Philips Twist HD7870/10 - Reviews

Melkreservoir

8,1

Erwin 01-04-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke Koffie

Koffie komt met heerlijke temperatuur in de beker, hierdoor is de smaak gewoon heerlijk.
Uiterlijk is modern en zeer gebruiksvriendelijk

Suzanne 16-12-2015 Product maand in bezit

De koffie smaakt lekker, en het apparaat is ook heel handig in het gebruik. Het is handig dat je het meteen aan kunt laten springen, als het warm genoeg is.

Nadineke 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Ben er super blij mee en is héél erg makelijk in gebruik bij zowel koffie zetten als ontkalken! Daarbij heeft hij een mooi design en de kleur (mystic purple) vind ik ook super mooi.

Nas 05-12-2015 Product maand in bezit

9,4
Top product, Echt heerlijke koffie, ik heb er een naar mijn vakantie huisje mee genomen, ik neem pads wel mee. Daar zijn er niet te verkrijgen.

Joke Prank 12-10-2015 Product maand in bezit

3,8
3 verschillende soorten DE-koffiepads geprobeerd plus het AH huismerk Excellent Espresso Dark Roast. Geen van de DE-koffiepads gaf een aanvaardbare koffiesmaak, het AH huismerk kon er mee door. De smaak is onvergelijkbaar met koffie uit de espressomachine. Het ontbreken van instelmogelijkheden vwb temperatuur, hoeveelheid koffie en hoeveelheid water en de lage waterdruk zal hier debet aan zijn. Qua gebruiksgemak een goede score, makkelijk schoon te maken, met uitzondering van het waterreservoir dat wat lastig is terug te plaatsen. En niet te vergeten dat vreselijk onhandige deksel op het waterreservoir. De HD7870 ziet er leuk uit, maar neemt wat oppervlakte betreft wel veel ruimte in. Het zou compacter gekund hebben. Zodra de espressomachine terug is van reparatie verdwijnt de Senseo Twist in de kast als reserve om er voorlopig niet meer uit te komen.

pcstore 03-07-2015 Product maand in bezit

gewoon een super mooi en goed apparaat en zet ook nog eens super lekkere koffie en de vormgeving is ook heel stijlvol

delilah25 11-06-2015 Product kwartaal in bezit

super handig in gebruik heel licht met je vinger over de knop nu kan zelfs mijn zoontje koffie voor zijn papa zetten wat hij super leuk vind om te doen, een mooie uitvoering/stijl staat leuk in mijn keuken en valt op op een positieve manier ook de kleur wit met lime heel erg mooi

julien1944 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

op 2 mei kocht ik een nieuwe Senseo op 5mei was hij al in reparatie ,drie weken weg ,dan heb ik een nieuwe gekregen nu alles ok. we doen maar ongeveer een jaar met een Senseo ik vind het een goed aparaat maar het gaat niet lang mee ,we drinken ongeveer10kopjes per dag na een jaar mizerie ik heb er zo al 10 versleten ,maar ik vind de koffie wel lekker,als hij kapot gaat krijg ik halve kopjes en als ik hem ontkalk dan is hij helemaal kapot,dat vind ik jammer .

emdegeling 20-04-2015 Product jaar of meer in bezit

7,4
Goed punt: je kan, in tegenstelling tot een ander model, alvast intoetsen dat je 1 of 2 kopjes wil zonder te wachten dat het water warm is.
Nadeel: Dit model gaat heel snel uit en blijft niet lang genoeg "Stand-by"

wiel4444 19-04-2015 Product jaar of meer in bezit

keuzemogelijkheden: er zijn er maar 2.... 1 kop of 2 koppen. ik heb ook niet meer nodig

smaak: prima
gebruiksgemak: alleen maar pad(s) en water erin. klaar. kan het nog makkelijker

jantje09 18-04-2015 Product paar dagen in bezit

ik vind wel erg gemakelijk om een Senseo te gebruiken ver al als je alleen benten is niet zo duur en het is erg lekker

assie010 01-03-2015 Product paar weken in bezit

Het water reservoir vind ik iets te klein zeker als je visite krijg misschien dat Philips een oplossing kan maken

koemando1973 02-02-2015 Product maand in bezit

mijn 1e senseo na jaren de geest gegeven een nieuwe senseo zo gekocht overal makjelijk te verkrijgen en was te spreken over de 1e senseo.deze nieuwe strak van vormgeving makelijk ingebruik en smaak top voor de wat sterke bakkies of de wat minder sterke kop koffie.

xfilethe 29-01-2015 Product maand in bezit

Ik vind het water reservoir veel te klein , ik zet graag grote mokken en na 3 van die dingen kan je al weer naar de kraan lopen.

Graag een 2 of 3 keer zo groot water reservoir bedenken en op de markt brengen. Dit moet zeker kunnen gezien het design van het toestel. Er kan makkelijk 1 gemaakt worden die de nu overblijvende zwarte rand doet verdwijnen , dan heb je al een stuk meer volume.

Ik snap ook niet waarom dit niet gedaan is.

Gewoon Ikke 06-01-2015 Product paar weken in bezit

een gaaf apparaat qua vormgeving,Tip:het navullen gaat sneller en gemakkelijker met een litermaat,dan hoef je namelijk alleen maar het dekseltje er af te halen en niet de hele watertank,wel jammer dat die er niet groter is...misschien komt dat nog in de toekomst..ook fijn is het knopje om de sterkte van de koffie aan te passen, voor mensen die van sterkere koffie houden, wel jammer is dat je dan maar een half kopje koffie krijgt,dan kun je beter sterkere koffie pads er in doen en dan gewoon op 1 kop drukken, maar als espresso kan hij er met een gewone regular koffiepad prima mee voor de dag komen,toch heb ik wel 1 minpunt dat is het opvang reservoir,zit veel te los,en het rooster ligt er minder stevig op dan bij zijn voorgangers,bij stoten van bijvoorbeeld je hand of koffiekopje schiet het kunststof rooster er al half naast,maar wat ik dan wel weer positief vind van het losse opvang gedeelte dat dit makkelijker schoon te maken is,dan bij zijn voorgangers...maar dus wel een verbeter puntje is dus de bevestiging van dit opvang lekbakje,(vandaar een 7 voor gebruiksgemak)een enkele keer schiet bij mij het hele opvangbakje met rooster en al eraf,als het beter vast zou kunnen klikken zou dit ondanks dat het hele opvang lek bakje van kunststof is, minder snel los raken...verder ben ik super blij met de kleur en het gave model en transparante watertank kortom zeer blij mee

saher 29-11-2014 Product maand in bezit

Ik heb de koffie geproefd en het is heel lekker.
Het koffieapparaat doet het heel goed.
Als visite hier komt laten we het proeven en dan vinden ze het ook heerlijk.
Omdat mijn moeder het geproefd heeft wil ze het apparaat ook gaan kopen.
Het is ook snel klaar.

piet2070 28-11-2014 Product maand in bezit

5,2
Diverse gebruikers hebben zelfde probleem als ik. Machine maakt veel geluid en veroorzaakt trillingen zodat kopjes van het lekbakje gaan wandelen en in een ommezien op de grond kletteren.Apparaat naar de serviceafdeling gestuurd. Vandaag retour gekregen met als antwoord: probleem niet geconstateerd maar wel gereset en trillingen vallen binnen de specificaties. Dus koffie zetten met kopjes in de hand. Mijn antwoord: in de kliko met het ding en nooit meer een senseo

Jozien.Breen 13-11-2014 Product maand in bezit

De doorloophouder is moeilijk verwijderbaar als je last hebt van artrose. Mogelijk rekening meehouden bij een volgende product.

assie010 11-11-2014 Product paar dagen in bezit

Smaak is persoonlijk. Mogelijkheden is normaal.Gebruiksgemak is simpel. Vormgeving is goed geslaagd. Duurzaam moet ik afwachten lijk mij wel o.k

toon 52 30-10-2014 Product paar weken in bezit

Lekkere koffie met crem laagje,temperatuur goed en het app.is makkelijk te reinegen.
Het waterreservoir mag iets groter zijn.