Philips Twist HD7870

Philips Senseo HD 7892

• Soort apparaat gemalen koffie, servings/koffiepads
  • Soorten koffie koffie

• Soort apparaat servings/koffiepads
  • Type koffiepadsysteem
Philips Senseo HD 7892 Best Reviewed okt 2016
8,4 (156)

Beoordeling op basis van 806 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Andre BMW 12-12-2015 Product half jaar in bezit

Tsja, machine zet koffie...... maar daar is het dan ook voor gemaakt, smaak hangt ntuurlijk af van soort koffie, toch?
Opvangbakje komt al bijna los wanneer ik er naar kijk.
Idem voor de dispenser waar de koffie uit komt.
Gaf ook snel kalk melding, maar na tig ontkalkingsbeurten nog steeds zelfde melding .... en ik ben niet alleen, senseo speelgoed doet bij buurvrouw ongeveer hetzefde.

luci_1960 13-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooi en doeltreffend. Dit is inmiddels onze 4e Senseo en daar ik gek ben op koffie van een pad blijven we dus een Senseo kopen. De twist vond ik erg mooi maar klein waterreservoir is erg jammer. Daar naast zit het menu aan de zijkant en niet meer aan de voorkant wat heel mooi leek maar na ongeveer een jaar in gebruik is niet meer te zien waar het menu zit en moeten we hier en daar maar op goed geluk drukken.Verder moet je helaas elke maand de boel ontkalken wat natuurlijk onzin is of het moet zijn dat Philips zit te wachten op het geld van het ontkalkingsmateriaal.

jolanda.almelo 13-10-2015 Product maand in bezit

9,6
Dit is onze 2 de Senseo pad apparaat, en hij bevalt super, daarom hebben we weer voor hetzelfde apparaat gekozen hebben, makkelijk is het apparaat klaar zetten, en vast op 1 kopje drukken, is het water op temperatuur dan start hij automatisch.

Joke Prank 12-10-2015 Product maand in bezit

3,8
3 verschillende soorten DE-koffiepads geprobeerd plus het AH huismerk Excellent Espresso Dark Roast. Geen van de DE-koffiepads gaf een aanvaardbare koffiesmaak, het AH huismerk kon er mee door. De smaak is onvergelijkbaar met koffie uit de espressomachine. Het ontbreken van instelmogelijkheden vwb temperatuur, hoeveelheid koffie en hoeveelheid water en de lage waterdruk zal hier debet aan zijn. Qua gebruiksgemak een goede score, makkelijk schoon te maken, met uitzondering van het waterreservoir dat wat lastig is terug te plaatsen. En niet te vergeten dat vreselijk onhandige deksel op het waterreservoir. De HD7870 ziet er leuk uit, maar neemt wat oppervlakte betreft wel veel ruimte in. Het zou compacter gekund hebben. Zodra de espressomachine terug is van reparatie verdwijnt de Senseo Twist in de kast als reserve om er voorlopig niet meer uit te komen.

delilah25 11-06-2015 Product kwartaal in bezit

super handig in gebruik heel licht met je vinger over de knop nu kan zelfs mijn zoontje koffie voor zijn papa zetten wat hij super leuk vind om te doen, een mooie uitvoering/stijl staat leuk in mijn keuken en valt op op een positieve manier ook de kleur wit met lime heel erg mooi

jantje09 18-04-2015 Product paar dagen in bezit

ik vind wel erg gemakelijk om een Senseo te gebruiken ver al als je alleen benten is niet zo duur en het is erg lekker

R Raaijmakers 06-12-2014 Product maand in bezit

Ongeveer een maandje deze mooie Twist in gebruik. Vind hem erg leuk uitzien en de bediening is een fluitje van een cent. Schoonmaken gaat makkelijker dan de vorige klassieke Senseo. Alleen de duurzaamheid twijfel ik over omdat het wel heel erg (slapper) plastic achtig aanvoelt ten op zichte van onze vorige Senseo met nog een Aluminium plaatje onder. Maar de koffie smaakt wel ietsje beter. Nu even nog op de melk opschuimer wachten die ik erbij zou krijgen.

Ellaxs 26-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Hopeloos apparaat.

Na 3 wk braken st plastic van deksel. Ter reparatie gebracht, retour met nieuw deksel, prima! Na 3 mnd braken weer stukjes plastic af. Krijg nu een nieuw apparaat, prima service van philips. Mag zelf model kiezen. Wordt géén Twist iig! Het apparaat zette overigens prima koffie en de starten-en-lopen-knop was erg handig.

Koffieleut69 17-12-2016

worden niet meer zo gemaakt als vroeger

Na 3 jaar trouwe dienst moeten constateren dat mijn senseo begint te lekken bij de deksel, deze zit erg los. Ondanks zorgvuldig gebruik is zo te zien het scharnier gebroken en sluit de deksel niet meer goed. Geen garantie meer en dus een dure reparatie. Nu mijn oude senseo van de eerste generatie maar weer van zolder gehaald.

Iemanddieniettevredenis 14-11-2016

Niet zo best

Ik heb hem inmiddels ruim 2 jaar. Na zo een 3 maanden begon hij al kuren te vertonen. Zoals toetsen die niet reageren. Op een dag waren ze inderdaad stuk, op reparatie gestuurd. Nu net na 2 jaar wederom hetzelfde probleem. Dus geen garantie meer...duur grapje om de 2 jaar nieuwe Senseo. Heel jammer want het disign is wel erg mooi.

Franske 14-11-2016

Te snel kapot

Helaas heeft het apparaat na 2½ jaar trouwe dienst de geest gegeven. Dit wel na een dagelijks gebruik van meerdere keren per dag!!!!

theo86 31-08-2016

tiptoetsen werken meestal niet

Als de tiptoetsen het doen is het een prima apparaat. Alleen de toets voor éen kopje doet het meestal niet, moet dan twee kopjes indrukken en op tijd afzetten.

Soapster 01-06-2016

Senseo twist HD7870/80: prima koffie én trendy in de keuken!

Het apparaat geeft prima (goed heet!) koffie, is erg gemakkelijk te bedienen en schoon te maken. Het is ook nog eens een leuke blikvanger in je keuken vanwege kleur en design. Een aanrader!

Erwin 01-04-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke Koffie

Koffie komt met heerlijke temperatuur in de beker, hierdoor is de smaak gewoon heerlijk.
Uiterlijk is modern en zeer gebruiksvriendelijk

MiniStig 23-02-2016

Prima Senseo apparaat

Na ruim een decennium lang de Senseo Aluminium te hebben gehad, was het tijd deze met pensioen te sturen en een nieuwe aan te schaffen. Nogal lastig echter zag ik de Twist in de winkel en mede vanwege de vormgeving en de kleur (Ferrari rood!) deze aangeschaft.

Nu ben ik enorm verwend geweest met mijn vorige, deze maakt het allemaal nog iets beter. 3 min puntjes als je de Aluminium gewend bent. De tip toesten voor 1 of 2 kopjes zitten te dicht bij elkaar en daarnaast vind ik de behuizing net iets te "gammel". Daarnaast slaat de na een kwartier-uitschakeling nergens op. Deze had op 5 minuten gemogen. Een kwartier is net te kort om een 2e bak te zetten en te lang om nutteloos aan te blijven.

Wat een geweldige optie is, je zet de Twist aan en zet alles klaar en raak dan alvast het gewenste knopje voor het juiste kopje aan. Zodra het water op temperatuur is, zal je kopje Senseo meteen gezet worden. Ideaal!

Annie275 10-01-2016

Lampje voor ontkalker blijft branden na ontkalken.

Na doorspoelen met Senceo ontkalker blijft het lampje branden, dus weet ik niet of het klopt. Ook blijft er veel water boven langs de pad lopen en ook uit de tuit te lopen nadat de koffie is gezet, moet ongeveer 2 minuten wachten, dat was bij het eerdere apparaat niet nodig.

T.H. 09-01-2016 Product half jaar in bezit

ik heb deze senseo al een maand of6, maar vind het een waardeloos ding hij gaat zo tekeer en je moet je bekers vasthouden anders trillen ze eraf.GEEN AANRADER!!!

schalk 08-01-2016

slecht

er zijn nergens koffiebonenverpakkingen voor dit apparaat te krijgen.
ook de navulverpakkingen niet.
DIKKE MISKOOP

Gerio 25-12-2015

Gemak.

Ik ben tevreden met mijn Senseo, maar gebruik naast de Senseo ook een gewoon koffiezetapparaat. De Senseo is gemakkelijk als je snel koffie wil. Het gewone koffiezetapparaat maakt lekkerdere koffie en geurt meer. Wat ik ook nog wil meegeven is dat dit mijn zevende senseoapparaat is, sinds de Senseo is ingevoerd!!

Suzanne 16-12-2015 Product maand in bezit

De koffie smaakt lekker, en het apparaat is ook heel handig in het gebruik. Het is handig dat je het meteen aan kunt laten springen, als het warm genoeg is.