Philips Original HD6554 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 54 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6554 rood op Kieskeurig.be.

Cillatje 03-12-2017

Prachtige kleur

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

De overstap gemaakt van dolce gusto naar Senseo, ten eerste staat hij prachtig op het aanrecht. Ik ben ook zeer tevreden over de snelheid van een kopje koffie en het minimale geluid wat hij maakt.

Pluspunten

• prijs
  • koffiesmaken

Blaatschaap 01-12-2017

Strak design en snel koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

De dieprode kleur van het apparaat staat erg mooi in de keuken. De senseo is erg licht en ook gemakkelijk aan de kant te schuiven wanneer je wat plaats nodig hebt in een kleine keuken. De koffie is snel gezet en is heter dan de senseo uit mijn (heel) oude variant. De keuze voor sterkte is gemakkelijk toe te passen. Alle onderdelen gaan gemakkelijk schoon in de vaatwasser.
Wat ik nog mis is n signaal wanneer het tijd is om te ontkalken.

Pluspunten

• kleur
  • gewicht
  • gemakkelijk reinigen
  • keuze in sterktes

Rossiefan 29-11-2017

Lekkere koffiezetter

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Super apparaat waar heerlijke koffie uit komt. Voor in de ochtend een lekkere espresso om mee wakker te worden en voor de rest van de dag lekkere bakkie koffie wanneer ik wil.
Super!!

Pluspunten

• Verschillende sterktes
  • Eenvoudig te gebruiken

Ireen83 27-11-2017

Snel gezet en goede smaak

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Hij is nel opgewarmd, zo heb je snel een goed kop koffie.
Het is erg makkelijk om de intensiteit en hoeveelheid aan te passen.
Door twee pads te gebruiken voor 1 mok kun je hem lekker sterk maken of juist een grote mok zetten.
Ik vind de kleur rood ook erg mooi, en komt goed overeen met de fotos.
Al met al een prima machine met een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Intensiteit makkelijk af te stellen
  • Mooie kleur en vormgeving

Minpunten

• Stekker is wat kort

Amanda dewi 24-11-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Deze senseo is makkelijk in gebruik omdat je met een extra druk op de knop ook makkelijk een espresso kunt maken zonder moeite.
Verder zoals altijd een mooie creme laag erop

Lisettev34 24-11-2017

Heel tevreden!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Leuk dat de Senseo zich vernieuwd! De functie om de intensiteit van je koffie te bepalen werkt heel goed en is handig voor verschillende koffiedrinkers. Gemakkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Makkelijk in gebruik

Claire33 22-11-2017
  • Product gekregen

Weer een geweldig toestel!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Ik was al tevreden met mijn oude toestel maar jeetje wat ben ik blij met mijn nieuwe Senseo! Ten eerste vind ik de kleur echt fantastisch! Zo'n mooie kleur rood! Laten we maar gelijk beginnen met het enigste minpuntje, op mijn oude Senseo zat een knopje wat aangaf wanneer je het toestel moest ontkalken en dat mis ik wel. Verder is het zoals altijd weer een mooi apparaat en simpel in gebruik. Druk je twee keer op de knop dan krijg je een soort van espresso. Ik kan voorlopig weer genieten van een lekker bakkie koffie :)

SimoneAimee 20-11-2017

Goede lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Wij hebben de rode Senseo Original HD6554/90. Deze belooft sterkere koffie door betere waterverdeling in je pad.
De koffie is inderdaad iets sterker van smaak.
Je kan ook kiezen voor een zgn espresso variant. Maar aangezien we beiden dat niet drinken hebben we dat nog niet geprobeerd.
Het design verscheelt naar onze mening niet anders dan de oude. Echter steekt het tutje waar de koffie uit komt wat meer naar beneden waardoor mijn man zijn favoriete mok niet optimaal vol met koffie kan doen.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Leuk design

Minpunten

• Tutje steekt meer uit

Maja 20-11-2017

Fijn Senseo apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Ik ben zeer tevreden over dit Senseo apparaat. Je merkt een duidelijke verbetering ten opzichte van het oude standaard Senseo apparaat. De vormgeving is verbeterd waardoor hij makkelijk schoon te houden is. Daarnaast zitten er nieuwe functies op waardoor je de sterkte van de koffie kan regelen. Goede aankoop.

Suuslaban 19-11-2017

Het is een heel fijn en makkelijk te gebruiken product

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Het nieuwe design zorgt ervoor dat er een heerlijk laagje schuim op de koffe komt, wat een kopje koffie drinken een stuk aangenamer maakt. Het product is zeer gebruiksvriendelijk. Weinig gekke knoppen, gewoon recht toe recht aan. En wat mij het meeste aanspreekt is dat hij weinig ruimte inneemt op het aanrecht.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Mooi klein model

Minpunten

• Het waterreservoir zou iets groter mogen

Romalya 16-11-2017

vertrouwd!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Vertrouwde Senseo design van buiten, verbeterd van binnen!
Hetzelfde koffiegemak als altijd, maar met een beter schuimlaagje. Ook de optie om dubbel te klikken voor espresso is erg handig!

Cindy086 16-11-2017

Fijn apparaat

Hallo,

Ik ben 1 van de gelukkige die hem mocht gaan testen via theinsiders.eu. En ik moet zeggen dat ik er zeker gelukkig van ben geworden. Zelf was ik nog in het bezit van 1 van de eerste versie's van de Senseo. En hij gaf wel warme koffie,maar niet meer zo heet als dat ik ze nu weer krijg :). Verder vind ik het cremalaagje echt heerlijk. En vind ik de functie insensity select met 2 drukken op de knop super makkelijk voor een wat sterker kopje koffie :) Dus ik ben zeer tevreden met de Senseo Orginal.

Pluspunten

• Lekker cremalaagje.
  • Intensity
  • Makkelijk in gebruik.

d. wilkens 15-11-2017

lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Heerlijke koffie, mooie schuimlaag en snel gezet.
Ideaal ook dat je de sterkte kan kiezen.
Kwa vormgeving had het wel wat luxer gemogen ipv de classic maar dat veranderd niets aan de koffiesmaak 😉

Pluspunten

• snel gezet
  • lekkere koffie

Minpunten

• vormgeving

Jacqueline 15-11-2017

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Apparaat heeft een mooi uiterlijk en is makkelijk in gebruik. Je merkt duidelijk dat ze een nieuwe technologie gebruiken. De koffie smaakt veel sterker als gewone oude modellen. Ben op de duur overgestapt naar nespresso cups nr 10 maar deze wint het kwa sterkte van Nespresso. wat ik ook een groot verbeterpunt vind is dat er een goede schuimlaag op zit.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • duidelijke koffie smaak

Minpunten

• kleine watertank

Jantine 11-11-2017

Makkelijk, snel en prima koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Nadat het oude senseo-apparaat van mijn man stuk ging, hebben we er een tijd geen gehad. We redden ons normaal prima met gewone filterkoffie.

Sinds enkele dagen hebben we deze Senseo Original weer in huis, dankzij een actie van Philips. Ik vind de kleur ook in het echt erg mooi, en er zijn een aantal fijne verbeteringen aangebracht. De koffie smaakt beter dan ik van senseo gewend was, en je kan nu wisselen in sterkte, wat ook erg fijn is.

Dan zijn er nog de voordelen die er natuurlijk al waren: de koffie is snel gezet, zeker als je nog even snel een kopje koffie wilt drinken voor je weg gaat is dat bijvoorbeeld erg prettig.

Het enige minpuntje vind ik dat het plaatje waar de kopjes op staan tegenwoordig van plastic is in plaats van metaal. Maar dat is dan ook het enige.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel een kopje koffie

Minpunten

• Niet de lekkerste koffie

hou van koffie 02-09-2021

We zijn zeer tevreden over het apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Door jarenlang gebruik was ons vorig apparaat aan vervanging toe,
we kunnen nu weer genieten van een koffie met de goede temperatuur.

Pouchy 21-08-2021

Déjà en panne

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Je l'ai remis chez Krefel en réparation après à peine 6 mois d'utilisation !! Le support à double dosettes ne fonctionne plus et une surpression empêche ensuite d'ouvrir ... l'appareille pour retirer les dosettes.

Val1030 21-08-2021

Idéal!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Pour moi la machine à café Senseo est idéale. Je peux faire une tasse unique, un café bien dosé. Il y a une très grande variété de dosettes et elles sont facilement recyclables puisque en papier. C'est ma seconde machine et je ne changerai plus.

Inktense 15-08-2021

Prima basismodel!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Dit model geeft een heerlijk kopje koffie. Niets met toeters of knopjes, gewoon een standaard uitvoering! Ik ben dik tevreden. Ik hoop dat het later ook makkelijk te ontkalken is…

Marco sportster 29-04-2021

top product

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Simpel in gebruik en onderhoud. doet perfect wat het hoort te doen top product. daarom ééntje bij gekocht voor tweede verblijf.