Philips HD7565/20 - Reviews

5,1

Alwin H 03-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,6
Na 2,5 jaar al kapot!
Ondanks uitvoerig ontkalken pauzeert het apparaat de hele tijd, waardoor koffie zetten ineens heel lang duurt. We hebben zojuist maar een ander apparaat besteld, geen Philips meer. Zonde, na 2,5 jaar al!!

kosknig 13-07-2015 Product paar weken in bezit

4,2
Om te zien is het een fraai apparaat en de belofte van Aroma Swirl klinkt veelbelovend.

De koffie is prima van temperatuur maar daar houdt het helaas mee op.

Er zit werkelijk geen tot weinig smaak aan de koffie en ook meer koffie gebruiken verandert niets aan de smaak,het blijft een slappe bak.

Ik heb Philips hier over gemaild maar jammer genoeg reageren ze hier niet op.
Er rest mij niets anders dan een ander apparaat te kopen maar geen Philips meer.

siepje1972 21-05-2014 Product maand in bezit

2,8
ik heb 16 een philips cafe roma gehad perfecte koffie.
Nu heb ik deze er zit werkelijk geen smaak aan, hij pruttelt het water er zo snel doorheen dat er geen smaak aan zit, het is net afwaswater. Moet maar op zoek naar een ander want de koffie uit dit apparaat staat mij tegen.

bertp 05-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ik herken het apparaat absoluut niet in de onderstaande reviews.
1.Het schenken gaat prima, mits je niet te snel schenkt maar dat gebeurt bij alle koffiekannen!
2. Het sluiten van de filtereenheid gaat ook prima. Hier geldt dat je de koffiefilter onder de bovenkant van het unit moet houden, anders duw je de filter naar binnen en dan resulteert het inderdaad in niet te drinken koffieachtig spul!
3. De koffietemperatuur is prima, niets te klagen.
4. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Voor alles geldt dat sommige dingen met beleid moeten gebeuren dan gaat het meestal goed.

p.vorst 04-03-2014 Product paar dagen in bezit

3,8
Inderdaad een waardeloze machine,gekocht bij DE met gebruikmaking van de spaarpunten voor dik 50 euro,veel te duur zoals bleek na enig zoeken oop internet.
Als na veel geraas het waterreservoir leeg is moet je wachten tot de warmhoudplaat de koffie op temperatuur heeft gebracht, smaak is redelijk tot goed.
Slecht is de afleesbaarheid van de waterhoeveelheid en na enig gebruik sluit de koffiehouder niet echt meer, rampzalig is het herplaatsen van de koffiehouder als deze is uitgenomen om hem schoon te maken of te vullen.
Dus conclusie van hier is niet kopen.

Christa2009 20-10-2013 Product jaar of meer in bezit

5,8
Waardeloos koffiezetapparaat! Of ik de koffie nu slap of wat sterker zet, het smaakt gewoon niet. Als mijn moeder met precies hetzelfde merk koffie (zelfde verhouding water / koffie) zet met haar Tefal apparaat dan smaakt het prima, maar met dit apparaat komt er 'bocht' uit! Ik ben dus helemaal niet tevreden met dit apparaat. Erg jammer, ik ga een ander merk zoeken.

yvanca1979 07-06-2012 Product half jaar in bezit

4,8
DHet is een mooi koffiezetapparaat om te zien en de koffie is redelijk. Daar houdt het echt mee op!
Schenken zonder te morsen is nagenoeg onmogelijk en de filterhouder schiet steeds open met het gevolg dat kokend heet water over het aanrecht loopt i.p.v. in de filter. Ik heb echt spijt van deze aankoop!

BaukePiter 24-08-2011 Product kwartaal in bezit

De koffie is lekker, maar het schenken gaat altijd gepaard met knoeien. Op de één of andere manier blijven er altijd druppels aan de buitenkant hangen.
Na twee maanden ging de aan-uit knop al kapot.
Er zit wel twee maanden garantie op.