Philips Quadrante HD7863/60 - Reviews

Verstelbare beker hoogte

5,9

• Slecht

Andreas27 26-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Alweer stuk...dit is nu wel de laatste Philips

Lampje blijft steeds maar knipperen en is daardoor dus niet meer te gebruiken , ondanks weinig gebruik heb ik er nagenoeg nooit echt plezier van gehad. Heb gelukkig nog een ander(merk) apparaat die het wel altijd goed doet. Dit is al de 2e Philips Senseo die het niet echt goed doet (ondanks mijn zachte water) , dus nu maar weer bij het grof vuil en op zoek naar een beter merk. Waarschijnlijk een Melitta.

Minpunten

• veel storingen
  • geen lekkere smaaak , als ie al doet

Petra 28-03-2016 Product kwartaal in bezit

Mooi, lekkere koffie, zo gezet .... maar .....

6,8
In principe ben ik tevreden met het apparaat maar helaas doet deze machine ook waar de vorige apparaten het uiteindelijk lieten afweten. Na het opwarmen begint het water niet direct te lopen met als resultaat een Haags bakkie. Dan moet je hem nog een keer laten lopen tot het kopje vol is en dan direct uitzetten. Lijkt me niet echt de bedoeling. Tot nu toe doe hij het nog maar mijn vorige Senseo's hebben daardoor vroegtijdig de geest gegeven.

Smaldok 04-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Oktober 2012 gekocht, doet het nog steeds. Minimaal 10 koppen per dag. Meer dan 10.000 koppen tot nu toe. Deze Sensea pakt dus heet goed uit.
Geheim: Niet ontkalken. Dat heb ik één keer gedaan en toen haperde de machine enkele dagen (lekkage). Dat is nu weer OK.

Henk Vrugteveen 12-02-2016 Product maand in bezit

7,6
Mooi toestel, alleen afschuwelijk doorzichtig waterreservoir. Verder heerlijk warme koffie en minder lawaai als de vorige die we 5 jaar hebben gehad.

efkoghee 23-12-2015 Product kwartaal in bezit

Gewoon een lekker apparaat wat er mooi en robuust uitziet. Handige bediening bovenop en een snelle levering van de warme koffie. Er wordt een stuk minder gerammeld dan de gewone Senseo apparaten en dat vind ik wel heel fijn.

Jeroen Platenkamp 05-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Dit was mijn 3e senseo apparaat. Ik heb hem nu 3 jaar in bezit, wordt alleen gebruikt bij verjaardagen.
Lampjes blijven nipperen, dit bleek de vlotter te zijn (die bleef onderin hangen) meerdere malen schoon gemaakt, aangepast en gemodificeerd. Uiteindelijk is vandaag de dag gekomen dat hij helemaal niet meer werkt.
Nu kan ik een nieuw reservoir kopen, en hopen dat het probleem opgelost is maar ik begin zo langzamerhand een beetje klaar te raken van Philips.
Na de 3e defecte senseo in 10 Jaar haak ik af, ik ga maar weer 'gewone' koffie zetten voor het bezoek.
En in ieder geval komt er hier geen philips meer in.

Niekkie05 20-08-2015 Product kwartaal in bezit

Ik mis het lampje voor ontkalking, en dat ik niet op het aantal kopjes kan drukken als die nog aan het opwarmen is dus erbij moet blijven staan. Dat vond ik bij de andere fijner. Maar voor de rest ben ik tevreden over de Senseo.

rnj3 08-08-2015 Product kwartaal in bezit

Mooi vormgegeven senseo. Voldoet aan de verwachtingen. Had deze speciaal voor het model gekocht. Door de vorm kan overal makkelijk staan

DoHa 22-07-2015 Product maand in bezit

Ben gevallen voor het mooie design - maar het geeft ook hetere koffie dan mijn vorige senseo.
Daarnaast heeft ie een groter waterreservoir dus kan meerdere kopjes koffie zetten zonder bij te hoeven vullen.
Daarnaast blijft het apparaat makkelijk schoon te maken.
Kortom: Tot nog toe zeer tevreden met dit apparaat!

Jlo29 15-07-2015 Product paar weken in bezit

Het is een mooi koffiezetapparaat.
Goede koffie mooie crèmelaag.
Het is heel makkelijk in gebruik.

Ik ben er heel tevreden over.

Antoinet50 12-04-2015 Product paar dagen in bezit

4,5
11-4-2015 dit apparaat gekocht bij Blokker in Nieuwegein (muntplein). Ik kwam in 1ste instantie voor een ander. De koffie is erg slap. Meteen gebeld, dat koffie te waterig is. Ik kon terug komen. Dame gaat er koffie mee zetten en vind de koffie goed. Omruil was niet meer mogelijk. Dan moest ik maar met hoofdkantoor Blokker bellen. Een dame vroeg me zelfs of de koffie over datum was. Ik drink al 15 jaar Senseo, maar van dit apparaat is de koffie toch echt te slap.

assenbergh 09-04-2015 Product jaar of meer in bezit

eerste twee jaar niets te klagen, daarna doet hij het niet meer
lampje blijft flikkeren en doet niets meer contacten schoongemaakt doet hij het weer 1 keer daarna weer over.Niet veel gebruikt bovendien is alleen voor de visite.

leontine35 08-04-2015 Product jaar of meer in bezit

5,6
Na ruim een jaar beginnen de problemen. ook na regelmatig ontkalken komt er steeds minder water doorheen en wordt steeds luider. de smaak is ok en de vormgeving vond ik erg handig, past nl. heel mooi in een hoekje. Maar na ruim 2 jaar was het tijd voor een andere machine. het was een redelijke aankoop voor een korte periode, maar het kan nog erger...zie koffiemachine Philips HD7751

Andreas27 17-12-2014 Product jaar of meer in bezit

3,8
ja hoor , vandaag ging alweer de 3e Senseo stuk , lampje blijft knipperen en er komt geen water meer in , einde oefening dus. Deze was net 3 jaar (beperkt) in gebruik, nadat hij al vernieuwd was om dat dezelfde daarvoor al na 4 maanden stuk was. Ook daarvoor een ander type Senseo gehad met ook een beperkte levensduur , nu is het dus wel over met Philips. Even na (of soms nog in) de garantie-periode gaan er wel veel stuk , toch niet zo'n goed ontwerp denk ik , moet toc wel langer mee kunnen lijkt me. Nu maar op zoek naar wat anders , maar GEEN PHILIPS MEER lijkt me ....toch

riagrst2644 17-08-2014 Product paar dagen in bezit

pas 2 dagen in huis eerste ervaring is goed.
Na eerst een ander merk te hebben gekocht
door problemen met 5 dagen teruggebracht
Heb ik besloten deze Philips aan te schaffen
Plus punten
Warme koffie
goede schuimlaag normaal gevulde kopjes.ook met 2 kopjes.
Mooi model makkelijk te vullen,redelijk grootte waterinhoud bijna 1 liter.
hoop dat hij net zo goed blijft als dat het nu lijkt en er geen problemen mee krijg.
Ben er erg blij mee naar eerdere ervaring deze week met een andere machine en merk.

Rein Ka 25-07-2014 Product paar dagen in bezit

7,4
Ik schreef in februari dat ik na aanschaf de recensies las en schrok. Ik geef nu even een update. Mijn apparaat werkt nog steeds. Ik heb wel al wat kanttekeningen. Ik vind het plaatsen van het waterreservoir elke keer weer lastig, het is "zoeken naar het gaatje". Verder maakt het apparaat heel veel lawaai. Ik sta altijd met mijn handen aan de zijkant van het apparaat want anders trilt hij kapot denk ik. Alsof het binnenwerk los zit en tegen de buitenkant aan trilt. Het metalen plaatje van het bekerplateau heb ik al lang vastgelijmd met montagekit want ook dat trilde hard mee. Kortom: Hij doet het nog maar doet zeker erg gammel aan. Kijken of hij het eerste jaar volbrengt.

henribokhorst 20-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Ook wij zijn erin getrapt en hebben inmiddels de tweede aangeschaft welke ook weer na enkele jaren het begeeft.
Lijkt wel of deze apparaten erop zijn gemaakt om gelijk na de garantieperiode het te begeven. Ook kennissen van ons welke hetzelfde type hebben lopen tegen dezelfde problemen aan.
Ga nu maar eens naar een ander merk kijken.

Wessel Frysk 31-05-2014 Product kwartaal in bezit

Doet waarvoor hij gemaakt is en is een stuk stiller geworden dan zijn voorganger. Kopjes blijven dan ook netjes op het plateautje staan. De smaak vd koffie is erg afhankelijk van het soort pad welke je erin stopt. Ik drink cafeïne vrije koffie en die smaakt bij elk merk erg goed terwijl mijn vrouw gewone koffie drinkt welke regelmatig erg waterig is, zelfs bij de gerenommeerde a-merken en bij andere Senseo apparaten. Ik denk dus niet dat de smaak afhankelijk is vd machine maar van het proces bij de koffiemakers. In dat opzicht zijn de kuipjes waarschijnlijk betrouwbaarder in het verkrijgen van een goed bak koffie maar die zijn wat mij betreft te duur.

jeannehoogeveen 07-05-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
Ik heb dit apparaat nu iets meer dan een jaar. Na 2 maanden al opgestuurd omdat het verwarmingselement niet meer werkte.
Als ik nu 2 kopjes zet zijn ze waterig en niet te drinken. Dus met een kopje tegelijk en dan gaat het nog niet altijd goed. Ik ben er klaar mee.

Emiel Sluyterman 25-04-2014 Product jaar of meer in bezit

5,2
Na een jaar begon de narigheid met dit apparaat. Het ziet er mooi uit, maar met de watertoevoer is steeds gedoe. Lampje knippert, waterreservoir eruit, leeggooien, schudden om het vlottertje een handje te helpen, water in reservoir, opnieuw proberen. Allerlei gepiel om een kopje koffie uit het apparaat te krijgen. Soms heb je geluk, soms niet. De klachten namen steeds meer toe en sinds gisteravond warmt hij het water niet meer op. Technisch gezien is dit apparaat een miskleun van Philips. Eens, maar nooit meer!