Philips Daily Collection HD7459 zwart

gemalen koffie
Type
filterzetter
Ingebouwd display

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7459 zwart op Kieskeurig.be.

6,5

jahnjahn 12-11-2016

Niet zo handig; drab in de koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, koper

Ziet er mooi uit. Na een maand teruggezonden. De koffie filters vallen steeds om waardoor je drab in de koffie krijgt. Komt of door te langzaam doorlopen van de koffie of door de stoom die het apparaat afgeefr. Helaas elke week 2 keer drab. Kan is lastig schoonmaken door het pijpje wat aan het deksel zit. Lastig uitschenken in het reservoir. Kleine knopjes. Het lampje gaat snel uit waardoor je naar het apparaat moet lopen om te kunnen zien of het aanstaat. Het gaat automatisch na 30 minuten uit. Voor mij net te snel. Timer niet gebruikt. Klok steeds oppnieuw instellen als stekker er uit is geweest. Onhandig ding. Kost weinig; veel ergernis.

Pluspunten

• design

Minpunten

• drab in koffie
  • kan lastig schoonmaken
  • kleine knopjes
  • lastig afleesbaar

RiaBG 05-07-2015

Lekkere warme koffie. Vooral fijn dat de koffie 's morgens al klaar is als je beneden komt.
Gemakkelijk in gebruik.
Alleen het waterreservoir is moeilijk te lezen bovenin.
Verder een topper, echt een aanrader.

wil1947 21-06-2015

Prima prijs/kwaliteit verhouding

+ stijlvol zwart/chroom design
+ zet koffie snel en geruisloos
+ waterniveau op glazen kan correct
+ lekkere hete koffie
+ druppelstop als je koffie wilt inschenken
+ automatisch uitschakelen
+ vaatwasmachine bestendig
+ timer om in te stellen naar behoeft
- waterpeil niet zichtbaar op buitenkant reservoir
- venster licht slechts even op bij aanzetten
- je ziet daarna slecht of het apparaat aan is
- gebruiksaanwijzing met alleen plaatjes xtra tekst zou handig zijn

tofpeke 27-10-2018

triestig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

om het reservoir te vullen moet je extra licht hebben om de indicator te kunnen aflezen. Het deksel van de glazen kan is moeilijk te verwijderen om goed te kunnen afwassen.
Timer en temperatuur zijn voor ons wel prima. Dat het toestel na een half uur uitschakeld is prima, koffie op temperatuur gehouden wordt is geen koffie.

jantine-flevo 16-09-2018

nog maar 1 dag gebruikt

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, metallic

Grootste ergernis: je ziet niet dat het apparaat aanstaat. Zeker met de automatische uitschakeling van 30 (!) minuten zou dat handig zijn. Het blauwe schermpje licht bij het aanzetten maar heel kort op.
Die automatische uitschakeling mogen ze wat mij betreft onmiddellijk weghalen, zeer irritant. De hele deksel klapt naar achteren, dan past het apparaat niet meer onder het keukenkastje, bij mijn oude apparaat wel.
Waterniveau is niet te lezen, zit bovenop het waterreservoir, volkomen nutteloos.
Water in het reservoir schenken kan alleen met geknoei.
Het koffiefilter is uitneembaar, maar kan door de druppelstop niet blijven staan. Gevolg: priegelen met de papieren filter en lastig om de koffie er in te doen.
Bij dezelfde hoeveelheid water vergeleken met het oude apparaat heb ik nu meer koffie nodig.

koffieleut 13-08-2018

Mooi vormgegeven keukenklok

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, metallic

Een nieuw koffiezetapparaat gekocht omdat de vorige een paar uur voor een gezellige avond met koffievisite er mee op hield. Mooi ontwerp qua looks, bovendien wat kan er mis zijn met een Phillips, niet waar? Nou, van alles. Op de doos staat dat ie automatisch uitschakelt; dat lijkt ons wel handig. Ook is instelbaar wanneer hij aan moet gaan. Deze functies zijn echter niet te combineren; het apparaat gaat een half uur na inschakeling uit en dat blijkt niet op een andere tijd instelbaar. Dus je zet koffie, na 10 minuten schenk je die in, binnen 20 moet die op zijn, want anders is de tweede bak koud! Een derde kopje is sowieso niet aan de orde. Wij zetten nu de kookwekker om het 2e bakkie warm te kunnen drinken...
Ook klapt het filter vaak om of als dat niet het geval is zit de koffieprut boven de filterrand op het filterhouder, dus als je die vergeet uit te spoelen heb je de volgende keer koffieprut. Ook met een ander merk filter. Mensen het is 2018. Niet 1963. Dit moet een koffiezetapparaat gewoon kunnen.: Koffiezetten zonder prut. De consument desgewenst kunnen voorzien van een 2e bakkie. Digitaal instelbaar zijn. Wel leuk dat we op het koffiezetapparaat kunnen zien hoe laat het is. Zoek je nog een leuke keukenklok in de vorm van een koffiezetapparaat, zouden wij dit product zeker aanraden.

Pluspunten

• Zet sterke goede koffie als filter niet omklapt
  • mooi vormgegeven
  • werkt ook als klok

Minpunten

• vaak koffieprut bij grote potten
  • gaat na 30 minuten uit

John7 25-06-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

Bij openen deksel: waterdruppels op aanrecht. Houdt lekkere koffie goed warm. Timerfunctie gebruik ik niet.

Beradone 30-03-2018

Smakelijke koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

De verhouding water en koffie blijft altijd wel een beetje natte vinger werk, maar als je een goede balans hebt gevonden heb je ook zeker smakelijke koffie

Marie 12-02-2018

globalement déçue

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

Utilisatrice des produits Philips depuis toujours, c'est la première fois qu'un produit me déçoit à ce point. Je rejoins d'autres commentaires sur ce produit ... impossible d'avoir un café sans marc, ce qui est très déplaisant. J'ai essayé en mettant moins de café, en changeant les filtres, rien n'y fait. De plus, l'appareil s'arrête après plus ou moins 30 minutes, donc si on ne surveille pas, le café refroidit assez rapidement et enfin le nettoyage du récipient n'est guère facile.

Wijnand 20-01-2018

Mooi design en klein handig formaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, metallic

* Mooi design * Handig formaat * Blauw display * Koffie goed warm * Zet snel koffie * Automatisch aan- en uitzetten met timer * Mijn glazen koffiekan van mijn vorige koffiezetapparaat van een ander merk past er ook onder *

• Snel koffie zetten
  • Koffie goed warm
  • Timerfunctie
  • Mijn vorige koffiekan past er ook onder

Pierrecanne 17-10-2017

dommage

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

La cafetière fonctionne très bien, le café est bon.
Mais quel dommage qu'elle s'éteigne après 30 min.
Impossible de resservir une tasse il est directement froid..

Mannetje 24-07-2017

Matig tot slecht qua gebruik en duurzaamheid

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

Zoals anderen heb ook ik het omslaande filter, zodat je drab in je koffie hebt of hele slappe.
Wat ik het ergste vind is dat het plaatje zo lelijk is geworden, binnen 10 maanden. Gewoon ingevreten, zo zonde, want ik ben wel tevreden over het design

RienH 11-04-2017

Zeer onpraktisch

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

het display heeft geen enkel voordeel,
als je op het klokje drukt, komen er twee tijden
wat moet je er mee,
aan of uit, is slecht te zien,
niveau indicator geeft 3-6-9-12-15, wat heb je eraan als je met twee personen bent.
ik heb de reviews niet gelezen, anders had ik dit product niet gekocht !

Alton 05-03-2017

Heel mooi qua uiterlijk

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

Het is een heel mooi koffieapparaat de koffie smaakt er heerlijk in .is heel handig en je kan de koffie inschenken zonder dat het drupelt of lekt.
Jammer genoeg is het zo dat het apparaat zich vanzelf uitschakelt als de koffie klaar is .

Twiggy 07-02-2017

Slecht apperaat met lauwe koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

Spijt van deze aankoop..als je koffie zet moet je minstens 10 minuten wachten totdat de koffie een beetje warm is..en aangezien het apperaat na een goed half uur uitschakelt moet je snel drinken..Haha wat een betutteling dat er nu bepaalt wordt hoe snel je je bakkie moet drinken..Nee het is een miskleun eerste klasse.. en koop dit aub alleen als je geduldig bent, want alleen al het filtermandje terugplaatsen is een crime op zich, en dan moet je ook nog heel goed opletten dat het papierenfilter past want dat zit heel vaak dubbelgeklapt als je het deksel sluit...Ik heb geen geduld dus ik doe m weg, en zet gewoon een lekker ouderwets bakkie met de hand op een theelichtje zoals mijn Oma en moeder dat deden..scheelt me een hoop frustratie en dan heb ik een lekker heet bakkie! Bah lauwe koffie, hoe verzinnen ze het

Ellen7654 20-01-2017

Heel onpraktisch

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

Er is geen lampje dat aangeeft of het apparaat aan of uit staat. Als ik het uit wil zetten dan moet de stekker er uit. De koffie is heel snel koud, voor het tweede kopje moet je nieuwe zetten.
De gebruiksaanwijzing is heel onduidelijk met een paar vage plaatjes maar ik begrijp nu dat het apparaat ook niet beter ingesteld kan worden.

jolien10 03-01-2017

klant onvriendelijk

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

Klantonvriendelijk product. Slecht afleesbaar display.
Geen leesbare handleiding,slechts plaatjes die op meerder manieren uit te leggen zijn.We zijn toch geen analfabeet? Koffie zetten d.m.v. de timer is ons nog niet gelukt. Als je met de hand bedient moet je een kwartier voor het drinken het apparaat aanzetten, anders is de koffie niet heet.

bert49 29-12-2016

Niet aan te bevelen product.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

Zoals eerder gemeld (zie hieronder) een slecht product.
Absoluut niet passend in de Philips kwaliteit zoals gewend (onder het product staat dan ook vrolijk: made in China).
Bijzonder is ook de Philips reactie. Bij de richtlijnen staat vermeld: richt uw review op het product.
Die richtlijn geldt kennelijk niet voor de reactie van Philips.
Daarin ligt de nadruk op een review van de klant: smaak van de koffie is afhankelijk van de verhouding water:koffie (was ik niet op gekomen), heeft u de kan wel goed op de warmhoudplaat staan, gebruik dunne koppen etc.
Nergens staat in de reactie iets vermeld over het aangeschafte product dat in bijna 50% van de reviews de kwalificatie slecht krijgt......

bert49 26-12-2016

Bijzonder onhandig produkt met lage prestaties

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

In de verwachting een goed koffiezetapparaat gekocht te hebben vorige week een HD7459/20 aangeschaft.
Binnen de week weer vervangen door ons oude exemplaar.
Reden: apparaat functioneert niet naar wens (koude koffie, sterke koffie). Geprobeerd om e.e.a. op te lossen via de gebruikershandleiding, maar ook die is zeer marginaal. Op internet de vragen en de reacties van de firma Philips opgezocht ,maar die laatste reacties getuigen wel van arrogantie: wat te denken van iemand die een week haar koffiezetapparaat heeft gekocht, dezelfde klachten heeft als wij en het advies krijgt om het apparaat na een week (!) te ontkalken???

wilma40 09-12-2016

niet tevreden

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart

mis duidelijke beschrijving druppelstop werkt niet goed, tweede kopje is al koud.mis lampje bij het stoppen.