Philips HD6592 zwart, rood, roestvrijstaal

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6592 zwart, rood, roestvrijstaal op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Domien 08-06-2018

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Handig apparaat. Vooral de switchfunctie vind ik persoonlijk een enorme meerwaarde ivm de gewone senseomachines.

Pluspunten

• switchfunctie
  • handig in gebruik

Minpunten

• veel plastic (hoewel het degelijk is)

Esmeralda 01-06-2018

Snel koffie zetten

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Snel koffie zetten met pads of gemalen koffie, in de sterkte die bij je past en dat met hetzelfde apparaat.

Pluspunten

• Klein apparaat
  • Schakelt na gebruik meteen uit

Minpunten

• Geluid bij kan koffie zetten

Yoshi1986 27-05-2018

Eenvoudig Switchen tussen tas en kan koffie

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Dit is het toestel waar ik al altijd op gewacht heb!
Je kan hiermee simpelweg een of twee tassen Senseo koffie zetten maar evengoed een koffiefilter met eender welke koffie zetten!
Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk in onderhoud!

Pluspunten

• Switch tussen tas en kan koffie
  • Eenvoudig in ondehoud
  • Eenvoudig bedienen

Minpunten

• Geen

janw 25-05-2018

Senseo Switch

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Praktisch toestel. Je moet maar één toestel in huis halen en je hebt koffie naar iedereen zijn wens. gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• gemakkelijk
  • praktisch

Minpunten

• geen

IndraS 25-05-2018

Ideale combi

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Na een aantal jaar een Nespresso en een klassieke koffiezetmachine naast elkaar te gebruiken is de Switch een verademing. Voorheen moesten we bij bezoek telkens het klassieke apparaat uit de berging halen en nadien weer wegbergen want we hebben te weinig plaats op ons aanrecht voor 2 apparaten. Automatisch maak ik wel de vergelijking met mijn twee vorige apparaten. Ik vind dat het langer duurt dan bij Nespresso voor het water warm genoeg heeft voor een enkele kop koffie, dit is voor mij geen probleem. Ook is het heel erg opletten dat je je kopje er al onder zet voor je op de knop duwt want hij begint vanzelf te lopen nadat je hem aangezet hebt. Is kwestie van wennen natuurlijk, na jarenlang iets anders gewoon te zijn. Deze manier is energiebesparender omdat hij maar energie verbruikt op de momenten dat je hem echt nodig hebt. Wat ook leuker is tov Nespresso is dat je de pads overal kan kopen, je goedkopere mogelijkheden hebt en de pads zijn milieuvriendelijker want die vliegen in de compostbak ipv in de vuilbak. De filterkoffiemogelijkheid ben ik nog volop aan het testen (ik heb niet elke dag bezoek ;) ), alles ziet er handig en gemakkelijk schoon te maken uit. Ik vind de kan aan de kleine kant, maar het is wel superhandig dat het een isoleerkan is, de koffie blijft lang warm. Er is in je kasten wel extra ruimte nodig voor het bewaren van de accessoires maar lang niet zoveel als een extra koffiezetapparaat. Ik vind dit een mooie en handige plaatsbesparing. Blij met de Switch in mijn keuken!

Pluspunten

• plaatsbesparend
  • gemakkelijk in gebruik

9040Silvia 24-05-2018

mooi design en plaatsbesparend

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Ik vind dit toestel een prachtig design hebben! Je kunt het zowel in de breedte als in de lengte een mooie plaats geven op je aanrecht. De grootste troef is het vervangen van 2 toestellen door 1!!! De Switch heeft inderdaad zijn naam niet gestolen! Met het grootste gemak zet je ofwel een kan koffie voor 7 koppen, ofwel een lekkere Senseo voor jezelf. Wat ook heel makkelijk is, is dat het toestel zichzelf uitschakelt na elke handeling. Daar hoef je zelf niet meer aan te denken.
In het begin had ik wat probleempjes met het lekken van een centimeter koud-lauw klaar water in het kopje, vooraleer er warme koffie uitkwam... Dit bleek aan het niet voldoende aandrukken van de pad te liggen. Meer dan met een ander Senseo-toestel moet je de pad echt stevig aandrukken. Dan lost het probleem zich op. De koffie heeft een luchtigere schuimlaag dan voorheen. Wat lekker is! Een nadeel is wel dat het eerste kopje minder warm is dan het tweede. Ik heb persoonlijk heel graag hete koffie, dus voor mij zou hij wat warmer mogen. Ook voor de grote kan is de koffie pas heet als je 7 koppen zet. De kunststof in het toestel is iets minder stevig dan bij vorige modellen maar zeker stevig genoeg. Ik blijf het toestel zeker gebruiken. De voordelen wegen op tegen de temperatuur, want dit zal wel aan mezelf liggen. Goede koop!

Pluspunten

• mooi design
  • plaatsbesparend

Minpunten

• mag voor mij nog warmer

EVIEZ82 24-05-2018

Compact pad- en filterkoffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Gisteren heb ik mijn pakje van Insiders opgehaald. Ik mag de Senseo Switch testen.

Mijn eerste indruk van het apparaat was veel belovend. Het is compact, mooi design en de zwarte kleur past bij de overige apparaten in mijn keuken. Het grote voordeel vind ik dat er nu maar één koffieapparaat op mijn keukenaanrecht staat dat zowel pad- als filterkoffie aanbiedt.

De switch heeft enkele duidelijke verbeteringen ten opzichte van de oude senseo. 1) Na het koffiezetten schakelt de switch automatisch uit zodat je energie kan besparen. 2) Het heeft een extra koffiereceptinstelling. Naast de grote kop milde koffie kun je ook kiezen voor een kleinere kop sterke koffie. 3) Een ontkalkingsindicatie: er gaat een lampje branden wanneer het apparaat ontkalkt dient te worden.
De Switch is ideaal om alleen te genieten van een kopje koffie of wanneer er visite komt, zet je gewoon een kan koffie. Je hebt hiervoor geen twee apparaten meer nodig. De omschakeling van pad naar filterkoffie en omgekeerd gebeurt slechts in een paar handelingen. Heel handig in gebruik. De bedieningsknoppen bevinden zich bovenaan het apparaat.
Het geluid is ongeveer hetzelfde als bij de oude senseo.
Naast het apparaat zaten ook volgende onderdelen in de doos: 2 padhouders, een afneembare lekbak, een thermische kan met deksel en een filterhouder.
Ik ben tevreden over de senseo switch en raadt dit apparaat zeker aan.

Compact pad- en filterkoffiezetapparaat

Pluspunten

• snel
  • lekkere koffie
  • ruimte besparend

moreels jessica 24-05-2018

goede 2 in 1

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Ik mocht deze uittesten, nu na een paar weken kan ik het volgende erover vertellen: het is een goede twee in 1, de senseo werkt goed en vlot, een klein nadeel vind ik terwijl je de kan niet gebruikt is er geen houder of opbergplaats om deze te plaatsen wanneer deze niet gebruikt wordt. De senseo is lekker, pluspunt 1 duw op de knop en je kan verder doen met andere dingen, het water warmt en loopt ineens door, bij mijn dolce gusto moet je eerst wachten tot het water warmt en dan nog eens op de knop duwen dat is hier dus niet. Zeer handig voor mensen die weinig filterkoffie maken en als ze dan toch eens bezoek krijgen wel een volle kan kunnen klaar maken. Ik ben er tevreden van.

Pluspunten

• 1 duw op de knop en senseo
  • zeer warme koffie

Minpunten

• geen houder voor de kan bij niet gebruik

Knightje 23-05-2018

Het beste van 2 werelden

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Waarom nog 2 toetellen kopen als het met 1 kan.
Onlangs dergelijk toestel aangeschaft. Super handig gezien de keuze snel een kopje te maken voor jezelf of een hele kan te zetten. Inventief!
De meegeleverde kan houd de koffie lekker lang warm.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Het beste van 2 werelden
  • Kan houd de koffie warm

Minpunten

• Eerder groot toestel

Homie79 21-05-2018

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

De Philips Senseo Switch lost mijn verwachtingen moeiteloos in en overstijgt ze zelfs. Het toestel heeft een mooi, slank en stijlvol design. Het is zeer gebruiksvriendelijk met 3 duidelijke knoppen. Het is zeer gemakkelijk om te wisselen tussen de functies: 1 of 2 kopjes of een grote kan (7 koppen). De koffie blijft gedurende een lange tijd warm in de thermische kan. De onderdelen zijn makkelijk te reinigen, wat we wel gewoon zijn van Philips. De motor is geluidsarm. De variatie aan smaken en het zacht crèmelaagje maakt de koffie overheerlijk en voor ieder wat wlls.
Dit toestel is echt een aanrader als de frequentie van je koffiegebruik varieert. Bij een snelle start van de dag gebruiken we de padjes, maar in het weekend of als er bezoek komt zetten we een kan.
Doordat het apparaat onmiddellijk na gebruik uitschakelt, bespaar je ook weer wat energie. Mooi meegenomen voordeel van de Senseo Switch!

Pluspunten

• slank en mooi design
  • gemakkelijk wisselen tussen functies
  • zeer gebruiksvriendelijk

Ingeborg68 21-05-2018

Gave machine

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

De switch is een nuttige machine, het leuke eraan is dat je nu maar 1 toestel nodig hebt voor een lekker koffietje alleen of in het gezelschap van vrienden. Het disegne vind ik ook leuk, het enige min puntje vind ik dat hij wat luid is. Maar anders een must in u keuken, en super handig of je nu alleen of in gezelschap bent

Pluspunten

• Plaatsbesparend
  • Designe

Minpunten

• Geluid

Stinus82 17-05-2018

Heerlijk toestel voor jezelf ... of een hele bende!

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Een heerlijk toestel dit! Zowel voor één kopje als ook wanneer je een hele bende op visite hebt! Vroeger had ik een senseo en een ouderwetse koffiezet, nu enkel nog dit toestel. Snel omgebouwd, mooi design en makkelijk in gebruik. Ik ben zeer tevreden van deze ideale koffiemaker!

Pluspunten

• 2 in 1
  • design
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• het geluid, maar valt al bij al wel mee!

Danvos 17-05-2018

Zeer geïnteresseerd in het toestel; maar overal lees ik bij diverse reviews dat het geluid ergerlijk is. U vindt dat het nogal meevalt. Kunt u op één of ander manier een opname maken van het geluid bij gebruik met de koffiefilter, of een decibel meting doen? Zou me zeer helpen. Een you tube video zou leuk zijn.