AEG KF7900 - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

2,4

Hans 05-05-2016 Product paar dagen in bezit

Tegenvaller

4,2
Apparaat gekocht op mooie uiterlijk. Koffie is niet echt warm. Apparaat maakt veel geluid tijdens koffie zetten (borrelen, pruttelen, plofjes). Ook is er koffie over handvat van de kan gelopen waarbij het rvs laagje meteen verdwenen is en op die plaatsen waar de koffie gelopen heeft wit plastic te zien is. Hebben hem nu 2 dagen en gaan er mee terug naar de winkel

Marthaitjema 24-05-2014 Product paar dagen in bezit

3,5
Eergisteren begaf ons 2-jaar oude koffiezetapparaat het. Op basis van o.i. relevante keuzecriteria kwamen we uit bij de AEG KF7900. Thuisgekomen meteen uitgeprobeerd en het resultaat was lauwe koffie die nauwelijks op een normale wijze uit de kan te schenken is. Onze indruk is dat de ontwerpers geen idee hebben gehad over een functionele schenkkan. De AEG KF7900 is z'n geld echt niet waard en gaat snel naar de inbrengwinkel of naar de stort.

friesland 22-06-2017 Product paar maanden in bezit

ergenis

dit koffiezetapparaat werkt voor geen meter,veel geluid,condens water boven op de kan.display blijft maar aangeven filter schoonmaken,geen duidelijk boekje er bij hoe en wat.schenkt slecht.
hij is terug naar de winkel en zoeken een andere uit.

Sminky 28-05-2017 Product paar maanden in bezit

Waardeloos prutding

Wat een vreselijk waardeloos pruts apparaat. Koffie zetten duurt lang, smeert steeds water op de kan tijdens koffie zetten. Koffiekan lekt steeds koffie met inschenken, koffie slecht uit de kan te gieten en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een schandalig aankoop bedrag die het nog niet half waard is. Ik ga me er niet meer aan storen. Weg ermee !