AEG KAM 300 - Reviews

4,6

• Slecht

HO 10-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Perfect apparaat

Ik snap alle negatieve reacties niet goed, ik vind het een super koffiemachine!
1 keer per maand gebruik ik speciale korrels om het maalgedeelte schoon te houden.
Er wordt een kwastje bijgeleverd om het kanaal schoon te maken, als je dat gewoon regelmatig doet is dat een klein werkje en dan koekt er niks aan!
Het klepje moet je natuurlijk aan de onderkant ook af en toe schoonmaken met een vochtige doek maar ook dat is geen grote klus!
Mijn advies voor deze koffiemachine is wel om een sterke smaak bonen te gebruiken, ik haal zelf gewoon koffiebonen bij de Lidl, na verschillende soorten geprobeerd te hebben is de koffie hiervan gewoon het lekkerst!

B Born 13-03-2016 Product kwartaal in bezit

Niet kopen

2,8
Heb het apparaat nu 3 maanden,gebruik alleen nog met gemalen koffie de maalfunctie is een drama. Het kanaal is zeer snel verstopt en moeilijk te reinigen. Had beter een standaard koffiezetter kunnen kopen. Dacht met dit apparaat verse koffie te kunnen zetten maar helaas een misser van AEG.

wes 02-02-2016 Product half jaar in bezit

2,6
voor een gerenormeerd merk als AEG is dit koffie zet apparaat een regelrechte mispieper na 1 of 2 keer koffie zetten zit het maal kanaal verstopt en doet hij het niet meer .
schoonmaken is een kledderboel en er gaat een flinke hoeveelheid koffie verloren .
gezien de vrij hoge prijs mag je toch wel wat verwachten maar helaas .
géén aanrader.

B Born 24-11-2015 Product paar weken in bezit

Na 2 weken alleen nog slappe koffie, oorzaak is het kanaal waar de gemalen koffie door naar het filter moet. Door het vocht gaat de koffie aankoeken in het kanaal is zeer moeilijk schoon te maken. Zou handig zijn als dit gedemonteerd kan worden om goed schoon te maken. Ga nu maar gemalen koffie gebruiken maar dat is niet de bedoeling van dit apparaat. Kijk het nog even aan en overweeg terug te gaan. € 169,00 voor een slecht apparaat.

A.Lere 16-11-2015 Product maand in bezit

1,6
als hij koffiemaal dan word het nat in de bonenmaler en gaat het klepje niet open kan de koffie niet in de filter dan bijf de koffie inde maler zitten en heb je water inde kan het kom door stoom heb hem 6 weken en zet 2x daags koffie breng hem terug moet hem niet meer hebben ik wil een goede koffie machine en mij niet ergeren om dat hij het niet doet kost daar veel te veel voor

d.oudeman 06-05-2014 Product kwartaal in bezit

We hebben 2 exemplaren gehad die het allebei na 3 maanden begaven. Gaf alleen maar nog stoom en dat sloeg door in het display. Erg jammer want zet verder goede koffie. Nu op zoek naar een ander merk en dat is niet zo eenvoudig.

jooppie 04-02-2014 Product paar dagen in bezit

5,2
We hebben dit apparaat nu sinds 3 maanden. Helemaal prima maar vandaag gaf hij de geest. Kunnen we weer met dat ding slepen om te laten repareren. Dit verwacht je niet van dit kwaliteitsmerk.