Philips HD7565 - Reviews

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,1

Danhen 03-01-2017

Redelijk product

De koffie is heerlijk warm. Het is alleen jammer dat door de hitte, die nodig is om de koffie op temperatuur te krijgen de buiten wanden dan gaan vervormen en het deksel dan gaat liggen klapperen. Na de afkoeling is alles weer normaal.

Catharina23 20-12-2016

Spijt van aankoop

Er zijn al zoveel klachten over het te vlug uitgaan van dit apparaat ,dat Philips naar mijn mening de apparaten terug moet nemen.Wij hebben 10 december ook 1 gekocht ,en dachten dat het ding stuk was.
Totdat we in de handleiding lazen dat het vroegtijdige uitgaan een beveiliging is .Het is ontzettend vervelend,en al helemaal als je bezoek hebt.Philips stel de mensen schadeloos,want dit wil niemand en is ook zeker geen reclame voor jullie produkt.

Jansen39 06-09-2016

prima koffiezetapparaat

Prima koffiezetapparaat. Lekkere koffie en ziet er mooi uit. Timer van een half uur oke. Jammer dat er bij aanschaf een reclame sticker op het voorfront zit. Nergens voor nodig. Weekt er met water niet af en bij voorzichtig wrijven met wat wasbenzine op een doekje zijn er toch krassen ontstaan.

Karska 30-05-2016

Wat een tegenvaller

Vorige Philips was stuk dus nieuwe gekocht gaat ie al na een half uur uit snap niet wie dat bedacht heeft maar duidelijk geen koffie drinker
Na 30 jaar Philips nu nooit meer bah baal er verschrikkelijk van

HelaasMiskoop 06-04-2016

het is een mooi apparaat helaas schakeld hij al na een half

wij kochten deze koffiezetter (HD7565) omdat hij precies op de vorige leek, ook van Philips waar we heel tevreden over waren
het apparaat zet goede koffie, lekker heet
maarrrrr.....
helaas schakelt hij al na een half uur al uit, dit hadden wij bij de aankoop natuurlijk niet gezien
wel dat hij automatisch uit schakelt maar niet al na een half uur
ZEER! teleurgesteld dus
ik ben bang dat hij bij de kringloop beland :-(

nachtjager 18-03-2016

Waardeloos die automatiche autschakeling

Koffieautomaat is prima, goede hete koffie en snel gezet, alleen voor mij nooit weer dit apparaat. Je moet de hele dag al haasten en dan moet je er 's avonds ook nog tegen slikken om je tweede kop koffie heet in je mok te krijgen. Negen van de tien keer is het apparaat al uitgeschakeld en is de koffie lauw. Optie thermoskan is ook niet energie zuinig want die moet je eerst voorverwarmen .

Alwin H 03-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,6
Na 2,5 jaar al kapot!
Ondanks uitvoerig ontkalken pauzeert het apparaat de hele tijd, waardoor koffie zetten ineens heel lang duurt. We hebben zojuist maar een ander apparaat besteld, geen Philips meer. Zonde, na 2,5 jaar al!!

AlwinH 03-01-2016

Na 2,5 jaar al kapot!

kosknig 13-07-2015 Product paar weken in bezit

4,2
Om te zien is het een fraai apparaat en de belofte van Aroma Swirl klinkt veelbelovend.

De koffie is prima van temperatuur maar daar houdt het helaas mee op.

Er zit werkelijk geen tot weinig smaak aan de koffie en ook meer koffie gebruiken verandert niets aan de smaak,het blijft een slappe bak.

Ik heb Philips hier over gemaild maar jammer genoeg reageren ze hier niet op.
Er rest mij niets anders dan een ander apparaat te kopen maar geen Philips meer.

aceje 23-10-2014

Normaal koffiezetapparaat

Bij het inschenken moet je de kan exact rechthouden anders knoei je heel vlug druppels op tafel. Mijn vorige kan (Roma) had dit niet.
Ook moet je uitkijken met inschenken voor de stoom die ontsnapt en je hand pijn kan doen.

siepje1972 21-05-2014 Product maand in bezit

2,8
ik heb 16 een philips cafe roma gehad perfecte koffie.
Nu heb ik deze er zit werkelijk geen smaak aan, hij pruttelt het water er zo snel doorheen dat er geen smaak aan zit, het is net afwaswater. Moet maar op zoek naar een ander want de koffie uit dit apparaat staat mij tegen.

bertp 05-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ik herken het apparaat absoluut niet in de onderstaande reviews.
1.Het schenken gaat prima, mits je niet te snel schenkt maar dat gebeurt bij alle koffiekannen!
2. Het sluiten van de filtereenheid gaat ook prima. Hier geldt dat je de koffiefilter onder de bovenkant van het unit moet houden, anders duw je de filter naar binnen en dan resulteert het inderdaad in niet te drinken koffieachtig spul!
3. De koffietemperatuur is prima, niets te klagen.
4. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Voor alles geldt dat sommige dingen met beleid moeten gebeuren dan gaat het meestal goed.

p.vorst 04-03-2014 Product paar dagen in bezit

3,8
Inderdaad een waardeloze machine,gekocht bij DE met gebruikmaking van de spaarpunten voor dik 50 euro,veel te duur zoals bleek na enig zoeken oop internet.
Als na veel geraas het waterreservoir leeg is moet je wachten tot de warmhoudplaat de koffie op temperatuur heeft gebracht, smaak is redelijk tot goed.
Slecht is de afleesbaarheid van de waterhoeveelheid en na enig gebruik sluit de koffiehouder niet echt meer, rampzalig is het herplaatsen van de koffiehouder als deze is uitgenomen om hem schoon te maken of te vullen.
Dus conclusie van hier is niet kopen.

minapreu 31-10-2013

tegenvallend apparaat

Dit product is nu een jaar in mijn bezit. De druppelstop is snel slechter geworden. Nadat een metalen strip eruit is gevallen stopt -ie helemaal niks meer. De aan/uitknop is niet met een vinger te bedienen; je moet met je andere hand het apparaat tegenhouden, anders schuif je het apparaat alleen maar naar achteren. Inschenken zonder morsen is onmogelijk. De koffie is prima, de temperatuur ook. Prettig dat hij automatisch afslaat na enige tijd.

Christa2009 20-10-2013 Product jaar of meer in bezit

5,8
Waardeloos koffiezetapparaat! Of ik de koffie nu slap of wat sterker zet, het smaakt gewoon niet. Als mijn moeder met precies hetzelfde merk koffie (zelfde verhouding water / koffie) zet met haar Tefal apparaat dan smaakt het prima, maar met dit apparaat komt er 'bocht' uit! Ik ben dus helemaal niet tevreden met dit apparaat. Erg jammer, ik ga een ander merk zoeken.

antia69 28-01-2013

Je bent een topper als je hier zonder knoeien mee kan schenken.

De koffie smaakt prima, maar met deze kan kun je echt
niet zonder knoeien schenken.
Dan is het toch een waardeloos procduct.
Heeft iemand nog tips?

Edith 28-10-2012

Klacht

Het enigste nadeel is dat de pot altijd lekt met uitschenken.
Mijn vraag is kan Philips hier wat mee doen?

yvanca1979 07-06-2012 Product half jaar in bezit

4,8
DHet is een mooi koffiezetapparaat om te zien en de koffie is redelijk. Daar houdt het echt mee op!
Schenken zonder te morsen is nagenoeg onmogelijk en de filterhouder schiet steeds open met het gevolg dat kokend heet water over het aanrecht loopt i.p.v. in de filter. Ik heb echt spijt van deze aankoop!

palmboom 22-05-2012

heb betere producten van Philips gehad

Het apparaat is mooi om te zien, werkt snel, zelf uitschakeling is prima.
Wat mij erg tegenvalt is dat de schenkkan altijd morst met koffie uitschenken op welke manier ik dit ook doe. Heb zelfs al geprobeerd om met de deksel omhoog koffie uit te schenken en uiteraard de koffie sneller of langzamer uit te schenken. Heb werkelijk alle manieren geprobeerd maar kan morst altijd waardoor ik altijd een vel keukenrol moet klaarleggen voordat ik de koffie uit ga schenken zodat ik na schenken het aanrecht gelijk van koffie druppels kan reinigen.

Lois 20-05-2012

Koffieapparaat werkt naar behoren maar druppelstop is een zwak punt

Dit product doet redelijk aan de verwachtingen behoudens de druppelstop, deze was binnen de kortste tijd defect en is niet zelf te repareren (binnenwerk afgebroken bij het metalen veertje ijzerenstripje.
Weet niet of dit onder de garantie valt.