De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun KF 47 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Mespreuve Jo 29-07-2019

SLECHT toestel

Geschreven voor: Braun KF 47

heb dit toestel gekocht als vervanging van goedkope : is GEWOON SLECHT CONCEPT
1. loopt te snel door waardoor de filter steeds OVERloopt : gruis in kan en filter zet zich vast, loopt niet verder door
2. druppelstop is slecht systeem : druppelt of loopt door, gevolg koffie op warmhoudplaat en kleeft, bakt aan … toestel STUK
3. Ik dacht gelukkig heb ik nog garantie (ongv. na 1.5j) : Ja goed, ZELFDE toestel / ZELFDE probleem, pas 4 a 5 tas watervullen, anders loopt ie over, dus 2 - 3 X bijvullen en een kan na zowat 30- 35 min. Daarbij blijft CONCEPT slecht : druppelsysteem verkeerd.
IS EEN PROTOTYPE DAT OP ALTERNATIEF GOEDKOOP KANAAL OP DE MARKT GEGOOID WORDT
SHAME ON YOU BRAUN !!
IK MELDT DIT OP SOCIALE MEDIA …;;;#

Pluspunten

• GEEN
  • GEEN

Minpunten

• ALLES
  • ALLES
  • VERKEER CONCEPT / PROTOTYPE

Officiele reactie van Braun 30-07-2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl.
Spijtig om te vernemen dat het erop lijkt dat uw koffiezetter wederom een technisch defect lijkt te vertonen.
Indien gewenst kunt u uw koffiezetter voor herstel aanbieden bij onze technische dienst:

Met vriendelijke groet,

serviceteam Braun huishoudelijk