Philips Senseo HD 7892 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD 7892 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Sofia 28-11-2016

Een super alles in 1 !!

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Ik heb de switch nu een paar weken en ik moet zeggen, hij werkt super. Het is zo handig de 2 in 1 functie geen gedoe meer met 2 apparaten. De koffie is lekker en warm. De koffiekan is ideaal voor 2 personen alleen vind ik het waterreservoir voor de pads wat klein, dat moet je snel bijvullen.
Sofie

Pluspunten

• 2 in 1
  • mooi design
  • gemakkelijk

Minpunten

• klein waterreservoir

Limina 19-11-2016

Goed c

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Ik test de Senseo Switch nu al een paar weken en ik ben best tevreden. Ik vind het handig dat je zowel één/twee kopjes als een kan koffie kan klaarmaken. De koffie blijft goed warm in de koffiekan. Het toestel neemt ook niet véél plaats in en oogt ook mooi op het aanrecht. Het enige minpunt is dat het opwarmen van het water toch wat tijd in beslag neemt. Zeker voor één kopje koffie, geeft het mij de indruk dat het eventjes wachten is op het kopje koffie.

Pluspunten

• keuze 2/-3 kopjes- of kan koffie (7 kopjes)
  • Mooi design, neemt weinig plaats in

Minpunten

• duurt eventjes voor tasje koffie klaar is

Eline 17-11-2016

Altijd en overal koffietijd

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Opstaan met een glimlach! Elke ochtend kijken mijn man en ik uit naar een super start van onze dag met een overheerlijke kop koffie van de senseo switch. En dankzij de switch kunnen we ook ons bezoek verwennen zonder ze te laten wachten. De koffiekan is gemakkelijk om kopjes mee in te schenken zonder te morsen. De senseo switch past perfect in ons interieur met zijn slank zwart design en is zo licht dat ik hem zelfs al meegenomen heb naar vrienden voor een heerlijke koffieklets. De senseo is zeer gebruiksvriendelijk en heel gemakkelijk proper te maken. Een aanrader voor elk huishouden!

Pluspunten

• Mooi design, licht gewicht
  • Eenvoudige bediening
  • Snel
  • Lekker
  • Gemakkelijk proper te maken

Minpunten

• Geen

Lies 01-11-2016

Zeer goede senseo met filterfunctie erbovenop!

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Ik heb nu ongeveer een maand de Senseo Switch in huis en mijn ervaringen zijn nog steeds zeer positief!
De koffie is lekker, zowel van de pads als met de filter, en de machine oogt mooi en is zeer gebruiksvriendelijk. Het toestel is eenvoudig te bedienen en eenvoudig om te bouwen van pads naar filter en omgekeerd.
In vergelijking met de ‘oude’ Senseo is de Switch een verbetering op de volgende punten:
- Machine kan niet meer onnodig blijven opstaan omdat het water pas opwarmt nadat je op de ‘zet’ knop gedrukt hebt. Het water begint automatisch te lopen nadat het opgewarmd is.
- Waterreservoir kan op zichzelf rechtstaan
- Koffie lijkt heter
- Koffie drupt van hoger waardoor er een dikkere schuimlaag is.
- Het apparaat is veel mooier en smaller
Het voordeel is ook wel een potentieel nadeel: ik hou mijn hart vast voor de keer dat ik vergeet mijn tas eronder te zetten wanneer ik de machine aanzet.
De filterfunctie wordt door ons in het weekend gebruikt, als we met 2 koffie drinken. Het ombouwen gaat zoals gezegd snel en is zeer eenvoudig.
Pluspunten
- Water loopt ‘traag’ waardoor de koffie even lekker smaakt als ‘slow drip’ koffie
- Mooi kannetje
- Snel
Minpunten
- Luid
- 7 tassen is toch redelijk beperkt voor een ‘kan’ koffie
- Isoleercapaciteit max 2.5 uur
Toch wegen de voordelen veel meer door dan de nadelen en kan ik het iedereen aanraden!

Pluspunten

• mooi design
  • handig in gebruik

Minpunten

• luid

katkes 25-10-2016

2 in 1, zo makkelijk

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Heel tevreden om dit apparaat te kunnen gebruiken, het neemt niet teveel plaats in terwijl het toch heel veel functies heeft. Het is makkelijk te kiezen hoeveel koffie je wil maken door de duidelijk knopjes.
Ook is het een apparaat dat mag gezien worden. Bij mij blijft het alvast op het aanrecht staan. Ook is het makkelijk in onderhoud wat heel belangrijk is.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • neemt niet veel plaats

Jan007 22-10-2016

Heel handig toestel

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Heel handig en praktisch toestel!
Ik had hiervoor een gewone senseo waar ik heel tevreden van was, maar het was telkens een probleem als we met volk zaten en er koffie werd gedronken, dit is nu verleden tijd!
Voor mij alleen kan ik een heerlijk kopje senseo zetten, en heb ik een grotere hoeveelheid ineens nodig dan zet ik gewoon een kan filter koffie met hetzelfde apparaat! in 8minuten heb ik een volledige kan! Bovendien komt de koffie rechtstreeks in een thermoskan terecht die je kan afsluiten waardoor de koffie warm blijft.
op het waterreservoir is doormiddel van streepjes aangeduid hoeveel kopjes koffie je nog met deze senseo switch kan maken, heel handig dus!
Het ziet er volledig anders uit als een originele senseo maar deze wenseo switch heeft ook een mooi design en neemt bovendien ook niet zoveel plaats in.

Pluspunten

• thermoskan erbij om koffie warm te houden
  • zeer gemakkelijk in gebruik en onderhoud
  • verkrijgbaar in verschillende kleuren
  • neemt weinig plaats in
  • Zowem koffie pads als filterkoffie mogelijk

Minpunten

• niet geruisloos
  • max 7 tassen per kan

Atletiek 20-10-2016

Zeer praktisch toestel

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

De Senseo Switch is een praktisch, compact, smal en modern toestel. De bediening van het toestel is zeer gebruiksvriendelijk. In de week als we weinig tijd hebben voor we gaan werken kunnen we snel een senseo maken. In het weekend als we wat meer tijd hebben is het handig om een kannetje koffie te maken. En dit allemaal met hetzelfde toestel! Handig waterreservoir dat zelfstandig kan rechtstaan. Toestel zet zichzelf uit na het zetten van de koffie!

Pluspunten

• Compact.
  • Gebruiksvriendelijk.
  • 2 in 1 toestel

Minpunten

• Kleine koffiekan (slechts 7 kopjes)

Snellebelle8720 16-10-2016

ideaal voor de grote als kleine koffiedrinker

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Dankzij The Insiders dit toestel mogen/kunnen testen. gedaan met het wisselen van toestel, nu alles in 1. ik gebruik het zelfs voor een kan warm water om mijn eigen thee in te laten trekken.
ideaal is dat je het toestel kan bijvullen zonder reservoir af te hoeven nemen. je hoeft slecht 1 maal op een knop te drukken en het schakelt zichzelf uit na gebruik.

Pluspunten

• 1 druk op de knop
  • uitdrupbakje filter
  • 1l reservoir
  • kan houd t° goed
  • bijvullen aan het toestel zelf

Minpunten

• raar geluid bij het zetten van een kan
  • prutswerk bij gebruikte pad weggooien
  • aanduiding inhoud niet aan beide zijden
  • laatste van kan moeilijk uitgieten

0007 14-10-2016

AANRADER

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

sinds zondag hebben wij de senseo switch in gebruik. Eerste indruk zalig. Neemt weinig plaats in beslag.Wat toch heel belangrijk is . Een keuken lijkt snel rommelig met al die huishoudtoestellen op de keukenkast. En nu twee in één. Het koffiekannetje leek ons eerst wat klein uitgevallen. (7 tassen). maar uiteindelijk valt dit wel mee. De senseo zalig. Zeker nu het kouder wordt en je snel voor één persoon een lekker warm koffietje klaar hebt. eerste indruk alvast positief , ik zou zeggen een aanrader

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • compact

Tove 11-10-2016

Handig alles in 1 toestel

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Waarom had niemand dit eerder bedacht: 1 toestel waarin je zowel pads kan gebruiken als filterkoffie kan maken. Super handig!
Toestel oogt mooi en is heel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• 1 toestel voor zowel pads als filterkoffie
  • groot waterreservoir met aanduiding kopjes
  • automatische uitschakeling
  • kopje koffie in minder dan 1 minuut

Minpunten

• maximaal 7 kopjes filterkoffie