Philips Viva Café HD7825

8,7 (412)

Philips Senseo Viva Café HD7829

Philips Senseo Viva Café HD7829 Best Reviewed jul 2016
8,7 (412)

Beoordeling op basis van 89 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Gery 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

senseo smaak is goed maar

Hij maak wel veel herrie en stopt heel even en ga dan weer verder.geef heel vaak halve beker en moet dan nog x drukken en dan stoppen als vol is.verder mooi app.lekkere koffie.2 mnd in gebruik

Joke 08-02-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat. Koffie ie goed warm.
Minpunt is het rammelen van het plaatje waarop het kopje staat. Is goed op te vangen met een stukje keukenrol onder het plaatje. Vangt tegelijkertijd ook de druppels op.

Henriette 23-12-2015 Product maand in bezit

6,2
Wij hebben nu een aantal weken een nieuwe Senseo. Deze bevalt ons prima, maar we vinden het wel vreemd dat nu al het lampje brandt om het apparaat te ontkalken. Is dit niet veel te snel???

n. bloupot 26-02-2017 Product paar weken in bezit

lekker, snel en simpel

Top apparaat die elk moment van de dag verse koffie levert. De bediening Is makkelijk en snel. Ik kan mijn senseo iedereen aanbevelen wat inmiddels al gebeurd.

MF 19-02-2017 Product paar weken in bezit

lekker snel een bakkie

Na eerst een gewone goed functionerende standaard Senseo te hebben gehad overgestapt op een die ook cappuccino kon zetten. Niets als problemen mee gehad. De volgende is ook diverse malen voor reparatie teruggestuurd. Dus maar weer een standaard model. Tot op heden zeer tevreden.

Pluspunten

• werkt snel
  • goede kwaliteit
  • goede temperatuur

Minpunten

• verstelbare tuit zou ook snel kapot kunnen

Vincent 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Senseo wit

Het apparaat produceert de nodige herrie, maar de koffie smaakt dan ook erg goed. Erg tevreden met de prijs!

Pluspunten

• Koffie loopt automatisch door na het opwarmen.
  • Makkelijk schoon te maken.

Minpunten

• Veel kabaal

Sabrina 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Super tevreden

ik heb sinds kort een Senseo viva cafe apparaat, en ik ben heel tevreden!!
Je kan alles klaar zetten en als het appparaat warm is gaat hij vanzelf een heerlijk baqkkie zetten.
Hij is goed warm en zorgt voor een goede schuimende laag.
Het apparaat heeft ook een idicatie lampje die gaat branden als hij ontkalkt moet worden.
Ik ben zeer tevreden!!!

elske14 26-02-2016 Product maand in bezit

Het apparaat ziet er goed uit. Handig in gebruik.
Alleen de koffiepads vind ik erg duur, daarom gebruik ik bij meerdere (meer dan 4) mensen mijn oude apparaat

Frodor 26-02-2016 Product paar weken in bezit

Apparaat is handig in gebruik, alleen de koffiepads zijn zeer prijzig, daar ik hiervoor altijd snelfiltermaling regular gebruikten...Maar drink heel graag koffie...:)

Magaretha 22-02-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig design in mijn keuken. Altijd snel en lekker een vers kopje koffie. Mijn buren komen graag een kopje koffie drinken.

HFM Meinderts Ronke 17-02-2016 Product maand in bezit

een fijne Senseo makkelijk in gebruik
mooie luxe vorm uitstraling met makkelijk hoge en lage verstel tuit ben er erg blij mee

maryann 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
Heerlijke koffie alleen nu blijft me lampje branden andere ontkalking terwijl ik hem heb ontkalk en geeft nu nog minder koffie dan dat die al deed

Dori1 15-02-2016

waarmee heb je ontkalkt? Bij mij is ie prima gebleven nadat het ontkalkings lampje brandde ontkalkt met water en witte natuurazijn functioneert prima weer

e3cunfd3 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie en makkelijk gezet dus zo klaar, super! Vooral bij veel bezoek gedurende een dag, eenvoudig ff koffie te serveren!

Will 07-02-2016 Product maand in bezit

6,2
Deze Senseo maakt enorm veel lawaai tenopzichte van onze vorige senseo en mogelijkheden zijn beperkter (geen instelmogelijkheid voor grote en kleine kopjes), incidenteel zijn de kopjes maar half vol.

jan lindeboom 08-02-2016

Er is wel een mogelijkheid,als je gaat googelen naar,afstellen waterpijl Senseo komt er een duidelijke beschrijving hoe het moet.
Ik heb er goede ervaringen mee.

Will 09-02-2016

Dankjewel voor de tip, ik ga het uitzoeken

antoine4 07-02-2016 Product maand in bezit

Voorheen had ik ook al een Senseo apparaat, zeer tevreden tot nu toe, maar van duurzaamheid kan ik niks zeggen omdat ik hem pas 1 maand in bezit heb.

jan lindeboom 05-02-2016 Product maand in bezit

Het zorgd voor goede bak koffie,je kunt het apparaat ook instellen voor iets meer koffie,alleen de temperatuur van de koffie zou iets warmer kunnen.

Charlie81 30-01-2016 Product maand in bezit

6,8
Een simpele variant. Hij maakt best veel lawaai ik vergelijking met onze vorige machine. Heeft best even de tijd nodig om op te warmen. Daarnaast kun je de startknop gewoon indrukken ondanks dat het deksel gewoon open staat. Koffie is iets minder sterk, maar nog steeds wel een handige machine voor een snel bakkie.

T 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
Ja de Senseo apparaat werkt goed alleen jammer dat Philips Senseo niet de actie na komt met €20 euro retour. Na alles toe gezonden te hebben krijg je gewoon niks. Dank je wel voor deze mooie actie op papier. Weer iemand blij met een dood vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!

Ekdevink 22-01-2016 Product maand in bezit

Ik vind het een erg fijne koffiemachine, Dit doordat er een snelstart opzit. dit houd in als ik hem aan zet en de knop in druk van welk aantal kopjes ik wel dat die vanzelf daarna deze gaat maken. dit zouden alle andere machine ook moeten hebben.

milausan 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hij is nog beter en gebruiksvriendelijker dan de oude modellen.
Ik ben zeer tevreden over de nieuwe functies zoals de knop voor koppen vullen indrukken terwijl hij nog warmt en dan automatisch start.