Philips Grind & Brew HD7762 zwart, metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7762 zwart, metallic op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Harleyscottie 22-11-2013

De HD7762 is een handige koffiezetter met een mooi design. Voor de echte liefhebbers van een stevige koffie is de geIntegreerde 'grinder' een must. Surplus aan deze functie is de mogelijkheid om twee verschillende soorten bonen te mengen (of apart te gebruiken) om zo de koffie naar eigen smaak aan te passen. Wie liever de klassieke gemalen koffie gebruikt, kan dat zonder probleem. Dit apparaat beschikt ook over een timer die ervoor zorgt dat je 's morgens wakker kan worden in de juiste stemming door een lekkere koffiegeur.

Vanderduin 25-11-2013

Beste Harleyscottie, hoe kunt u nou een 9 geven voorduurzaamheid als u het apparaat nog maar 6 ! dagen in gebruik heeft? Heeft u de reviews gelezen van de andere, voorgaande types Grind and Brew? (HD7740, HD7751)

Ik Was ook van plan er een aan te schaffen maar blijkbaar gaan ze heel snel kapot. En dan heb ik het niet over 1 ontevreden klant maar over tientallen.

Ik ben gewaarschuwd, koop wat anders maar wens u nog vele jaren plezier.

DavidH1980 20-11-2013

Het Philips Koffiezetapparaat HD7762 bezorgt je jóuw perfecte kop koffie met zijn twee bonenreservoirs, in combinatie met eenvoudige bediening voor sterkte, maalselectie en aantal koppen.
Het apparaat is uiterst compleet (timer, LCD, geavanceerde waterniveau indicator, druppelstop, ...) en past met zijn metaallook en zwart in iedere stijlvolle keuken.
Makkelijk in onderhoud - vaatwasbestendige onderdelen, en ontkalking volgens eenvoudige procedure (zie evt online videofragmenten door Philips).

Zelfs naast mijn duurdere espresso apparaat, is dit toestel ondertussen onmisbaar in onze keuken!

Plus:
uitgebreide mogelijkheden, perfect resultaat, eenvoudige bediening, design, makkelijk onderhoud

Klein minpunt: geen thermoskan