Philips Twist & Milk HD7874/60 - Reviews

Merk compatibiliteit
Senseo

8,1

geert2111 17-01-2015 Product paar weken in bezit

Smaak is maar net welke pads je koopt natuurlijk, mogelijkheden zijn er maar 2 is een senseo geen super de luxe koffie zet apparaat.
Vind het knopje dat hij verder gaat zodra die op temperatuur is wel makkelijk doe onder tussen andere dingen en mijn kopje koffie staat klaar. Verder leuk apparaat om te zien.

Gerda76 07-01-2015 Product maand in bezit

Geen afwijkingen, prima bedieningspaneel, alles goed!
is betrouwbaar, mooi design makkelijk te onderhouden (lees Schoonmaken).

Pmatser 30-12-2014 Product maand in bezit

Philips en Senseo hebben al het denk/design werk al gedaan,dus alleen kopje eronder en genieten!
Het al aangeven dat je koffie wilt is een + en heb separaat een opschuimer gekocht, zodat ik alle koffie soorten kan maken en geen slangetjes etc hoef schoon te maken.

p.ijpelaar 19-12-2014 Product maand in bezit

9,4
Het apparaat past kleur en vormgeving bij onze keuken. De smaak is uistekend zeker in combinatie met de melkopschuimer. De mogelijkheden zijn divers, koffie,oploskoffie en thee.
De duurzaamheid moet bij normaal gebruik lang zijn.

georgeborger 18-11-2014 Product paar weken in bezit

mooi desine je kan er ook een sterk kopje koffie meezetten door op het half knopje te drukken snel op temperatuur en als ik het goed heb begrepen een ontkalker waarschuwingsknop een volledig toestel voor die prijs alleen het lipje van de koffiepad houder mocht wet iets langer

opelrijder 12-09-2014 Product maand in bezit

Ten opzichte van de vorige Senseo de viva cafe is dit een 200% beter apparaat. wat ook prettig is dat je kan voorprogameren en ook de smaak kan instellen.

Enige nadeel is de vrij losse lekbak

johanvk57 05-09-2014 Product maand in bezit

Het apparaat is mooi vorm gegeven en gemakkelijk in gebruik.
ook verwarmt het apparaat beter dan dat dat ik van andere Senseo apparaten gewent ben.

Alleen haal de transparante sticker niet van de tip toetsen af, want dan weet je niet meer waar je op drukken moet, ik ontdekte het tijdig en heb het terug er op geplakt.

appelbolleke 16-08-2014 Product half jaar in bezit

6,4
moeilijk schoon te maken, het afdruipbakje heeft een bijzondere vorm en de koffiedrap is bijna niet te verwijderen door al die hoekjes. Het waterreservoir zet je niet ff snel erop en het dekseltje gaat niet ver genoeg open
het is allemaal maar zozo, ben niet echt tevreden over dit model had er meer van verwacht. Op zich ziet het er goed en leuk uit als je het koopt maar je komt er pas achter als je ermee werken moet.

leiden65 15-08-2014 Product half jaar in bezit

4,6
zeer slecht. Senseo al 2x na laten kijken, maar nog steeds niet goed. Geeft halve kopjes koffie en geen schuimlaag. Heb al 2x ontkalkt, dus dat kan het niet zijn. Heb verschillende koffiepads geprobeerd. Zijn allemaal niet te drinken. Heb nu een oude Senseo van mijn ouders en die is wel goed.

Paul141 22-07-2014 Product half jaar in bezit

Smaakvol-snel en uiterst simpel in gebruik!
Had voorheen een Senseo met melk-opschuimer ineen.
Melk-opschuimer nu los bijgekocht bevalt prima!
Senseo en melk-opschuimer goed te onderhouden.

erna651 22-07-2014 Product half jaar in bezit

Wij drinken alleen cafeïnevrij, dus weinig variatie in smaakjes. De melkopschuimer is super! Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen. Wel ging na een week of zes het verwarmingselement kapot. Het apparaat heb ik toen terug gebracht naar de Blokker en het duurde wel een week of zes voor ik hem weer terug had. Nu schijnt reparatie rechtstreeks via Philips ook te kunnen en in een veel kortere tijd...

goedmans 17-07-2014 Product half jaar in bezit

prima product jammer dat je hem iedere maand moet ontkalken,zakjes voor ontkalken zijn nog al aan de prijs

irene51057 17-07-2014 Product jaar of meer in bezit

9,4
Een makkelijk te bedienen apparaat. Zelfs mijn moeder die nooit een senseo wou is er super tevreden mee.of je nu cappuccino, choco of gewoon een kopje espresso wil. De digitale display is eenvoudig te bedienen.

mangold 17-07-2014 Product half jaar in bezit

Aanduiding van -min- op waterreservoir is slecht te zien, zwarte letters zouden beter zijn.
Lekbakje is moeilijk te reinigen door de vele hoekjes die erin zitten. Moet mogelijk zijn deze weg te laten, zodat het bakje sneller en makkelijker te reinigen is.

Mariaplop 17-07-2014 Product half jaar in bezit

7,4
Dit type apparaat is niet goed beveiligd! Laatst bleek het deksel voor de koffiepad niet goed gesloten. Het apparaat ging desondanks tóch in werking dus: wateroverlast! Deksel vloog open en het water spoot letterlijk alle kanten op.
Bij andere Senseo's die ik gehad heb kon je geen koffie maken als het deksel niet goed gesloten is.

aadbu 16-07-2014 Product kwartaal in bezit

Het is een simpel goed functionerend apparaat, makkelijk schoon te maken en neemt weinig ruimte in op het aanrecht

johjol 16-07-2014 Product half jaar in bezit

Heerlijke koffie, lekker snel klaar, lekker warm..een aanrader voor iedereen die de eerste senseo apparaat heeft gehad. Gemakkelijk in gebruik.

pops56 28-04-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ben dol op de smaak van DE koffie, dus deze Senseo is het helemaal voor mij.
Het apparaat is makkelijk in gebruik. De koffie zet je snel. De melkopschuimer is goed schoon te houden.
Een heerlijke machiato maakt dit apparaat. Ben er nu al verslaafd aan!!