Philips Viva Collection HD7831 - Reviews

koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

7,6

sunshine37 12-08-2016

lekkere koffie

mooie uitstraling,niet te groot mooie maat voor een senseo. Koffie komt er goed warm uit,eerst ratel hij,maar daarna gaat de koffie pas lopen.Creme laag is beter dan de andere senseo's. en de koffie is ook warmer en voller van smaak.

Ippie80 08-08-2016

Mooi apparaat lekker koffie

Prettig in gebruik, lekkere koffie, mooi apparaat.
Handig is de verstelbare tuit.
Koffie is snel klaar met een mooie schuimlaag

Tazzy79 04-08-2016

Ik drink Koffie

Koffie drinken was voor anderen. Voor mij liever niet doe maar thee. De smaak kwam niet overeen met de lekkere geur. Met Senseo Viva Cafe kun je de sterkte aanpassen ideaal. Mijn man een lekkere sterke bak koffie en ik de lichte. Voor mij een aanrader.

Base76 03-08-2016

Heerlijke volle cremelaag

Al jaren een Senseo tot we deze uit mochten proberen. Wat zijn de systemen goed veranderd de laatste jaren. Een volle cremelaag. Verstelbare sterkte. Handige tuitversteller zodat een grote mok eronder past. En een heel mooi design. Ik ben er blij mee

fgroeneveld 03-08-2016

Prima aankoop

7,6
De nieuwe senseo viva vinden we een prima aankoop. Hij zet goede koffie en geeft een goede volle kop koffie. Je kunt de sterkte ook nog eens aanpassen.

Yopper 03-08-2016

Vollere smaak en lekker warm.

Deze Senseo sinds een paar weken in huis. in vergelijking met onze vorige Senseo (van een jaar oud) is de koffie uit deze nieuwe echt warmer en voller van smaak. Dat komt doordat er eerst een klein beetje water in de pads gespoten wordt, en pas een paar seconden daarna de rest. Ook de knop voor een sterk of minder sterk kopje Is handig, zoals ook de verstelbare tuit voor grotere mokken. Het plaatje waar de kopjes op staan trilt wel wat, maar als je de kopjes heel even vasthoudt is dat over. Wij hebben de kleur Beluga, (antraciet) en die is erg mooi.

Simone73 03-08-2016

Het ideale apparaat voor een snelle kop lekkere koffie!

We waren al tevreden over onze oude Senseo alleen die was hard aan vervanging toe. Super blij dus met de Senseo Viva Café. Qua gebruiksgemak vind ik niet veel verschil met de oude alleen is van de Viva Café de in hoogte verstelbare uitschenktuit ideaal als je bijv. een grotere mok eronder wilt zetten.

Cassan 02-08-2016

Doet wat hij moet doen

Een prima Senseo. Er komt een flinke schuimlaag op de koffie en is prima van smaak. Ik heb met deze nog niet 1x een slap bakkie gehad.
Ik vind het prettig dat je ook kan bepalen hoe sterk je de koffie wilt hebben.
Een nadeel vind ik dat de kopjes heel erg staan te trillen op het metalen plaatje. Dit maakt onnodig herrie.

Mirrie1975 28-07-2016

Lekkere koffie

Lees voor gebruik de gebruiksaanwijzing. Dat hadden wij dus niet gedaan en kregen in plaats van het eerste kopje koffie en hele lading haha. Maar goed, het tweede bakje was de moeite waard. Koffie is goed warm. Alleen het pre-brewing maakt wat lawaai. Kortom, wij zijn erg tevreden!!

henrike1976 28-07-2016

Super tevreden!

Sinds 2 weken heb ik de Viva cafe plus in huis en ik ben meer dan tevreden. Heerlijke koffie, goed warm, intense smaak en een mooi schuimlaagje! Wat wil je nog meer...

Biankaatje 28-07-2016

Lekkere koffie

Het is een makkelijk te bedienen apparaat dat in een handomdraai lekkere koffie zet. Of je nu een mild of sterk kopje koffie wenst het is beide goed van smaak en snel klaar.

liekje77 28-07-2016

Mooi design, heerlijke koffie

Een erg fijn apparaat. Vind het handig dat je de tuit in hoogte kunt verstellen. Schuift ook flexibel. Vraag me wel af of dit na jaren gebruik ook nog op de juiste plaats blijft hangen. Maar dat zal de tijd leren.
Mooi design
Maakt wenig geluid.
Geeft lekkere koffie.

Persoonlijk vind ik het waterresvoir wat klein en hoop ook op een grotere. Die heeft Senseo wel voor de Original apparaten.

Erwin145 27-07-2016

Dit product geeft koffie smaak!

Met de Senseo Viva Café Plus krijgt koffie een betere smaak. Door de koffieboost wordt de smaak van de koffiebonen beter overgebracht op het water. Ook de mogelijkheid om een klein sterk bakkie te maken is voor liefhebbers van bijv. Espresso zeker een aanrader. Verder heeft dit apparaat een mooi design en lekt deze vrijwel niet na. Ook de kalkindicator die aangeeft wanneer de machine ontkalkt moet worden is erg handig. Enige nadeel is dat het apparaat toch nog wel wat lawaai maakt en trilt tijdens het maken van een kopje Senseo koffie. Maar ten opzichte van de oudere versies is deze vernieuwde versie sterk verbeterd.

RiRi 27-07-2016

mooi apparaat, lekkere koffie

Nieuwe Senseo, mooie vormgeving, koffie met een lekker laagje schuim erop. Enige is dat het plaatje trilt bij gebruik. Hier gaan we wel iets op verzinnen, want dat irriteert een beetje. Koffie is snel klaar

CaféLatte 26-07-2016

Lekkere hete koffie

Ik heb al jaren een Senseo, maar was dringend aan nieuwe toe. Ik was zeer benieuwd wat deze nieuwe Senseo anders zou zijn dan mijn oude en ik ben echt blij verrast. Koffie wordt vele malen warmer en de smaken die ik altijd gebruik smaken vele malen intenser. Ik hoef dus niet meer de Dark roast te nemen om een lekker smakelijk bakkie te krijgen, een Regular smaakt me nu ook prima.
De knop om de intensiteit aan te passen is ook erg handig. Zelf bepalen of je een espresso wilt of een lungo. Wat ik ook gedaan heb, is anderhalf kopje koffie maken met de sterkere smaak, ik krijg dan een mooie volle beker met heerlijke koffie.
Deksel sluit makkelijker en soepel.
Nadelen? Ja 2, het rooster waar de beker(s) op staat rammelt en het waterreservoir is van minder hard plastic dan voorheen. Hierdoor vind ik het lastiger om het goed op zijn plaats te krijgen, maar dat kan ook gewenning zin.
Al met al ben ik erg tevreden met het apparaat en ook de mooie bruine kleur past precies bij mijn nieuwe keuken.

clau123 26-07-2016

Heerlijke koffie

Enen mooi koffiezetapparaat,beter dan de vorige Senseo die ik had,de koffie is smaakvoller,intenser en heeft een heerlijke schuimlaag.
Ideaal is ook de in hoogte verstelbare tuit, zo kun je ook je grotere mokken eronder zetten.