Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.be.

Anja 03-04-2016
  • Product maand in bezit

Mooi maar onhandig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Het apparaat is mooi vormgegeven en de koffie best lekker, maar in een aantal opzichten is het erg onhandig. Je kunt niet zonder veel te morsen water in het waterreservoir schenken met de kan. En je kunt niet zien hoeveel water je in het reservoir schenkt, dit moet op de gok. Ook zit er vaak koffiegruis in de koffie als je het maximale aantal kopjes zet. Ik zou dit apparaat nooit meer kopen.

walt1234 16-09-2016

wat een rotding!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Super slecht apparaat.water opschenken bijna onmogelijk. houdt altijd een doek gereed om je aanrecht en de koffiemachine droog te maken.de thermoskan houdt de koffie niet lang warm. handle na 2 weken afgebroken. de bewegende opschenk-arm in het apparaat, duwt het filter opzij, en dus geen koffie maar prut.

Karel 26-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Even snelle miskoop gedaan

3,4
Oude koffiezetapparaat kan gebroken , dus snel naar de winkel voor een nieuwe. Philips genomen om vertrouwde kwaliteit. Na een tijdje bleek dit toch een miskoop voor ons. Een aantal punten is gewoon niet goed over nagedacht. Minder inhoud dan gedacht, berekend voor erg kleine kopjes. Lastig te doseren, waterpeilmeter onduidelijk en na een aantal weken niet meer af te lezen, moeilijk om niet te morsen met water vullen, koffiestop als je de kan er onderuit haalt laat telkens druppels vallen, de hendel op de deksel van de kan zal geen lang leven beschoren zijn. We hebben het apparaat nog een kans gegeven op onze vakantie, maar waren na terugkomst overtuigd dat het voor ons een miskoop is geweest. Het apparaat staan nu te verstoffen in de schuur en hebben snel een andere gekocht die wel aan onze verwachtingen voldoet. Wat ons betreft geen blind vertrouwen meer Phillips

Anoniem 13-04-2021

na jaren een nieuwe koffiezetter

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Onze oude DE koffiezetter is aan vervanging toe. We zochten een kleinere,en in de Philips email zagen we een leuk uitziende koffiezetter. het was even wennen met water ingieten, deden we voorheen met de koffiekan maar gebruiken nu een grote schenkbeker. Isolatie kan werkt prima, schakelt zichzelf uit is ook een voordeel. 1nadeel is moeilijk leegschudden, maar je kan hem helemaal op z'n kop houden zonder knoeien.
Wij zijn tevreden met deze aankoop voor een goede prijs.

Koffiepruttelaar 08-04-2021

Minder dan de voorgangers

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Heb 2 oudere versies van dit apparaat. Daar beleef ik veel plezier aan. Nu had ik een derde nodig voor in een chalet! Deze versie vind ik ern stuk minder. Er kunnen minder koppen uit. Lastiger om de juiste smaak te krijgen. Meegekomen schepje klopt niet. Koffiekan koelt sneller af en is minder geïsoleerd. Koffiefilter plaatsen moet erg decuur gebeuren, anders komt er koffiedik mee

Hendrikh 18-03-2021

Filter slaat dubbel

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Ik ben slecht tevreden over dit product, de koffiefilter slaat regelmatig dubbel waardoor de koffie niet meer smaakt

tignale 15-03-2021

koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Fijn en handzaam koffiezetapparaat.
Helaas lekt het geregeld bij inschenken.
Het gaat niet automatisch uit.

Drenth 11-03-2021

Beetje jammer dat er altijd koffie in blijft

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Model is mooi, fijn dat er een thermoskan bij zit.
Wat jammer is: binnenkant loopt niet recht door, maar een beetje naar binnen gevormd.
Er blijft altijd koffie in. Als je de kan, zonder deksel, leeg wilt maken boven een kopje komt er nog een hoop uit. Knoeiboel.

Erg-ontevreden 11-03-2021

Het product voldoet absoluut niet

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

De koffie is, vergeleken met mijn “oude” koffiezetapparaat, matig warm, al gelijk nadat de koffie gezet is, de thermische kan heeft dan ook weinig nut

Mameer 11-03-2021

Koffie blijft niet warm

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Het toestel heeft een thermosfles.
Maar die houdt niet warm. Het is de plaat waar die opstaat die verwarmt. Het is ook moeilijk om die volledig uit te gieten zonder het deksel te verwijderen.

Akke88 19-02-2021

Product niet zoals verwacht

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Het apparaat gaat heel snel uit,dan moet je het steeds weer aan drukken om warme koffie te kunnen drinken.

Williampje 16-02-2021

Als reserve kan

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Reserve kan, heb al jaren van Phillips spullen,. Zelfs buizen ecc85 ech 85 en veel meer scheerapparaat, tekentafel van gietijzer uit het gebouw in nijmegen, mijn oom heeft er gewerkt en kennissen, kan bijna niet zonder!

Adje van 15-02-2021

Koffiepot .ik had er meer van verwacht

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Koffiepot schenkt niet zo gemakkelijk water in de automaat. Inhoud klopt ook niet met weergave kopjes

Werff 10-02-2021

Niet warm genoeg

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Koffie is niet warm genoeg en wat voor verhaal kan ik hier nog meer aan toe voegen... koffie hoort heet te zijn!

Frts 11-09-2020

Elegant en doeltreffend

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Het is een eenvoudig maar mooi vormgegeven apparaat, de koffie is uitstekend.
De onbreekbare thermoskan is erg handig en groot genoeg (6 mokken of 8 kopjes).
Precies wat wij zochten, dus wij zijn er tevreden mee.

Giganto 28-05-2020

Redelijk, maar

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

goed is dat, indien de deksel nog openstaat, geen water lekt. Komt direct weer in de vuilbak.
Minder is dat de koffie wat lauw is. Ook weer een andere werking van de deksel. Heb een andere Philips, daar moet naar rechts draaien om koffie te krijgen. Hier valt hij er dan af. Je moet er op drukken.
Mijn andere Philips geeft wel hete koffie.

Oosterwechel 09-01-2020

Een blunder van een koffiezet apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Een hekel aan koffie zetten gekregen door dit apparaat. De kan morst voortdurend. Water in gieten gaat standaard mis. Grootste irritatie is het te ver gezochte systeem dat de hoeveelheid water aan moet geven. Daar moet je met het lampje van je telefoon of zaklantaarn bij schijnen om te kunnen zien hoeveel koffie je zet. De indicatie van 4 koppen is al na een maand ‘numb’. Terwijl je bij schijnt klettert er net zoveel water naast het apparaat dan in het apparaat. De ‘slimme’ arm die meeschuift wanneer je het bovenste deksel dicht doet blijft geregeld steken. De thermoskan is knudde, de koffie is in no time lauw. Serieus, een draak van een apparaat. Past totaal niet bij Philips. Geen € en geen koffie waard.

Dirkie01 11-09-2019

Te onvriendelijk

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Om de koffie warm te krijgen in de kan moet deze eerst gespoeld worden met heet water. Dit zorgt er voor dat het apparaat onvriendelijk wordt in gebruik. Spoel je de kan niet om met heet water, is de koffie pislauw in de kan nadat deze gezet is. Mijn oordeel is dat je te veel heet water moet gebruiken om tot een aanvaardbaar resultaat te komen.

Kleintje44 04-09-2019

Miskoop

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Onhandig in gebruik. Waterstand niet te zien, zelfs met bril en zaklamp een probleem. Wat is er mis met het doorschijnende buisje?
Koffie snel lauw.

Geert30 06-08-2019

Uitstekend koffiezetapparaat zonder poespas

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Dit apparaat heeft mij vele jaren uitstekende koffie afgeleverd! Jaren geleden tweedehands gekocht en bijna dagelijks meermaals gebruikt. Helaas is zojuist het schenkknopje afgebroken, maar na zoveel jaren trouwe dienst vind ik dat niet heel vreemd. Ik ga op zoek naar een vervangende bovenkant voor de koffiekan, want ik blijf de machine graag gebruiken.
Ik herken de vele klachten van anderen niet, vandaar deze review. Dosering is goed te doen, lekkere koffie en de koffie blijft een paar uur prima op temperatuur.
Enige echte nadeel is dat je de filterhouder en koffiekan goed op zijn plek moet zetten/klikken, anders kan de koffie niet in de kan, met als gevolg dat dit overstroomt. Als de kan niet op zijn plek staat houdt dit een plas koffie op de vloer in.