Philips Senseo HD7892 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7892 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Debby 17-05-2018

Zowel 1 kopje als een kan koffie mogelijk!

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Handig dat er zowel 1 kopje koffie als een kan koffie gemaakt kan worden. Ikzelf ben de enige thuis die koffie drinkt, maar als er mensen over de vloer komen, maak ik graag een kan koffie. Dit apparaat is ideaal hiervoor. Het gaat ook snel om een kopje koffie te maken.

Pluspunten

• 2-in-1: zowel 1 kopje als een kan koffie
  • Snel koffie

Zyra 24-11-2016

Perfect machine

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Dit is het perfecte machine om in de week één kopje en in het weekend een kan koffie te zetten. Snel om te bouwen en een superhandige kan om in te schenken. Voordeel is dat het machine van zichzelf direct uitschakelt ;-). Het oogt heel design en is kleiner dan een koffiemachine en een senseomachine. Dus meer plaats in de keuken ;-)

Jim 19-11-2016

Intelligente beauty

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Reeds lang wou ik naast onze Senseo ook een klassieke percolator met koffiekan die gewoon doorloopt, maar da's dan alweer een toestel erbij in de keuken. Deze Switch combineert de klassieke doorloopkoffiekan met de individuele Senseo. Een goeie zaak is ook dat de koffiekan isolerend is zodat men de koffie niet dient warm te houden op een warme plaat (ecologisch en betere koffie). Het klopt dat ie bij het doorlopen van de koffie meer lawaai maakt dan een klassieke percolator (lawaai als een Senseo, maar dan in kleine schokjes tot de kan vol is), maar dat went volgens mij.
Bij individuele porties hoef je ook niet meer het Senseotoestel eerst op te warmen en dan nogmaals drukken om een kopje te maken zoals de vroegere modellen.
Het toestel geeft bovendien zelf aan wanneer het ontkalkt dient te worden, handig.
En dit alles toch in een strak design dat niet teveel plaats inneemt.

Veel waar voor je geld dus, als je 't mij vraagt. Soms valt een mens zijn mond nog eens open, zoals van deze Switch! Ik giet door dat mondje alvast die crèmige koffie naar binnen! Een aanrader.

Pluspunten

• 2 in 1
  • mooi design
  • compact
  • geeft zelf aan wanneer ontkalken nodig is
  • geen warmhoudplaat voor de koffiekan vereist

Minpunten

• beetje luider dan een klassieke percolator

DirkVdw 17-11-2016

Geweldig en efficiënt

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Dit toestel lost mijn probleem volledig op. Als ik studeer of werk, neem me nu een kannetje koffie, waarmee ik een ganse voor- of namiddag toekom zonder dat die te fel afkoelt. Als ik graag snel een tas koffie drink, gebruik ik gewoon de oude senseo functie.
Ik heb mijn oude senseo aan de kant geschoven voor deze Switch en ben er niet rouwig om.

Pluspunten

• Mooi ogend
  • Handig

Minpunten

• soms wat luid bij het maken van een kannetje

xoenie 16-11-2016

prima toestel met goede prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

et apparaat is erg leuk van design en vormgeving, en neemt veel minder plaats in dan 2 aparte apparaten. Het is superhandig om te gebruiken. het is makkelijk voor mensen die vlug snel een kopje willen (senseo) of mensen die uitgebreid ontbijten(koffiekan). het is een echte aanrader en een super uitvinding. ik ben een voorstander.

Pluspunten

• leuk design
  • handig in gebruik

Elvavo 15-11-2016

Ideaal 2 in 1 apparaat

Uitzicht:
Zeer mooi smal toestel. Staat veel eleganter op het aanrecht dan een gewone senseo. Super plaatsbesparend nu er geen 2 toestellen meer op het aanrecht moeten staan.

Als koffiezet:
De kan is niet groot, dus niet zo handig bij héél grote gezelschappen te gebruiken. Wel heel handig dat het een thermische kan is en de koffie zo extra lang warm kan blijven. De koffie smaakt heel lekker, geen verschil met mijn vorige koffiezet. Het duurt ook ongeveer even lang, maar maakt wel een beetje meer lawaai.

Als senseo:
Als je 1 kopje wil, warmt het toestel niet onmiddellijk opnieuw op. Je hoeft slechts 1 knopje in te drukken om een kopje te maken en niet, zoals bij de vorige toestellen, eerst een knop om het water op te warmen en dan een knop om het doorlopen te starten. (dat was wel even wennen, maar nu vind ik het een pluspunt). Ook de senseo-koffie, gemaakt met dit toestel, smaakt niet anders dan bij mijn vorige toestel. (ik had senseo twist)

Degelijkheid:
In het begin had ik een beetje schrik dat het minder degelijk zou zijn, vooral door dat de cup (waar de koffiepad in moet) nu groter is en de koffie nu ook rechtstreeks daar uit komt; maar ik heb tot hier toe nog helemaal geen problemen ondervonden. In tegendeel, ik ben heel tevreden.

Plaatsbesparend/ handig:
Zoals ik eerder zei is het toestel erg plaatsbesparend. 1 toestel ipv 2. Natuurlijk moet je wel de kan en de filter ergens in een kast leggen wanneer je deze niet gebruikt, maar dat weegt uiteraard niet op tegen 2 toestellen. Het wisselen in gebruik van senseo naar grotere kan is in een wip gebeurd. Opvangbak en padhouder wegnemen, kan met filter in de plaats, en klaar is kees! Wat mij betreft is dit toestel echt een aanrader!

Pluspunten

• Plaatsbesparend
  • Lekkere koffie
  • snel klaar

Minpunten

• beetje lawaaierig

houffalys 07-11-2016

top produkt

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

heel gebruiksvriendelijk apparaat met heel erg handig dat er een kannetje bij is waar je tot 7 kopjes koffie kan maken , ideaal voor bij het ontbijt of koffiekrans of om mee te nemen naar je werk of op een pic nic .....

Pluspunten

• gebruiks vriendelijk
  • kannetje

IceQueenSofia 06-11-2016

ideaal 2in1 koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Bent U op zoek naar een goed en praktisch koffie(zet)-apparaat, zodat U op elk uur van de dag een kop verse koffie kunt drinken, alleen of in gezelschap, dan is de Senseo Switch hét perfecte toestel voor U. Als U graag een enkel kopje koffie drinkt, dan zullen de Senseopads zeker aan Uw verwachtingen voldoen. Met de start-stop functie hoeft U zich geen zorgen meer te maken over electriciteitsverspilling of moet U er niet meer aan denken om het toestel uit te schakelen, want eens Uw kopje koffie klaar is, wordt het toestel automatisch uitgeschakeld. Een simpele druk op de keuzetoetsen bovenaan het toestel, voor 1 of 2 kopjes koffie via de bijgeleverde padhouders, kopjes eronder plaatsen en de koffie wordt vers gemaakt door Uw Senseo-apparaat. Bent U echter een grote koffiedrinker, of krijgt U regelmatig volk over de vloer, dan biedt het kannetje dé ultieme oplossing. Je koffie wordt op dezelfde manier gemaakt zoals met een traditioneel koffiezetapparaat. Filterzak in de trechter (nota: de filterzakken zijn kleiner dan de gewone standaard, maar wel terug te vinden in alle supermarkten), kannetje en trechter onder de loper, en laat de koffie maar lopen. Let wel, bij deze machine moet je echter geen 'pruttelgeluiden' verwachten zoals bij een gewone koffiezet, maar de machine maakt eigenlijk eerder geluiden zoals je een koffie zou maken via de padhouder. Het water wordt met korte tussenpozen door de filter gejaagd. Maar wat de smaak en warmte van de koffie betreft, deze zijn juist hetzelfde als een gewone koffiezetapparaat. Zelfs al is het kannetje niet volledig uit, dan houdt de koffie zeker nog tot 6 uur mooi warm met z'n handig afsluitdeksel met drukknop.
De Senseo Switch is super handig in kleinere keukens of kleinere ruimtes waar elk plekje ruimte kostbaar is en zo goed mogelijk dient te worden benut. Door zijn slanke ovale design is het perfect mogelijk om Uw machine tegen een muur aan te plaatsen of tegen de zijwand van een kast, of zelfs ergens tussen te plaatsen. De Senseo Switch neemt geen grote oppervlakte in beslag en kan gemakkelijk verplaatst worden.
Kortom: voor mij alvast een positieve ervaring en zeker een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • plaatsbesparend
  • koffie houdt lang warm in kannetje
  • ideaal 2in1 toestel

Minpunten

• maakt geen 'pruttelgeluiden'

Coffeemonster 03-11-2016

Handig en makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

De Senseo switch leek het antwoord op onze issues: als je alleen bent, zet je al gauw een senseo koffietje, maar heb je bezoek is dat kopje per kopje zetten een tijdrovende bezigheid. Nu zijn beiden mogelijk, met hetzelfde toestel. Op zich is het toestel groter dan een filterkoffiezet of een senseo toestel alleen, maar als je beiden toch al hebt staan op het aanrecht, is dit toestel zeker een verbetering.
Hoe werkt het nu? Het kon niet gebruiksvriendelijker zijn. Met letterlijk een handomdraai plaats je de pad in de houder voor je persoonlijke bakje troost, of je plaatst de thermos met de filterhouder en voorziet meteen de hele familie van het zwarte goud. Het waterreservoir is afneembaar en handiger dan de senseo op zich, vind ik. Voor de filterkoffie kan er ongeveer 1 liter gezet worden, wat misschien wel wat minder is dan een groter exemplaar van een filterkoffiezet. De filters zouden nr 102 moeten zijn, ik had nog nr 100 staan en dit werkte ook prima. Zowel senseo (1 of 2 kopjes) als filterkoffie, start met één druk op de knop.
Als je overwegend filterkoffie zet, is het wel even wennen op een aantal punten.
1- De plaat waarop de koffiekan staat, warmt niet op. Dit wordt opgevangen doordat de koffiekan als thermos werkt. Energievriendelijker (want koffie warm houden op de warmhoudplaat wordt sowieso afgeraden), maar natuurlijk geen urenlange oplossing. Hoewel na anderhalf uur was de koffie nog steeds 65°C (net na het zetten 88°C).
2- Net als bij het zetten van een senseo kopje, maakt het doorlopen lawaai. Best wel wat lawaai. Veel meer dan een standaard filterkoffiezet. Maar ook dit went.
3- Het duurt misschien iets langer om filterkoffie te zetten met dit toestel – het max aantal van 7 kopjes zetten duurt 7 minuten.
Persoonlijk vind ik deze puntjes niet opwegen tegenover het gemak van een senseo te kunnen zetten met één en hetzelfde toestel.

Pluspunten

• Handig
  • Makkelijk te switchen
  • Neemt minder plaats in dan beide toestellen

Minpunten

• Lawaai bij filterkoffie
  • Trager dan gewone filterkoffie
  • redelijk veel onderdelen

linda 01-11-2016

knap design

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

plaatsbesparend en toch handig. Past ideaal op mijn keukenblad door het lang maar smal design. Veel accessoires maar je vervangt wel 2 toestellen door één. Maakt wel wat lawaai bij het zetten van de filterkoffie. De koffie is goed warm zowel bij de filter als Senseo. Gemakkelijk bijvulbaar en gemakkelijk schoon te maken. Al bij al prima prijs kwalilteit verhouding

Pluspunten

• knap design
  • temperatuur koffie

Minpunten

• lawaai bij filterkoffie

Lieve 28-10-2016

uniek koffie toestel

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

het ideale apparaat als je zowel graag een tas senseo drinkt of met vrienden een filterkoffie .Zeer makkelijk te bedienen,afhankelijk van de keuze druk je op de knop bovenaan het apparaat.De koffie is snel doorgelopen en blijft niet na druppen zoals de gewone senseo apparaat.De thermische kan houd de koffie lekker warm tot 7 kopjes.

Pluspunten

• plaatsbesparend 2in1
  • mooi design
  • thermische kan

obie 25-10-2016

gemakkelijk in gebruik,2 in 1 combinatie,

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

ideale prijs kwaliteitsverhouding voor de 2 in 1 combinatie (keuze of tasje senseo of een ganse kan koffie zetten),zeer gemakkelijk te bedienen en handig in gebruik,ondanks de 2 in 1 combinatie neemt het toestel niet veel plaats in beslag,ook mooi design

Pluspunten

• 2 in 1 combinatie
  • gemakkelijk in gebruik
  • mooi design
  • neemt niet veel plaats in

truivan 24-10-2016

Een must-hebbeding voor de keuken!

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

De Senso Switch is plaatsbesparend op het aanrecht (2 in 1), gebruiksvriendelijk (koffie loopt vanzelf door, schakelt zich automatisch uit) en oogt mooi. De koffie is lekker en blijft mooi warm in de thermoskan. Een must-hebbeding voor de keuken!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • plaatswinst
  • lekkere koffie

Minpunten

• prijs
  • klein waterreservoir

Inge80 19-10-2016

de combinatie maakt dit toestel uniek

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Een fijn toestel. Je kan het gebruiken voor 1 tas, 2 tassen of zelfs een kannetje koffie (7 tassen). De koffie is snel doorgelopen en lekker warm.

Pluspunten

• de combinatie van 1 tas tot een kannetje koffie

Minpunten

• bij het kannetje koffie maakt het een geluid

Hilde 18-10-2016

Prima 2 in 1 koffieapparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

'Slim fit'-versie van het klassieke Senseo koffiezetapparaat dat we allemaal kennen. Voor mij persoonlijk had hij iets robuuster gemogen, maar hij staat wel mooi in de keuken. De bediening van dit toestel is uitermate eenvoudig en gebeurt dmv slechts 3 toetsen. De koffie zelf smaakt heerlijk en blijft lekker warm in de thermoskan. Voor grote koffiedrinkers had die misschien nét iets groter mogen zijn. De ideale koffiemachine voor ons: wij zijn vooral 's morgen hele grote koffiedrinkers en drinken tijdens de rest van de dag af en toe nog een tas. Dankzij de Senseofunctie is een kopje zo gezet en is het niet meer nodig om nog een volledige kan te zetten die dan toch afkoelt en nooit volledig opgeraakt. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Thermoskan mocht iets groter