Philips Viva Café HD6563 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6563 wit op Kieskeurig.be.

rouches 02-06-2018
  • Product gekregen

Klassieker in eigentijds jasje

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Bijzonder mooie update van het intussen wel bekende senseo-apparaat. Maar uiteraard is er meer veranderd dan zuiver het estetische en zijn aantal bijzonder leuke veranderingen aangebracht. Zo is er nu de mogelijkheid te kiezen voor de intensiteit van de koffie, kan je makkelijk met een grotere tas weg door handig verstelbare koffietuit en werd ook aan veiligheid gedacht met automatisch uitschakelen na 30 minuten. Ook is het toestel voorzien van duidelijk zichtbaar verklikkerslampje dat signaal geeft wanneer het toestel ontkalkingsbeurt dient te krijgen. Kortom, behoorlijk veel verbeteringen voor een handig-in-gebruik toestel dat best aanrader is voor een snelle, kwaliteitsvolle koffie. Aandachtspuntje voor de producent blijft aanwezigheid van water op padje na gebruik.

Pluspunten

• Keuze intensiteit van de koffie
  • Verstelbare koffietuit
  • Handig ontkalkingslampje
  • Schakelt automatisch uit na 30 minuten

Nonnogus 30-03-2021

Ma 1ère commande sur ce site ...

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Excellents résultats ... J'ai acheté des "Pad" ... Classic ...Strong ... Extra Strong ...
Très content des 3

Barista I.O. 01-02-2021

Heerlijke extra mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Het is even wennen aan het geluid van de koffieboosttechnologie maar maakt de koffie wel krachtiger van smaak. De extra mogelijkheid om espresso te maken (met speciale espresso pads) maakt het apparaat een aanwinst voor ons huishouden.

Karmenchu 09-01-2021

Voor af en toe een snel kopje koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Normaal drink ik graag een vers gezet kopje koffie, maar soms heb ik weinig tijd en dan komt de Senseo goed uit.

Susi T 08-01-2021

Het is een geweldig product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

De formgeving is super en gemakkelijk te bedienen ook is er rekening gehouden met verschillende maten kopjes en vooral je kunt er ook kleine beetjes Koffie mee maken met deze senseo

Iris1 07-01-2021

Heerlijke goed warme/hete koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Het waterreservoir zou wat groter mogen. Het rekje waar de kopjes op staan trilt waardoor het apparaat meer herrie maakt dan voorgaande modellen. De knopjes voelen wat budget aan.
De koffie is goed warm/heet wat ik een pre vind ten opzichte van vorige modellen.
Als je hem aan zet, kan je alvast 1 of 2 kopjes indrukken in plaats van wachten tot hij opgewarmd is en dan pas kunnen drukken op 1 of 2 kopjes. Hierbij moet wel opgelet worden dat je niet per abuis 2x op hetzelfde knopje drukt anders heb je een "Haags bakje"/ expresso wat overigens een leuke bijkomstigheid is van dit apparaat dat je ook expresse er mee kan zetten.
De kleur is echt brandweer rood en staat leuk bij Wesco producten die in dezelfde kleur zijn als dit koffie apparaat.
Fijn dat er een antikalk indicator is ingebouwd. Ik ben erg tevreden met het apparaat.

Dimi60 05-01-2021

Senseo Viva Café

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Prima apparaat en makkelijk in gebruik. Heerlijke koffie en veel keus in smaken. Gebruik de Senseo koffieapparaten al jaren

Liet 14-12-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Het product is prima, alleen raar dat het kalk lampje al in de tweede week van gebruik gaat branden, zo hard is het water hier niet. Was bij de vorige ook het probleem, en na reinigen met het speciale middel bleef het lampje ook gewoon branden. Is dit een Senseo probleem, nl. al van meer mensen gehoord.

RC1981 05-12-2020

Prettig apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Fijn apparaat. Prettig dat de schenktuit in hoogte verstelbaar is,voor grotere bekers/mokken. Waterreservoir had problemen. Nieuwe opgestuurd, probleem weg

Co 12-09-2020

Gebruikersvriendelijk apparaat.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 zwart

Gemakkelijk in gebruik, heerlijke koffie met een mooie cremelaag. Ook espresso is nu mogelijk. Wij willen niet anders meer.

M. Jansen 10-09-2020

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Het is m'n 3e senseo al. Ze worden steeds beter. Nu weer een nieuwtje erop. Apparaat aanzetten en meteen op de knop voor 1 kopje duwen. Is hij opgewarmt dan geeft hij meteen koffie. Leuk nieuwtje.

Anoniem 29-07-2020

Heerlijke koffiesmaak

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

De crema plus-technologie geeft een extra cachet aan uw koffie.
Door de koffieboosttechnologie moet je niet staan wachten naast je apparaat.

Gissede 26-07-2020

Très bon rapport qualité/prix

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Dès l'achat, l'appareil présentait un petit défaut: son réservoir coulait régulièrement. Avec le temps, cela ne s'arrangea pas! Après 9 mois, j'ai fait appel directement au service après-vente de Philips (en plein confinement) et après quelques jours, je reçus un nouveau réservoir. Un mot, un geste, Philips fait le reste!

Ninneke123 22-07-2020

De kenmerken

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Gebruik de Senseo vanaf hij op de markt is.
Het is nu mijn 3de Senseo op 20jaar zou ik zeggen.
Ik drink ongeveer een achttal koffie.s per dag.
Prijs kwaliteit kan niet beter.
Het leuke nieuw is de duo select.

Moorke 22-07-2020

Geweldig.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Na even wat storing is mijn Senseo apparaat op gestuurd geweest naar Philips service . Het apparaat lekte namelijk..De ondersteuning was geweldig en van mijn Senseo apparaat heb ik nu heel veel plezier

Henk 20-06-2020

Just another senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 rood

Toch weer een senseo gekocht. Gewoon voor een snelle bak koffie. Apparaat doet waar deze voor is gemaakt en de koffie heeft de bekende senseo smaak. Verbeterde vormgeving vergeleken met de oorspronkelijke senseo. Rammelt wel, met name het plaatje waar de kopjes op staan. Dit had beter gekund. Geluidsniveau is acceptabel.

Pluspunten

• verbeterde vormgeving
  • betere uitloop van de koffie

Minpunten

• plaatje rammelt

Bovens 19-04-2020

Mijn Senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

We hebben al jaren een senseo. En steeds zijn we dik tevreden over de apparaten.
En altijd een lekkere mok koffie met een lekker schuimlaagje.

Ireenp 03-04-2020

Padhouder gaat moeilijk open

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Ik heb dit apparaat net een maand in gebruik en vanaf het begin blijft er water staan op de pad en krijg je de padhouder moeilijk open nadat je koffie hebt gezet. Daarnaast vind ik het waterreservoir te klein.

Hanen 08-03-2020

Gewoon: lekker koffie!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Wij drinken koffie met melk. Een beetje melk geeft gewoon een heerlijke kop koffie en daar gaat het toch om. Elke keer opnieuw!

Dencabrio 1 12-01-2020

Tevreden van Senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Is een vervanging van een andere Senseo.
Weet perfect wat ik in huis haal en waarvoor.
Heb nu een andere kleur gekozen.