Philips Twist HD7870

Philips Original HD6554

Philips Original HD6554 Best Reviewed nov 2017
8,8 (97)

Beoordeling op basis van 763 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Andre BMW 12-12-2015
  • Product half jaar in bezit

Tsja, machine zet koffie...... maar daar is het dan ook voor gemaakt, smaak hangt ntuurlijk af van soort koffie, toch?
Opvangbakje komt al bijna los wanneer ik er naar kijk.
Idem voor de dispenser waar de koffie uit komt.
Gaf ook snel kalk melding, maar na tig ontkalkingsbeurten nog steeds zelfde melding .... en ik ben niet alleen, senseo speelgoed doet bij buurvrouw ongeveer hetzefde.

luci_1960 13-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Mooi en doeltreffend. Dit is inmiddels onze 4e Senseo en daar ik gek ben op koffie van een pad blijven we dus een Senseo kopen. De twist vond ik erg mooi maar klein waterreservoir is erg jammer. Daar naast zit het menu aan de zijkant en niet meer aan de voorkant wat heel mooi leek maar na ongeveer een jaar in gebruik is niet meer te zien waar het menu zit en moeten we hier en daar maar op goed geluk drukken.Verder moet je helaas elke maand de boel ontkalken wat natuurlijk onzin is of het moet zijn dat Philips zit te wachten op het geld van het ontkalkingsmateriaal.

jolanda.almelo 13-10-2015

9,6
Dit is onze 2 de Senseo pad apparaat, en hij bevalt super, daarom hebben we weer voor hetzelfde apparaat gekozen hebben, makkelijk is het apparaat klaar zetten, en vast op 1 kopje drukken, is het water op temperatuur dan start hij automatisch.

Joke Prank 12-10-2015

3,8
3 verschillende soorten DE-koffiepads geprobeerd plus het AH huismerk Excellent Espresso Dark Roast. Geen van de DE-koffiepads gaf een aanvaardbare koffiesmaak, het AH huismerk kon er mee door. De smaak is onvergelijkbaar met koffie uit de espressomachine. Het ontbreken van instelmogelijkheden vwb temperatuur, hoeveelheid koffie en hoeveelheid water en de lage waterdruk zal hier debet aan zijn. Qua gebruiksgemak een goede score, makkelijk schoon te maken, met uitzondering van het waterreservoir dat wat lastig is terug te plaatsen. En niet te vergeten dat vreselijk onhandige deksel op het waterreservoir. De HD7870 ziet er leuk uit, maar neemt wat oppervlakte betreft wel veel ruimte in. Het zou compacter gekund hebben. Zodra de espressomachine terug is van reparatie verdwijnt de Senseo Twist in de kast als reserve om er voorlopig niet meer uit te komen.

delilah25 11-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

super handig in gebruik heel licht met je vinger over de knop nu kan zelfs mijn zoontje koffie voor zijn papa zetten wat hij super leuk vind om te doen, een mooie uitvoering/stijl staat leuk in mijn keuken en valt op op een positieve manier ook de kleur wit met lime heel erg mooi

jantje09 18-04-2015

ik vind wel erg gemakelijk om een Senseo te gebruiken ver al als je alleen benten is niet zo duur en het is erg lekker

R Raaijmakers 06-12-2014
  • Product maand in bezit

Ongeveer een maandje deze mooie Twist in gebruik. Vind hem erg leuk uitzien en de bediening is een fluitje van een cent. Schoonmaken gaat makkelijker dan de vorige klassieke Senseo. Alleen de duurzaamheid twijfel ik over omdat het wel heel erg (slapper) plastic achtig aanvoelt ten op zichte van onze vorige Senseo met nog een Aluminium plaatje onder. Maar de koffie smaakt wel ietsje beter. Nu even nog op de melk opschuimer wachten die ik erbij zou krijgen.

Mieke 02-07-2017

Slechtste koffie zetter ooit

Slechte kwaliteit er knappen stukjes materiaal van deksel af. Pad houders zijn snel kapot
Koffie WAS perfect
Binnen 1 jaar al gerepareerd. Nu weer kapot
Heb nog nooit een Senseo weggegooid. Heb mijn allereerste nog ( werkt perfect)
Wou wat moois op het aanrecht hebben staan daarom gekocht Gebruik gewoon mijn oude weer. En deze gaat Otto in

Minpunten

• Slecht materiaal
  • Kunt nergens bij om evt iets te repareren
  • Iedere 3 weken moest ik ontkalken

Ellaxs 26-01-2017

Hopeloos apparaat.

Na 3 wk braken st plastic van deksel. Ter reparatie gebracht, retour met nieuw deksel, prima! Na 3 mnd braken weer stukjes plastic af. Krijg nu een nieuw apparaat, prima service van philips. Mag zelf model kiezen. Wordt géén Twist iig! Het apparaat zette overigens prima koffie en de starten-en-lopen-knop was erg handig.

Koffieleut69 17-12-2016

worden niet meer zo gemaakt als vroeger

Na 3 jaar trouwe dienst moeten constateren dat mijn senseo begint te lekken bij de deksel, deze zit erg los. Ondanks zorgvuldig gebruik is zo te zien het scharnier gebroken en sluit de deksel niet meer goed. Geen garantie meer en dus een dure reparatie. Nu mijn oude senseo van de eerste generatie maar weer van zolder gehaald.

Iemanddieniettevredenis 14-11-2016

Niet zo best

Ik heb hem inmiddels ruim 2 jaar. Na zo een 3 maanden begon hij al kuren te vertonen. Zoals toetsen die niet reageren. Op een dag waren ze inderdaad stuk, op reparatie gestuurd. Nu net na 2 jaar wederom hetzelfde probleem. Dus geen garantie meer...duur grapje om de 2 jaar nieuwe Senseo. Heel jammer want het disign is wel erg mooi.

Franske 14-11-2016

Te snel kapot

Helaas heeft het apparaat na 2½ jaar trouwe dienst de geest gegeven. Dit wel na een dagelijks gebruik van meerdere keren per dag!!!!

Erwin 01-04-2016

Heerlijke Koffie

Koffie komt met heerlijke temperatuur in de beker, hierdoor is de smaak gewoon heerlijk.
Uiterlijk is modern en zeer gebruiksvriendelijk

Annie275 10-01-2016

Lampje voor ontkalker blijft branden na ontkalken.

Na doorspoelen met Senceo ontkalker blijft het lampje branden, dus weet ik niet of het klopt. Ook blijft er veel water boven langs de pad lopen en ook uit de tuit te lopen nadat de koffie is gezet, moet ongeveer 2 minuten wachten, dat was bij het eerdere apparaat niet nodig.

T.H. 09-01-2016
  • Product half jaar in bezit

ik heb deze senseo al een maand of6, maar vind het een waardeloos ding hij gaat zo tekeer en je moet je bekers vasthouden anders trillen ze eraf.GEEN AANRADER!!!

schalk 08-01-2016

slecht

er zijn nergens koffiebonenverpakkingen voor dit apparaat te krijgen.
ook de navulverpakkingen niet.
DIKKE MISKOOP

Suzanne 16-12-2015
  • Product maand in bezit

De koffie smaakt lekker, en het apparaat is ook heel handig in het gebruik. Het is handig dat je het meteen aan kunt laten springen, als het warm genoeg is.

Nadineke 13-12-2015

9,4
Ben er super blij mee en is héél erg makelijk in gebruik bij zowel koffie zetten als ontkalken! Daarbij heeft hij een mooi design en de kleur (mystic purple) vind ik ook super mooi.

Nas 05-12-2015

9,4
Top product, Echt heerlijke koffie, ik heb er een naar mijn vakantie huisje mee genomen, ik neem pads wel mee. Daar zijn er niet te verkrijgen.

Henk54321 23-11-2015

Prima apparaat voor het geld.

Design viel wat tegen bij uitpakken. Heb op internet gezocht wat er onder het lelijke klepje zat aan de linkerkant zit. Een schroef!
Raar iets.

Verder wel erg veel dunne kunststof. Original voelde degelijker aan. Afwachten maar. Misschien erg solide.