met het nieuwe Senseo apparaat, wat we wel jammer vinden dat er aan het waterreservoir geen handvat, zit, dit vinden wij wat lastiger, omdat je hem met twee handen er in moet zetten, dat is een min puntje, voor de rest een geweldig apparaat.

moreel 23-08-2019

een goed product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Het bijvullen van het waterreservoir is onhandig en men heeft niet direct zicht op de hoeveelheid water nog aanwezig.

Ansas 15-07-2019

Geweldig apparaat.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Wij gebruiken al jaren een Senseo apparaat en willen niet meer zonder! Deze kleur is onze favoriet en samen met de airfryer in dezelfde kleur is het een blikvanger in de keuken. Het apparaat wordt erg veel gebruikt.

Barbara 27-05-2019

Fijn apparaat, maar dat lekken van het waterreservoir

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Fijn een mok koffie in 1 keer zetten. Vormgeving is mooi, gebruik is makkelijk. Zit zelfs een ontkalkingslampje op. Alleen een lekkend waterreservoir vanaf dag 1, staat steeds een plas water onder het apparaat. En bij het bijvullen, zie je het er zo onder vandaan lopen. Na een half jaar, nu een nueuw reservoir besteld. Hopelijk is het dan opgelost.

Pluspunten

• Mokken passen eronder
  • Mooie vormgeving
  • Leuke kleuren
  • Ontkalkings alarm lichtje

Minpunten

• Lekkend reservoir

Jairar 04-05-2019

fiabilité/qualité indigne de Philips

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Appareil non étanche : retour de café dans le réservoir (clapet anti-retour défecteux?), et donc eau résiduelle dans le réservoir brunâtre. Joint de pression non étanche (bruit d'air qui passe à l'intérieur du couvercle), fuites sous l'appareil : le tout après quelques mois d'utilisation d'un appareil racheté en remplacement sous garantie du modèle supérieur. Jamais 2 sans 3 ?

Selis 19-04-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Ik ben vrij teleurgesteld in dit toestel .
Jaar en dag had ik het oude model dat prima werkt.
Dit nieuw toestel geeft heel kleine porties
En de koffie is niet warm . Eerder lauw .

Pieter 07-03-2019

Prima koffie maar ontkalken is een ramp

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

De beschrijving hoe te ontkalken is een ramp! Of je krijgt een filmpje voorgeschoteld of je krijgt een serie plaatjes te zien, of je heb het geluk een beschrijvende handleiding te vinden.
Maar zelfs de beschrijvende handleiding is zeer summier en onduidelijk wat er tussendoor moet gebeuren, wat zijn de verschijnselen, zoals knipperende lampjes.
Ik vind het nog steeds jammer dat m'n Princess pad-machine het begeven heeft!!

Ben Looijs 14-02-2019

Mooie uitvoering maar dan heb je het ook gehad

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Erg mooi apparaat maar niks anders dan andere senseo apparaten ja dat je er snel een bak koffie mee zet maar daar blijft het dan ook bij.

Pluspunten

• Mooie kleur

Minpunten

• klein waterreservoir
  • erg vaak ontkalken

JanDoedel 27-11-2018

Een aanrader

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Uit koffienood aangeschaft; het oude Senseo apparaat had helaas de geest gegeven en een dag zonder koffie is als een gitaar zonder snaren.
Dus naar de winkel gerend en daar stond hij: prachtig rood met een flonkerende tuit. Dat moest hem worden. Bij de kassa afgerekend en op weg naar huis met de doos onder de arm.
Thuisgekomen meteen geïnstalleerd, eerste keer water door laten lopen en vervolgens de eerste bak koffie. In één woord: heerlijk. De dag was grauw maar in ons huis schijnt de nieuwe koffiezon.

Kloklot 11-11-2018

Positief

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563

Past perfect in onze keuken. Is relatief snel oogewarmd. Ideaal als er bezoek is.
Indien grote koffiedrinkers is een pad toestel minder aan te raden.
Lekker schuimerige koffie.