Philips Original HD7810

Philips Senseo Viva Café HD7829

Philips Senseo Viva Café HD7829
8,7 (428)
Bekijk alle Koffiezetapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 119 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD7810 op Kieskeurig.be.

michel.roofthooft 27-07-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Onze Senseo original was ondertussen 10 jaar oud geworden, dus hadden onze kinderen het idee om ons een nieuwe te schenken,... zo gezegd zo gedaan, jammer genoeg werkte dit nieuwe apparaat niet naar behoren, we kregen geen of quasi geen schuimlaag meer met dit nieuwe toestel?, jammer genoeg kan ik geen foto's uploaden maar het verschil met het nieuwe en het oude toestel was hallucinant, met het nieuwe toestel kregen we een schuimlaag van ± 3mm en met het oude ruim 10mm. We hebben het toestel ondertussen naar de winkel teruggebracht en daar te horen gekregen dat "de nieuwe senseo's niet meer zijn wat ze geweest zijn" Jammer, maar mss toch eens iets voor Philips om over na te denken,...?

burgkop 28-07-2015

Ik heb nog nooit een schuimlaag van een centimeter gehad.
Eerder de 3 mm. en ik gebruik de Senseo ook vanaf het begin, ben met het 2e toestel bezig, zelfde model.

Het kan uiteraard ook te maken hebben met de koffiepads, van DE zijn ze het beste, er zijn zoveel merken, ik gebruik ze zelf van de Hema, mij goed genoeg.

Misschien was het eerste toestel juist niet goed!!!!!
Ben er nog best tevreden over, behalve de wachttijden tussen de kopjes is een ergernis en het steeds vast zitten van de magneet in de waterbak. Ik gebruik de 1 literbak, ook al jaren.

sandrahuis1 27-07-2014
  • Product jaar of meer in bezit

ik ben erg tevreden over mijn senseo maar hij gaat maar niet kapot, ik heb hem nu 7 jaar en ik wil graag een nieuwe.
nu wil ik graag een ander model maar ben dan bang dat deze niet zo lang mee gaat. twijfel dus.

Knefknok 19-05-2013

7,4
Prima apparaat. Gaat alleen snel kapot. Dit komt wel beetje overeen met vele andere gebruikers van dit apparaat. Bij mij blijft het lichtje knipperen alsof het apparaat vraagt om water. Er zit dan uiteraard wel water in... Zelf was ik geen actieve gebruiker (drink geen koffie). Dus daarom heeft het apparaat het misschien een ander half jaartje ofzo volgehouden.

Emiel 27-03-2019

Foute aankoop

Geschreven voor: Philips Original HD7810

De slechste koffie ooit totaal geen smaak.
Koffie voor 1 gemaakt met 1 pad en twee pads, nog niet lekker.. pats gekocht van Aldi en daarna origineel Senseo bijde even slecht.
Ligt het aan het apparaat of de koffie? Ik weet het niet.

Pluspunten

Minpunten

• Geen smaak
  • Lijkt meer op riool water

Wim 09-09-2018

Weggooi koffie-apparaat?

Geschreven voor: Philips Original HD7810

Wat smaak betreft sterk afhankelijk van het koffiemerk maar meestal matig hoewel dat een persoonlijke ervaring is en wat duurzaamheid betreft gewoon slecht. Inmiddels de derde weg kunnen gooien die niet erg lang in gebruik was en eigenlijk nog maar weinig in gebruik was. Herkent U dit? Waarschijnlijk wel, Philips staat wat mij betreft door meerdere ervaringen niet voor duurzaamheid, ik loop er meestal omheen.Geloof de Youtube filmpjes over reparatie niet, het apparaat is niet of nauwelijks zonder brokken open te maken. Het is gewoon: doet ie het niet en garantie kwijt of verlopen? Gooi het maar liever weg, is ook veiliger. Waarom niet duurder en degelijk, zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Ik koop er geen meer. Momenteel zijn er andere cartridge apparaten met alternatieve patronen. Zo een heb ik nu ook en die voldoet qua smaak veel en veel beter. Hopelijk ook qua levensduur.

Alex 20-10-2017

Senseo bagger

Geschreven voor: Philips Original HD7810

Als je van koude smerige koffie houd.
Senseo gekocht met koffiepadactie. Moet je in de winkel eerst onderop kijken of het ook voor dat typenummer telt. Belachelijk

Minpunten

• Niet heet genoeg
  • Smaak

Tom1402 30-06-2017

Al 14 jaar trouwe dienst

Geschreven voor: Philips Original HD7810

Toestel gekocht in 2003 voor thuis een tasje koffie te kunnen drinken. In 2009 verplaatst naar mijn werk in Sint-Truiden. en werkt nog dagelijks op volle toeren !!!

Welk toestel doet dit nog ?

Nick 13-06-2017

valt tegen

Geschreven voor: Philips Original HD7810

De eerste senseo had zijn beste tijd gehad en daarom heb ik deze aangeschaft. De kwaliteit van het nieuwe apparaat valt zwaar tegen. De koffie is minder heet en minder lekker. De shuimlaag op de koffie is te dik. Het gebruikte materiaal is allemaal wat slechter. Het rooster waar het kopje op staat is van goedkoop krom plastic en schuift er regelmatig af.
Dit is erg jammer want met het oude apparaat was ik zeer tevreden.
De prijs is netjes.

Pluspunten

• Mooi apparaat.

Minpunten

• Rooster valt er af.
  • koffie is minder lekker.

Onmogelijk 25-07-2016

Lekt en halve kopjes koffie

Geschreven voor: Philips Original HD7810

Aangezien ik alleen in de zomer thuis ben en dus het apparaat gebruik, lekt deze al vanaf de dag van aankoop april 2015. Gisteren ontkalkt zoals omschreven MET citroenzuur poeder, NIET AAN TE BEVELEN, wel 10x doorgespoeld, alleen maar ellende.
Zou dit product te niet aanbevelen. WAARDELOOS

JM11 14-06-2016

na 2,5 jaar al kapot

Geschreven voor: Philips Original HD7810

De Senseo al na 2,5 jaar kapot. Zou toch niet moeten kunnen, ik dacht met Philips een kwaliteits product te hebben. Niet dus!

yvonne59 05-01-2016

De koffie is snel klaar

Geschreven voor: Philips Original HD7810

Als je de Senseo een tijd gebruikt hebt, moet het apparaat goed ontkalkt worden. De fabrikant beveelt zijn eigen ontkalkingsmiddel aan, dat is prijzig vergeleken met andere ontkalkingsmiddelen.
Als het apparaat een tijd niet gebruikt wordt, blijft de sensor voor de minimum hoeveelheid water in het waterreservoir hangen en werkt het apparaat niet.

13johan 25-12-2015

product voldoet aan de specs

Geschreven voor: Philips Original HD7810

deze ter vervanging van het voorganger model die het u bekende euvel had met doorgebrande condensator ,inmiddels weer gerepareerd en in gebrui

jael 30-10-2015

heel fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD7810

Heb het al jaren en het voldoet nog steeds aan mijn wensen. Onverwacht visite, de koffie is klaar voor ze zitten

Mir11 27-10-2015

Dit product is vooral gebruikersvriendelijk!

Geschreven voor: Philips Original HD7810

Ik ben in het algemeen zeer tevreden over mijn Senseo apparaat. Het is met name gebruikersvriendelijk.

burgkop 25-10-2015
  • Product maand in bezit

6,8
Mijn eerste Senseo 7810 is veel langer meegegaan dan de 2e. deze ging 5 jaar mee tot er van alles mis mee was, o.a. kleine kopjes en minder heet.
Reset etc. hielp niet, ontkalken ook niet.
Laten repareren doe je niet en een afschrijving van € 14 per jaar is nog wel te doen.
Verleden maand een nieuwe gekocht, een Zwarte 7810.
Gelijk weer goede - warmere en volle bakkies koffie, gebruik altijd de 1 kops mogelijkheid.
De wachttijd tussen een volgende kop is korter geworden, was 50 sec. is nu 40 sec., blijft lang.

Wat ook op viel, de stand-by tijd is verkort van 60 min. naar 30 min.
Heb persoonlijk liever de 60 min.

Lijkt toch dat de kwaliteit stiekem slechter is dan de eerste serie.

Vraag: hebben jullie misschien een verklaring voor dit: Soms als je hem niet meer gebruikt, zeg na een 20 min., dus lampje zou constant moeten branden, staat hij toch langzaam te knipperen !!!!!!! net alsof je hem net nog gebruikt hebt en hij weer gaat opwarmen.
Er is dus genoeg water en dicht zitten van de kalk kan ook niet.
Viel mij op, paar keer gezien.
Meestal doet hij dit niet en brandt continu, af en toe dus niet.
Als je er mee terug gaat naar de winkel, doet hij het daar, of bij Philips, natuurlijk prima en krijg je hem zo weer retour, waar je dan niets aan hebt, vandaar de vraag maar gesteld, of ik de enige ben.

stut 21-10-2015

prima machine

Geschreven voor: Philips Original HD7810

elke dag geniet ik van mijn koffie apparaat. Ben alleenstaande en wil geen koffie teveel weggooien, dus voor mij een ideaal product.

Ook bij visite gemakkelijk, altijd verse koffie en gauw gezet.

jeroenjansen1979 15-09-2015
  • Product maand in bezit

Prima koffie en snel gezet. De koffiepads soms even aandrukken, anders komt er wat water langs sijpelen.

remco74 17-08-2015

qua kwalitiet achteruit gegaan en opwarmen duurt langer

Geschreven voor: Philips Original HD7810

Ik had al een senseo apparaat hiervoor en was zeer tevreden. Daarom nadat deze op was meteen gekozen voor weer een nieuwe senseo.
Wat een teleurstelling is dit. De vormpjes voor de koffie zijn plastic, alsmede het deksel van het bakje waar je de koffiekop op zet. Daarnaast duurt het gewoon langer voordat het lichqtje rood wordt om koffie te zetten. Dit uitgetest bij mijn broer die het oude aparaat nog heeft :)
De smaak van de koffie (ik gebruik altijd senseo koffie) blijft gewoon erg lekker. Toch denk ik, mocht deze kapot gaan, over te gaan op ander merk.

stephen 15-08-2015

bon produit

Geschreven voor: Philips Original HD7810

c'est le 2e que j'achète le premier a durer 9.5ans et c'est très bien vu le calcaire chez nous, elle a bien tenu le coup, donc du coup j'ai repris la même, car elle convient très bien.

Leovardia 28-06-2015

Gemakkelijk te bedienen en super snel

Geschreven voor: Philips Original HD7810

Het gemak van de senseo en daardoor heb ik altijd koffie als ik trek heb. Onverwacht visite? Geen probleem met mijn senseo kan ik ze in no time een heerlijk kopje koffie voorzetten. Kapot? Ik ben al onderweg naar de winkel voor een nieuwe.