Philips Original HD6554 blauw

SENSEO Original HD7806/40 beige

SENSEO Original HD7806/40 beige
Bekijk alle Koffiezetapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6554 blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PeterR. 11-11-2021

Niet vorstbestendig boilertje kunstof.

Boilertje kunstof kapot gevroren na 1 winter in Oostenrijk, zo lek als een mandje nu.
Anders hadden we het boilertje leeg laten lopen als we dat geweten hadden.
Totaal geen waarschuwing gevonden.

hou van koffie 02-09-2021

We zijn zeer tevreden over het apparaat

Door jarenlang gebruik was ons vorig apparaat aan vervanging toe,
we kunnen nu weer genieten van een koffie met de goede temperatuur.

Pouchy 21-08-2021

Déjà en panne

Je l'ai remis chez Krefel en réparation après à peine 6 mois d'utilisation !! Le support à double dosettes ne fonctionne plus et une surpression empêche ensuite d'ouvrir ... l'appareille pour retirer les dosettes.

Val1030 21-08-2021

Idéal!

Pour moi la machine à café Senseo est idéale. Je peux faire une tasse unique, un café bien dosé. Il y a une très grande variété de dosettes et elles sont facilement recyclables puisque en papier. C'est ma seconde machine et je ne changerai plus.

Inktense 15-08-2021

Prima basismodel!

Dit model geeft een heerlijk kopje koffie. Niets met toeters of knopjes, gewoon een standaard uitvoering! Ik ben dik tevreden. Ik hoop dat het later ook makkelijk te ontkalken is…

Corneli 31-05-2021

Lekkerder koffie

Het nieuwe apparaat maakt de koffie nog net iets lekkerder. Het water wordt ook sneller warm. De mogelijkheid om precies genoeg kopjes te zetten gaat verspilling tegen en je hebt nooit oude koffie. Geef mij maar een senseo.

Alaric 09-05-2021

makkelijk in gebruik

makkelijk in gebruikt, warmt snel op, eenvoudig schoon te maken.
alleen tank is klein, vaak vullen..

Marco sportster 29-04-2021

top product

Simpel in gebruik en onderhoud. doet perfect wat het hoort te doen top product. daarom ééntje bij gekocht voor tweede verblijf.

Abinajo 13-04-2021

Deze Senseo is hartstikke goed.

Senseo gekocht en absoluut geen spijt. Hij is goed warm en eenvoudig in gebruik(zoals alle apparaten van Philips)

Opa Loppis 05-04-2021

Blikvanger in de keuken

Mooi apparaat, doet wat hij moet doen. Enige minpunt is het plaatje waar de kopjes opstaan. Door de trilling van de machine schuiven de kopjes weg.

Willy vdc9 17-03-2021

ontevreden

Reeds na 4 maand lekte het waterreservoir. Dit reservoir kon niet apart verkregen worden.Resultaat : nieuwe aankoop gedaan

sm.vallejo 19-02-2021

wonderful product, wonderful packaging. thank you

It is definitely worthy to spend a bit more in ensuring to start the day with a very, very good coffee!

Jaeken 29-12-2020

Snel en gemakkelijk een lekker tasje koffie

Zoals verwacht heel gebruiksvriendelijk. Voor mij fijn wanneer je maar af en toe een tasje koffie wil drinken en niet een hele kan moet zetten.
Verschillende koffiesmaken die lekker schuimend bereidt worden.

Theo191 13-10-2020

De koffie is lekkere dan bij de vorige generatie

Door dat er meer gaatjes in de sproeikop zitten krijg je een mooie schuimlaag op de koffie en de smaak is beduidend beter

Trulke 29-08-2020

Nieuwe keuken.... dus nieuwe apparaten

Van dag één ben ik fan van Senseo -apparaat en koffie-. Het gemak waarmee ‘n kopje koffie kan worden gemaakt is grandioos. Nu met m’n nieuwste aanschaf kan ik zelfs de sterkte bepalen door één- of tweemaal op ‘t knopje te drukken, formidabel.!

Luc An 20-08-2020

La machine à café de référence

On ne peut plus s'en passer depuis qu'elle a été créée: la Senseo est devenue une référence en matière de machine à café simple. Les améliorations sur ce modèle (sélecteur d'intensité, technologie Crema plus...) sont intéressantes mais dispensables.

Koffie fan 18-08-2020

Nieuwe Senseo, ondanks opties niet fijner dan oude

Na vele jaren van intensief gebruik heeft onze oude Senseo het begeven en was het tijd voor een nieuwe. Fijn apparaat maar niet echt fijner of beter dan de oude. Ben benieuwd of deze ook zoveel jaren mee gaat ?

koffiedrinker3 20-07-2020

Update van slechte beoordeling

Ik moet mijn eerdere review bijsturen : de hoeveelheid water kan wel worden aangepast via een toetscombinatie. De handleiding vermeldt hier echter niets over terwijl dit toch een essentiële functie is. Toestel lijkt dus wel ok. De handleiding kan echter beter want het aanvankelijk ingestelde was volume echt te laag/klein.

xoKH 05-07-2020

Niet erg blij mee.

De accesoires zijn van mindere kwaliteit, plastic ipv stevigere verchroomd plaatje voor het opvangbake, ligt daardoor erg los en onstabiel. Ook het handvat van de padhouder zit niet vast, bij het legen van de pads komt het handvat los.
Heel jammer, want de koffie, zeker met het instellen van de sterktes, is prima.

IJZERMAN 13-06-2020

Mooi apparaat

Hallo het is een mooie koffieapparaat maar jammer dat er een kleine watertank bij zit ben al aan het zoeken maar vind nog niets dat is jammer