Philips Senseo HD7892 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 96 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

jo 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Wat een handig apparaat! Het scheelt enorm in de ruimte op mijn aanrecht en staat nog eens stijlvol ook. Ook de smaak van de koffie is een verbetering, ik merk duidelijk dat de koffie gemaakt met de Switch van een betere kwaliteit is en ook warmer lijkt. Echt een verbetering ten opzichte van mijn vorige Senseo dus! De prijs-kwaliteitverhouding vind ik dan ook prima. Kleine minpuntjes: het apparaat maakt vrij veel lawaai, heeft geen uitknop (soms onhandig als ik per ongeluk op start heb gedrukt en de pad ben vergeten) en het duurt iets langer dan met het gewone Senseo/filterapparaat. Zou het apparaat echter niet willen inruilen voor een los apparaat, ben er heel blij mee. Mocht deze het na een tijdje opgeven, dan koop ik absoluut een nieuwe SenseoSwitch! Ook onze visite heeft al vaak opgemerkt dat de koffie zo lekker is en het apparaat heel mooi slank en stijlvol oogt. Het apparaat staat bij veel mensen op het Sinterklaaslijstje en is door een aantal zelfs al aangekocht!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • smaak
  • design

Minpunten

• geluid
  • geen uitknop

j 24-03-2017

druk op de knop kan koffie en dan stopt de machine ook

Marie-Louise 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke combinatie

De Senseo Switch nu ongeveer een maand in mijn bezit. Na het uitpakken was ik eerst wat sceptisch, het zag er mooi maar wel "plastic" uit. Nu echter erg enthousiast, de pad-koffie is als vertrouwd en de pot koffie is ouderwets lekker. De bediening is erg simpel en het geheel is prettig in gebruikt.

Pluspunten

• ! kop of pot, in een handomdraai wissel je

Minpunten

• De koffie in de themoskan blijft niet lang warm

michelpa 24-11-2016 Product paar weken in bezit

1 week in gebruik, en nu al een succes.

Na een slechte start, reparatie van een losgeschoten slangetje.
Gaat de herkansing perfect.
Ik wil hem echt niet meer kwijt.
Altijd je juiste hoeveelheid koffie zetten met pads of koffiefilter.
Temperatuur blijft lang goed.

Pluspunten

• Snel aangepaste hoeveelheid koffie
  • thermoskan werkt goed

Minpunten

• geluid zou minder kunnen

Maaike 22-11-2016 Product paar weken in bezit

SenseoSwitch is super!

SenseoSwitch is gemakkelijk in gebruik. Ideaal in elke situatie. Als Senseo gebruiker keek ik erg uit naar het toestel dat zowel 1 of 2 kopjes als een kan kon zetten. Mijn verwachtingen werden helemaal ingelost. Het is zeer gemakkelijk te switchen, niet alleen voor mij, maar zelfs mijn dochter van 10j kan dat :-) Op feestjes geen lange wachtrijen meer door mijn gewoon Senseo toestel. Een echte aanrader

Pluspunten

• kan is termos
  • toestel valt uit als het kopje klaar is
  • waterreservoir is gemakkelijk te reiningen
  • Switchen gaat vlot en snel
  • lekkere koffie

Minpunten

• lawaai
  • kan mocht groter (extra kan?)

wim 18-10-2016 Product paar weken in bezit

Toptoestel, echte aanrader!

Ik heb sinds 2 weken mijn oude senseo en slow-drip filterhouder ingeruild voor dit nieuwe apparaat. Tegenover de oude Senseo is de Switch een enorme verbetering: apparaat ziet er beter uit, het is handiger -oa het waterreservoir staat op zichzelf-, de koffie is lekkerder doordat hij heter is en betere schuimlaag heeft. In de pad functie moet je nu direct je kopje selecteren en begint ie automatisch te lopen begint wanneer opgewarmd is. Vind ik top, geen nodeloos energieverbruik meer omdat de senseo blijft aanstaan. Alleen nooit vergeten je kop te zetten, of er volgt gesmos. Tot nu toe nog niet gebeurd. De filterkoffie is lekker, maar had voor mij heter gemogen, zeker omdat de thermos wel goed is, maar niet supergoed. Voor de rest gaat ie traag en met stoten, zodat de koffie zijn smaak goed aan het water kan geven. Dat is goed. Kleine verrassing dat het apparaat in deze functie wel direct begint te lopen, maar dat weet je na de eerste keer. Hij maakt wel veel lawaai in de filterstand. Maar toch een top toestel en een aanrader!

Pluspunten

• koffie van pads en filter
  • energiezuiniger
  • prachtig design

Minpunten

• luid als ie in filterstand staat

Vronski 26-08-2017

Heel handig

Heel goed en handig toestel. 's Morgens drinken mijn man en ik elk één kop vooraleer we vertrekken naar het werk. In het weekend en als er bezoek komt, dan maken we een kan koffie. Echt handig. We zijn heel tevreden over de aankoop van dit toestel.

Elro 24-07-2017

koffie drinken is nu koffie genieten

Of het nu filterkoffie of Senseo is het is genieten.

Jammer dat het apparaat veel lawaai maakt bij het maken van filterkoffie.

aqua1955 28-05-2017

Back to basic

Het ouderwetse zetten van koffie is terug, want hoe raar het ook klinkt, niet iedereen wil een Senseo kopje koffie.
Met dit apparaat sla ik dus 2 vliegen in een klap en kan mijn gasten tevreden stellen. Daarnaast kan ik het prachtig designed koffiepotje met dubbele wand op tafel zetten. De koffie die ik drink (Mokka) heeft een grootse smaak.

koffie64 09-05-2017

zeer handig apparaat

Heerlijke koffie. Mooi design.
Enige probleem dat we hebben is dat als je 2 kopjes op het zeer kleine plateau zet het tijdens het koffiezetten de kopjes gaan verschuiven door het hevig trillen. Hierdoor zijn we genoodzaakt steeds bij het apparaat te moeten blijven.

Oldie1943 06-05-2017

Werkt tot nu toe probleemloos.

Ben er blij mee, werkt naar behoren, je ziet als de kopjes koffie kleiner worden (pads) dat er even daarna ontkalkt moet worden, dit vind ik wel snel, meestal rond de 6 tot8 weken. Jammer.
Koffie smaakt uitstekend !

Sprokkel 03-05-2017

Goed apparaat, jammer van het lawaai die het maakt.

Weinig negatiefs over te zeggen behalve het lawaai dat dit apparaat maakt, dat zou toch echt wel wat minder gekund hebben.

Wapa 01-04-2017

vrij goed maar lawaaierig

Toestel maakt veel lawaai!!!!
Was reeds defect net 1 dag na de 15 dagen omruil garantie van de winkel ,is dan weer 3 weken binnen geweest , maar maakt nog steeds veel lawaai (krefiel)
Deze opzetten als voorbereiding voor een ontbijt dan zijn alle medebewoners wakker
Doch de koffie is lekker maar helaas het lawaai

Janifriz 11-02-2017

niet zoals gewenst

Ik had een zwarte aangekocht bij gebrek aan rode leverbaar, die heeft een goed resultaat, die gaat mee naar Spanje naar mijn vakantiewoning, ik had toch ook een nog rode besteld voor thuis, reeds 2x terug naar de winkel gedaan daar bij één kopje koffiepads er slechts in een kleine kop voor de helft gevuld is, bij de zwarte is het normale kop, bij de rode de helft, waarom ??? ik heb nog geen verse koffie gezet in de kan dus heb ik hierover nog geen beoordeling, bij de zwarte uitvoering is dit ook ok.

Aleida62 18-01-2017

lawaaierig en kliederboel als je klep vergeet te sluiten

op zich handig dat je de keuze hebt, was ook de reden om m te kopen. Maakt wel vee lawaai maar ach dat maken ze allemaal.
Wat ik jammer vind is dat het lampje al gaat knipperen dat t reservoir leeg is terwijl t nog ruim boven min streepje zit.

Ik mis een veiligheid iets. als de klep van de koffiepad niet gesloten is stroomt t water alle kanten op en is het een kliederboel. Dit zou naar mijn mening niet mogen gebeuren.

Demon42 15-01-2017

Dit produkt doet wat hij moet doen

Ik ben heel tevreden met dit produkt en is makelijk in gebruik en makelijk om 1 machine voor koffie te zetten dan 2 machines.

Olga63 30-12-2016

Geen lekker pads koffie

Er komt geen lekkere schuim op de koffie die je normaal wel hebt bij de gewone senseo. En hij is erg waterig. Dus niet goed afgesteld.
Als ik dit had geweten had ik toch liever 2 verschillende koffiezetapparaten op de aanrecht. Slechtste koop van het jaar geweest.

wilma1954 18-12-2016

het oude en nieuwe ineen

lekkere senseo of gewoon een lekker bakkie dat je maar 1x in een potje dat heerlijk warm blijft kan zetten.
ik vind het geweldig

Johan1988 14-12-2016

Kort plezier van gehad

Apparaat werkte goed koffie pad of filter koffie maakt niet uit alleen helaas voor korte duur ons eerste apparaat kreeg na 2 weken al mankementen ondanks koffie nog goed was de zijkant van apparaat buigt steeds meer na binnen toe door warmte van apparaat boven paneel zat er los op. Deze terug gebracht voor garantie bij een verkoop punt 2 apparaat uit doos gehaalt leek in orde maar helaas zelfde probleem alleen aan de voorzijde wederom boven los waar door een grote kier ontstaat tot vanochtend na dat ik koffie zet paneel los schiet en steeds weer opnieuw er in kan drukken deze vanochtend terug gebracht geld terug gekregen helaas zwarte niet op voorraad want Wij hadden een witte en wouden dan maar een zwarte dan zal die kier wel mee vallen bij andere winkel geweest had nog een zwarte eenmaal uit doos in de winkel wederom zelfde probleem ook los teleurgesteld na huis zonder Senseo koffie is oké wat er uit komt maar betaal niet voor een apparaat wat je telkens in elkaar moet drukken omdat het los schiet of los is hoop op een verbetering van product want dan waag ik me er wel aan.

Nicedady 08-12-2016

Over het algemeen een uitstekend apparaat

Het apparaat heeft een mooi design maar de koffiekan valt wat klein uit als men bezoek heeft.
De Senseo voor twee kopjes geeft geen gelijkmatige verdeling.

Imro 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk, lekkere koffie.

De Switch heeft mij bijzonder verrast. Er komt prima pad-koffie uit en nu dus ook heerlijke filterkoffie. Het apparaat werkt goed, koffie smaakt lekker en de bouwkwaliteit voelt goed aan. Met 1 druk op de knop begint het opwarmen en start meteen het zetten van de pad-koffie. Erg handig! De machine heeft een mooie slanke vorm en neemt niet veel plek op het aanrecht in.
Een nadeel van de filterkoffie is eigenlijk alleen het geluid dat het apparaat maakt tijdens het zetten. Dit is een vrij luid, regelmatig terugkerende brom gedurende een paar minuten. De machine werkt verder prima, voelt stevig aan en is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Pads
  • Filterkoffie
  • Compact
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Geluid bij het zetten van filterkoffie