Philips HD7892

Philips Senseo Viva Café HD7829 Best Reviewed jul 2016
8,7 (179)

Stevens 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi model apparaat

Het is een heel mooi apparaat lekker makkelijk 2 in 1 koffie blijft goed warm in de kan. Op zich geen nadelen qua koffie. Het enige nadeel is dat er enorm veel geluid in zit met open keuken niet echt prettig, door het geluid trillen de kopjes waardoor er welles een kopje verschuift, niet handig want dan heb je geen 2 volle kopjes en moet je weer nieuwe senseo zetten. Wat betekent pads weggooien. ......je kan dan eigenlijk niet bij het apparaat weg lopen....twijfel nog of wij hem wel willen houden......

Pluspunten

• Lekkere hete koffie
  • Weinig ruimte nodig
  • Makkelijk te veranderen
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Kleine tank
  • Veel geluid
  • Trilt de kopje van plaat

Aat 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Goed en degelijk apparaat, niet al te groot.

Een fantastische aankoop. Dit apparaat is goed te plaatsen op het aanrecht door zijn niet al te grote omvang. De Senseo kopjes koffie en de filter kopjes, welke beide met dit apparaat zijn te maken, zijn prima van smaak en goed warm. De thermoskan houdt de koffie enige uren lekker warm. Een aaanrader voor iedereen, die Senseo met filter koffie wil afwisselen.

Eline 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Alleen , met 2 of meer? Altijd koffietijd!

Elke ochtend kijken mijn man en ik uit naar een super start van onze dag met een overheerlijke kop koffie van de senseo switch. En dankzij de switch kunnen we ook ons bezoek verwennen zonder ze te laten wachten. De koffiekan is gemakkelijk om kopjes mee in te schenken zonder te morsen. De senseo switch past perfect in ons interieur met zijn slank zwart design en is zo licht dat ik hem zelfs al meegenomen heb naar vrienden voor een heerlijke koffieklets. De senseo is zeer gebruiksvriendelijk en heel gemakkelijk proper te maken. Een must voor elk huishouden!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Snel
  • Eenvoudig te gebruiken
  • Gemakkelijk proper te maken

Minpunten

• Licht geluid

Sofia 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Een super alles in 1 !!

Ik heb de switch nu een paar weken en ik moet zeggen, hij werkt super. Het is zo handig de 2 in 1 functie geen gedoe meer met 2 apparaten. De koffie is lekker en warm. De koffiekan is ideaal voor 2 personen alleen vind ik het waterreservoir voor de pads wat klein, dat moet je snel bijvullen.
Sofie

Pluspunten

• 2 in 1
  • mooi design
  • gemakkelijk

Minpunten

• klein waterreservoir

Imro 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk, lekkere koffie.

De Switch heeft mij bijzonder verrast. Er komt prima pad-koffie uit en nu dus ook heerlijke filterkoffie. Het apparaat werkt goed, koffie smaakt lekker en de bouwkwaliteit voelt goed aan. Met 1 druk op de knop begint het opwarmen en start meteen het zetten van de pad-koffie. Erg handig! De machine heeft een mooie slanke vorm en neemt niet veel plek op het aanrecht in.
Een nadeel van de filterkoffie is eigenlijk alleen het geluid dat het apparaat maakt tijdens het zetten. Dit is een vrij luid, regelmatig terugkerende brom gedurende een paar minuten. De machine werkt verder prima, voelt stevig aan en is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Pads
  • Filterkoffie
  • Compact
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Geluid bij het zetten van filterkoffie

jo 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Wat een handig apparaat! Het scheelt enorm in de ruimte op mijn aanrecht en staat nog eens stijlvol ook. Ook de smaak van de koffie is een verbetering, ik merk duidelijk dat de koffie gemaakt met de Switch van een betere kwaliteit is en ook warmer lijkt. Echt een verbetering ten opzichte van mijn vorige Senseo dus! De prijs-kwaliteitverhouding vind ik dan ook prima. Kleine minpuntjes: het apparaat maakt vrij veel lawaai, heeft geen uitknop (soms onhandig als ik per ongeluk op start heb gedrukt en de pad ben vergeten) en het duurt iets langer dan met het gewone Senseo/filterapparaat. Zou het apparaat echter niet willen inruilen voor een los apparaat, ben er heel blij mee. Mocht deze het na een tijdje opgeven, dan koop ik absoluut een nieuwe SenseoSwitch! Ook onze visite heeft al vaak opgemerkt dat de koffie zo lekker is en het apparaat heel mooi slank en stijlvol oogt. Het apparaat staat bij veel mensen op het Sinterklaaslijstje en is door een aantal zelfs al aangekocht!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • smaak
  • design

Minpunten

• geluid
  • geen uitknop

Markie23 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

De Senso Switch is een mooi slank apparaat (o.a. te verkrijgen in mijn favoriete kleur: rood) dat relatief weinig gebruik inneemt op je aanrecht. Het geeft zowel de vertrouwde smaak van met pads gezette koffie als van koffie die je met een filterapparaat zet. In onze familie zijn liefhebbers voor beide soorten koffie dus tot op heden hadden we 2 apparaten op het aanrecht staan. Dankzij de Senseo Switch hebben we nu weer wat extra ruimte over.
De switch is perfect voor 1 kopje, maar ook voor een hele kan.
De streepjes op het waterreservoir geven aan hoeveel kopjes koffie je nog met het apparaat kunt maken, wat wel handig is.
Nadelen zijn: Geen warmhoudplaatje: de koffie komt wel in een thermoskan, maar koelt daarin toch nog redelijk snel af. Verder maakt het apparaat vrij veel herrie.
Deze nadelen wegen echter absoluut niet op tegen het gebruiksgemak en het supermooie design.
Zeker een aanrader, dit apparaat!

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak
  • neemt weinig plaats in

Minpunten

• maakt vrij veel geluid

vistavie2013 24-11-2016 Product paar maanden in bezit

lekker makkelijk en zeer mooi, handig toestel

Ik heb het rode toestel en ik vind het echt een mooi toestel. Het toestel is lang en smal waardoor het aangepast is aan de diepte van het werkvlak en in de breedte niet veel plaats neemt.
De isoleerkan houdt de koffie lang warm en het gemak om te schakelen van kop naar kan is super makkelijk.
Geen prutserij en morsen door de bijgeleverde accessoires zoals de koffielepel, de onderzetter waar de gebruikte filter kan in uitlekken, ....

Echt een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• lekker gemakkelijk/ mooi design
  • keuze mogelijkheid tussen tas en kan
  • goede isoleerkan
  • handige accessoires
  • neemt niet veel plaats op aanrecht

Minpunten

• geen courante filtermaat

Marie-Louise 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke combinatie

De Senseo Switch nu ongeveer een maand in mijn bezit. Na het uitpakken was ik eerst wat sceptisch, het zag er mooi maar wel "plastic" uit. Nu echter erg enthousiast, de pad-koffie is als vertrouwd en de pot koffie is ouderwets lekker. De bediening is erg simpel en het geheel is prettig in gebruikt.

Pluspunten

• ! kop of pot, in een handomdraai wissel je

Minpunten

• De koffie in de themoskan blijft niet lang warm

michelpa 24-11-2016 Product paar weken in bezit

1 week in gebruik, en nu al een succes.

Na een slechte start, reparatie van een losgeschoten slangetje.
Gaat de herkansing perfect.
Ik wil hem echt niet meer kwijt.
Altijd je juiste hoeveelheid koffie zetten met pads of koffiefilter.
Temperatuur blijft lang goed.

Pluspunten

• Snel aangepaste hoeveelheid koffie
  • thermoskan werkt goed

Minpunten

• geluid zou minder kunnen

Maaike 22-11-2016 Product paar weken in bezit

SenseoSwitch is super!

SenseoSwitch is gemakkelijk in gebruik. Ideaal in elke situatie. Als Senseo gebruiker keek ik erg uit naar het toestel dat zowel 1 of 2 kopjes als een kan kon zetten. Mijn verwachtingen werden helemaal ingelost. Het is zeer gemakkelijk te switchen, niet alleen voor mij, maar zelfs mijn dochter van 10j kan dat :-) Op feestjes geen lange wachtrijen meer door mijn gewoon Senseo toestel. Een echte aanrader

Pluspunten

• kan is termos
  • toestel valt uit als het kopje klaar is
  • waterreservoir is gemakkelijk te reiningen
  • Switchen gaat vlot en snel
  • lekkere koffie

Minpunten

• lawaai
  • kan mocht groter (extra kan?)

R.Teeuwen 21-11-2016 Product paar weken in bezit

2-in-1 Koffiezetapparaat.

De Senseo Switch is echt een aanrader als je op zoek bent naar een koffiezetapparaat met een 2-in-1 functionaliteit! Dit apparaat is zeer gebruikersvriendelijk en heeft een mooi design. Als fervent filterkoffie drinker is de barrière om in de ochtend een kan koffie te moeten zetten voor 1 a 2 kopjes koffie nu opgelost. De pad-houder voor 2 kopjes koffie is ideaal om je ON-TO-GO beker te vullen. Het zetten van filterkoffie gaat zeer gemakkelijk maar het duurt wel langer (en niet geheel geluidloos) dan bij een normaal filter koffiezetapparaat. Overall, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijkheid
  • Functioneel
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Veel losse onderdelen.
  • Lawaaierig in geval van filterkoffie.
  • Zettijd filterkoffie

Steven 20-11-2016 Product paar maanden in bezit

zeer gebruiksvriendelijk 2-in-1 toestel

Dit toestel doet wat het belooft: de combinatie van de gekende Senseo apparaten met een filtersysteem.
- De switch gebeurt heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk.
- De koffie wordt heel snel gemaakt, zowel bij de pads als bij de filterfunctie.
- Alle onderdelen zijn vlot te afneembaar en af te spoelen of af te wassen.
- De bijgeleverde thermoskan is voldoende voor kort gebruik, verwacht niet dat de koffie de hele dag heet blijft hierin.
- Geen druppels zodra de koffie is doorgelopen: bij andere koffiezetapparaten blijft dit soms nog eens druppelen.
- De indicatielampen geven duidelijk aan of het toestel aan het werk is. Enig minpuntje misschien is dat er geen lampje brandt indien het toestel nog onder spanning staat (stekker in het stopcontact). Dit is echter geen probleem omdat het heel duidelijk is wanneer het toestel werkzaam is.
- Er zijn 3 knoppen: de keuze tussen 1 tas of 2 tassen met een pad of een knop voor de filter. 1 duw op de knop is voldoende. Dit is een voordeel tov de oudere Senseo apparaten waar je 2 maal moest duwen op dezelfde knop (eerst om op te warmen en daarna om te starten).

Het design is eerder sober en oogt niet zo modern als de Senseo met de ronde en schuine vorm, maar het is wel heel functioneel en neemt niet meer plaats in dan nodig.

Minpuntje: het deksel van het waterreservoir wordt niet vastgeklikt en dat zou misschien op termijn snel stuk kunnen gaan (?). Eén enkele keer is de vlotter (die het waterpeil in het waterreservoir meet) geblokkeerd, maar mits een klein duwtje was dit weer in order gemaakt.

De koffiefilter maakt gebruik van formaat 1x2, hetgeen geen eerder klein en geen courant formaat is. Het gevolg is dat er per keer een 7-tal kleine kopjes koffie gezet worden. Dit is geen probleem omdat het toestel ook niet pretendeert om veel koffie tegelijkertijd te willen maken. Indien nodig, dan maakt het toestel heel snel een volgende lading koffie, via pads of via de filterfunctie.

Conclusie: dit is een zeer gebruiksvriendelijk toestel, handig in onderhoud en - het belangrijkste - het zet lekkere, smaakvolle koffie.

Pluspunten

• snel
  • lekkere koffie
  • zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• filter voor kleinere hoeveelheden

Karinskie 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer mooi apparaat!

We gebruiken de SenseoSwitch nu een aantal weken. Hij bevalt echt reuze goed. De senseo zelf werkt zoals we gewend zijn. Lekker snel en zeer lekkere koffie die goed op temperatuur is. De filterkoffie is echt heel handig dat dat ook kan. Je plaatst het filtergedeelte bovenop de thermoskan en dan is het wachten tot de koffie klaar is. De koffie smaakt goed en is prima qua temperatuur. Wij zijn blij verrast met de SenseoSwitch en zeggen kopen maar!

Pluspunten

• lekkere koffie
  • mooi apparaat

CindyN1979 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Handig 2 in 1 apparaat

Ik gebruik de SenseoSwitch nu een aantal weken en hij bevalt heel goed. Ideaal om 1 of 2 kopjes te zetten en als je visite krijgt een kan, die ook nog eens langer warm blijft doordat het een thermoskan is. Daarnaast heb je maar 1 apparaat op het aanrecht die ook nog weinig ruimte in beslag neemt omdat het een slank model is. Prima apparaat!

Pluspunten

• Mooi design, slank model
  • 2 in 1 apparaat

Minpunten

• veel onderdelen
  • niet geluidloos

eef79 19-11-2016 Product paar weken in bezit

flexibel, maar lang

Zeer flexibel toestel. In de week maak je eenvoudig 1 tas en in het weekend maak je een hele kan. De filterkoffie is bovendien heel lekker en de kan houdt alles goed warm.

Handig is dat het toestel zichzelf uitschakeld en dat je toch niet lang moet wachten op een tas koffie.

2 minpunten
- het toestel is heel smal, maar daardoor ook lang. Hierdoor neemt ze in onze keuken toch wel wat plaats in. Maar natuurlijk minder dan 2 toestellen.
- de kan zelf is relatief klein.

Pluspunten

• flexibiliteit
  • goede koffie
  • kan houdt goed warm
  • schakelt vanzelf uit

Minpunten

• relatief kleine kan
  • zeer lang design

Limina 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Goed c

Ik test de Senseo Switch nu al een paar weken en ik ben best tevreden. Ik vind het handig dat je zowel één/twee kopjes als een kan koffie kan klaarmaken. De koffie blijft goed warm in de koffiekan. Het toestel neemt ook niet véél plaats in en oogt ook mooi op het aanrecht. Het enige minpunt is dat het opwarmen van het water toch wat tijd in beslag neemt. Zeker voor één kopje koffie, geeft het mij de indruk dat het eventjes wachten is op het kopje koffie.

Pluspunten

• keuze 2/-3 kopjes- of kan koffie (7 kopjes)
  • Mooi design, neemt weinig plaats in

Minpunten

• duurt eventjes voor tasje koffie klaar is

Marisca 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Switch

We hebben de Switch in gebruik en wat meteen opvalt is de mooie vormgeving. Hij is slank en strak en past precies op het werkblad. Het geluid is zachter dan van de gewone senseo. De Schwitch is gebruiksvriendelijk en er is zo maar een kop of een pot koffie gezet. het wisselen is simpel en snel. de kan is fijn in gebruik en houdt meteen de koffie op temperatuur. er zijn geen overbodige knoppen waardoor er niets mis kan gaan in gebruik. zelfs onze kinderen vinden het leuk om papa en mama van koffie te voorzien!

Pluspunten

• vormgeving
  • gebruiksgemak
  • temperatuur koffie

STOFELIETJE 18-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super toestel

Gezien van reclame op TV. Zeer gemakkelijk te gebruiken, geen handleiding nodig. Lekker koffie, er gaat geen koffie meer verloren. Gaat snel en weinig onderhoud aan het toestel. Mooie kleur.

Pluspunten

• snel
  • gemakkelijk
  • lekker

1980lola 18-11-2016 Product paar maanden in bezit

Senseo

Voordelen van de Senseo switch compact
Mooi design.
Lekkere warme koffie ,gemakkelijk te gebruiken voor jong en oud .
Nadelen: dat de kan steeds moet veranderd worden voordat je een kopje koffie kan maken