Philips Up+ HD7884/30

caffe crema, koffie
Philips Senseo Viva Café HD7829 Best Reviewed jul 2016
8,7 (176)

CarolaSabic 11-01-2015 Product half jaar in bezit

Van mij had het reservoir wel wat groter gemogen, aan de andere kant gebruik je nu natuurlijk wel steeds vers water :)

59EHBO 07-01-2015 Product half jaar in bezit

vormgeving is small ,makkelijk voor een klein aanrecht en de senno altijd uitgaat als hij klaar is en lekkere koffie geeft welk merk je ook gebruikt het maakt niet uit

gineke52sleeboom 07-01-2015 Product maand in bezit

Doet wat het moet doen. Gemakkelijk in gebruik. Apparaat is ook eenvoudig schoon te maken. Melkopschuimer ideaal erbij. Lekkere koffie.

emildewilde 07-01-2015 Product kwartaal in bezit

Over smaak valt altijd wat te twisten daar die niet voor een ieder lelijk is, wel zijn er veel mogelijkheden van Senseo keuze. De mogelijkheden verschillen niet veel van een 2 kops machine behalve dat het iets meer tijd neemt voor het zetten van 2 kopjes. De vormgeving gaf voor ons ce doorslag, het is een klein model en daardoor goed inpasbaar in onze caravan. Het gebruiksgemak van deze Up wijkt niet veel af van onze Twist.

Jipje 07-01-2015 Product kwartaal in bezit

4,8
Het apparaat heeft een leuke uitstraling, geeft kleine hoeveelheden koffie om een mokje te vullen moet je 2 keer op de grote mok(knop) drukken en dat duurt even, het apparaat moet zich elke keer opnieuw opwarmen, als je eindelijk de koffie mokje gevuld hebt is die niet echt warm meer.
Als ik dat van te voren geweten had, had ik het apparaat nooit aangeschaft!
Heb ook gauw weer een klassieke Senseo gekocht.

Eleo Nora 07-01-2015 Product paar weken in bezit

lekker makkelijk, klein, fraai en mooi vormgegeven Senseo, gelukkig is het waterreservoir behandeld met iets dat het niet snel verkalkt. ben nog altijd superblij met deze Senseo.

Daan26-11 07-01-2015 Product jaar of meer in bezit

wat ik niet goed vindt, is dat er eerst blank water uit het apparaat komt, voordat de koffie komt,je moet sterke koffie gebruiken anders heb je een slappe bak koffie.

Mobimobi 07-01-2015 Product jaar of meer in bezit

Apparaat bevalt prima maar her enige nadeel is dat ik lauwe koffie heb. Daarom laat ik de senseo altijd eerst lopen zonder koffiepad zodat het kopje alvast opgewarmd is en daarna pas een koffiepad erin. Ik vind het eigenlijk wel heel vervelend en zou als er een nieuwe senseo uitgebracht zou worden die warmere koffie maakt dan ook gelijk overstappen.

macsiem 24-12-2014 Product kwartaal in bezit

5,6
Veel te lange wachttijd voordat koffie wordt geproduceerd.
Na enkele maanden blijft lampje van ontkalking permanent branden ondanks herhaalde ontkalking {met Senseo product)
Vanaf begin gaat het klepje van de pad moeilijk dicht.
Ben erg ontevreden met dit toestel

mommel 04-10-2014 Product maand in bezit

heel jammer dat er ondanks de meegeleverde twee kops padhouder
dit niet echt te gebruiken is ( geen mogelijkheid om twee kopjes tegelijk onder het apparaat te zetten)

de meegeleverde -uiterst summiere - handleiding vermeld nergens
om de pre set hoeveelheid opnieuw af te stemmen op een andere hoeveelheid water

Iris en Henk 18-09-2014 Product maand in bezit

Door de slanke vormgeving is deze senseo ook ideaal om mee te nemen op vakantie. Het waterreservoir is wat klein maar omdat deze vulbaar is zonder dat je het reservoir hoeft te verwijderen, fles water er naast en klaar is kees.

softg 13-09-2014 Product kwartaal in bezit

Ideaal apparaat voor als het 1 kopje moet zijn, hij schakelt netjes uit na een cyclus dus dat vergeet je ook nooit. Verder is het erg handig dat je de hoeveelheid water per knop kunt instellen.

bprijn 07-09-2014 Product paar weken in bezit

Apparaat ziet er mooi uit en neemt niet veel plaats in. Volgens mijn man smaakt de koffie uitstekend.

Zweers.m 06-09-2014 Product paar weken in bezit

Hij beval goed en mooi van vorm de kleur komt bij ons van pas mooi in de keuken de aankoop was mooi op tijd voor een nieuwe keuken

Anjo Rouschop 06-09-2014 Product paar weken in bezit

Gemakkelijker in gebruik en geen extra houder nodig voor espresso en om schoon te houden is het ook prima, watr bijvullen gaat ook veel beter dan bij oudere modellen, en neemt niet zoveel plaats in de keuken

Janentin 05-09-2014 Product paar weken in bezit

Ziet er leuk uit en koffie is vol smaak en warm
Een beetje lastig vind ik de keuzeknop voor sterk/mild
Ik druk nog wel eens p de verkeerde

macsiem 05-09-2014 Product paar weken in bezit

5,8
Handel om klepje waaronder de koffiepad zit vergt veel kracht om te sluiten. Gevoel dat het wel eens kan breken. Loopt niet soepel, geeft het gevoel dat het wel eens kan breken.

bob reen 22-07-2014 Product kwartaal in bezit

6,8
ik vind het onhandig dat het apparaat onmiddelijk na het opwarmen , start met koffie schenken.Bij de eerdere Senseo modellen had je eerst de gelegenheid om de kop te plaatsen dmv van druk op knop en dan kon het apparaat de koffie gaan uitschenken.
Verder is de inhoud van het waterreservoir zo beperkt,dat na 2 kopjes er weer water moet worden bijgevuld.Bij eerdere modellen konden 4/6 koppen gehaald worden uit 1 reservoir vulling.

Alfredo67 21-07-2014 Product maand in bezit

Ik vindt de smaak heel aangenaam met een fijne afdronk, de sterkte van koffie is goed, en de temperatuur is ook prima.

De mogelijkheden om kleinere en grotere kopjes koffie te zetten zijn ook perfect,en je kunt daardoor fijn de sterkte aanpassen.

Het gebruiksgemak van dit type Senseo overtreft alles vindt ik, omdat je alle handelingen snel en gemakkelijk kunt doen, en het grote voordeel is dat het apparaat zichzelf ook automatisch uitschakelt. En het heeft maar een klein plekje nodig.

De vormgeving is ook mooi en goed bedacht.

De duurzaamheid is volgens mij ook goed gezien de kwaliteit.

Wellens309 20-07-2014 Product paar weken in bezit

Voor een alleenstaande is hij perfect. Veel woorden zeggen niet alles dus perfect is perfect een minpunt het lekbakje schimmelt snel.