Moulinex Subito FT1105

heet water, koffie
Bomann KA 1580 CB

Nijwolmer 14-11-2014 Product kwartaal in bezit

5,6
Op het eerste gezicht een strak vormgegeven, degelijk apparaat. Echter: Wanneer je de thermoskan van het apparaat haalt, komt de filterhouder heel gemakkelijk mee, met als gevolg dat de koffieprut op het aanrecht valt. Verwijder je de filterhouder om hem te legen, dan is deze lastig terug te plaatsen. De thermoskan werkt bij mij niet naar behoren. In vergelijking met ons vorige apparaat ( Philips) ,koelt de koffie in deze thermos veel sneller af. Maar wat ik het meest ergelijk vindt, is dat je de koffie niet kunt schenken zonder te morsen. Wanneer je wilt schenken zonder morsen, moet je het deksel volledig verwijderen. Dit apparaat heeft bij mij zijn langste tijd gehad.

stef.witters 30-10-2013 Product half jaar in bezit

5,8
Degelijke materialen, werkt goed. Het is echter frustrerend om vast te stellen dat er iets grondig mis is met de schenktuit, waardoor je bijna steeds morst bij het ingieten. Weer eens een voorbeeld van 'design', zonder degelijk uit te testen.. Ik overweeg zelfs om hem weg te doen.. Jammer!.

wvandermeer 07-09-2013 Product kwartaal in bezit

4,6
Koffie zetten gaat telkens weer mis. Het vullen van het apparaat met de kan gaat bijzonder moeizaam, je moet de kan op zijn kop houden om hat water er helemaal uit te krijgen. Altijd loopt het water langs de kan. De sluiter op de pot gaat niet makkelijk open, als je de kan in de houder plaatst. Gevolg: koffie loopt over de pot. Tot overmaat van ramp is de schakelaar onder bij de verwarmingsplaat geplaatst, zodat de koffie in die schakelaar loopt. Dit gaf kortsluiting, waardoor de koffiepot bijna in brand vloog! Onverwacht slecht van Moulinex!

sniedel 20-08-2013 Product maand in bezit

Zet heerlijke koffie e voelt degelijk aan. Door de thermoskan blijft de koffie langer lekker. Over duurzaamheid kan ik nog niet zoveel omdat ikm nog maar kort bezit. Zo te zien ziet het er degelijk uit en netjes afgewerkt.

donavan2007 28-07-2013 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, goede koffie. Weer de smaak van echte koffie. Ik was al die machines zat, gewoon ouderwetse koffie zetten met de Moulinex subito. Top!

Fluistervink117 14-05-2013 Product paar dagen in bezit

Mooi, functioneel en dat is gewoon wat je van Moulinex kunt verwachten, kwaliteit voor een toegankelijke prijs. Complimenten voor Moulinex.