Philips Twist HD7870/80 - Reviews

koffie
Melkreservoir

Cdong 24-02-2015 Product paar weken in bezit

7,6
We hebben het gevoel dat als je 2 kopjes tegelijk zet dat de smaak iets minder is als dat je ze afzonderlijk zet.
Is overigens verder een prima apparaat

alphawolf 10-02-2015 Product paar weken in bezit

het is en makkelijk machine ook mede door het instellen voor uit hoe sterk en hoeveel kopjes [1 OF 2] kopjes koffie.
ik kan het machine aanbevelen.
ik heb geen last dat mijn bekers er af trillen
ik gebruik glazen bekers.
kan ook grotere bekers onder zetten door verstelbare tuit

gerda gribling 08-02-2015 Product maand in bezit

De Senseo bevalt prima. Wij zetten eerst 2 espresso kopjes die vullen we dan aan met een kopje espresso verdeelt over 2 kopjes. Misschien een beetje ingewikkeld, maar zo vinden wij de koffie het lekkerst.

jedsmelt 04-02-2015 Product maand in bezit

9,4
Ik vind het een apparaat die je heel makkelijk kunt bedienen, heeft een mooi vormgeving.
Ik vind dat wij een goede keus hebben gemaakt met een Senseo van Philips

wramaker 02-02-2015 Product maand in bezit

Lekbakje gaat er met een aanraking snel af, Deksel water reservoir lastig te plaatsen. voor de rest een prima apparaat waar we blij mee zijn

aliezo 31-01-2015 Product paar weken in bezit

Het apperaat bevalt me prima alleen 1 idee misschien om de stekte te verdelen in 3 klein midden en gewoon?

gamegirl42 30-01-2015 Product maand in bezit

ik ben zeer tevreden over de twister
de mogelijkheden de gebruiksgemak de vormgeving de
duurzaamheid is goed.
alleen maar pluspunten en geen minpunten.

ikke_nl84 26-01-2015 Product maand in bezit

Het is een heel mooi apparaat wat precies bij onze keuken past. Het apparaat is makkelijk te bedienen en zet lekkere koffie. Tot nu toe ben ik nog geen nadelen tegen gekomen.

palissan121 21-01-2015 Product maand in bezit

Uitstekend gebruiks gemak.
Niet in de laatste plaats door de eigentijdse tiptoets bediening.
Vormgeving ,een sieraad in de keuken.

w.rozema 16-01-2015 Product maand in bezit

7,6
heb nog niet de koffie kunnen ontdekken die ik lekker vind. zijn geen andere mogelijkheden dan gewone koffie(is niet erg ) .de koffie komt snel en heel heet is dus groot pluspunt ,

dianaypma 11-01-2015 Product paar weken in bezit

9,6
je kunt hem al aan drukken terwijl het water warm word dus je hebt gelijk koffie, de smaak is ook geweldig. hoop dat deze langer mee gaat dan de oude modellen, ik gebruik dagelijks de cappuchino pads en daar kunnen de oude Senseo apparaten niet echt tegen die waren bij mij altijd binnen een half jaar stuk

sjaantje1951 29-12-2014 Product paar weken in bezit

mooi apperaat, maar weinig mogelijkheden. makkelijk te hanteren. mooie kleuren. koffie heerlijk heet. heb al 3 aperaten versleten, schijnbaar zet ik te veel koffie, na een jaar begeven ze het. onderhoud het toch goed, ben benieuwd hoelang ik met deze doe.

Gert Zeelenberg 29-12-2014 Product maand in bezit

Het is een fijn apparaat. Het werkt perfect. De uitstraling van het apparaat is ook mooi. nog niet de €20 terugontvangen.
Volgende aankoop indien nodig is weer een senseo.

Jevro 29-12-2014 Product kwartaal in bezit

Prettig is dat je de startknop voor 1 of 2 kopjes koffie al aan kunt zetten tijdens het opwarmen. De koffie doorloop start dan automatisch. De koffiesmaak blijft senseo, een wat mildere koffie. Maar voor een snel kopje koffie is dit prima te doen!
Onze kleur rood is heel mooi. De vormgeving is vernieuwend! Maar onhandig is het terugplaatsen van het waterreservoir.

jopie57 27-12-2014 Product paar weken in bezit

goeie hete koffie en echt heerlijk van smaak en je kunt zelf instellen hoe sterk jij je koffie wilt en de vorm en design ziet er mooi uit

wimrickmike 25-12-2014 Product maand in bezit

Het uitkijken bij het plaatsen van de kopjes onder de koffie opvang uitloop! Vooral bij plaatsen van 2 kopjes.

rianzijl 18-12-2014 Product paar weken in bezit

6,2
De koffie die ik gewoonlijk drink, Aldi mocca, smaakt met dit apparaat totaal niet. Ben nu op zoek naar een alternatief hiervoor, want Senseo koffiepads zijn mij veel te duur. Jammer!

nieuwdorp 14-12-2014 Product maand in bezit

Een goed apparaat.
Mooie vormgeving voor in de keuken.
Fijn in gebruik.
Duidelijk in bediening.
Vele mogelijkheden.

kaspc01 07-12-2014 Product maand in bezit

Voldoet volledig aan verwachtingen. Mooie vormgeving en is makkelijk schoon te houden. Koffie is heerlijk warm!

R Raaijmakers 06-12-2014 Product maand in bezit

Ongeveer een maandje deze mooie Twist in gebruik. Vind hem erg leuk uitzien en de bediening is een fluitje van een cent. Schoonmaken gaat makkelijker dan de vorige klassieke Senseo. Alleen de duurzaamheid twijfel ik over omdat het wel heel erg (slapper) plastic achtig aanvoelt ten op zichte van onze vorige Senseo met nog een Aluminium plaatje onder. Maar de koffie smaakt wel ietsje beter. Nu even nog op de melk opschuimer wachten die ik erbij zou krijgen.