Philips Original HD7810 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 120 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD7810 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Emiel 27-03-2019

Foute aankoop

De slechste koffie ooit totaal geen smaak.
Koffie voor 1 gemaakt met 1 pad en twee pads, nog niet lekker.. pats gekocht van Aldi en daarna origineel Senseo bijde even slecht.
Ligt het aan het apparaat of de koffie? Ik weet het niet.

Pluspunten

• Geen
  • Geen

Minpunten

• Geen smaak
  • Lijkt meer op riool water

michel.roofthooft 27-07-2015

Onze Senseo original was ondertussen 10 jaar oud geworden, dus hadden onze kinderen het idee om ons een nieuwe te schenken,... zo gezegd zo gedaan, jammer genoeg werkte dit nieuwe apparaat niet naar behoren, we kregen geen of quasi geen schuimlaag meer met dit nieuwe toestel?, jammer genoeg kan ik geen foto's uploaden maar het verschil met het nieuwe en het oude toestel was hallucinant, met het nieuwe toestel kregen we een schuimlaag van ± 3mm en met het oude ruim 10mm. We hebben het toestel ondertussen naar de winkel teruggebracht en daar te horen gekregen dat "de nieuwe senseo's niet meer zijn wat ze geweest zijn" Jammer, maar mss toch eens iets voor Philips om over na te denken,...?

burgkop 28-07-2015

Ik heb nog nooit een schuimlaag van een centimeter gehad.
Eerder de 3 mm. en ik gebruik de Senseo ook vanaf het begin, ben met het 2e toestel bezig, zelfde model.

Het kan uiteraard ook te maken hebben met de koffiepads, van DE zijn ze het beste, er zijn zoveel merken, ik gebruik ze zelf van de Hema, mij goed genoeg.

Misschien was het eerste toestel juist niet goed!!!!!
Ben er nog best tevreden over, behalve de wachttijden tussen de kopjes is een ergernis en het steeds vast zitten van de magneet in de waterbak. Ik gebruik de 1 literbak, ook al jaren.