Philips Twist HD7870 - Reviews

Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
koffie

Beoordeling op basis van 725 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Andre BMW 12-12-2015 Product half jaar in bezit

Tsja, machine zet koffie...... maar daar is het dan ook voor gemaakt, smaak hangt ntuurlijk af van soort koffie, toch?
Opvangbakje komt al bijna los wanneer ik er naar kijk.
Idem voor de dispenser waar de koffie uit komt.
Gaf ook snel kalk melding, maar na tig ontkalkingsbeurten nog steeds zelfde melding .... en ik ben niet alleen, senseo speelgoed doet bij buurvrouw ongeveer hetzefde.

luci_1960 13-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooi en doeltreffend. Dit is inmiddels onze 4e Senseo en daar ik gek ben op koffie van een pad blijven we dus een Senseo kopen. De twist vond ik erg mooi maar klein waterreservoir is erg jammer. Daar naast zit het menu aan de zijkant en niet meer aan de voorkant wat heel mooi leek maar na ongeveer een jaar in gebruik is niet meer te zien waar het menu zit en moeten we hier en daar maar op goed geluk drukken.Verder moet je helaas elke maand de boel ontkalken wat natuurlijk onzin is of het moet zijn dat Philips zit te wachten op het geld van het ontkalkingsmateriaal.

jolanda.almelo 13-10-2015 Product maand in bezit

9,6
Dit is onze 2 de Senseo pad apparaat, en hij bevalt super, daarom hebben we weer voor hetzelfde apparaat gekozen hebben, makkelijk is het apparaat klaar zetten, en vast op 1 kopje drukken, is het water op temperatuur dan start hij automatisch.

Joke Prank 12-10-2015 Product maand in bezit

3,8
3 verschillende soorten DE-koffiepads geprobeerd plus het AH huismerk Excellent Espresso Dark Roast. Geen van de DE-koffiepads gaf een aanvaardbare koffiesmaak, het AH huismerk kon er mee door. De smaak is onvergelijkbaar met koffie uit de espressomachine. Het ontbreken van instelmogelijkheden vwb temperatuur, hoeveelheid koffie en hoeveelheid water en de lage waterdruk zal hier debet aan zijn. Qua gebruiksgemak een goede score, makkelijk schoon te maken, met uitzondering van het waterreservoir dat wat lastig is terug te plaatsen. En niet te vergeten dat vreselijk onhandige deksel op het waterreservoir. De HD7870 ziet er leuk uit, maar neemt wat oppervlakte betreft wel veel ruimte in. Het zou compacter gekund hebben. Zodra de espressomachine terug is van reparatie verdwijnt de Senseo Twist in de kast als reserve om er voorlopig niet meer uit te komen.

delilah25 11-06-2015 Product kwartaal in bezit

super handig in gebruik heel licht met je vinger over de knop nu kan zelfs mijn zoontje koffie voor zijn papa zetten wat hij super leuk vind om te doen, een mooie uitvoering/stijl staat leuk in mijn keuken en valt op op een positieve manier ook de kleur wit met lime heel erg mooi

jantje09 18-04-2015 Product paar dagen in bezit

ik vind wel erg gemakelijk om een Senseo te gebruiken ver al als je alleen benten is niet zo duur en het is erg lekker

R Raaijmakers 06-12-2014 Product maand in bezit

Ongeveer een maandje deze mooie Twist in gebruik. Vind hem erg leuk uitzien en de bediening is een fluitje van een cent. Schoonmaken gaat makkelijker dan de vorige klassieke Senseo. Alleen de duurzaamheid twijfel ik over omdat het wel heel erg (slapper) plastic achtig aanvoelt ten op zichte van onze vorige Senseo met nog een Aluminium plaatje onder. Maar de koffie smaakt wel ietsje beter. Nu even nog op de melk opschuimer wachten die ik erbij zou krijgen.

Ellaxs 26-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Hopeloos apparaat.

Na 3 wk braken st plastic van deksel. Ter reparatie gebracht, retour met nieuw deksel, prima! Na 3 mnd braken weer stukjes plastic af. Krijg nu een nieuw apparaat, prima service van philips. Mag zelf model kiezen. Wordt géén Twist iig! Het apparaat zette overigens prima koffie en de starten-en-lopen-knop was erg handig.

Koffieleut69 17-12-2016

worden niet meer zo gemaakt als vroeger

Na 3 jaar trouwe dienst moeten constateren dat mijn senseo begint te lekken bij de deksel, deze zit erg los. Ondanks zorgvuldig gebruik is zo te zien het scharnier gebroken en sluit de deksel niet meer goed. Geen garantie meer en dus een dure reparatie. Nu mijn oude senseo van de eerste generatie maar weer van zolder gehaald.

Franske 14-11-2016

Te snel kapot

Helaas heeft het apparaat na 2½ jaar trouwe dienst de geest gegeven. Dit wel na een dagelijks gebruik van meerdere keren per dag!!!!

Erwin 01-04-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke Koffie

Koffie komt met heerlijke temperatuur in de beker, hierdoor is de smaak gewoon heerlijk.
Uiterlijk is modern en zeer gebruiksvriendelijk

Annie275 10-01-2016

Lampje voor ontkalker blijft branden na ontkalken.

Na doorspoelen met Senceo ontkalker blijft het lampje branden, dus weet ik niet of het klopt. Ook blijft er veel water boven langs de pad lopen en ook uit de tuit te lopen nadat de koffie is gezet, moet ongeveer 2 minuten wachten, dat was bij het eerdere apparaat niet nodig.

T.H. 09-01-2016 Product half jaar in bezit

ik heb deze senseo al een maand of6, maar vind het een waardeloos ding hij gaat zo tekeer en je moet je bekers vasthouden anders trillen ze eraf.GEEN AANRADER!!!

schalk 08-01-2016

slecht

er zijn nergens koffiebonenverpakkingen voor dit apparaat te krijgen.
ook de navulverpakkingen niet.
DIKKE MISKOOP

Suzanne 16-12-2015 Product maand in bezit

De koffie smaakt lekker, en het apparaat is ook heel handig in het gebruik. Het is handig dat je het meteen aan kunt laten springen, als het warm genoeg is.

Nadineke 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Ben er super blij mee en is héél erg makelijk in gebruik bij zowel koffie zetten als ontkalken! Daarbij heeft hij een mooi design en de kleur (mystic purple) vind ik ook super mooi.

Nas 05-12-2015 Product maand in bezit

9,4
Top product, Echt heerlijke koffie, ik heb er een naar mijn vakantie huisje mee genomen, ik neem pads wel mee. Daar zijn er niet te verkrijgen.

JohnBleumotion 21-11-2015

Ok, zeker voor de prijs, de moeite waard

Ok, zeker voor de prijs de moeite waard
Makkelijk in gebruik en onderdelen goed en makkelijk te reinigen

1959 19-11-2015

Het apperaat is lekker stil en schuim is prima.ik ben blij

De koffiezetapperaat mag iets eerder stoppen .
Maar verder doet hij het prima.
Super bakkie wat je van Senseo kan verwachten.
Nu nog even wachten op mijn opschuimmachine .
En dan is alles compleet heerlijk.

Erikpw 19-11-2015

Prima apparaat met prima koffie maar.....

Nadat de vorige Senseo overleden was moest er een nieuwe komen. Koffie drinken is bij ons belangrijk dus op zoek naar een goed apparaat. Met de keuze van dit Twist apparaat hebben wij een prima slim apparaat in huis dat lekkere hete koffie bied. Toch is er een maar. Je kunt kiezen voor een normaal kopje of voor een klein, lees expresso kopje. De uitloop van de koffie is verstelbaar in hoogte. Echter er lopen twee straaltjes koffie uit het apparaat. Wil je dat in je kleine kopje krijgen dan moet de uitloop voldoende naar beneden kunnen. Maar dat kan dus niet. Dus bij gebruik expresso kopje dan moet er iets onder het kopje gezet worden om niet te knoeien. Jammer maar verder een prima apparaat.