Philips Senseo Viva Café HD7829

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 183 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo Viva Café HD7829 op Kieskeurig.be.

BesteProduct.nl 03-10-2016

Philips HD7829 Senseo Viva Café: Trendy Senseo apparaat voor een heerlijk kopje koffie!

De Philips HD7829 Senseo Viva Café is een mooi trendy vormgegeven apparaat met hippe kleuren. De mintgroene versie vrolijkt mijn keuken leuk op. Gelukkig zijn ook de gebruiksvriendelijkheid van het apparaat en de werking weer prima in orde. Het begint al met de handige gebruiksaanwijzing (yes, met plaatjes!) en snelle duidelijke handelingen alvorens het apparaat te kunnen gebruiken. Je kan heel snel starten en binnen een mum van tijd heb je een kopje koffie. Enig minpuntje is dat ik het apparaat wel veel lawaai vind maken. De koffie is heet en smaakt goed. Ik had nog niet eerder een Senseo met verstelbare tuit maar vind het echt super makkelijk! Nu past elk kopje en kun je de tuit zo stellen dat je, ook bij de kleine kopjes, geen last hebt van gespetter. De automatische ontkalkingsindicator geeft aan wanneer je het apparaat moet ontkalken. Verder gaat het apparaat na 30 minuten uit en dat is weer lekker energiezuinig. Al met al een mooi en prima Senseo apparaat die zijn geld (en de kooptip) zeker waard is.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Snelle start
  • Erg gebruiksvriendelijk
  • Verstelbare tuit
  • Mooi trendy vormgegeven