Philips Twist HD7870 - Reviews

Soorten koffie
koffie

Erwin 01-04-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke Koffie

Koffie komt met heerlijke temperatuur in de beker, hierdoor is de smaak gewoon heerlijk.
Uiterlijk is modern en zeer gebruiksvriendelijk

luci_1960 13-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooi en doeltreffend. Dit is inmiddels onze 4e Senseo en daar ik gek ben op koffie van een pad blijven we dus een Senseo kopen. De twist vond ik erg mooi maar klein waterreservoir is erg jammer. Daar naast zit het menu aan de zijkant en niet meer aan de voorkant wat heel mooi leek maar na ongeveer een jaar in gebruik is niet meer te zien waar het menu zit en moeten we hier en daar maar op goed geluk drukken.Verder moet je helaas elke maand de boel ontkalken wat natuurlijk onzin is of het moet zijn dat Philips zit te wachten op het geld van het ontkalkingsmateriaal.

T.H. 09-01-2016 Product half jaar in bezit

ik heb deze senseo al een maand of6, maar vind het een waardeloos ding hij gaat zo tekeer en je moet je bekers vasthouden anders trillen ze eraf.GEEN AANRADER!!!

Suzanne 16-12-2015 Product maand in bezit

De koffie smaakt lekker, en het apparaat is ook heel handig in het gebruik. Het is handig dat je het meteen aan kunt laten springen, als het warm genoeg is.

Nadineke 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Ben er super blij mee en is héél erg makelijk in gebruik bij zowel koffie zetten als ontkalken! Daarbij heeft hij een mooi design en de kleur (mystic purple) vind ik ook super mooi.

Andre BMW 12-12-2015 Product half jaar in bezit

Tsja, machine zet koffie...... maar daar is het dan ook voor gemaakt, smaak hangt ntuurlijk af van soort koffie, toch?
Opvangbakje komt al bijna los wanneer ik er naar kijk.
Idem voor de dispenser waar de koffie uit komt.
Gaf ook snel kalk melding, maar na tig ontkalkingsbeurten nog steeds zelfde melding .... en ik ben niet alleen, senseo speelgoed doet bij buurvrouw ongeveer hetzefde.

Nas 05-12-2015 Product maand in bezit

9,4
Top product, Echt heerlijke koffie, ik heb er een naar mijn vakantie huisje mee genomen, ik neem pads wel mee. Daar zijn er niet te verkrijgen.

Hulzebos 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het plateau waar de kopjes op staan zit niet goed bevestigd aan het apparaat; gevolg is dat als de kopjes niet helemaal achter tegen het apparaat staan het plateau spontaan loslaat en de kopjes zo naar voren vallen; gelukkig zonder persoonlijke schade (afgezien van kopjes kapot) maar als iemand daar direct voor had gestaan dan waren er behoorlijke brandwonden ontstaan.

buGeltje 14-10-2015 Product maand in bezit

fijn apparaat. koffie lekker warm. mogelijkheden voor eventueel
een klein kopje of espresso samen met de melkopschuimer een
goede keuze

gemsie 13-10-2015 Product kwartaal in bezit

9,4
Het gewoon een fijn spparaat. De senseo twist zet betere koffie dan de gewone senseo die we eerst hadden. De koffie is zeker weten heter en lekkerder. Heb hier verder niks meer aan te voegen. Echt een senseo apparaat om aan iedereen aan te bevelen.

Angelique1961 13-10-2015 Product paar weken in bezit

Heerlijk apparaat makkelijke bediening warme koffie.
Maar alleen jammer dat ik de gratis melkopschuimer nog niet heb ontvangen.
Dan zou het meer genieten zijn voor ons.

Josbrug 13-10-2015 Product maand in bezit

Koffie is goed heet, pads zijn makkelijk te plaatsen, waterreservoir is makkelijk te vullen en schoon te maken

jolanda.almelo 13-10-2015 Product maand in bezit

9,6
Dit is onze 2 de Senseo pad apparaat, en hij bevalt super, daarom hebben we weer voor hetzelfde apparaat gekozen hebben, makkelijk is het apparaat klaar zetten, en vast op 1 kopje drukken, is het water op temperatuur dan start hij automatisch.

Joke Prank 12-10-2015 Product maand in bezit

3,8
3 verschillende soorten DE-koffiepads geprobeerd plus het AH huismerk Excellent Espresso Dark Roast. Geen van de DE-koffiepads gaf een aanvaardbare koffiesmaak, het AH huismerk kon er mee door. De smaak is onvergelijkbaar met koffie uit de espressomachine. Het ontbreken van instelmogelijkheden vwb temperatuur, hoeveelheid koffie en hoeveelheid water en de lage waterdruk zal hier debet aan zijn. Qua gebruiksgemak een goede score, makkelijk schoon te maken, met uitzondering van het waterreservoir dat wat lastig is terug te plaatsen. En niet te vergeten dat vreselijk onhandige deksel op het waterreservoir. De HD7870 ziet er leuk uit, maar neemt wat oppervlakte betreft wel veel ruimte in. Het zou compacter gekund hebben. Zodra de espressomachine terug is van reparatie verdwijnt de Senseo Twist in de kast als reserve om er voorlopig niet meer uit te komen.

jan van holsteijn 18-07-2015 Product maand in bezit

Ik had eerst nog een oude type Senseo het probleem was dat de padjes houder.
Veel te ondiep is dus de padjes kwam dan ook al gauw scheef te liggen.
En dat is bij de nieuwe Senseo twist niet meer aan de orde.
Kortom ik ben enorm tevreden en de schenk tuit kan je omhoog en omlaag doen.
Is makkelijk voor de wat hogere kopjes.
En heeft een mooie uitstraling in de keuken.

Mirantje71 08-07-2015 Product maand in bezit

6,8
Tevreden over dit product erg makkelijk in gebruik vindt alleen de kleur iets minder maar goed misschien dat er ooit meerdere kleuren komen

boutsusa 08-07-2015 Product paar weken in bezit

Na enkele jaren een ander apparaat te hebben gehad, hebben we nu toch weer gekozen voor een Senseo. En daar zijn we heel tevreden mee. :-)

1946271 04-07-2015 Product paar weken in bezit

3,6
Dit apparaat geeft halve kopjes. je krijgt er maar 100 ml. uit per kopje, als je meer wilt moet je het halve kopjes symbool indrukken en dan het symbool voor 2 kopjes en dan heb je wel een goede kop koffie

alphonsleus 04-07-2015 Product kwartaal in bezit

het is een mooi apparaat en een mooi uiterlijk ,werkt perfect.
kan twee kops koffie inschakelen zonder dat ik er bij blijf, het apparaat gaat dan van zelf aan als het water op temperatuur is.

pcstore 03-07-2015 Product maand in bezit

gewoon een super mooi en goed apparaat en zet ook nog eens super lekkere koffie en de vormgeving is ook heel stijlvol