Philips Titanium koffiezetter met thermische kan

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Titanium koffiezetter met thermische kan op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

r**************@y******** 05-11-2022

Correctie op eerdere review

Ik heb dit apparaat in de zomer 2022 gekocht omdat het de enige keus was op het moment dat mijn oude koffiezetapparaat van een vertrouwd merk het begaf. Uit pure ergernis over het moeizame proces van koffie zetten (niet doorlopen) plaatste ik een negatieve review in juli 2022. Intussen lukt het koffie zetten beter, een enkele keer blijft er koffie achter in het filter maar meestal loopt het goed door. Maar het luistert behoorlijk nauw.
Ik vind de smaak redelijk goed, de temperatuurt ook redelijk (maar niet erg heet; weet niet hoe lang de koffie warm blijft omdat ik die vlot weg drink). Het waterreservoir is lastig af te lezen dus ik vul het dan maar met het aantal kopjes water dat ik nodig heb.

Pluspunten

• zuinig met koffie en met stroom
  • mooie vormgeving

Minpunten

• koffie loopt lastig door
  • peil waterreservoir slecht afleesbaar

r**************@y******** 18-07-2022

teleurstelling

Na jaren viel mijn oude koffiezet apparaat uit. De winkel had dat merk niet op voorraad dus een Philips gekocht. Heb dit product nu enkele maanden in gebruik. Door thermoskan blijft de koffie goed warm, smaak is redelijk nadat ik hoeveelheid gemalen koffie heb verlaagd (dus zuiniger met koffie!). Echter, ik ben het apparaat compleet zat, nu het de laatste tijd weigert vanzelf door te lopen. Filter raakt vol met koffie en de kan blijft vrijwel leeg. Moet een mes er tussen schuiven om door te laten lopen. Van alles geprobeerd maar het blijft schipperen. Philips heeft voor mij afgedaan en ik ga vanwege de ergernis terug naar mijn oude merk.

Pluspunten

• zuinig met koffie
  • blijft goed warm

Minpunten

• stroomt slecht tot niet door

Mieke 07-10-2021

Goed en stijlvol apparaat

Dit apparaat slaat als het klaar is vanzelf af. Koffie is warmer en veel lekkerder vanwege speciale afsluitdop.
De thermoskan schenkt zonder te druppen.

Pluspunten

• Koffie is Warmer en lekkerder
  • Sluit goed af, drupt niet bij het schenken

Minpunten

• Pruttelt als je het verschuift.

Colinda Zuidema 19-06-2021

Wel hete koffie

We hebben dit apparaat aangeschaft door tip van de buren. Deze hebben ook dit koffieapparaat. We zetten altijd minimaal 5 kopjes (grote) zodat we de hele morgen of middag genoeg koffie hebben. En voor aanwaai koffiedrinkers... Hierdoor is de pot voldoende gevuld om de warmte te bewaren. De reden waarom we een thermoskan wilden voldoet ruimschoots.

Pluspunten

• hete koffie
  • mooi design
  • prijs

Minpunten

• geen afneembare waterkan

Steekel 17-01-2019

voldoet niet meer

Wij hebben dit apparaat nu ongeveer 1 jaar in gebruik. In het begin waren we er erg tevreden over, maar nu lijkt het ineens alsof de koffie een stuk minder warm wordt. Nu al versleten? Valt ons erg tegen aangezien het apparaat een behoorlijk hoge aanschafprijs had. Dus maar weer op zoek naar een nieuw apparaat zonder thermoskan.

Pluspunten

• design
  • duidelijk waterreservoir

Minpunten

• lauwe koffie
  • onhandig te openen van kan

Henk de Vries. 06-12-2018

Redelijke koffie.

Koffie niet heet genoeg,water bijvullen lastig, niet duidelijk te zien,smaak koffie goed,inzetten koffiekan gaat stroef en de prijstelling is gezien het resultaat aan de hoge kant.

Pluspunten

• koffiesmaak goed.
  • een kopje kan.

Minpunten

• geen hete koffie.
  • bijvullen water slecht te zien.