Philips HD7565 - Reviews

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4,7

siepje1972 21-05-2014 Product maand in bezit

2,8
ik heb 16 een philips cafe roma gehad perfecte koffie.
Nu heb ik deze er zit werkelijk geen smaak aan, hij pruttelt het water er zo snel doorheen dat er geen smaak aan zit, het is net afwaswater. Moet maar op zoek naar een ander want de koffie uit dit apparaat staat mij tegen.

Ronald K. 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Werkt helemaal niet

Verpakking weggegooid en na 2 weken apparaat voor het eerst gebruikt. Veel lawaai, maar water wordt helemaal niet omhoog geleid.....apparaat werkt dus gewoon niet! Wat een miskoop!!!!

Minpunten

• Apparaat niet werkend te krijgen

marcus 06-07-2017 Product paar maanden in bezit

een te goedkope koffiezet apparaat

een koffiezetapparaat met een koffiekan die tijdens het schenken lekt. de koffie blijft niet lang warm omdat het warm houd plaatje automatisch uitgaat. Ook de koffiekan laat veel warmte door(te dun). Hadden we maar de hd 7544 die duurder was gekocht. Hadden we nu warme koffie.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• lekt bij inschenken
  • koffie snel koud

moppen 28-06-2017

Goedkoop en mager qua kwaliteit.

Na de aankoop van onze philips koffiezetter HD7565 twee jaar geleden, begaf onze het ook, werd niet warm en liep niet meer door.
Ik als elektronica hobbyist heb hem vanmorgen losgehaald en doorgemeten.
Hieruit kwam naar voren dat de thermostaat onderhevig was aan oxidatie.
Na de thermostaat ingespoten te hebben met WD40, en met lucht uitgeblazen te hebben, en het bimetaal iets meer voorspanning gegeven te hebben werkt hij weer als nieuw en word weer heet, jammer van de lek kan, dat kan ik niet veranderen.

Dol8 22-04-2017

Miskoop

Als ik vooraf had geweten dat het apparaat al na 30 minuten zou uitschakelen had ik het apparaat nooit gekocht. Ik dacht eerst dat ik bij het werken aan het aanrecht per ongeluk het knopje had aangesloten. Verkoopster heeft hierover niets gezegd en ook op het bijgeplaatste bordje was hierover niets te lezen. Gebruiksaanwijzing goed gelezen. Ook hier geen melding. In een half uur drink ik net 1 kopje koffie. De rest zou ik dan kunnen weggooien. Ook de sticker snap ik niet. Met moeite en helaas niet zonder beschadiging te verwijderen. Nu het apparaat is gebruikt kan ik het ook niet meer terugbrengen.

Henk66666 18-04-2017

Koffiezetten kan ie wel, maar die sticker

Wij hebben deze koffiezetter nu enkele dagen in gebruik, en hij zet prima koffie. Maar we ergeren ons aan de sticker die er links opgeplakt is, en bijna niet te verwijderen is. Dat moet anders kunnen Philips

Danhen 03-01-2017

Redelijk product

De koffie is heerlijk warm. Het is alleen jammer dat door de hitte, die nodig is om de koffie op temperatuur te krijgen de buiten wanden dan gaan vervormen en het deksel dan gaat liggen klapperen. Na de afkoeling is alles weer normaal.

Catharina23 20-12-2016

Spijt van aankoop

Er zijn al zoveel klachten over het te vlug uitgaan van dit apparaat ,dat Philips naar mijn mening de apparaten terug moet nemen.Wij hebben 10 december ook 1 gekocht ,en dachten dat het ding stuk was.
Totdat we in de handleiding lazen dat het vroegtijdige uitgaan een beveiliging is .Het is ontzettend vervelend,en al helemaal als je bezoek hebt.Philips stel de mensen schadeloos,want dit wil niemand en is ook zeker geen reclame voor jullie produkt.

Jansen39 06-09-2016

prima koffiezetapparaat

Prima koffiezetapparaat. Lekkere koffie en ziet er mooi uit. Timer van een half uur oke. Jammer dat er bij aanschaf een reclame sticker op het voorfront zit. Nergens voor nodig. Weekt er met water niet af en bij voorzichtig wrijven met wat wasbenzine op een doekje zijn er toch krassen ontstaan.

Karska 30-05-2016

Wat een tegenvaller

Vorige Philips was stuk dus nieuwe gekocht gaat ie al na een half uur uit snap niet wie dat bedacht heeft maar duidelijk geen koffie drinker
Na 30 jaar Philips nu nooit meer bah baal er verschrikkelijk van

HelaasMiskoop 06-04-2016

het is een mooi apparaat helaas schakeld hij al na een half

wij kochten deze koffiezetter (HD7565) omdat hij precies op de vorige leek, ook van Philips waar we heel tevreden over waren
het apparaat zet goede koffie, lekker heet
maarrrrr.....
helaas schakelt hij al na een half uur al uit, dit hadden wij bij de aankoop natuurlijk niet gezien
wel dat hij automatisch uit schakelt maar niet al na een half uur
ZEER! teleurgesteld dus
ik ben bang dat hij bij de kringloop beland :-(

nachtjager 18-03-2016

Waardeloos die automatiche autschakeling

Koffieautomaat is prima, goede hete koffie en snel gezet, alleen voor mij nooit weer dit apparaat. Je moet de hele dag al haasten en dan moet je er 's avonds ook nog tegen slikken om je tweede kop koffie heet in je mok te krijgen. Negen van de tien keer is het apparaat al uitgeschakeld en is de koffie lauw. Optie thermoskan is ook niet energie zuinig want die moet je eerst voorverwarmen .

Alwin H 03-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,6
Na 2,5 jaar al kapot!
Ondanks uitvoerig ontkalken pauzeert het apparaat de hele tijd, waardoor koffie zetten ineens heel lang duurt. We hebben zojuist maar een ander apparaat besteld, geen Philips meer. Zonde, na 2,5 jaar al!!

AlwinH 03-01-2016

Na 2,5 jaar al kapot!

kosknig 13-07-2015 Product paar weken in bezit

4,2
Om te zien is het een fraai apparaat en de belofte van Aroma Swirl klinkt veelbelovend.

De koffie is prima van temperatuur maar daar houdt het helaas mee op.

Er zit werkelijk geen tot weinig smaak aan de koffie en ook meer koffie gebruiken verandert niets aan de smaak,het blijft een slappe bak.

Ik heb Philips hier over gemaild maar jammer genoeg reageren ze hier niet op.
Er rest mij niets anders dan een ander apparaat te kopen maar geen Philips meer.

aceje 23-10-2014

Normaal koffiezetapparaat

Bij het inschenken moet je de kan exact rechthouden anders knoei je heel vlug druppels op tafel. Mijn vorige kan (Roma) had dit niet.
Ook moet je uitkijken met inschenken voor de stoom die ontsnapt en je hand pijn kan doen.

bertp 05-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ik herken het apparaat absoluut niet in de onderstaande reviews.
1.Het schenken gaat prima, mits je niet te snel schenkt maar dat gebeurt bij alle koffiekannen!
2. Het sluiten van de filtereenheid gaat ook prima. Hier geldt dat je de koffiefilter onder de bovenkant van het unit moet houden, anders duw je de filter naar binnen en dan resulteert het inderdaad in niet te drinken koffieachtig spul!
3. De koffietemperatuur is prima, niets te klagen.
4. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Voor alles geldt dat sommige dingen met beleid moeten gebeuren dan gaat het meestal goed.

p.vorst 04-03-2014 Product paar dagen in bezit

3,8
Inderdaad een waardeloze machine,gekocht bij DE met gebruikmaking van de spaarpunten voor dik 50 euro,veel te duur zoals bleek na enig zoeken oop internet.
Als na veel geraas het waterreservoir leeg is moet je wachten tot de warmhoudplaat de koffie op temperatuur heeft gebracht, smaak is redelijk tot goed.
Slecht is de afleesbaarheid van de waterhoeveelheid en na enig gebruik sluit de koffiehouder niet echt meer, rampzalig is het herplaatsen van de koffiehouder als deze is uitgenomen om hem schoon te maken of te vullen.
Dus conclusie van hier is niet kopen.

minapreu 31-10-2013

tegenvallend apparaat

Dit product is nu een jaar in mijn bezit. De druppelstop is snel slechter geworden. Nadat een metalen strip eruit is gevallen stopt -ie helemaal niks meer. De aan/uitknop is niet met een vinger te bedienen; je moet met je andere hand het apparaat tegenhouden, anders schuif je het apparaat alleen maar naar achteren. Inschenken zonder morsen is onmogelijk. De koffie is prima, de temperatuur ook. Prettig dat hij automatisch afslaat na enige tijd.

Christa2009 20-10-2013 Product jaar of meer in bezit

5,8
Waardeloos koffiezetapparaat! Of ik de koffie nu slap of wat sterker zet, het smaakt gewoon niet. Als mijn moeder met precies hetzelfde merk koffie (zelfde verhouding water / koffie) zet met haar Tefal apparaat dan smaakt het prima, maar met dit apparaat komt er 'bocht' uit! Ik ben dus helemaal niet tevreden met dit apparaat. Erg jammer, ik ga een ander merk zoeken.