Siemens TE613209RW - Reviews

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Tiebout 04-09-2017

Fantastische cappucinno

Ons vorige espresso apparaat was na vele jaren trouwe dienst aan vervanging toe. Zonder enige twijfel een soortgelijk apparaat weer gekocht. Wat schetst onze verbazing, de koffie en cappucinno smaakt nog beter als het vorige apparaat. Gewoon, fantastisch!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

StouthArt 28-08-2017 Product paar maanden in bezit

Siemens EQ6 series 700

Na lang beraad gekozen voor de Siemens EQ.6 series700.
Alle opties mogelijk heerlijke koffie varianten, maar helaas het menu voor warm water voor een andere drank B. V. Thee is niet te drinken het water smaakt naar koffie.
Dit medegedeeld aan Siemens en hun antwoord was logisch het warm water komt Door de kanalen waar ook de koffie Door komt.dus het Veel spoelen wat het apparaat doet werkt niet voor de warm water functie helaas niet wat ik verwacht had !

Minpunten

• Warmwatervoorziening functie

Siemens EQ6 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koffiemachine

Fijne koffiemachine met veel keuzemogelijkheden. De opties van de instellingen geven je de vrijheid om voor die koffie te kiezen die je op dat moment wilt en je kunt de sterkte en de temperatuur van de drank aanpassen aan je behoefte. Als de lekbak vol is wordt het aangegeven op de display en het is dus een hele gebruiksvriendelijke machine. Wat ik wel een beetje jammer vind aan deze machine is dat er maar een hele kleine koffielade aan de zijkant zit voor gemalen koffie. Dit levert een beetje geknoei op.

Ineke Beverlo 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

It's a beauty!

Een droom komt uit! Jarenlang er omheen gedrenteld, en vandaag staat ie er! Onze volautomatische espresso apparaat. Op het oog een prachtig mooi afgewerkte machine. Zeer heldere display met vele soorten / smaken koffie waar, door een eenvoudige druk op de knop, jouw favoriete koffie wordt gezet. Maar uiteraard ook een kopje thee of warme melk kan worden gemaakt. Na een zeer eenvoudige installatie maakte ik al snel een heerlijke cappuccino. Een druk op de knop en de bonen werden gemalen. Een prachtig moment. De melk wordt opgeschuimd en de koffie stroomt door het pijpje. Een heerlijke geur verspreidt zich door de keuken. En een prachtig resultaat wordt zichtbaar. En beslist niet onbelangrijk, de smaak. Dit is volop genieten. Wat een geweldige keus, en veel te lang gewacht. Hier zullen we zeker nog jarenlang plezier van gaan beleven.

Pluspunten

• koffie goed van temperatuur
  • zeer gemakkelijk schoon te houden

Johannes 04-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Veel onderhoud

Dit apparaat 2 jaar in bezit en is al regelmatig terug gemoeten voor reparatie. We houden het zelf goed bij qua reiniging desondanks gaat dit apparaat naar ons idee snel kapot. Nu op zoek naar een kwalitatief beter apparaat. Koffie op zich was prima.

Hoksy 01-05-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte koffie in een mooi jasje

We hebben het apparaat van Siemens nu enkele weken in huis en drinken nu al meer koffie:)). Niet alleen heeft het apparaat een strak design en chique uitstraling in donkergrijs, vooral de geur en smaak van de koffie zijn perfect in balans. Elk kopje kan op maat worden samengesteld met een paar eenvoudige handelingen. De temperatuur van de koffie en cappuccino is uitstekend en met de heet water knop kan ook snel een kopje thee worden klaargemaakt. Kortom, een aanrader voor iedereen die van perfecte koffie in een mooi jasje houdt!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Smaak koffie

jannie 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

super kerst geschenk voor ons 2

een heerlijk vers kopje koffie en lekker warm.
ook goed in stel baar en veel verschillende smaken.
voor ons een goede koop in 2016.

Beumer 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

Het oog wilt ook echt wat en dit apparaat is een echte eye catcher. Zoals de titel al zegt: makkelijk in gebruik. Heb in principe de handleiding niet nodig gehad om mijn eerste verse kop koffie te zetten. Smaak is super. Het geluid dat het apparaat maakt is zeer rustig. Duidelijk en ruim keuze menu.

Pluspunten

• Eyecatcher
  • Makkelijk in gebruik
  • Héérlijke koffie
  • Ruim keuze menu

Minpunten

• Geen minpunten ontdekt

lichtenvoorde 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

espressomachine TE613209RW

Dit apparaat pas 1 dag in huis en nu al razend enthousiast! Wat een pracht machine en wat een mogelijkheden en super koffie. We hebben vele machines bekeken maar dit was het!!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • heerlijke koffie

Frank Bol 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Voor diverse lekkere soorten koffie!

Een makkelijk te bedienen Espresso automaat. Gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken. Een goed leesbare Nederlandse gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • makkelijk schoon te maken

Sabine 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in te stellen, heerlijke koffie

Eerder een automaat van Saeco gehad en misten toch de "druk op de knop" koffie. Deze Siemens is erg gemakkelijk in gebruik, is vanuit de fabriek al prima afgesteld. Ik heb er weinig aan hoeven aanpassen, behalve de hoeveelheid in de kopjes.

Pluspunten

• Gemakkelijk te kiezen welke koffie

Minpunten

• nog niet gevonden

hans Teunissen 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Hele lekkere hete koffie en cappucino

Super lekkere koffie . Makkelijk in het schoonmaken, doet het apparaat nl zelf.
Gemakkelijk in te stellen en te bedienen. Voor iedereen wat wils, milde tot sterke koffie .
dik melkschuim voor lekkere cappucino latte e.d.
Nog maar 1 apparaat op de aanrecht.
Heel tevreden, als ik nu ergens anders koffie drink en vergelijk dan proef je pas goed het verschil.
Siemens espresso volautomaat =TOP

1 klein dingetje, de warme melk is warm niet heet.

Remko 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Koffie etc

Alle producten zijn prima, eenvoudige installatie en gebruiksgemak. Temperatuur is goed in te stellen evenals de hoeveelheden. Veel keuzemogelijkheden. Hardheid water kunnen beoordelen met hulpstrip is uitstekend.